Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ БЕРЕЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 19.01.2024 12:02до 31.01.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.01.2024 12:02
до 28.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.01.2024 12:02
до 28.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.01.2024 11:49
до 06.02.2024 11:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.02.2024 11:54
до 12.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.02.2024 11:54
до 15.02.2024 16:50
Період уточнень
з
19.01.2024 12:02
до
28.01.2024 00:00
Період оскарження
з
19.01.2024 12:02
до
28.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з
31.01.2024 11:49
до
06.02.2024 11:54
Період кваліфікації
з
31.01.2024 11:49
до
06.02.2024 11:54
Основні параметри
Лоти
Критерії
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області
Очікувана вартість
2 876 635 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14383,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
47501, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, м. Бережани, вул. Богдана Хмельницького 52
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Джерело фінансування: Місцевий бюджет, власні кошти та кошти НСЗУ
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ БЕРЕЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
47501
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Бережани
Адреса
ВУЛ.СТЕПАНА БАНДЕРИ будинок 21
Кваліфікація
Лот № 1
Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 12:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості): У складі тендерної пропозиції Учасника:
- не надано довідку, що місцезнаходження учасника не є окупованою територією;
- надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що містить не всю інформацію передбачену тендерною документацією;
- надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, що містить невідповідності в інформації;
- надано електронну банківську гарантію, що містить неточності в інформації, а саме невірно зазначено документ з якого виникають базові відносини щодо забезпечення;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- Відповідно до ч. 5 Розділу Загальні положення тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.
- Відповідно до ч. 3 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника (Додаток 7). Додатком 7 передбачено зазначення інформації: Посада (робоча професія), Прізвище та ініціали, Освіта і спеціальність, розряд, Загальний стаж роботи, років, Досвід виконання аналогічних робіт, років.
- Відповідно до ч. 3 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»*:
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів*, завірена власним підписом та печаткою учасника.
- Відповідно до ч.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасники повинні надати забезпечення тендерної пропозиції, а саме вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів);
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження):
- довідки, що місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території;
- довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із заначенням розрядку працівників (або позначки «без розряд»);
- довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням строку виконання робіт у відповідності до наданого в складі пропозиції договору
- електронної банківської гарантії із зазначенням коректного документу з якого виникають базові відносини щодо забезпечення (тендерної документації);
Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 9-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.02.2024 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2024-01-19-006465-a від 19.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Бережанська центральна міська лікарня Бережанської міської ради» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.01.2024, тендерну документацію (із змінами) від 26.01.2024, тендерну пропозицію Приватного підприємства «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» (далі – ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2024, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2024 року, договір про закупівлю від 15.02.2024 за №165, пояснення Замовника від 15.02.2024 та 27.02.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом пропозиції ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до пункту 4.1. розділу 4 «Договірна ціна» додатку 4 «Проект договору» тендерної документації: «Договірна ціна на момент укладання Договору є твердою і становить …» та відповідно до додатку 1 «Тендерна форма: «Пропозиція» тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції учасника на виконання робіт повинна бути розрахована відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, Державних будівельних норм, Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»».
Слід зазначити, пунктом 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281 встановлено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів, зокрема, за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%.
Таким чином, надана ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» договірна ціна розрахована не у відповідності до Настанови №281. Включені до договірної ціни учасником кошти на покриття ризиків перевищують 1,5% вартості будівельних робіт в сумі 19 681,07 грн (52 484,00 грн – (2 186 862,00 х 1,5% =32 802,93).
Під час моніторингу Управлінням 15.02.2024 було надано запит Замовнику щодо розгляду пропозиції ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» та формування ціни з порушенням Настанови №281.
Замовником в інформації від 15.02.2024 зазначено «… з приводу розрахунку коштів на покриття ризиків наявна судова практика, наприклад у рішенні від 30 листопада 2023 року справа № 380/22026/23 Львівський окружний адміністративний суд постановив: «Суд вважає, що визначення розміру витрат на покриття ризиків у більшому розмірі, ніж передбачено Настановою не свідчить про невідповідність такої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника….».
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас, на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі та відповідно учасником сформовано ціни з порушенням Настанови №281.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, приведення договору від 15.02.2024 за №165 у відповідність до вимог Настанови №281, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-19-006465-a від 28.02.2024р. повідомляємо наступне: п.5.1. положень кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова) визначається, що ціна пропозиціі? учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якоі? включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організаціи?, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієі? Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляціи?ними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У відповідності до визначення термінів у п.1.2. Настанови: договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
Пунктом 4.40. Настанови визначається наступне: Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієі? Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Так, у Таблиці 3 Додатку 28 Настанови встановлено показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які застосовуються у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва – п.5. Об’єкти ремонту – 2,4%.
Таким чином учасники мають право право кошти на покриття ризиків у вказаному обсязі, що в свою чергу виключає наявність порушень.
Зокрема, відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) абз. 2 п. 43 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Замовник не міг би застосувати механізм усунення невідповідностей у випадку наявності сумнівів щодо відповідності інформації наданої в складі пропозиції, оскільки дана інформація стосується характеристик предмету закупівлі.
Повідомляємо, що на виконання висновку результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-19-006465-a від 28.02.2024р. між Замовником та Виконавцем було укладено додаткову угоду, якою здійснено перерахунок розміру коштів та покриття ризиків у відповідності до відсотку визначеного у висновку. Угода опублікована в електронній системі закупівель.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-19-006465-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до пункту 4.1. розділу 4 «Договірна ціна» додатку 4 «Проект договору» тендерної документації: «Договірна ціна на момент укладання Договору є твердою і становить …».
Окрім вищезазначеного, відповідно до додатку 1 «Тендерна форма: «Пропозиція»» тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції учасника на виконання робіт повинна бути розрахована відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, Державних будівельних норм, Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»».
Аналізом «Договірної ціни» (файл «вся кошторисна документація.pdf») пропозиції ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» встановлено, що при розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт застосовано 2,4%, в той час як відповідно до пункту 5.31 розділу V «Настанови з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, за твердої договірної ціни - у розмірі до 1,5%.
Виходячи з вищенаведеного, надайте інформацію, чому в договірній ціні ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» при розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт застосовано 2,4% за твердої договірної ціни?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
У відповідь на Ваш запит щодо надання інформації повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість закупівлі розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари та роботи, що передбачалися предметом закупівлі. Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних державних закупівель та проаналізовано ціни в мережі Інтернет щодо товарів, які будуть застосовуватися для виконання робіт. На підставі розробленої проектно-кошторисної документації із розрахунком очікуваної вартості Замовником було отримано експертний звіт № ЛВ 0500-5092-23/УЕГ/Г від 19 грудня 2023р. яким підтверджено відповідність розрахунків здійснених Замовником.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті було розміщено Замовником на власному веб-сайті у передбачені законодавством строки за посиланням URL: https://bercml.itmed.org/news/informatsiya_shchodo_publichnoi_zakupivli_1706100761.html.
3. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
При цьому відповідно до пункту 4 розділу І “Загальні положення” Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (зі змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Згідно положень абз. 2 Розділу І Настанови, ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій?, а також кредитів, наданих під державні гарантіі? (далі – державні кошти).
У відповідності до визначення термінів у п.1.2. Настанови: договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
Пунктом 4.40. Настанови визначається наступне: Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієі? Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Так, у Таблиці 3 Додатку 28 Настанови встановлено показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які застосовуються у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва – п.5. Об’єкти ремонту – 2,4%.
Далі, п.5.1. Настанови визначається, що ціна пропозиціі? учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якоі? включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організаціи?, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієі? Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляціи?ними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, якии? узгоджении? замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
5.7. Визначення непрямих витрат у вартості експлуатаціі? будівельних машин та механізмів:
Непрямі витрати, що не враховані вартістю однією машино-години експлуатаціі? будівельних машин та механізмів, а саме: загальновиробничі витрати, кошти на виконання будівельних робіт у зимовии? та літніи? періоди, якщо таке планується, прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості експлуатаціі? будівельних машин та механізмів, розраховуються в цілому на об’єкт будівництва.
Також у Настанові зазначено п.5.31. у ціні пропозиціі? учасника процедури закупівлі (договірніи? ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадіі? проектування;
2) виду будівництва;
3) технічноі? та технологічноі? складності об’єкта будівництва, складності виконання
будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірноі? ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердоі? договірноі? ціни — в розмірі до 1,5%;
б) за динамічноі? договірноі? ціни — не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформаціі? про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуаціи? на будівельному маи?данчику при виконанні робіт.
5.32. Під час розгляду проектноі? документаціі? учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиціі? учасника процедури закупівлі (договірноі? ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуаціи? або компенсували и?ого втрати на такии? випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектноі? документаціі? та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельнии? маи?данчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному маи?данчику (непередбачении? стан ґрунту, наявність комунікаціи? та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Також, Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року № 162 затверджено Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва.
Цей Порядок визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво).
Застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві є обов’язковим для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Вартість будівництва включає прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
На стадії проведення взаєморозрахунків у вартості виконаних робіт враховуються прямі витрати, загальновиробничі витрати, кошти на зведення і розбирання тимчасових будівель і споруд, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий (літній) період, інші супутні витрати (на відрядження, перевезення працівників, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі тощо), а також прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості будівництва.
У разі відсутності вищезазначених непередбачуваних обставин в ході виконання будівельних робіт, зазначені кошти на покриття ризиків повертаються до державного бюджету.
Відповідно до розділу VI Настанови,
Також з приводу розрахунку коштів на покриття ризиків наявна судова практика, наприклад у рішенні від 30 листопада 2023 року справа № 380/22026/23 Львівський окружний адміністративний суд постановив: «Суд вважає, що визначення розміру витрат на покриття ризиків у більшому розмірі, ніж передбачено Настановою не свідчить про невідповідність такої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Крім того, Настанова передбачає, що розмір коштів на покриття ризиків залежить від ряду факторів, у тому числі від повноти інформації про об`єкт замовлення, тобто ПОЛОЖЕННЯ НАСТАНОВИ У ЦІЙ ЧАСТИНІ НОСЯТЬ ІНФОРМАТИВНИЙ ХАРАКТЕР».
Також відмічаємо, що відповідно до практики Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідний розрахунок коштів на покриття ризиків оцінується аналогічно. Так, наприклад за скаргою у закупівлі № UA-2023-06-21-016263-a скаржником оскаржувався розрахунок коштів на покриття ризиків, що був визначений Переможцем у розмірі 2,4%, невідповідність коштів на покриття ризиків Скаржник аргументував невідповідності п. 5.31 Настанови. Відповідно до рішення №11181-р/пк-пз від 24.07.2023 року прийнятого за розглядом Скарги Комісія встановила, що в частині врахування коштів на покриття ризиків (2,4% за твердої договірної ціни) Скаржник не довів та документально не підтвердив, що надана договірна ціна розрахована не у відповідності до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" в цій частині.
Звертаємо увагу як зазначалося вище тверда договірна ціна – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором, тобто у випадку невикористання закладених коштів щодо покриття ризиків, сторони можуть внести зміни та зменшити суму договору.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-19-006465-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено вимогу «учасник-переможець під час укладання договору за результатами проведення процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю.
Вид забезпечення виконання договору договору про закупівлю: банківська гарантія з обслуговуючого банку.
Разом з банківською гарантією додаються копії банківських документів: довіреність, ліцензія, звіт про прибутки та збитки які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку».
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу безвідкличної, безумовної банківської гарантії, в розмірі та на строк дії, визначених тендерною документацією, копію ліцензії банку-гаранта, документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, звіт про прибутки та збитки які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
У відповідь Ваш запит повідомляємо наступне: Переможцем було надано забезпечення виконання договору та документи передбачені тендерною документацією, сканкопії яким додаються до даної відповіді.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділу хірургічного корпусу КНП «Бережанська центральна міська лікарня» Бережанської міської ради по вул. Богдана Хмельницького 52, м. Бережани, Тернопільський район, Тернопільської області
Тема:
Подання тендерної пропозиції
Зміст:
В проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) в кінці договору ви зазначили наступні додатки до договору:
Додатки до Договору
Додаток 1 – Календарний графік виконання робіт;
Додаток 2 – Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
Додаток 3 – Договірна ціна;
Додаток 4 – План фінансування будівництва;
Додаток 5 – Локальний кошторис на будівельні роботи;
В тендерній документації у вас ідуть наступні додатки:
Додаток 1 до тендерної документації - ТЕНДЕРНА ФОРМА: "ПРОПОЗИЦІЯ"
Додаток 2 до тендерної документації - Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 47 Особливостей
(в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)
Додаток 3 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Додаток 4 до тендерної документації - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Додаток 5 до тендерної документації - Календарний графік і т.д.
Ви можете пояснити більш детально, чому вони відрізняються по змісту і як їх правильно подати в тендерну пропозицію? Дякую наперед за відповідь.
Дата оприлюднення звернення:
23.01.2024 17:23
Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: проектом договору передбачено перелік додатків, що мають бути підписані сторонами під час укладення договору, даний перелік документів не вимагається Додатком 4 тендерної документації в складі пропозиції. Додатки тендерної документації визначають вимоги саме до тендерної пропозиції, які повинні бути виконані учасниками (ДОДАТОК 1. Форма “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” ДОДАТОК 2. Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених п. 47 Особливостей. ДОДАТОК 3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДОДАТОК 4. Проект договору ДОДАТОК 5. Календарний графік виконання робіт ДОДАТОК 6. Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт ДОДАТОК 7. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ДОДАТОК 8. Довідка про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядника).
Дата оприлюднення відповіді:
25.01.2024 10:58
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 876 635
грн.
Період подання пропозицій
до
31.01.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ БЕРЕЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ