Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання приміщень ТУ ДБР у м. Хмельницькому (код за ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання) від ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-12-006885-a
Id Tender a75ddc8546a34100acabf6ecdb4e1887
План UA-P-2024-01-12-002432-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.02.2024 16:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 810 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 050 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.01.2024 14:42 до 20.01.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 12.01.2024 14:42
до 17.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.01.2024 14:42
до 17.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.01.2024 13:38
до 24.01.2024 16:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.01.2024 16:07
до 30.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.01.2024 16:07
до 06.02.2024 16:43
Період уточнень
з 12.01.2024 14:42 до 17.01.2024 00:00
Період оскарження
з 12.01.2024 14:42 до 17.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.01.2024 13:38 до 24.01.2024 16:07
Період кваліфікації
з 22.01.2024 13:38 до 24.01.2024 16:07
Основні параметри
Послуги з прибирання приміщень ТУ ДБР у м. Хмельницькому (код за ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання)
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 810 000 грн.
Послуги з прибирання приміщень ТУ ДБР у м. Хмельницькому (код за ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання)
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень ТУ ДБР у м. Хмельницькому (код за ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання)
Очікувана вартість
1 810 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.01.2024 12:27
Закінчення аукціону
22.01.2024 13:38
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 600 м. кв. за адресою: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщення площею 600 м. кв. за адресою: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 536,4 м. кв. за адресою: м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 28
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщення площею 536,4 м. кв. за адресою: м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 28
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 28
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 478,2 м. кв. за адресою: м. Вінниця, вул. 600-річчя, буд. 25
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщення площею 478,2 м. кв. за адресою: м. Вінниця, вул. 600-річчя, буд. 25
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-річчя, буд. 25
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 506,0 м. кв. за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 54
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщення площею 506,0 м. кв. за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 54
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03113, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 54
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 830,5 м. кв. за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Борисенка (Короленка), 7
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщення площею 830,5 м. кв. за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Борисенка (Короленка), 7
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка (Короленка), 7
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 495,5 м. кв. за адресою: м. Чернівці, вул. Антона Кравса, буд. 1
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщення площею 495,5 м. кв. за адресою: м. Чернівці, вул. Антона Кравса, буд. 1
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
58014, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, буд. 1
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
1 010 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 380 570.09 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"
Пропозиція:
792 730 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВА КОПІЙКА»
Пропозиція:
1 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"
Пропозиція:
918 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Яцик Володимир Іванович
Пропозиція:
1 009 420 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП РЯБЦУН АНТОНІНА ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
1 010 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
1 251 115.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
Пропозиція:
1 099 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛІХНЕВСЬКИЙ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 018 250 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.01.2024 12:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.01.2024 14:47
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
12.01.2024 14:42
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Капітан
Електронна пошта
Телефон
+380382699820
Замовник
ЄДРПОУ
42335958
Повна назва
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
Поштовий індекс
29009
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
вул. Юхима Сіцінського, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання приміщень ТУ ДБР у м. Хмельницькому (код за ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання)
Період вимог/скарг з 24.01.2024 16:07 по 30.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.01.2024 16:07
Довідка НАЗК
24.01.2024 16:05
-
22.01.2024 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.01.2024 14:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.01.2024 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника (ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"), Замовником виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі: 1) Додаток №1 до тендерної документації п. 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ”, містить вимогу: критерій «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Підтвердження відповідності даного критерію: « Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників для виконання послуг з прибирання приміщень. Учасник повинен підтвердити факт працевлаштування працівника(ків) шляхом надання у складі пропозиції копій наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) або копій трудових книжок, або інших документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником на кожного працівника зазначеного в довідці». Однак Учасником, у складі тендерної пропозиції, у довідці зазначено трьох працівників, які працевлаштовані згідно договорів цивільно-правового характеру, та надано копії цих договорів, що не підтверджує трудові відносини з Учасником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно привести у відповідність дану вимогу згідно Додатку №1 до тендерної документації у строк, визначений Особливостями. 2) Документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», має бути складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку №4 до тендерної документації. Однак у складі тендерної пропозиції Учасника була надана «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» у якій невірно зазначено ціну за одиницю. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» згідно Додатку №4 до тендерної документації. Враховуючи викладене, необхідно надати Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей в електронній системі закупівель та оприлюднити інформацію про надання Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
23.01.2024 12:51
Надати до
24.01.2024 12:51
Договір
UA-2024-01-12-006885-a-c1
Підписаний і діє
Номер
35
792 730 грн.
792 730 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.02.2024
Строк дії договору з
06.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 600 м. кв. за адресою: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщення площею 600 м. кв. за адресою: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 536,4 м. кв. за адресою: м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 28
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщення площею 536,4 м. кв. за адресою: м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 28
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 478,2 м. кв. за адресою: м. Вінниця, вул. 600-річчя, буд. 25
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщення площею 478,2 м. кв. за адресою: м. Вінниця, вул. 600-річчя, буд. 25
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 506,0 м. кв. за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 54
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщення площею 506,0 м. кв. за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 54
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 830,5 м. кв. за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Борисенка (Короленка), 7
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщення площею 830,5 м. кв. за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Борисенка (Короленка), 7
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщення площею 495,5 м. кв. за адресою: м. Чернівці, вул. Антона Кравса, буд. 1
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщення площею 495,5 м. кв. за адресою: м. Чернівці, вул. Антона Кравса, буд. 1
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"
Повна назва
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2800304704

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.02.2024 16:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 810 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2024 09:00
Замовник:
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
Контактний телефон:
+380382699820
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 810 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2024 09:00
Замовник:
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
Контактний телефон:
+380382699820
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності