Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт туалетів Поліклінічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» по вул. Енергетична, 1 в м. Шумськ Тернопільської області – ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи від Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-15-013833-a
Id Tender d67223be00884ff7ae550756e95f4e17
План UA-P-2024-01-15-007611-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.02.2024 10:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
351 260 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 756.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.01.2024 17:40 до 23.01.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.01.2024 17:40
до 20.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.01.2024 17:40
до 20.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.01.2024 13:21
до 31.01.2024 10:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.01.2024 10:48
до 06.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.01.2024 10:48
до 12.02.2024 10:51
Період уточнень
з 15.01.2024 17:40 до 20.01.2024 00:00
Період оскарження
з 15.01.2024 17:40 до 20.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.01.2024 13:21 до 31.01.2024 10:48
Період кваліфікації
з 24.01.2024 13:21 до 31.01.2024 10:48
Основні параметри
Поточний ремонт туалетів Поліклінічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» по вул. Енергетична, 1 в м. Шумськ Тернопільської області – ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація (технічне завдання) зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
351 260 грн.
Поточний ремонт туалетів Поліклінічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» по вул. Енергетична, 1 в м. Шумськ Тернопільської області – ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт туалетів Поліклінічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» по вул. Енергетична, 1 в м. Шумськ Тернопільської області – ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
351 260 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1756,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.01.2024 12:46
Закінчення аукціону
24.01.2024 13:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт туалетів Поліклінічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» по вул. Енергетична, 1 в м. Шумськ Тернопільської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
47100, Україна, Тернопільська область, м.Шумськ, вул. Енергетична,1
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання акту приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) за наявності відповідного фінансування.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДАНИЛЕЙКО БОГДАН ЯРЕМОВИЧ"
Пропозиція:
275 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МВА-БУД"
Пропозиція:
261 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АНДРІБУД
Пропозиція:
261 260 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ КАВА"
Пропозиція:
285 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.01.2024 12:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.01.2024 17:41
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Уляна Бурчинська
Електронна пошта
Телефон
+380500471085
Сайт:
https://shumsk.crl.net.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02001216
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня"
Поштовий індекс
47100
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Шумськ
Адреса
вул. Енергетична, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт туалетів Поліклінічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» по вул. Енергетична, 1 в м. Шумськ Тернопільської області – ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 31.01.2024 10:48 по 06.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.01.2024 10:48
Довідка НАЗК
31.01.2024 10:48
-
Звіт про оцінку
24.01.2024 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2024 17:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2024 17:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Невідповідність в документах, подання яких вимагається тендерною документацією. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до п.2 Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі мав надати довідку за формою Таблиці 2. До довідки Учасник повинен додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про призначення / інший документ); копію(ї) документа(ів) на кожного працівника, зазначеного у довідці (диплом, сертифікат, посвідчення, свідоцтво тощо) про освіту та/або підвищення кваліфікації та/або спеціальне навчання (посвідчення про проходження спеціального навчання мають бути дійсними на момент подання тендерної пропозиції Учасником). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції була надана довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості 13 (тринадцять) працівників включаючи директора; скан-копії наказів про прийняття на роботу на всіх працівників, зазначених в довідці; копії дипломів директора (інженер з охорони праці по сумісництву) Мариняка В.А., інженера-будівельника Разібаби І.Г., виконавця робіт Гадза І.В., а також скан-копію посвідчення про перевірку знань з охорони праці Мариняка В.А., термін дії якого закінчився. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації та/або спеціальне навчання на інших працівників. 2. Невідповідність в інформації щодо аналогічного договору №04-07-22 від 22 липня 2022 року, вказаного у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до п.3 Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі мав надати довідку за формою Таблиці 3. На підтвердження інформації наведеної у довідці учасник мав надати: - не менше 2 (двох) договорів, зазначених у довідці, виконаних у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цих договорів), дія якого завершена. - копії документів, що підтверджують факт їх виконання (скан-копії/копії довідки форми №КБ-3 та акту форми №КБ-2в). - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагентів за наданими договорами, із зазначенням вихідного реєстраційного номера та дати надання відгуку, найменування предмету договору, номеру та дати договору, суми договору та з інформацією про добросовісне виконання виконавцем своїх зобов’язань, відсутність претензій до виконавця протягом терміну виконання договору. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції була надана довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також необхідні документи на підтвердження інформації наведеної у ній, окрім додаткової угоди №1 на підтвердження виконання договору №04-07-22 від 22 липня 2022 року, яка присутня в електронній системі закупівель та є невід’ємною частиною договору, що не відповідає вимогам п.3 Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації. Разом з тим, листи-відгуки по наданих аналогічних договорах у складі тендерної пропозиції Учасника не містять інформації про відсутність претензій до виконавця протягом терміну виконання договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1) скан-копії документів (диплом, сертифікат, посвідчення, свідоцтво тощо) про освіту та/або підвищення кваліфікації та/або спеціальне навчання на таких працівників: Стецька О.З., Лещук Б.І., Волошинович Ю.Г., Ділай О.Я., Штоник І.М., Заболотний С.Н., Дмитрів А.І. 2) копію додаткової угоди №1 до договору №04-07-22 від 22 липня 2022 року, що є його невід’ємною частиною. 3) уточнені листи-відгуки від контрагентів за договорами №64 від 19 квітня 2023 року та №04-07-22 від 22 липня 2022 року із зазначенням інформації про відсутність претензій до виконавця протягом терміну виконання договору.
Створено
26.01.2024 14:58
Надати до
27.01.2024 14:58
Договір
UA-2024-01-15-013833-a-c1
Підписаний і діє
Номер
57
261 250 грн.
217 709 грн.
З ПДВ
Підписано
09.02.2024
Строк дії договору з
09.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт туалетів Поліклінічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» по вул. Енергетична, 1 в м. Шумськ Тернопільської області
Номенклатура
Поточний ремонт туалетів Поліклінічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» по вул. Енергетична, 1 в м. Шумськ Тернопільської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 березня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МВА-БУД"
Повна назва
ТОВ "МВА-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42826057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.02.2024 10:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
351 260 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2024 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня"
Контактний телефон:
+380500471085
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
351 260 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2024 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня"
Контактний телефон:
+380500471085
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності