Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров"яна непромислового використання (дрова паливні мішаних порід) від Вище професійне училище № 29 смт. Володимирець.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-01-011029-a
Id Tender e526e5ed61104ed1ab986746820e61bd
План UA-P-2024-02-01-004876-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.02.2024 13:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
239 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 198.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.02.2024 15:23 до 09.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.02.2024 15:23
до 06.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.02.2024 15:23
до 06.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.02.2024 11:46
до 12.02.2024 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.02.2024 12:52
до 18.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.02.2024 12:52
до 19.02.2024 13:14
Період уточнень
з 01.02.2024 15:23 до 06.02.2024 00:00
Період оскарження
з 01.02.2024 15:23 до 06.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 09.02.2024 11:46 до 12.02.2024 12:52
Період кваліфікації
з 09.02.2024 11:46 до 12.02.2024 12:52
Основні параметри
Деревина дров'яна непромислового використання (дрова паливні мішаних порід)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
239 700 грн.
Деревина дров'яна непромислового використання (дрова паливні мішаних порід)
Назва предмета закупівлі
Деревина дров'яна непромислового використання (дрова паливні мішаних порід)
Очікувана вартість
239 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1198,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.02.2024 11:23
Закінчення аукціону
09.02.2024 11:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров'яна непромислового використання (дрова паливні мішаних порід)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Код ДК003:2010
1229.4 Керівники підрозділів у сфері освіти та виробничого навчання
Кількість
170
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
34300, Україна, Рівненська область, Володимирець, Київська 49
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЛІЯ "РАФАЛІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
238 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОЗАЧУК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
237 150 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.02.2024 11:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.02.2024 15:23
Оголошення про проведення закупівлі
01.02.2024 15:23
-
01.02.2024 15:23
Тендерна документація
01.02.2024 15:23
Проект договору
01.02.2024 15:23
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
01.02.2024 15:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Боровик Валерій Пилипович
Електронна пошта
Телефон
0363425966
Замовник
ЄДРПОУ
05537503
Повна назва
Вище професійне училище № 29 смт. Володимирець
Поштовий індекс
34300
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Володимирець
Адреса
Київська 49
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров'яна непромислового використання (дрова паливні мішаних порід)
Період вимог/скарг з 12.02.2024 12:52 по 18.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.02.2024 12:52
Довідка НАЗК
12.02.2024 12:52
-
12.02.2024 12:51
documentType.award.awardNotice
09.02.2024 11:47
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-02-01-011029-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1
237 150 грн.
237 150 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.02.2024
Строк дії договору з
19.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
170 (метри кубічні)
Деревина дров'яна непромислового використання (дрова паливні мішаних порід)
Номенклатура
Деревина дров'яна непромислового використання (дрова паливні мішаних порід)
Кількість
170
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 березня 2024 р.
Код ДК003:2010
1229.4 Керівники підрозділів у сфері освіти та виробничого навчання

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОЗАЧУК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Повна назва
ФОП КОЗАЧУК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3280402731

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.02.2024 13:13
-
19.02.2024 13:11
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-26-000045
Дата створення проекту
26.02.2024 14:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.02.2024 15:31
Дата публікації висновку про результати
11.03.2024 17:39
Дата завершення усунення порушень
26.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
19.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.02.2024 № 15 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.02.2024 № 15. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-02-01-011029-a 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.02.2024 00:00
Документи рішення
26.02.2024 15:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-02-01-004876-c на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи протокол №6 від 01.02.2024 (далі – Тендерна документація), тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Козачук Максим Володимирович, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 12.02.2024 №7, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 19.02.2024 №1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.02.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до Тендерної документації. Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до Тендерної документації (п.5 розділу ІІІ Тендерної документації). Так для підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційного критерію «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник вимагає надання: Довідки про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі (довільної форми) (п.п.1.1 п.1 Додатку №1 до Тендерної документації); оригінал або завірена копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори) та копія договору (всіх договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 (п.п.1.2 п.1 Додатку №1 до Тендерної документації). В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Козачук Максим Володимирович міститься Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 08.02.2024 №30 та Договір купівлі-продажу лісопродукції №1 від 23.10.2021, укладений ФОП Козачук Максим Володимирович з ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат». Однак, в складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Козачук Максим Володимирович відсутній оригінал або завірена копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), а саме ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат», а також відсутній документ, що пояснює причини його ненадання в складі пропозиції. Викладена вище невідповідність пропозиції учасника ФОП Козачук Максим Володимирович вимогам тендерної документації не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Зважаючи на вищевикладене, пропозиція ФОП Козачук Максим Володимирович не відповідає вимогам п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, п.п.1.2 п.1 Додатку №1 до Тендерної документації. Відповідно до вимог п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, пропозиція ФОП Козачук Максим Володимирович підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення. В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товару від 19.02.2024 №1 згідно додаткової угоди №1 від 01.03.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товару від 19.02.2024 №1 згідно додаткової угоди №1 від 01.03.2024.
Дата висновку
11.03.2024 00:00
Дата публікації
11.03.2024 17:39
Документи висновку
11.03.2024 17:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товару від 19.02.2024 №1 згідно додаткової угоди №1 від 01.03.2024.
Дата публікації
12.03.2024 12:34
Документи інформації про усунення порушення
12.03.2024 12:35
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання (дрова паливні мішаних порід)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-01-011029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Відповідно до п.п. 1.2 п.1 Додатку №1 до Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати оригінал або завірена копія листа-відгука (всіх листів- відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори) та копія договору (всіх договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Козачук Максим Володимирович відсутній оригінал або завірена копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори). Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ФОП Козачук Максим Володимирович вимогам п.п. 1.2 п.1 Додатку №1 до Тендерної документації. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
26.02.2024 16:05
Орган перевірки
01.03.2024 00:00
Документи повідомлення
26.02.2024 16:06
-
Відповідь
Пояснення щодо закупівлі ID: UA-2024-02-01-011029-a
Вище професійне училище № 29 смт Володимирець на Ваш запит надає Протокол № 1 від 29.02.2024 року з додатками.
Рішеня
29.02.2024 10:47
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
239 700 грн.
Період подання пропозицій
до 09.02.2024 00:00
Замовник:
Вище професійне училище № 29 смт. Володимирець
Контактний телефон:
0363425966
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
239 700 грн.
Період подання пропозицій
до 09.02.2024 00:00
Замовник:
Вище професійне училище № 29 смт. Володимирець
Контактний телефон:
0363425966
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності