Показати схожі тендери

Закупівля Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні) від Державний професійно-технічний навчальний заклад «Острозьке вище професійне училище».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-12-010375-a
Id Tender fe96f25706fe49cf9bfd68b148c28e53
План UA-P-2024-01-12-004738-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.02.2024 16:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 480 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 400 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.01.2024 17:45 до 20.01.2024 08:00
Завершено
Період уточнень
з 12.01.2024 17:45
до 17.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.01.2024 17:45
до 17.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.01.2024 13:14
до 29.01.2024 13:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.01.2024 12:30
до 04.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.01.2024 13:35
до 28.02.2024 16:54
Період уточнень
з 12.01.2024 17:45 до 17.01.2024 00:00
Період оскарження
з 12.01.2024 17:45 до 17.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.01.2024 13:14 до 29.01.2024 13:35
Період кваліфікації
з 22.01.2024 13:14 до 29.01.2024 13:35
Основні параметри
Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 480 000 грн.
Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні)
Назва предмета закупівлі
Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні)
Очікувана вартість
2 480 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
74 400
Аукціон
Cтарт аукціону
22.01.2024 12:51
Закінчення аукціону
22.01.2024 13:14
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 247 (тонни)
Паливна гранула з деревини (пелети)
Опис предмета закупівлі
Паливна гранула з деревини (пелети)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
247
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Татарська 122а
Дата постачання з
29.01.2024 00:00
Дата постачання по
22.12.2024 00:00
Позиція : №2 5 (тонни)
Брикети паливні
Опис предмета закупівлі
Брикети паливні
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Татарська 122а
Дата постачання з
29.01.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 5 (тонни)
Напівбрикети торф’яні
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф’яні
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Татарська 122а
Дата постачання з
29.01.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Дігтяр Т.О.
Пропозиція:
2 337 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Марчук Віктор Юрійович
Пропозиція:
2 476 750 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.01.2024 12:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.01.2024 17:47
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Хмарук
Електронна пошта
Телефон
+380971409351
Сайт:
http://ovpu.rv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03071880
Повна назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад «Острозьке вище професійне училище»
Поштовий індекс
35800
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Острог
Адреса
вул. Татарська, 122 А
Кваліфікація
Лот № 1 Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні)
Період вимог/скарг з 29.01.2024 12:30 по 04.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.01.2024 12:30
-
22.01.2024 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.01.2024 17:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.01.2024 17:45
Період вимог/скарг з 29.01.2024 13:35 по 04.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.01.2024 13:35
Довідка НАЗК
29.01.2024 13:35
-
29.01.2024 12:30
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-01-12-010375-a-a1
Підписаний і діє
Номер
15
2 476 750 грн.
2 476 750 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.02.2024
Строк дії договору з
28.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
247 (тонни)
Паливна гранула з деревини (пелети)
Номенклатура
Паливна гранула з деревини (пелети)
Кількість
247
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 22 грудня 2024 р.
Номенклатура
5 (тонни)
Брикети паливні
Номенклатура
Брикети паливні
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
5 (тонни)
Напівбрикети торф’яні
Номенклатура
Напівбрикети торф’яні
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Марчук Віктор Юрійович
Повна назва
ФОП Марчук Віктор Юрійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3095115790

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.02.2024 16:54
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-18-000037
Дата створення проекту
18.06.2024 09:53
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.06.2024 12:51
Дата публікації висновку про результати
28.06.2024 11:48
Дата завершення усунення порушень
04.07.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.06.2024 № 45 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2024-01-12-010375-a 12.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.06.2024 00:00
Документи рішення
18.06.2024 12:51
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів (з урахуванням рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження)), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного професійно-технічного навчального закладу «Острозьке вище професійне училище» (далі – Замовник) UA-P-2024-01-12-004738-a на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024 №4; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ФОП Дігтяр Т.О. в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Марчук Віктор Юрійович; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 29.01.2024 №8 та від 29.01.2024 №9; рішення Органу оскарження від 21.02.2024 № 3304-р/пк-пз (опубліковане 26.02.2024); повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2024; Договір від 28.02.2024 №15; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.06.2024. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Відповідно до рішення Органу оскарження від 21.02.2024 № 3304-р/пк-пз ФОП Дігтяр Т.О. відмовлено у задоволенні його скарги від 03.02.2024 (номер ID: UA-2024-01-12-010375-a.c2).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.06.2024 00:00
Дата публікації
28.06.2024 11:48
Документи висновку
28.06.2024 11:48
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-12-010375-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.06.2024 14:51
Орган перевірки
22.06.2024 00:00
Документи повідомлення
18.06.2024 14:52
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Доброго дня! 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик було здійснено у відповідності з вимогами ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» та державного стандарту РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф'яні», на підставі фактичного використання твердого палива у 2023 році з відповідними якісними характеристиками, які давали високу тепловіддачу та мали хороші експлуатаційні характеристики (протоколи випробувань на продукцію додаються). Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі розрахованої потреби на 2024 рік та відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік згідно отриманих комерційних пропозицій від постачальників (додаються). Також здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації в електронній системі закупівель «ProZorro». 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті закладу за посиланням: https://ovpu.rv.ua/public.htm.
Рішеня
21.06.2024 13:58
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2024 08:00
Замовник:
Державний професійно-технічний навчальний заклад «Острозьке вище професійне училище»
Контактний телефон:
+380971409351
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2024 08:00
Замовник:
Державний професійно-технічний навчальний заклад «Острозьке вище професійне училище»
Контактний телефон:
+380971409351
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності