Показати схожі тендери

Закупівля код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-17-011411-a
Id Tender de0678df5393403e9281df2918e7ab5c
План UA-P-2024-01-17-005197-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.02.2024 13:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
328 335 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 641.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.01.2024 14:49 до 25.01.2024 18:00
Завершено
Період уточнень
з 17.01.2024 14:49
до 22.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.01.2024 14:49
до 22.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.01.2024 18:00
до 30.01.2024 18:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.01.2024 18:35
до 05.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.01.2024 18:35
до 12.02.2024 13:32
Період уточнень
з 17.01.2024 14:49 до 22.01.2024 00:00
Період оскарження
з 17.01.2024 14:49 до 22.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.01.2024 18:00 до 30.01.2024 18:35
Період кваліфікації
з 25.01.2024 18:00 до 30.01.2024 18:35
Основні параметри
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
328 335 грн.
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник
Назва предмета закупівлі
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник
Очікувана вартість
328 335 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1641,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник
Код ДК 021:2015
33191000-5 - Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
Код НК 024:2023
17156 Фармацевтичний холодильник
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому Договором, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 60 робочих днів після поставки. У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕТАН МЕД"
Пропозиція:
328 335 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.01.2024 14:57
Оголошення про проведення закупівлі
17.01.2024 14:50
Тендерна документація
17.01.2024 14:50
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
17.01.2024 14:50
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніна Зобків
Електронна пошта
Телефон
+380950612795
Замовник
ЄДРПОУ
01993305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76025
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Кваліфікація
Лот № 1 код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник
Період вимог/скарг з 30.01.2024 18:35 по 05.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.01.2024 19:43
Довідка НАЗК
30.01.2024 18:35
-
25.01.2024 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.01.2024 14:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.01.2024 14:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 17.01.2024 року код Оголошення UA-2024-01-17-011411-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 – 33190000-8 – «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 – 33190000-8 – «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529). Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником розглянуто пропозицію - Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529). Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Згідно пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (відповідно до офіційного сайту Міністерства юстиції https://czo.gov.ua/verify), Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису Родіни Юлії Олександрівни. Більш того, відповідно вказаного протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений. Згідно із п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тобто пропозиція Учасника підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529) не дотримано вимог тендерної документації на закупівлю товару. Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка неодноразово зазначала вказану невідповідність, як невідповідність у розумінні пункту 43 Особливостей, тому на вказану невідповідність потрібно надавати 24 години на виправлення. Одним з останніх прикладів вказаного рішення є рішення № 15612-р/пк-пз від 02.10.2023 року, згідно якої невідповідність типу електронного підпису є невідповідністю у розумінні пункту 40 Особливостей, тому на вказану невідповідність потрібно надавати 24 години на виправлення. Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-01-009703-a. ІІ. Згідно пункту 6.4.6. частини 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. В складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529) відсутній Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 6.4.6. частини 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариству з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • підписати тендерну пропозицію шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на захищеному типу носія (КЕП) директора Родіни Юлії Олександрівни, учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАН МЕД" (44795529); • надати Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
Створено
29.01.2024 17:01
Надати до
30.01.2024 17:01
Договір
UA-2024-01-17-011411-a-c1
Підписаний і діє
Номер
17156
328 335 грн.
306 855.14 грн.
З ПДВ
Підписано
12.02.2024
Строк дії договору з
12.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (штуки)
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник
Номенклатура
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 17156 – Фармацевтичний холодильник
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Код НК 024:2023
17156 Фармацевтичний холодильник

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕТАН МЕД"
Повна назва
ТОВ "ЕТАН МЕД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44795529

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.02.2024 13:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
328 335 грн.
Період подання пропозицій
до 25.01.2024 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380950612795
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
328 335 грн.
Період подання пропозицій
до 25.01.2024 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380950612795
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності