Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об"єкти нерухомого майна від Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-01-011123-a
Id Tender c249fb10778a4967b73790d38ce7beef
План UA-P-2024-01-30-005320-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.04.2024 16:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.02.2024 15:17 до 09.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.02.2024 15:17
до 06.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.02.2024 15:17
до 06.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.02.2024 14:51
до 18.04.2024 12:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.02.2024 17:17
до 24.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.04.2024 12:25
до 29.04.2024 16:51
Період уточнень
з 01.02.2024 15:17 до 06.02.2024 00:00
Період оскарження
з 01.02.2024 15:17 до 06.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 09.02.2024 14:51 до 18.04.2024 12:25
Період кваліфікації
з 09.02.2024 14:51 до 18.04.2024 12:25
Основні параметри
Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
150 000 грн.
Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.02.2024 14:28
Закінчення аукціону
09.02.2024 14:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
26 250 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЗЕМЕЛЬНА АГЕНЦІЯ"
Пропозиція:
75 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.02.2024 14:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.02.2024 15:19
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
01.02.2024 15:17
-
01.02.2024 15:17
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
11.03.2024 18:01
Завантажуючи протокол № 73-Т від 11.03.2024 у документи ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА», було виявлено, що він з невідомих причин завантажився у документи другого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРША ЗЕМЕЛЬНА АГЕНЦІЯ».
11.03.2024 18:02
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Павленко
Електронна пошта
Телефон
+380412481209
Замовник
ЄДРПОУ
04053625
Повна назва
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна
Період вимог/скарг з 15.02.2024 17:17 по 21.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
Зміст
учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
Документи кваліфікації
15.02.2024 17:17
-
Звіт про оцінку
09.02.2024 14:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 15:17
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 15:17
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
09.02.2024 14:51
Надати до
13.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.02.2024 17:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 15:17
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 15:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №73 -Т м. Житомир 11 березня 2024 року Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2, код ЄДРПОУ 04053625. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу - уповноважена особа розглядає Порядок денний: 1. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-01-011123-a. Конкретна назва закупівлі – Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна згідно з ДК 021:2015: 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, кількість – 50 послуг на очікувану вартість – 150 000,00 грн. у порядку, встановленому Законом та з урахуванням Особливостей зазначених у постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Прийом пропозицій по даній закупівлі проводився до 00:00 год. 09.02.2024. У відкритих торгах з особливостями з предмету закупівлі – Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна згідно з ДК 021:2015: 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, взяли участь 2 учасники. № Учасник Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) Кінцева ціна пропозиції, грн. 1 ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» 2326403920 26 250,00 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРША ЗЕМЕЛЬНА АГЕНЦІЯ» 38284170 75 000,00 Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Такою тендерною пропозицією є тендерна пропозиція ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА», код ЄДРПОУ 2326403920, цінова пропозиція 26 250,00 грн. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» та опрацювавши документи цього учасника, завантажені у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, дійшла висновку, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Додатку 3 Тендерної документації, в якому вимагалось: ДОДАТОК 3 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до Учасників * Для участі в процедурі відкритих торгів необхідно надати наступні документи: I. Підтвердження здійснення господарської діяльності: 1. Копія Статуту (або іншого установчого документу) організації, підприємства, у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. II. Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної або наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних послуг за та/або 2020-2023 роки(якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір: № п/п Найменування Замовника Реквізити Замовника №, дата Договору поставки Сума Договору 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати: Скан-копії виконаних аналогічних договорів з усіма додатками до них за 2020-2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір **, що підтверджують проведення Учасником оцінки не менше 50 (п’ятдесяти) земельних ділянок; - акт(и) здачі-приймання наданих послуг та/або інший прирівняний до нього документ, підписаний сторонами наданих договорів, що підтверджують повне виконання Учасником наданих договорів та проведення Учасником оцінки не менше 50 (п’ятдесяти) земельних ділянок; - не менше 10 (десяти) позитивних рецензій (включаючи висновки про експертну грошову оцінку земельних ділянок) на звіти про оцінку земельних ділянок, складених на виконання наданих Учасником договорів; - позитивні листи-відгуки контрагентів Учасника (замовників) про результати виконання наданих Учасником договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом, якого є проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки (земельних ділянок) несільськогосподарського призначення, на якій(их) розташовані об’єкт (об’єкти) нерухомого майна. III. Наявність не менше 2 (двох) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1. Лист (довідка) згідно з Таблицею цього додатку за підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначається інформація про наявність не менше 2 (двох) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. На підтвердження кваліфікації вказаних у Таблиці працівників Учасник повинен надати (з врахуванням вимог ст. 6 Закону України «Про оцінку земель»): - кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок; - актуальне посвідчення про проходження підвищення кваліфікації оцінювача (для кожного вказаного учасником оцінювача, кваліфікаційне свідоцтво якого видане раніше ніж за два роки до дня оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями); 3. На підтвердження наявності в Учасника працівників, Учасник надає: - перелік оцінювачів, які будуть залучені до виконання робіт з експертної грошової оцінки земельної ділянки, та їх особистого досвіду щодо проведення робіт з експертної грошової оцінки земельних ділянок; - ?переліку інших фахівців, які можуть бути залучені до проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до вимог чинного законодавства. - наказ про призначення або трудову книжку, або інший документ, передбачений чинним законодавством (для кожного вказаного Учасником працівника). Таблиця Кваліфікація та досвід працівників учасника, яких буде залучено до надання послуг, які є предметом закупівлі № з/п Посада П.І.Б. Номер та дата кваліфікаційного свідоцтва оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок відповідно до вимог чинного законодавства 1 2 3 4 ІV. Інші документи: 1. Копія ліцензії або дозвіл на певний вид діяльності (якщо діяльність передбачає ліцензування чи отримання дозволу); 2. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи (подається лише фізичними особами або ФОП). 3. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 4. Копія Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку. 5. Підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є юридична особа: 1) якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або випискою (витягом) з нього та копією наказу про його призначення або про вступ на посаду; 2) якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреність, або доручення; - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець – їх повноваження та повноваження представників підтверджуються документами оформленими в порядку передбаченому чинним законодавством (виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія паспорту, копія РНОКПП). ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала в складі тендерної пропозиції довідку про підтвердження досвіду, де зазначено 76 договорів, а також копії аналогічних договорів з копіями актів здачі-приймання наданих послуг. При ознайомленні з усіма наданими аналогічними договорами з’ясовано: - ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» завантажила в складі тендерної пропозиції 49 договорів, в тому числі двічі завантажила Договір № 152 від 12.10.2020 року (в системі за номером 3 та за номером 10, а в довідці вони значаться під номером 21); - ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала Договір № 108 від 14.03.2022 року (в системі за номером 11, а в довідці за номером 56). До цього Договору надано Додаткову угоду №1, відповідно до якої сума Договору зменшується та становить 16 687,50 грн. Водночас до Договору додано лише Акт здачі-приймання наданих послуг на суму 13 906,25 грн. Отже, не підтверджено виконання Договору № 108 від 14.03.2022 року на суму 2 781,25 грн.; - ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» не надала наказ про призначення або трудову книжку, або інший документ, передбачений чинним законодавством (для кожного вказаного Учасником працівника). Крім того, учасник повинен надати позитивні листи-відгуки контрагентів Учасника (замовників) про результати виконання наданих Учасником договорів. ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала: - лист-відгук виконавчого комітету Овруцької міської ради від 05.02.2024 № 02-09/277, в якому зазначено, що суб’єкт оціночної діяльності – ФОП Лапкіна Т.В. на протязі 2023 р. згідно укладених Договорів надала послуги з проведення 9 експертних грошових оцінок земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території Овруцької міської громади, на яких розташовано об’єкти нерухомого майна. Водночас, ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» у складі тендерної пропозиції надала договори, укладені з Овруцькою міською радою, у 2020, 2021, 2022 роках та 8 договорів, укладених у 2023 році. Таким чином, учасник торгів має надати листи-відгуки про результати виконання всіх наданих ним договорів. ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала: - лист-відгук Андрушівської міської ради від 06.02.2024 № 05-17/312, в якому зазначено, що суб’єкт оціночної діяльності – ФОП Лапкіна Тетяна Василівна на протязі 2023 року згідно укладених Договорів надала послуги з проведення експертних грошових оцінок земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території Андрушівської міської громади, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна. Водночас, ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» у складі тендерної пропозиції надала договір, укладений з Андрушівською міською радою, у 2020 році. Таким чином, учасник торгів має надати листи-відгуки про результати виконання всіх наданих ним договорів. ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала: - лист-відгук Глибочицької сільської ради від 05.02.2024 № 185, в якому зазначено, що на протязі 2023 року суб’єкт оціночної діяльності – ФОП Лапкіна Тетяна Василівна згідно нижчезазначених договорів надала послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна: №1 від 27.03.2023 р.; №2 від 27.03.2023 р.; №21 від 20.11.2023 р. Ці договори надані в складі тендерної пропозиції та лист-відгук Глибочицької сільської ради від 05.02.2024 № 185 відповідає вимогам Тендерної документації. ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала: - лист-відгук Оліївської сільської ради від 06.03.2023 № 320, в якому зазначено, що в червні 2020р. суб’єкт оціночної діяльності – ФОП Лапкіна Т.В. згідно Договору № 10 від 03 червня 2020 р. та Акту виконаних робіт від 05.06.2021 р. надала послуги з проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташовано об’єкт нерухомого майна. Водночас, ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» у складі тендерної пропозиції надала 4 договори, укладені з Оліївською сільською радою. Таким чином, учасник торгів має надати листи-відгуки про результати виконання всіх наданих ним договорів. Крім того, ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» у складі тендерної пропозиції надала договор, укладені з Виконавчим комітетом Житомирської міської ради, Коростишівською районною державною адміністрацією Житомирської області, Ємільчинською селищною радою Житомирської області, Брусилівською селищною радою Брусилівського району Житомирської області, ТБ «Житомирські торги», Тетерівською сільською радою Житомирського району Житомирської області, Олевською міською радою Житомирської області. Керуючись абзацом 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник надає 24 години для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме, виправлення згідно з вимогами, що містяться в Додатку 3 до тендерної документації. Учасник повинен надати вищевказані документи. Враховуючи вищенаведене та відповідно до абзацу 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уповноважена особа Вирішила: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА», код ЄДРПОУ 2326403920, цінова пропозиція 26250,00 грн. з предмету закупівлі -Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна згідно з ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва. Уповноважена особа Павленко Л.Б. Підпис
Створено
11.03.2024 15:03
Надати до
12.03.2024 15:03
Період вимог/скарг з 18.04.2024 12:25 по 24.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2024 12:26
Довідка НАЗК
18.04.2024 12:25
-
Звіт про оцінку
11.04.2024 08:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 15:17
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 15:17
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
11.04.2024 08:28
Надати до
13.04.2024 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №105 -Т м. Житомир 15 квітня 2024 року Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2, код ЄДРПОУ 04053625. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу - уповноважена особа розглядає Порядок денний: 1. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-01-011123-a. Конкретна назва закупівлі – Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна згідно з ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, кількість – 50 послуг на очікувану вартість – 150 000,00 грн. у порядку, встановленому Законом та з урахуванням Особливостей зазначених у постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. У відкритих торгах з особливостями з предмету закупівлі – Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна згідно з ДК 021:2015: 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, взяли участь 2 учасники. № Учасник Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) Кінцева ціна пропозиції, грн. 1. ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» 2326403920 26 250,00 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРША ЗЕМЕЛЬНА АГЕНЦІЯ» 38284170 75 000,00 Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Такою тендерною пропозицією є тендерна пропозиція ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА», код ЄДРПОУ 2326403920, цінова пропозиція 26 250,00 грн. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» та опрацювавши документи цього учасника, завантажені у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, дійшла висновку, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Додатку 3 Тендерної документації, в якому вимагалось: ДОДАТОК 3 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до Учасників * Для участі в процедурі відкритих торгів необхідно надати наступні документи: I. Підтвердження здійснення господарської діяльності: 1. Копія Статуту (або іншого установчого документу) організації, підприємства, у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. II. Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної або наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних послуг за та/або 2020-2023 роки(якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір: № п/п Найменування Замовника Реквізити Замовника №, дата Договору поставки Сума Договору 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати: Скан-копії виконаних аналогічних договорів з усіма додатками до них за 2020-2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір **, що підтверджують проведення Учасником оцінки не менше 50 (п’ятдесяти) земельних ділянок; - акт(и) здачі-приймання наданих послуг та/або інший прирівняний до нього документ, підписаний сторонами наданих договорів, що підтверджують повне виконання Учасником наданих договорів та проведення Учасником оцінки не менше 50 (п’ятдесяти) земельних ділянок; - не менше 10 (десяти) позитивних рецензій (включаючи висновки про експертну грошову оцінку земельних ділянок) на звіти про оцінку земельних ділянок, складених на виконання наданих Учасником договорів; - позитивні листи-відгуки контрагентів Учасника (замовників) про результати виконання наданих Учасником договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом, якого є проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки (земельних ділянок) несільськогосподарського призначення, на якій(их) розташовані об’єкт (об’єкти) нерухомого майна. III. Наявність не менше 2 (двох) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1. Лист (довідка) згідно з Таблицею цього додатку за підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначається інформація про наявність не менше 2 (двох) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. На підтвердження кваліфікації вказаних у Таблиці працівників Учасник повинен надати (з врахуванням вимог ст. 6 Закону України «Про оцінку земель»): - кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок; - актуальне посвідчення про проходження підвищення кваліфікації оцінювача (для кожного вказаного учасником оцінювача, кваліфікаційне свідоцтво якого видане раніше ніж за два роки до дня оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями); 3. На підтвердження наявності в Учасника працівників, Учасник надає: - перелік оцінювачів, які будуть залучені до виконання робіт з експертної грошової оцінки земельної ділянки, та їх особистого досвіду щодо проведення робіт з експертної грошової оцінки земельних ділянок; - ?переліку інших фахівців, які можуть бути залучені до проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до вимог чинного законодавства. - наказ про призначення або трудову книжку, або інший документ, передбачений чинним законодавством (для кожного вказаного Учасником працівника). Таблиця Кваліфікація та досвід працівників учасника, яких буде залучено до надання послуг, які є предметом закупівлі № з/п Посада П.І.Б. Номер та дата кваліфікаційного свідоцтва оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок відповідно до вимог чинного законодавства 1 2 3 4 ІV. Інші документи: 1. Копія ліцензії або дозвіл на певний вид діяльності (якщо діяльність передбачає ліцензування чи отримання дозволу); 2. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи (подається лише фізичними особами або ФОП). 3. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 4. Копія Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку. 5. Підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є юридична особа: 1) якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або випискою (витягом) з нього та копією наказу про його призначення або про вступ на посаду; 2) якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреність, або доручення; - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець – їх повноваження та повноваження представників підтверджуються документами оформленими в порядку передбаченому чинним законодавством (виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія паспорту, копія РНОКПП). ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала в складі тендерної пропозиції довідку про підтвердження досвіду, де зазначено 76 договорів, а також копії аналогічних договорів з копіями актів здачі-приймання наданих послуг. При ознайомленні з усіма наданими аналогічними договорами з’ясовано: - ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» завантажила в складі тендерної пропозиції 49 договорів, в тому числі двічі завантажила Договір № 152 від 12.10.2020 року (в системі за номером 3 та за номером 10, а в довідці вони значаться під номером 21); - ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала Договір № 108 від 14.03.2022 року (в системі за номером 11, а в довідці за номером 56). До цього Договору надано Додаткову угоду №1, відповідно до якої сума Договору зменшується та становить 16 687,50 грн. Водночас до Договору додано лише Акт здачі-приймання наданих послуг на суму 13 906,25 грн. Отже, не підтверджено виконання Договору № 108 від 14.03.2022 року на суму 2 781,25 грн.; - ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» не надала наказ про призначення або трудову книжку, або інший документ, передбачений чинним законодавством (для кожного вказаного Учасником працівника). Крім того, учасник повинен надати позитивні листи-відгуки контрагентів Учасника (замовників) про результати виконання наданих Учасником договорів. ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала: - лист-відгук виконавчого комітету Овруцької міської ради від 05.02.2024 № 02-09/277, в якому зазначено, що суб’єкт оціночної діяльності – ФОП Лапкіна Т.В. на протязі 2023 р. згідно укладених Договорів надала послуги з проведення 9 експертних грошових оцінок земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території Овруцької міської громади, на яких розташовано об’єкти нерухомого майна. Водночас, ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» у складі тендерної пропозиції надала договори, укладені з Овруцькою міською радою, у 2020, 2021, 2022 роках та 8 договорів, укладених у 2023 році. Таким чином, учасник торгів має надати листи-відгуки про результати виконання всіх наданих ним договорів. ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала: - лист-відгук Андрушівської міської ради від 06.02.2024 № 05-17/312, в якому зазначено, що суб’єкт оціночної діяльності – ФОП Лапкіна Тетяна Василівна на протязі 2023 року згідно укладених Договорів надала послуги з проведення експертних грошових оцінок земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території Андрушівської міської громади, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна. Водночас, ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» у складі тендерної пропозиції надала договір, укладений з Андрушівською міською радою, у 2020 році. Таким чином, учасник торгів має надати листи-відгуки про результати виконання всіх наданих ним договорів. ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала: - лист-відгук Глибочицької сільської ради від 05.02.2024 № 185, в якому зазначено, що на протязі 2023 року суб’єкт оціночної діяльності – ФОП Лапкіна Тетяна Василівна згідно нижчезазначених договорів надала послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна: №1 від 27.03.2023 р.; №2 від 27.03.2023 р.; №21 від 20.11.2023 р. Ці договори надані в складі тендерної пропозиції та лист-відгук Глибочицької сільської ради від 05.02.2024 № 185 відповідає вимогам Тендерної документації. ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» надала: - лист-відгук Оліївської сільської ради від 06.03.2023 № 320, в якому зазначено, що в червні 2020р. суб’єкт оціночної діяльності – ФОП Лапкіна Т.В. згідно Договору № 10 від 03 червня 2020 р. та Акту виконаних робіт від 05.06.2021 р. надала послуги з проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташовано об’єкт нерухомого майна. Водночас, ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» у складі тендерної пропозиції надала 4 договори, укладені з Оліївською сільською радою. Таким чином, учасник торгів має надати листи-відгуки про результати виконання наданих ним договорів. Крім того, ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» у складі тендерної пропозиції надала договори, укладені з Виконавчим комітетом Житомирської міської ради, Коростишівською районною державною адміністрацією Житомирської області, Ємільчинською селищною радою Житомирської області, Брусилівською селищною радою Брусилівського району Житомирської області, ТБ «Житомирські торги», Тетерівською сільською радою Житомирського району Житомирської області, Олевською міською радою Житомирської області. Керуючись абзацом 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник надає 24 години для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме, виправлення згідно з вимогами, що містяться в Додатку 3 до тендерної документації. Учасник повинен надати вищевказані документи. Враховуючи вищенаведене та відповідно до абзацу 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уповноважена особа Вирішила: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА», код ЄДРПОУ 2326403920, цінова пропозиція 26250,00 грн. з предмету закупівлі - Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна згідно з ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва. Уповноважена особа Павленко Л.Б. Підпис
Створено
15.04.2024 10:01
Надати до
16.04.2024 10:01
Договір
UA-2024-02-01-011123-a-b1
Завершився
Номер
104
19 425 грн.
19 425 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.04.2024
Строк дії договору з
29.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
19 425
Сума оплати за договором без ПДВ
19 425
Номенклатура
37 (послуга)
Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна
Номенклатура
Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна
Кількість
37
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Повна назва
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04053625

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА"
Повна назва
ФОП "ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2326403920

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
29.04.2024 16:51
-
20.01.2025 12:20
-
Зміни до договору
27.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
1
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
30.12.2024 09:20
-
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.02.2024 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Контактний телефон:
+380412481209
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.02.2024 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Контактний телефон:
+380412481209
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності