Показати схожі тендери
Закупівля Лот 1. Послуги з технічного обслуговування системи газопостачання та котлів (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки); Лот 2. Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) від Відділ освіти виконавчого комітету Іркліївської сільської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-29-012120-a
Id Tender cdd8b2867b814dddb30a53804b41139c
План UA-P-2024-01-29-004847-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.03.2024 12:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
239 940 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
799.2 грн. (0,33 %)
Вартість подання пропозиції:
816 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.01.2024 15:38 до 10.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.01.2024 15:38
до 07.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.01.2024 15:38
до 07.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.02.2024 16:17
до 23.02.2024 10:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.02.2024 18:40
до 29.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.02.2024 10:06
до 04.03.2024 12:07
Період уточнень
з 29.01.2024 15:38 до 07.02.2024 00:00
Період оскарження
з 29.01.2024 15:38 до 07.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.02.2024 16:17 до 23.02.2024 10:06
Період кваліфікації
з 12.02.2024 16:17 до 23.02.2024 10:06
Основні параметри
Лот 1. Послуги з технічного обслуговування системи газопостачання та котлів (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки); Лот 2. Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2 ЛОТА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
160 020 грн.
Лот 1. Послуги з технічного обслуговування системи газопостачання та котлів (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Послуги з технічного обслуговування системи газопостачання та котлів (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Очікувана вартість
160 020 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 500
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи газопостачання та котлів
Код ДК 021:2015
50531100-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування котлів
Кількість
9
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
19950, Україна, Черкаська область, Золотоніський район, за адресами навчальних закладів, які розташовані в населених пунктах Іркліївської сільської територіальної громади
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. За наявності відповідного бюджетного фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється по факту їх надання. Оплата за надані Послуги здійснюється на підставі рахунку та Акту наданих послуг згідно Договору, на умовах відстрочки платежу до 10-ти календарних днів з дати підписання Актів наданих послуг, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на відповідні цілі. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати наданих послуг, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати наданих Замовнику послуг), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВТОРАЦЬКИЙ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
159 300 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
79 920 грн.
Лот 2. Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Очікувана вартість
79 920 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
799,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 000
Аукціон
Cтарт аукціону
12.02.2024 15:54
Закінчення аукціону
12.02.2024 16:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу
Код ДК 021:2015
50531200-8 - Послуги з технічного обслуговування газових приладів
Кількість
9
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
19950, Україна, Черкаська область, Золотоніський район, за адресами навчальних закладів, які розташовані в населених пунктах Іркліївської сільської територіальної громади
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. За наявності відповідного бюджетного фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється по факту їх надання. Оплата за надані Послуги здійснюється на підставі рахунку та Акту наданих послуг згідно Договору, на умовах відстрочки платежу до 10-ти календарних днів з дати підписання Актів наданих послуг, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на відповідні цілі. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати наданих послуг, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати наданих Замовнику послуг), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВТОРАЦЬКИЙ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
79 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖАЗТЕХ"
Пропозиція:
71 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.02.2024 15:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.02.2024 10:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кашпур Валентина Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380678599115
Замовник
ЄДРПОУ
44160411
Повна назва
Відділ освіти виконавчого комітету Іркліївської сільської ради
Поштовий індекс
19950
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Чорнобаївський район
Адреса
село Іркліїв, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Послуги з технічного обслуговування системи газопостачання та котлів (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Період вимог/скарг з 20.02.2024 18:40 по 26.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Лот № 2 Лот 2. Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Період вимог/скарг з 22.02.2024 21:26 по 28.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «Лот 2. Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)» – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖАЗТЕХ» з наступної підстави: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та виходячи з наступного: 21.02.2024 року о 12:53 год. в електронній системі закупівель, відповідно до пункту 43 Особливостей, замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які було виявлено замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією наступного змісту: «1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зміст якої не містить інформації щодо найменування предмету закупівлі згідно аналогічного договору. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником не надано чинний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці отриманих відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., за видами робіт: - зварювальні, газополум’яні роботи; - обстеження, ремонт і чищення димарів. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копію документу, виданого акредитованим органом, про те, що відповідальна особа на підприємстві учасника пройшла відповідне навчання з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником не надано інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 2.2 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору. 2.2. Згідно п. 3.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема: - чинний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці отриманих відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., за видами робіт: - монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, систем газопостачання природним і зрідженим газом суб’єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 100 кВт; - газонебезпечні роботи; - зварювальні, газополум’яні роботи; - обстеження, ремонт і чищення димарів; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 2.3. Згідно п. 3.5 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені цією тендерною документацією, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи, в тому числі ті, що передбачені Додатком 1 до цієї тендерної документації. Частиною 5 «Вимоги до безпеки» технічної специфікації щодо предмету закупівлі Лот 2. Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, лот 2), передбачено, що У складі тендерної пропозиції учасник має надати копію документу, виданого акредитованим органом, про те, що відповідальна особа на підприємстві учасника пройшла відповідне навчання з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки. 2.4. Згідно частини 17 «Інформація про співвиконавця (співвиконавців)» розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору; - чинний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці отриманих відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., за видами робіт: - зварювальні, газополум’яні роботи; - обстеження, ремонт і чищення димарів; - копію документу, виданого акредитованим органом, про те, що відповідальна особа на підприємстві учасника пройшла відповідне навчання з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки; - інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.». Строк для виправлення виявлених замовником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією – до 22.02.2024 року до 12:53 год. Станом на дату та час прийняття цього рішення учасник процедури закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖАЗТЕХ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, зокрема, учасником не надано чинний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці отриманих відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., за видами робіт: - зварювальні, газополум’яні роботи; - обстеження, ремонт і чищення димарів, а так само, учасником, у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не зазначено найменування предмету закупівлі. Як наслідок, Учасник процедури закупівлі та його тендерна пропозиція, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2024 15:38
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2024 15:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зміст якої не містить інформації щодо найменування предмету закупівлі згідно аналогічного договору. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником не надано чинний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці отриманих відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., за видами робіт: - зварювальні, газополум’яні роботи; - обстеження, ремонт і чищення димарів. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копію документу, виданого акредитованим органом, про те, що відповідальна особа на підприємстві учасника пройшла відповідне навчання з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником не надано інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 2.2 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору. 2.2. Згідно п. 3.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема: - чинний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці отриманих відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., за видами робіт: - монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, систем газопостачання природним і зрідженим газом суб’єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 100 кВт; - газонебезпечні роботи; - зварювальні, газополум’яні роботи; - обстеження, ремонт і чищення димарів; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 2.3. Згідно п. 3.5 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені цією тендерною документацією, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи, в тому числі ті, що передбачені Додатком 1 до цієї тендерної документації. Частиною 5 «Вимоги до безпеки» технічної специфікації щодо предмету закупівлі Лот 2. Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, лот 2), передбачено, що У складі тендерної пропозиції учасник має надати копію документу, виданого акредитованим органом, про те, що відповідальна особа на підприємстві учасника пройшла відповідне навчання з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки. 2.4. Згідно частини 17 «Інформація про співвиконавця (співвиконавців)» розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору; - чинний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці отриманих відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., за видами робіт: - зварювальні, газополум’яні роботи; - обстеження, ремонт і чищення димарів; - копію документу, виданого акредитованим органом, про те, що відповідальна особа на підприємстві учасника пройшла відповідне навчання з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки; - інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
21.02.2024 12:53
Надати до
22.02.2024 12:53
Період вимог/скарг з 23.02.2024 10:06 по 29.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.02.2024 10:06
Довідка НАЗК
23.02.2024 08:09
-
22.02.2024 21:26
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-01-29-012120-a-a1
Підписаний і діє
Номер
38
159 300 грн.
159 300 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.02.2024
Строк дії договору з
29.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
9 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування системи газопостачання та котлів
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування системи газопостачання та котлів
Кількість
9
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВТОРАЦЬКИЙ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВТОРАЦЬКИЙ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2936002117

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.03.2024 12:06
-
UA-2024-01-29-012120-a-c2
Підписаний і діє
Номер
39
79 120 грн.
79 120 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.02.2024
Строк дії договору з
29.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
9 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування вузлів обліку газу
Кількість
9
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВТОРАЦЬКИЙ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВТОРАЦЬКИЙ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2936002117

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.03.2024 12:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
239 940 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2024 00:00
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Іркліївської сільської ради
Контактний телефон:
380678599115
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
239 940 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2024 00:00
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Іркліївської сільської ради
Контактний телефон:
380678599115
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності