Показати схожі тендери

Закупівля Костюм літній польовий (тип 1) тип 8, клас 21 від Військова частина 3078 Національної гвардії України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-01-20-000878-a
Id Tender 4894ad65b9aa4cac94eaa81ba83eb99a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.02.2024 10:44
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.02.2024 13:40
Закінчення аукціону 06.02.2024 15:21
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
92 250 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
922 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.01.2024 12:00 до 05.02.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 20.01.2024 20:52
до 25.01.2024 12:00
Завершено
Період аукціону
з 06.02.2024 13:40
до 06.02.2024 15:21
Завершено
Період кваліфікації
з 06.02.2024 15:21
до 16.02.2024 20:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.02.2024 12:59
до 21.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.02.2024 20:25
до 26.02.2024 10:44
Період уточнень
з 20.01.2024 20:52 до 25.01.2024 12:00
Період аукціону
з 06.02.2024 13:40 до 06.02.2024 15:21
Період кваліфікації
з 06.02.2024 15:21 до 16.02.2024 20:25
Період кваліфікації
з 06.02.2024 15:21 до 16.02.2024 20:25
Основні параметри
Костюм літній польовий (тип 1) тип 8, клас 21
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 767 500
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Костюм літній польовий (тип 1) тип 8, клас 21
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
50 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.01.2024 11:28
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дворецька Катерина Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380444624862
Сайт:
http://ngu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
25574423
Повна назва
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
Пропозиція:
92 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Олтекс"
Пропозиція:
92 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
92 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
92 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АнВа"
Пропозиція:
92 235 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
Пропозиція:
92 235 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
92 148 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
Пропозиція:
92 130 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТУСМО"
Пропозиція:
91 950 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
Пропозиція:
91 176 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"
Пропозиція:
83 677 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"
Пропозиція:
81 097 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС"
Пропозиція:
80 181 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕ ШВЕЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОПАНСЬКІ ДЖЕРЕЛА"
Пропозиція:
79 435 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДЕРС ПРО"
Пропозиція:
79 434 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.02.2024 12:59 по 13.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до п. 2 ч. 13 ст. 14 Закону. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 13.02.2024 16:25 по 16.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 15.02.2024 19:41 по 20.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 15.02.2024 19:42 по 20.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до п. 2 ч. 13 ст. 14 Закону. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.02.2024 20:00 по 21.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.02.2024 20:25 по 21.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із Учасником. 3. Оприлюднити Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (Додаток 1) згідно з частиною 1 статті 33 Закону.
Договір
UA-2024-01-20-000878-a-a1
Підписаний і діє
Номер
16/ВОЗ-2024
91 176 000 грн.
75 980 000 грн.
З ПДВ
Підписано
23.02.2024
Строк дії договору з
23.02.2024
по
01.12.2024
Номенклатура
50 000 (комплект)
Костюм літній польовий (тип 1) тип 8, клас 21
Номенклатура
Костюм літній польовий (тип 1) тип 8, клас 21
Кількість
50 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 823.52
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 вересня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41858711

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.02.2024 10:44
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-23-000020
Дата створення проекту
23.04.2024 10:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.04.2024 14:07
Дата публікації висновку про результати
10.05.2024 11:46
Дата завершення усунення порушень
25.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
15.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.04.2024 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2024-01-20-000878-a 20.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
23.04.2024 14:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (зі змінами) (далі – Оголошення) Військовою частиною 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник), затверджене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 25.01.2024 № 85, реєстр отриманих пропозицій, запити до процедури, вимоги про усунення порушень, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДЕРС ПРО» (далі – ТОВ «ТРЕЙДЕРС ПРО»), ВИРОБНИЧО-ТОРГОВОГО ШВЕЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КОПАНСЬКІ ДЖЕРЕЛА», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА-ТЕКС» (далі – ТОВ «ТЕРРА-ТЕКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (далі – ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСТРІМ-ТЕКС» (далі – ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС»), протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 08.02.2024 № 61, від 12.02.2024 № 65, від 15.02.2024 № 77, від 15.02.2024 № 78, від 16.02.2024 № 79, від 16.02.2024 № 81, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024, державний контракт (договір) на виготовлення та поставку товарів оборонного призначення від 23.02.2024 № 16/303-2024 на суму 91 176 000,00 гривень укладений з ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС», пояснення (інформація та документи) Замовника надані 29.04.2024, 06.05.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 10 додатку 1 до Оголошення «Інші документи від учасника», учасник повинен надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля від 02.02.2024 №395-ШК в якому передбачив заходи із заходів довкілля. При цьому, протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 16.02.2024 № 79 пропозицію учасника ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» відхилено відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, як таку що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури, а саме: В наданому Учасником у складі пропозиції гарантійному листі (№395-ШК від 02.02.2024), що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля відсутній перелік заходів, що застосовується відповідно до п.10 Додатку 1 до Оголошення. У відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень Замовником 06.05.2024 надав пояснення, «…учасником у складі пропозиції було наданій гарантійний лист, в якому не зазначено перелік заходів, які застосовує учасник, у тому числі й під час виробництва товару, що є предметом закупівлі, а лише гарантує, що буде дотримуватися заходів із захисту довкілля під час постачання товару. Про це свідчать такі формулювання, зазначені в гарантійному листі, зокрема: Цим листом підтверджуємо, що будемо застосовувати заходи із захисту довкілля у випадках та в порядку, передбаченому діючим законодавством, в тому числі поставляти товар, без завдання шкоди навколишньому середовищу…. При постачанні товару зобов’язуємося застосувати заходи із захисту довкілля… Постачання товару буде здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища… Будуть вживатися заходи для захисту довкілля від забруднення. Будуть дотримуватися правила пожежної безпеки та санітарії. Не будуть порушуватися екологічні права та законні інтереси інших суб’єктів господарювання. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Разом з цим, Замовник на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД», оскільки у гарантійному листі учасника зазначені заходи із захисту довкілля із підтвердженням застосування таких заходів. Отже, пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» Замовник відхилив на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, чим не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі. При цьому, цінова пропозиція учасника ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» - 83 677 500,00 грн, а цінова пропозиція переможця закупівлі ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» становить 91 176 000,00 грн, різниця складає 7 498 500,00 грн з ПДВ. , що призвело до ризику неефективного витрачання коштів Замовника на відповідну суму.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду пропозицій ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» установлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону та порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «ТРЕЙДЕРС ПРО», ВИРОБНИЧО-ТОРГОВОГО ШВЕЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КОПАНСЬКІ ДЖЕРЕЛА», ТОВ «ТЕРРА-ТЕКС», ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
10.05.2024 00:00
Дата публікації
10.05.2024 11:46
Документи висновку
10.05.2024 11:46
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Документи повідомлення
25.04.2024 16:59
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:58
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:58
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:58
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:58
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:58
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:58
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:58
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:58
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:58
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:16
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:16
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:17
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:17
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:17
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:18
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:18
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:19
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:19
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:20
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:20
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:21
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:21
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:21
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:22
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:22
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:22
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:23
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:24
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
29.04.2024 12:24
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) тип 8, клас 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-20-000878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до протоколу від 16.02.2024 № 79 Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме в гарантійному листі від 02.02.2024 №395-ШК про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відсутній перелік заходів що застосовуються відповідно до п.10 Додатку 1 до Оголошення. Водночас, в гарантійному листі ТОВ ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» від 02.02.2024 № 395-ШК передбачено заходи із захисту довкілля. Надати обґрунтовані пояснення, інформацію щодо підстав відхилення пропозиції учасника ТОВ ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
02.05.2024 17:34
Орган перевірки
08.05.2024 00:00
Документи повідомлення
02.05.2024 17:34
-
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
06.05.2024 14:26
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Аргументовані заперечення до висновку
Розглянувши висновок від 10.05.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі за № UA-2024-01-20-000878-a (далі – висновок), повідомляємо, що військова частина 3078, не погоджується із висновком про результати моніторингу процедури закупівлі з наступних причин. Розділом 2 висновку визначено, що за результатами розгляду пропозицій ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» установлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону та порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. Повідомляємо, що в частині 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко визначено наступне: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». Звертаємо Вашу увагу на те, що частиною 1 статті 22 Закону визначено: «1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.». Крім того, пунктами 13, 31 та 32 частини 1 статті 1 Закону визначено такі значення для термінів, що вживаються в Законі: «…13) конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу; … 31) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;». Зазначене вище свідчить про те, що спрощена закупівля не є конкурентною процедурою закупівлі (тендером) у розумінні Закону, отже на спрощені закупівлі не поширюються та до них не можуть застосовуватися терміни, положення та вимоги, які встановлені для проведення конкуретних процерур закупівель (тендерів), зокрема зазначена у висновку частина 16 статті 29 Закону. Підставою для проведення процедури закупівлі за № UA-2024-01-20-000878-a є пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами), а саме: «8. Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).». Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за № UA-2024-01-20-000878-a було оприлюднено в електронній системі закупівель 20.01.2024, ще до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 01.02.2024 № 122 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275» (набрання чинності відбулося 07.02.2024). Слід зауважити, що в пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 01.02.2024 № 122 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275» зазначено: «2. Установити, що оборонні закупівлі, розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку та на умовах, що діяли до набрання чинності цією постановою.». Постановою Кабінету Міністрів України від 01.02.2024 № 122 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275» було внесено такі зміни, зокрема, але не виключно: «1) пункт 8 викласти в такій редакції: … У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. …». Станом на день оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі за № UA-2024-01-20-000878-a, а саме 20.01.2024, постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами), відповідно до вимог якої військова частина здійснювала зазначену вище закупівлю, не містила порядку виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому, у поясненнях, наданих військовою частиною 3078 від 02.05.2024 зазначено, що згідно з протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.02.2024 № 79 під час детального розгляду документів учасника ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» було виявлено невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з пунктом 10 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен був надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасником у складі пропозиції було надано сканований оригінал гарантійного листа за вих. № 395-ШК від 02.02.2024, в якому не зазначено перелік заходів, які застосовує учасник, у тому числі й під час виробництва товару, що є предметом закупівлі, а лише гарантує, що буде дотримуватися заходів із захисту довкілля під час постачання товару. Про це свідчать такі формулювання, зазначені в гарантійному листі за вих. № 395-ШК від 02.02.2024, зокрема: «Цим листом підтверджуємо, що будемо застосувати заходи із захисту довкілля у випадках та в порядку, передбаченому діючим законодавством, в тому числі поставляти товар, без завдання шкоди навколишньому середовищу…»; «При постачанні товару зобов’язуємося застосовувати заходи із захисту довкілля.»; «Постачання товару буде здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища…»; «Будуть вживатися заходи для захисту довкілля від забруднення.»; «Будуть дотримуватися правила пожежної безпеки та санітарії.»; «Не будуть порушуватися екологічні права та законні інтереси інших суб’єктів господарювання.». Таким чином, у гарантійному листі за вих. № 395-ШК від 02.02.2024 не зазначено жодного заходу із захисту довкілля, який застосовує учасник, а отже учасник не підтвердив відповідність своєї пропозиції визначеній вимозі оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відтак, у замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги те, що закупівля за № UA-2024-01-20-000878-a була оприлюднена в електронній системі закупівель 20.01.2024 (до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 01.02.2024 № 122 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275»), Замовник (військова частина 3078) не мав жодних законних підстав для надання учаснику ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» можливості виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин. Відповідно до вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Зазначена норма Закону є імперативною та не передбачає виключень. Відхилення тендерних пропозицій учасників спрощеної закупівлі у разі наявності зазначених вище підстав є обов`язком замовника.
Висновку
17.05.2024 17:21
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
92 250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.02.2024 12:00
Замовник:
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380444624862
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
92 250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.02.2024 12:00
Замовник:
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380444624862
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності