Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-31-010069-a
Id Tender a2e77712635d4b4f8e0e3002be250ef5
План UA-P-2024-01-29-000286-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.02.2024 10:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
462 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 313.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.01.2024 15:24 до 08.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.01.2024 15:24
до 05.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.01.2024 15:24
до 05.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.02.2024 12:04
до 20.02.2024 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.02.2024 16:11
до 26.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.02.2024 16:56
до 29.02.2024 10:03
Період уточнень
з 31.01.2024 15:24 до 05.02.2024 00:00
Період оскарження
з 31.01.2024 15:24 до 05.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 08.02.2024 12:04 до 20.02.2024 16:56
Період кваліфікації
з 08.02.2024 12:04 до 20.02.2024 16:56
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
462 700 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (VOLKSWAGEN MULTIVAN)
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (VOLKSWAGEN MULTIVAN)
Очікувана вартість
462 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2313,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.02.2024 11:41
Закінчення аукціону
08.02.2024 12:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (VOLKSWAGEN MULTIVAN)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
01135, Україна, Київ, Проспект Перемоги 14
Дата постачання по
31.01.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ"
Пропозиція:
367 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АВТОСОЮЗ
Пропозиція:
235 200 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.02.2024 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Кобко
Електронна пошта
Телефон
+380443514250
Замовник
ЄДРПОУ
30218246
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ"
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ПРОСП. ПЕРЕМОГИ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (VOLKSWAGEN MULTIVAN)
Період вимог/скарг з 16.02.2024 16:11 по 22.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.02.2024 16:11
-
16.02.2024 16:10
-
08.02.2024 12:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 15:14
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 15:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
08.02.2024 12:04
Надати до
10.02.2024 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: a. Учасником надано Договір оренди №11/01-2022 від 11 січня 2022 року, з терміном дії до 20 грудня 2024 року, що менше терміну дії надання послуг у відповідності до тендерної документації, саме до 31.01.2025 р. b. Учасником надано Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, виданий ДП «Укрметртестстандарт», в якому не підтверджені пункти: вітрове скло, електрообладнання автомобіля. c. Учасником надано копію сертифікату калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих Учаснику не раніше 1 року відносно кінцевої дати подання пропозицій організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025 не підтверджене наступне обладнання: рефрактометр, компресіометр цифровий, нутромір індикаторний, мотор-тестер (показник вимірювання напруги постійного струму та електричного опору). d. Учасником наданий акт позачергового повного технічного огляду підйомника автомобільного щодо статичного та динамічного випробування, без підтвердження проведення часткового 29.05.2021 та повного технічного огляду 29.05.2023. e. Учасником надано Довідку № 62 від 07.02.2024 щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, яка містить неповну інформацію щодо посад працівників Матєрова В.А., Радзівіла В.Л., Бурими А.В. f. Учасником надано Довідку № 62/15 від 07.02.2024 щодо незалучення субпідрядників/співвиконавців, що суперечить наданій інформації, зазначеній в Договорі № 15 від 02.01.2024 про технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів, що укладений з ТОВ «Автомир». g. Учасником надано Договір про надання послуг щодо поводження з відходами № 3929/1 від 07.04.2017, зі строком дії по 31.12.2023, що менше терміну дії надання послуг у відповідності до тендерної документації, саме до 31.01.2025. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. Додаток 3 до тендерної документації, п.2 Вимоги до якості та обсягу послуг, що надаються СТО b. Додаток 3 до тендерної документації, Учасник з тендерною пропозицією повинен надати зазначені нижче документи, а саме: п.2 c. Додаток 3 до тендерної документації, Учасник з тендерною пропозицією повинен надати зазначені нижче документи, а саме: п.3 d. Додаток 3 до тендерної документації, Розділ І. Технічна специфікація, п.1 e. Додаток 1 до тендерної документації, п 2. f. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п 7 g. Додаток 3 до тендерної документації. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. Надати договір оренди за адресою проспект Степана Бандери 28 А, з терміном оренди не менше ніж до 31.01.2025 р. b. Учасник повинен надати Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, виданий ДП «Укрметртестстандарт» з повним переліком у відповідності до вимог Замовника, а саме: перелік об’єктів вимірювань, що вказаний у додатку (додатках) до сертифіката повинен містити всі без виключення наступні пункти: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля) c. Учасник повинен надати копії свідоцтв/сертифікатів калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих Учаснику не раніше 1 року відносно кінцевої дати подання пропозицій організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025 на обладнання що вимагається Замовником. d. Учасник повинен надати копії Актів статичного та динамічного випробування на щонайменше на 3-и автопідйомники, акти повинні бути видані не раніше 3 років відносно кінцевої дати подання пропозицій організацією відповідно до правил будови і безпечної експлуатації підйомників, акти повинні бути видані установою, організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або ліцензію на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування, випробування підйомників. Підтвердити документально проходження всіх необхідних технічних оглядів. e. Надати Довідку №62, де буде вірно вказана повна посада працівників Матєрова В.А., Радзівіла В.Л., Бурими А.В., згідно Трудових договорів № 78, №80, №181 f. Надати актуальну Довідку про залучення чи незалучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт чи послуг. g. Надати дійсну копію договору, що підтверджує здійснення утилізації небезпечних відходів, які утворюються в результаті надання послуг, з організацією, яка проводить таку діяльність відповідно до чинного законодавства України та має відповідну ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України.
Створено
15.02.2024 15:35
Надати до
16.02.2024 15:35
Період вимог/скарг з 20.02.2024 16:56 по 26.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.02.2024 16:56
Довідка НАЗК
20.02.2024 16:56
-
16.02.2024 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 15:14
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 15:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: a. Учасником надано Довідку №05/02-1 від 05.02.2024р про наявність працівників відповідної кваліфікації, де виявлені невідповідності, згідно наказів про прийняття на роботу: • Козачище Роман Леонідович – не вірно вказана посада працівника; • Лалак Тарас Степанович - не вірно вказана посада працівника; • Забутной Віталій Павлович - не вірно вказана посада працівника по розряду; • Конопацький Олександр Володимирович – відсутній наказ про прийняття на роботу; • Назаренко Володимир Григорович - відсутній наказ про прийняття на роботу; • Кириленко Сергій Володимирович – не вірно вказане ім’я працівника. b. Учасником надано Документ №05/02-15 від 05.02.2024р «Відомості про Учасника процедури закупівлі», де відсутня інформація про громадянство кінцевого бенефіціара та не вірно вказано ПІБ підписанта тендерної пропозиції; c. Учасником надані Свідоцтва «ХОЙРУ ХОЛДИНГЗ ЛІМІТЕД» від 06.04.2023 та 28.04.2023 років, які не завірені Учасником торгів; d. Учасником не надано повний пакет документів на Аврамчука Олега Миколайовича, які підтверджують його повноваження на підпис; e. Учасником надано Договір про проведення гідрохімічного аналізу зворотних вод №43/24 від 18 січня 2024 року, з терміном дії до 31 грудня 2024 року, що менше терміну дії надання послуг у відповідності до тендерної документації, саме до 31.01.2025 р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. Додаток 1 до тендерної документації; b. Додаток 5 до тендерної документації, п 11, п 13; c. Розділ І. Загальні положення, п 7. d. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п 1, підпункт 4.2 e. Додаток 3 до тендерної документації, п.2 Вимоги до якості та обсягу послуг, що надаються СТО. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. Привести у відповідність Довідку та документи «Про наявність працівників відповідної кваліфікації» b. Привести у відповідність Довідку «Відомості про Учасника процедури закупівлі» п.11, та п. 13 c. Завірити печаткою Свідоцтва «ХОЙРУ ХОЛДИНГЗ ЛІМІТЕД» від 06.04.2023 та 28.04.2023 років Учасником торгів. d. Надати всі відповідні документи на Аврамчука Олега Миколайовича, які підтверджують його повноваження на підписання тендерної пропозиції. e. Надати договір про проведення гідрохімічного аналізу зворотних вод, з терміном не менше ніж до 31.01.2025 р.
Створено
19.02.2024 16:38
Надати до
20.02.2024 16:38
Договір
UA-2024-01-31-010069-a-b1
Підписаний і діє
Номер
040/2024
367 500 грн.
306 250 грн.
З ПДВ
Підписано
29.02.2024
Строк дії договору з
29.02.2024
по
31.01.2025
Номенклатура
100 (Людино-година)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (VOLKSWAGEN MULTIVAN)
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (VOLKSWAGEN MULTIVAN)
Кількість
100
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 січня 2025 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41310873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
462 700 грн.
Період подання пропозицій
до 08.02.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ"
Контактний телефон:
+380443514250
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
462 700 грн.
Період подання пропозицій
до 08.02.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ"
Контактний телефон:
+380443514250
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності