Показати схожі тендери
Закупівля поточний ремонт частини покрівлі (аварійні заходи з відновлення експлуатаційної придатності) опорного закладу загальної середньої освіти «Великосорочинський ліцей ім. М.В. Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» по вул. Перемоги, 45 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області від Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-31-012234-a
Id Tender 43bc5c4501c84b13bb475ec26fb00ff3
План UA-P-2024-01-31-004246-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.02.2024 16:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 284 505 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 690.1 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.01.2024 16:32 до 08.02.2024 00:01
Завершено
Період уточнень
з 31.01.2024 16:32
до 05.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.01.2024 16:32
до 05.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.02.2024 16:21
до 14.02.2024 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.02.2024 14:59
до 20.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.02.2024 15:50
до 26.02.2024 16:24
Період уточнень
з 31.01.2024 16:32 до 05.02.2024 00:00
Період оскарження
з 31.01.2024 16:32 до 05.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 09.02.2024 16:21 до 14.02.2024 15:50
Період кваліфікації
з 09.02.2024 16:21 до 14.02.2024 15:50
Основні параметри
поточний ремонт частини покрівлі (аварійні заходи з відновлення експлуатаційної придатності) опорного закладу загальної середньої освіти «Великосорочинський ліцей ім. М.В. Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» по вул. Перемоги, 45 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 284 505 грн.
поточний ремонт частини покрівлі (аварійні заходи з відновлення експлуатаційної придатності) опорного закладу загальної середньої освіти «Великосорочинський ліцей ім. М.В. Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» по вул. Перемоги, 45 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Назва предмета закупівлі
поточний ремонт частини покрівлі (аварійні заходи з відновлення експлуатаційної придатності) опорного закладу загальної середньої освіти «Великосорочинський ліцей ім. М.В. Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» по вул. Перемоги, 45 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Очікувана вартість
1 284 505 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25690,1
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.02.2024 15:58
Закінчення аукціону
09.02.2024 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
поточний ремонт частини покрівлі (аварійні заходи з відновлення експлуатаційної придатності) опорного закладу загальної середньої освіти «Великосорочинський ліцей ім. М.В. Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» по вул. Перемоги, 45 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37645, Україна, Полтавська область, с.Великі Сорочинці, вул.Перемоги, 45
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданої послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання документів Замовником
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БЕРКАНА-В"
Пропозиція:
1 278 715.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МОІСЕЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА"
Пропозиція:
1 079 266 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.02.2024 15:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.02.2024 13:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Володимирівна Рослякова
Електронна пошта
Телефон
+380664372521
Замовник
ЄДРПОУ
41276221
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Поштовий індекс
37645
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
с. В.Сорочинці Миргородського р-ну
Адреса
вул. Гоголя, 26
Кваліфікація
Лот № 1 поточний ремонт частини покрівлі (аварійні заходи з відновлення експлуатаційної придатності) опорного закладу загальної середньої освіти «Великосорочинський ліцей ім. М.В. Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» по вул. Перемоги, 45 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Період вимог/скарг з 13.02.2024 14:59 по 19.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
13.02.2024 14:59
-
09.02.2024 16:22
Витяг з ЄДР
09.02.2024 16:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 16:32
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 16:32
Період вимог/скарг з 14.02.2024 15:50 по 20.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.02.2024 15:51
Довідка НАЗК
14.02.2024 15:50
-
13.02.2024 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 16:32
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 16:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано зведену інформацію із посиланнями на окремі сторінки в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), на яких розміщено інформацію із деталями окремих трансакції про фактично здійснені платежі за надані послуги або виконані роботи даної процедури закупівлі учаснику (виконавцю аналогічних робіт) згідно до наданих аналогічних договорів, згідно до вимоги п.3.2 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.3.2 Таблиці 1 Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати зведену інформацію із посиланнями на окремі сторінки в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), на яких розміщено інформацію із деталями окремих трансакції про фактично здійснені платежі за надані послуги або виконані роботи даної процедури закупівлі учаснику (виконавцю аналогічних робіт) згідно до наданих аналогічних договорів, згідно до вимоги п.3.2 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано документ, який засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (або комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що є найбільш приближеною до об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.6 Таблиці 1 Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати документ(и), який(ими) засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (або комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що є найбільш приближеною до об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)). Кінцевий строк дії таких зобов’язань повинен відповідати кінцевому строку, який визначений учасником у календарному плані для виконання зобов’язань в розділі «застосування заходів із захисту довкілля» при виконанні зобов’язань за договором закупівлі робіт, що є предметом даної закупівлі. У разі, якщо сміттєзвалище знаходиться на відстані, що перевищує 30 кілометрів (визначається відстань за найближчим маршрутом по автомобільним дорогам) до об’єкту, на якому будуть проводитись роботи за предметом закупівлі, учасником додатково надається довідка за підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання (або комунального підприємства або органу місцевого самоврядування), з яким учасником укладено договір, який надається на виконання вище зазначеної вимоги та у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, із зазначенням точних географічних координат місця розташування сміттєзвалища, на яке планується вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)). 3. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано інформацію (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1. Таблиці 1 Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.
Створено
13.02.2024 15:22
Надати до
14.02.2024 15:22
Договір
UA-2024-01-31-012234-a-a1
Завершився
Номер
67
1 278 715.2 грн.
1 065 596 грн.
З ПДВ
Підписано
26.02.2024
Строк дії договору з
26.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
1 278 715.2
Сума оплати за договором без ПДВ
1 065 596
Номенклатура
1 (послуга)
поточний ремонт частини покрівлі (аварійні заходи з відновлення експлуатаційної придатності) опорного закладу загальної середньої освіти «Великосорочинський ліцей ім. М.В. Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» по вул. Перемоги, 45 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Номенклатура
поточний ремонт частини покрівлі (аварійні заходи з відновлення експлуатаційної придатності) опорного закладу загальної середньої освіти «Великосорочинський ліцей ім. М.В. Гоголя Великосорочинської сільської ради Миргородського району Полтавської області» по вул. Перемоги, 45 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 березня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БЕРКАНА-В"
Повна назва
ТОВ "БЕРКАНА-В"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42866503

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.02.2024 16:02
Підписаний договір
26.02.2024 16:24
-
02.04.2024 17:12
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 284 505 грн.
Період подання пропозицій
до 08.02.2024 00:01
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Контактний телефон:
+380664372521
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 284 505 грн.
Період подання пропозицій
до 08.02.2024 00:01
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Контактний телефон:
+380664372521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності