Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра від Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-26-012954-a
Id Tender 3eb1fa62e58445e0bba19850ddba58b3
План UA-P-2024-01-26-001976-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.02.2024 10:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 195 389 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 976.95 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.01.2024 15:42 до 03.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.01.2024 15:42
до 31.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.01.2024 15:42
до 31.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.02.2024 00:01
до 06.02.2024 17:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.02.2024 17:07
до 12.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.02.2024 17:07
до 16.02.2024 10:11
Період уточнень
з 26.01.2024 15:42 до 31.01.2024 00:00
Період оскарження
з 26.01.2024 15:42 до 31.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 03.02.2024 00:01 до 06.02.2024 17:07
Період кваліфікації
з 03.02.2024 00:01 до 06.02.2024 17:07
Основні параметри
Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 195 389 грн.
Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра
Назва предмета закупівлі
Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра
Очікувана вартість
1 195 389 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5976,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра
Код ДК 021:2015
60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49020, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Таромське), вул. Старий шлях, вул. Мостова, вул. Берегова, вул. Звивиста, вул. Набережна, вул. Сержанта Андрющенка, пров. Виконкомівський, вул. Водяна.
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Шевченко Євген Григорович
Пропозиція:
1 193 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.01.2024 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
26.01.2024 15:42
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Кринична
Електронна пошта
Телефон
+380567494140
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/upravlinnya-majnom-kolishnogo-selischa-miskogo-tipu-taromske-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
40502510
Повна назва
Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49020
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Старий шлях, буд. 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра
Період вимог/скарг з 06.02.2024 17:07 по 12.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.02.2024 17:07
Довідка НАЗК
06.02.2024 17:07
-
03.02.2024 00:02
Витяг з ЄДР
03.02.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.01.2024 15:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.01.2024 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно Постанови №1178 документи мають бути чіткими та розбірливими для читання, у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копії документів, які не відповідають таким критеріям, тому треба замінити їх скан-копіями належного вигляду, а семе: - довідка про матеріально-технічну базу; - довідка про наявність працівників.
Створено
05.02.2024 16:50
Надати до
06.02.2024 16:50
Договір
UA-2024-01-26-012954-a-c1
Підписаний і діє
Номер
3
1 193 000 грн.
1 193 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.02.2024
Строк дії договору з
16.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра
Номенклатура
Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Шевченко Євген Григорович
Повна назва
ФОП Шевченко Євген Григорович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3070618358

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.02.2024 10:11
-
16.02.2024 10:08
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-08-30-000012
Дата створення проекту
30.08.2024 11:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.09.2024 15:50
Дата публікації висновку про результати
27.09.2024 14:34
Дата завершення усунення порушень
12.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
09.09.2024 № 120 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2024 № 120 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2024-01-26-012954-a 26.01.2024 Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.09.2024 00:00
Документи рішення
10.09.2024 15:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-01-26-001976-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.01.2024 № 20, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ФОП Шевченко Євген Григорович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.02.2024 № 25, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 06.02.2024, Договір від 16.02.2024 № 3 (далі – Договір № 3), Додаткова угода до Договору № 3 від 26.02.2024 №1, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 17.09.2024 через електронну систему закупівель. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено, що Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922 в частині не зазначення опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Моніторингом установлено, що умовами пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу IІI. «Вимоги до класифікації Учасника та спосіб їх підтвердження» тендерної документації Замовника визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено норми пункту 11 частини другої статті 22 Закону № 922, яким визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що вимогами пункту 2.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1. «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників» до тендерної документації Замовника на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник мав надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції учасника ФОП Шевченко Євген Григорович надано додано Договір оренди транспортних засобів від 01 січня 2024 р. № 1 (файли «довідка про мат.базу» та і «договір оренди 1 стр», «договір оренди 2 стр», орендодавець - Кашлєв Юрій Олексійович), але на порушення пункту 2.1 розділу 1. Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників» до тендерної документації Замовника та вимог частини другої статті 799 Цивільного кодексу України Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи не посвідчений нотаріально. Відповідно до вимог частини першої статті 220 Цивільного Кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Пунктом 43 Особливостей визначено: якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте Замовник не скористався зазначеним правом та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив пункту 43 Особливостей. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог Додатку 3.2 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем» тендерної документації Замовника, пункту 1 розділу IІI. «Вимоги до класифікації Учасника та спосіб їх підтвердження» до тендерної документації Замовника та підпункту 12 пункту 47 Особливостей переможцем процедури закупівлі ФОП Шевченко Євген Григорович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 06.02.2024 року. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Шевченко Євген Григорович підлягала відхиленню відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, натомість Замовником укладено Договір від 16.02.2024 № 3 на суму 1 193 000,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання вимог пунктів 11 та 19 частини 2 статті 22 Закону № 922 та Пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43, підпунку 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за Договором від 16.02.2024 № 3 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.09.2024 00:00
Дата публікації
27.09.2024 14:34
Документи висновку
27.09.2024 14:34
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра» за ДК 021:2015: 60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-26-012954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1). яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2). відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Проведеним аналізом установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2024 № 25 ФОП Шевченко Євген Григорович визнано переможцем процедури торгів та укладено з ним Договір від 16.02.2024 № 3, при тому, що на порушення вимог п.47 Особливостей документи переможця торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель не оприлюднені. Просимо пояснити, чому тендерну пропозицію переможця ФОП Шевченко Євген Григорович не відхилено відповідно до вимог абзаца 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
13.09.2024 16:58
Орган перевірки
19.09.2024 00:00
Документи повідомлення
13.09.2024 16:59
-
Відповідь
Про надання пояснень
Закупівля (ID: UA-2024-01-26-012954-a) «Послуги з завозу питної води мешканцям колишнього смт Таромське м. Дніпра» за ДК 021:2015: 60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, проводилася згідно рішення Дніпровської міської ради від 23.09.2020 № 22/61 «Про затвердження Програми забезпечення населення колишнього смт Таромське питним водопостачанням на 2021-2025 роки» https://dniprorada.gov.ua/uk/Widgets/GetWidgetContent?url=/WebSolution2/wsGetTextPublicDocument?pID=303637&name=22/61 та рішенням Дніпровської міської ради від 20.12.2023 № 14/45 « Про внесення змін до рішення міської ради від 23.09.2020 № 22/61 «Про затвердження Програми забезпечення населення колишнього смт Таромське питним водопостачанням на 2021-2025 роки» https://dniprorada.gov.ua/uk/Widgets/GetWidgetContent?url=/WebSolution2/wsGetTextPublicDocument?pID=642488&name=14/45 Розмір бюджетного призначення на 2024 рік затверджено рішенням Дніпровської міської ради від 06.12.2023 №4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» https://dniprorada.gov.ua/uk/Widgets/GetWidgetContent?url=/WebSolution2/wsGetTextPublicDocument?pID=639996&name=4/44 Пунктом 47 Особливостей, відповідно до якого переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в ЕСЗ документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом № 2939 та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в ЕСЗ, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Крім того, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції Після оголошення переможцем процедури закупівлі Шевченко Євген Григорович оприлюднив довідку НАЗК, в якій зазначено, що за результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (blob:https://prozorro.gov.ua/914a7f55-5482-4493-b051-8cea61c874c7)
Рішеня
17.09.2024 14:24
Замовник
Документи повідомлення
17.09.2024 14:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 195 389 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2024 00:00
Замовник:
Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567494140
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 195 389 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2024 00:00
Замовник:
Управління майном колишнього смт Таромське Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567494140
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності