Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ) від ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-30-012039-a
Id Tender 49941b9b07d54fe1a496c4817df4e1f1
План UA-P-2024-01-30-005750-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.03.2024 12:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 752 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
347.52 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.01.2024 15:48 до 07.02.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.01.2024 15:48
до 04.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.01.2024 15:48
до 04.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.02.2024 16:07
до 20.02.2024 12:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.02.2024 09:38
до 26.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.02.2024 12:06
до 01.03.2024 12:07
Період уточнень
з 30.01.2024 15:48 до 04.02.2024 00:00
Період оскарження
з 30.01.2024 15:48 до 04.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 08.02.2024 16:07 до 20.02.2024 12:06
Період кваліфікації
з 08.02.2024 16:07 до 20.02.2024 12:06
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
34 752 грн.
Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ)
Примітки
Загальна кількість – 4 послуги та 20%; обсяг надання послуг – відповідно до Додатку №2 тендерної документації; місце надання послуг: м. Київ.
Очікувана вартість
34 752 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
347,52
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.02.2024 15:38
Закінчення аукціону
08.02.2024 16:07
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (послуга)
1. Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ)
Опис предмета закупівлі
1. Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ)
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 20 (Відсоток)
2. Додаткові непланові послуги (від загальної сумарної вартості основних послуг)
Опис предмета закупівлі
2. Додаткові непланові послуги (від загальної сумарної вартості основних послуг)
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
20
Одиниця виміру
Відсоток
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник після підписання Сторонами Акта наданих послуг, на 45 (сорок п’ятий) календарний день, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг)
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРАНД ТЕСЛА"
Пропозиція:
23 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НЕСС ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
30 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Крижба Євген Алійович
Пропозиція:
23 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.02.2024 15:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.01.2024 15:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Онищенко Ольга Федорівна
Електронна пошта
Телефон
380444652622
Замовник
ЄДРПОУ
40123444
Повна назва
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ)
Період вимог/скарг з 12.02.2024 09:38 по 18.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: Відповідно до розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник повинен був надати: І. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України). ІІ. Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статутного документу: 1. Статутний документ з відміткою державного реєстратора. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)), відповідно вимог пункту 8 розділу 5 Додатку № 1 тендерної документації. ІІІ. оновлену Тендерну пропозицію (технічна частина) (відповідно до Додатку №2 до цієї тендерної документації). ІV. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників стосовно проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 15:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовником повідомляється наступне. Вимога про усунення невідповідностей: І. Умовами пункту 6 розділу 5. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено надання учасниками: «6. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).» В складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка із зазначеною інформацією. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України). ІІ. Пунктом 8 розділу 5. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено надання учасниками: «Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статутного документу: 1. Статутний документ з відміткою державного реєстратора. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)).» В складі тендерної пропозиції учасника відсутній Статутний документ відповідно вимог пункту 8 розділу 5 Додатку № 1 тендерної документації, та/або лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статутного документу: 1. Статутний документ з відміткою державного реєстратора. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)), відповідно вимог пункту 8 розділу 5 Додатку № 1 тендерної документації. ІІІ. Умовами пункту 1 розділу 5. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено надання учасниками: «Тендерна пропозиція (технічна частина) (відповідно до Додатку №2 до цієї тендерної документації).» Водночас, Додаток №2 до тендерної документації містить Примітку, відповідно до якої, встановлено, що Строк надання послуг, строк гарантії на замінені (встановлені) запасні частини та комплектуючі та строк виправлення (усунення) дефектів в послугах, який пропонуються Учасником в ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (технічній частині) повинен бути чітко визначеним. Тобто, зазначені строки учасником подаються без словосполучень «не більше/не меньше». Учасником у файлі «Технічна частина.pdf» надано Тендерну пропозицію (технічна частина) від 05.02.2024 № 0033 із зазначенням строків «не більше/не меньше». Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: оновлену Тендерну пропозицію (технічна частина) (відповідно до Додатку №2 до цієї тендерної документації). ІV. Умовами пункту 1 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено наступні вимоги: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 2-х) в тому числі не менше 1-го працівника, який має необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП; - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках;…» Водночас, зазначеним пунктом вимагається надання учасниками документів, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників. Так, учасником в складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючі документи щодо навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників стосовно проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП.
Створено
09.02.2024 10:36
Надати до
10.02.2024 10:36
Період вимог/скарг з 14.02.2024 13:23 по 20.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості): Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: І. Умовами пункту 1 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено наступні вимоги: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 2-х) в тому числі не менше 1-го працівника, який має необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП; - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках; На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників.» 1.2. Учасником надано в складі тендерної пропозиції посвідчення на Гребенюк А.М. та Крижба Є.А. про те, що працівники мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках. Однак, ВІДСУТНІ документи, що підтверджують наявність у працівників проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників стосовно проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Однак, учасником у строк до до 13 лютого 2024 15:45 не завантажено через електронну систему закупівель документи, які вимагались замовником. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 15:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовником повідомляється наступне. Вимога про усунення невідповідностей: І. Умовами пункту 1 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено наступні вимоги: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 2-х) в тому числі не менше 1-го працівника, який має необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП; - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках; На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників.» 1.1. Так, учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку без номера від 06.02.2024 про наявність двох працівників. Однак, зазначена довідка НЕ містить інформацію про трудові відносини з працівниками. Водночас, в складі тендерної пропозиції відсутні документи відповідно пункту 2, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації. 1.2. Учасником надано в складі тендерної пропозиції посвідчення на Гребенюк А.М. та Крижба Є.А. про те, що працівники мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках. Однак, ВІДСУТНІ документи, що підтверджують наявність у працівників проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником, та Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників стосовно проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП.
Створено
12.02.2024 15:45
Надати до
13.02.2024 15:45
Період вимог/скарг з 20.02.2024 12:06 по 26.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 15:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовником повідомляється наступне. Вимога про усунення невідповідностей: І. Умовами пункту 1 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено наступні вимоги: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 2-х) в тому числі не менше 1-го працівника, який має необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП; - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках; На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників.» В складі тендерної пропозиції учасника ВІДСУТНІ документи, що підтверджують наявність у працівників проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників стосовно проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. ІІ. Пунктом 8 розділу 5. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено надання учасниками: «Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статутного документу: 1. Статутний документ з відміткою державного реєстратора. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)).» Учасником в складі тендерної пропозиції надано Статут юридичної особи нової редакції, затверджений Загальними зборами учасників протоколом № 2 від 26.01.2023 року, та Опис про державну реєстрацію, в якому зазначений код доступу 495042844896 до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу. Однак, доступ за зазначеним кодом надано доступ до Статуту, затверджений протоколом № 1 від 31.05.2019 року. Тобто, учасником надано код доступу НЕ до нової редакції статутного документу юридичної особи. В складі тендерної пропозиції учасника відсутній Статутний документ відповідно вимог пункту 8 розділу 5 Додатку № 1 тендерної документації, та/або лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статутного документу: 1. Статутний документ з відміткою державного реєстратора. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)), відповідно вимог пункту 8 розділу 5 Додатку № 1 тендерної документації.
Створено
14.02.2024 14:46
Надати до
15.02.2024 14:46
Договір
UA-2024-01-30-012039-a-b1
Підписаний і діє
Номер
8-УЗШК
30 500 грн.
25 416.67 грн.
З ПДВ
Підписано
01.03.2024
Строк дії договору з
01.03.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
4 (послуга)
1. Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ)
Номенклатура
1. Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ)
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
20 (Відсоток)
2. Додаткові непланові послуги (від загальної сумарної вартості основних послуг)
Номенклатура
2. Додаткові непланові послуги (від загальної сумарної вартості основних послуг)
Кількість
20
Одиниця виміру
Відсоток
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НЕСС ЕНЕРДЖІ"
Повна назва
ТОВ "НЕСС ЕНЕРДЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43042557

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.03.2024 12:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 752 грн.
Період подання пропозицій
до 07.02.2024 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444652622
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 752 грн.
Період подання пропозицій
до 07.02.2024 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444652622
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності