Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління;Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління; Лот 6- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 7- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 8- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління; Лот 9- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 10- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління від АТ "Ощадбанк".
Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-01-17-007478-a
Id Tender c0cd89a0479c41b1b0990f42f603090a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.03.2024 14:47
Підпис Підпис відсутній
Очікувана вартість:
88 101 133.06 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
400 грн. (0,00 %)
Вартість подання пропозиції:
22 032 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.01.2024 18:00 до 01.02.2024 18:00
Завершено
Період уточнень
з 17.01.2024 12:41
до 29.01.2024 18:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.02.2024 16:18
до 29.02.2024 16:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.02.2024 11:52
до 05.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.02.2024 16:20
до 13.03.2024 14:47
Період уточнень
з 17.01.2024 12:41 до 29.01.2024 18:00
Період кваліфікації
з 02.02.2024 16:18 до 29.02.2024 16:20
Період кваліфікації
з 02.02.2024 16:18 до 29.02.2024 16:20
Основні параметри
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління;Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління; Лот 6- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 7- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 8- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління; Лот 9- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 10- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
29 937 169.12 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Очікувана вартість
29 937 169.12 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
149686,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
898 115
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 15:36
Закінчення аукціону
02.02.2024 15:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
383
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
29 336 295.77 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
26 867 669.76 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 15:36
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
22 261 251.1 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Очікувана вартість
22 261 251.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
111307,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
667 837
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 12:01
Закінчення аукціону
02.02.2024 12:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
412
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
21 811 471.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
21 431 548.04 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
21 452 789 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ"
Пропозиція:
21 418 787.36 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 12:01
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
21 561 107.66 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління
Очікувана вартість
21 561 107.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
107806,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
646 833
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 14:33
Закінчення аукціону
02.02.2024 15:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
357
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
20 677 299.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
21 099 504.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
19 295 985.14 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 14:33
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
912 123.31 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Очікувана вартість
912 123.31 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4561,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
27 363
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 12:42
Закінчення аукціону
02.02.2024 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
14
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
892 592.06 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
724 059.65 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
888 056.08 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 12:42
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
3 713 839.25 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління;
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління;
Очікувана вартість
3 713 839.25 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18570,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
111 415
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 15:02
Закінчення аукціону
02.02.2024 15:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління;
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
59
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Порядковий номер: 4
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
3 637 606.15 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
3 240 130.69 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
2 969 784.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 15:02
Лот № 6 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 514 385.98 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 6- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 6- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Очікувана вартість
3 514 385.98 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17572,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
105 431
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 6- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
383
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Порядковий номер: 5
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
3 158 140.74 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 7 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 252 372.17 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 7- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 7- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Очікувана вартість
3 252 372.17 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16262,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
97 571
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 13:08
Закінчення аукціону
02.02.2024 13:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 7- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
412
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Порядковий номер: 6
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СІРИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
Пропозиція:
3 251 575.95 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
2 590 753.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
2 924 693.32 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 13:08
Лот № 8 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 488 953.67 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 8- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління;
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 8- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління;
Очікувана вартість
2 488 953.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12445,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
74 668
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 12:43
Закінчення аукціону
02.02.2024 13:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 8- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління;
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
357
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Порядковий номер: 7
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
2 330 883.83 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
2 238 745.18 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 12:43
Лот № 9 Статус - неуспішний лот закупівлі
79 830.19 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 9- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 9- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Очікувана вартість
79 830.19 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
400,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 394
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 13:09
Закінчення аукціону
02.02.2024 13:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 9- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
14
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Порядковий номер: 8
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
76 841.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
71 114.23 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 13:09
Лот № 10 Статус - неуспішний лот закупівлі
380 100.61 грн.
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 10- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 10- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління
Очікувана вартість
380 100.61 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1901,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
11 403
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 15:55
Закінчення аукціону
02.02.2024 16:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 10- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
59
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.01.2024 02:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним.
Порядковий номер: 9
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
320 004 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
340 326.29 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 15:55
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Кравченко
Електронна пошта
Телефон
+380442473729
Сайт:
http://www.oschadbank.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00032129
Повна назва
АТ "Ощадбанк"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Госпітальна, 12 Г
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Період вимог/скарг з 28.02.2024 11:52 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.02.2024 16:07 по 05.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В ціновій пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВАЙТ» наявна арифметична помилка. У разі погодження на виправлення арифметичної помилки просимо завантажити на Рrozorro оновлену цінову пропозицією. 2. Для можливості оцінити пропозицію ТОВ «ІНВАЙТ», на виконання п. 5.26. розділу ІІІ тендерної документації просимо надіслати на адресу електронної пошти Замовника ([email protected]) заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису анкету учасника процедури закупівель (додаток №4 до Документації), довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (додаток №5 до Документації) та опитувальник юридичної особи /фізичної особи-підприємця (додаток №6 до Документації). Всі зазначені вище документи просимо надіслати до АТ «Ощадбанк» протягом одного робочого дня з дати отримання цього повідомлення на адресу електронної пошти: [email protected] у відповідь на це повідомлення з оновленою ціновою пропозицією. Заступник голови правління, відповідальний за фінанси, голова тендерного комітету О.В. Стринжа
Створено
28.02.2024 11:54
Надати до
29.02.2024 11:54
Лот № 2 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:07 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:09 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:14 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.02.2024 16:11 по 05.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Лот № 3 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:16 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:19 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.02.2024 16:13 по 05.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Лот № 4 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:23 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:25 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.02.2024 16:16 по 05.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Лот № 5 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління;
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:32 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:34 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.02.2024 16:20 по 05.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Лот № 6 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 6- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:37 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Лот № 7 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 7- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:39 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:41 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:45 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Лот № 8 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 8- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління;
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:48 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:52 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Лот № 9 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 9- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:56 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 12:59 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Лот № 10 Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 10- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління
Період вимог/скарг з 28.02.2024 13:01 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.02.2024 13:03 по 02.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації
Документи кваліфікації
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Угоди
UA-2024-01-17-007478-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№ 05/03/24
29 336 290.99 грн.
24 446 909.16 грн.
З ПДВ
Підписано
05.03.2024
Строк дії договору з
05.03.2024
по
18.03.2025
Номенклатура
383 (Одиниця)
Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Номенклатура
Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Кількість
383
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Повна назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37701437

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
UA-2024-01-17-007478-a-b2
Підписаний і діє
Номер
05/03/24-1
21 811 471.2 грн.
18 176 226 грн.
З ПДВ
Підписано
05.03.2024
Строк дії договору з
05.03.2024
по
18.03.2025
Номенклатура
412 (Одиниця)
Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Номенклатура
Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління;
Кількість
412
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Повна назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37701437

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
UA-2024-01-17-007478-a-a3
Підписаний і діє
Номер
05/03/24-2
21 099 504.3 грн.
17 582 920.25 грн.
З ПДВ
Підписано
05.03.2024
Строк дії договору з
05.03.2024
по
18.03.2025
Номенклатура
357 (Одиниця)
Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління
Номенклатура
Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління
Кількість
357
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Повна назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37701437

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
UA-2024-01-17-007478-a-a4
Підписаний і діє
Номер
05/03/24-3
892 592.06 грн.
743 826.72 грн.
З ПДВ
Підписано
05.03.2024
Строк дії договору з
05.03.2024
по
18.03.2025
Номенклатура
14 (Одиниця)
Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Номенклатура
Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління;
Кількість
14
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Повна назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37701437

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
UA-2024-01-17-007478-a-b5
Підписаний і діє
Номер
05/03/24-4
3 637 606.15 грн.
3 031 338.46 грн.
З ПДВ
Підписано
05.03.2024
Строк дії договору з
05.03.2024
по
18.03.2025
Номенклатура
59 (Одиниця)
Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління;
Номенклатура
Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління;
Кількість
59
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Повна назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37701437

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
88 101 133.06 грн.
Період подання пропозицій
до 01.02.2024 18:00
Замовник:
АТ "Ощадбанк"
Контактний телефон:
+380442473729
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
88 101 133.06 грн.
Період подання пропозицій
до 01.02.2024 18:00
Замовник:
АТ "Ощадбанк"
Контактний телефон:
+380442473729
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності