Звернення:
За тендером : Послуги про цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації , згідно ДК 021:2015: код 79710000-4 «Охоронні послуги»
Тема:
Внесення змін до тендерної документації
Зміст:
Шановний Замовнику! Додатком 3 у проекті договору Вами передбачено декілька пунктів, які зовсім не узгоджуються з технічним завданням, передбаченим додатком 2. Так, у проекті договору передбачено:
НАРЯД РЕАГУВАННЯ (далі – НР) – рухомий наряд поліції охорони (у тому числі із залученням працівників територіального органу Національної поліції, цивільної охорони), призначений для охорони об’єктів різних форм власності та приміщень з майном громадян, підключених до пунктів централізованого спостереження, шляхом оперативного реагування на повідомлення про спрацювання технічних засобів охорони або інші повідомлення про правопорушення з метою припинення дії факторів протиправного характеру.
СПРАЦЮВАННЯ СИГНАЛІЗАЦІЇ – сповіщення про перехід сигналізації з режиму «СПОСТЕРЕЖЕННЯ» в режим «ТРИВОГА».
СИГНАЛ ТРИВОГИ – сигнал, сформований сигналізацією, коли вона перебуває в режимі «ТРИВОГА».
РЕЖИМ ТРИВОГИ – стан сигналізації або її частини, що є результатом реагування на наявність пожежі (загоряння) та/або несправність технічних засобів АПС.
1.1. Предмет договору: Послуги про цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації , згідно ДК 021:2015: код 79710000-4 «Охоронні послуги». Виконавець приймає на себе обов'язки по підключенню до ПЦС сигналізації, здійсненню цілодобового спостереження за виникненням пожежі (загоряння) в приміщеннях (будівлях, спорудах) Об'єкту Замовника: розташованого за адресою охороняємого об’єкту: Дизель-генератора за адресою м. Дніпро, Ганни Барвінок, 1, який входить до Специфікації (додаток № 1), що є невід’ємною частиною Договору та зобов’язується терміново направляти НР в разі спрацювання сигналізації на такому Об’єкті для відповідного реагування.
б) негайного реагування на сигнали тривоги від сигналізації;
в) реагування на сигнали тривоги, які надійшли на ПЦС від сигналізації, яка знаходяться на Об'єкті, якщо на протязі 3-х хвилин після надходження сигналу не надходить повідомлення про хибне спрацювання або технічне пошкодження від довіреної особи, яка знаходиться на Об'єкті;
Роз'яснить, будь ласка яким чином до послуг зі спостереження за пожежної сигналізацією відноситься рухомий наряд поліції охорони (у тому числі із залученням працівників територіального органу Національної поліції, цивільної охорони) ??? Тобто, у разі спрацювання пожежної сигналізації Виконавець зобов'язаний направити на об'єкт наряд поліції ??? Вказані пункти в договорі стосуються охорони але ніяк не відносяться до пожежного спостереження. Приберіть їх будь ласка з проекту договору.
Також звертаємо Вашу увагу, що стандарт надання послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем протипожежної сигналізації та оповіщання у відповідності до ДСТУ CEN/TS 54-l4:202l (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14.Настанови щодо побудови проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатація, експлуатування та технічного обслуговування є обов'язковим при проваджені діяльності, пов'язаної з наданням послуг з спостерігання та обслуговування систем пожежної сигналізації у відповідності до ДБН України, але не потребує сертифікації та не передбачений ліцензійними умовами, що регламентуються Постановою Кабінету міністрів України № 852 від 23.11.2016 “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”. Просимо виключити надання вказаного сертифікату з технічного завдання. З повагою,
Дата оприлюднення звернення:
31.01.2024 16:20
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. До Тендерної документації, а саме проєкту договору Додатку 3 будуть внесені зміни. Також повідомляємо, що сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-l4:202l (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14.Настанови щодо побудови проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатація, експлуатування та технічного обслуговування не відноситься та не регламентується вказаною вами Постановою Кабінету міністрів України № 852 від 23.11.2016 “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”, а регламентується іншим законодавством, а також Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Статтею 24 Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначена добровільна оцінка відповідності, а саме частиною другою цієї статті, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тому ми, як замовник відповідних послуг, відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922 можемо вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. З повагою.
Дата оприлюднення відповіді:
02.02.2024 15:30