Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування) 6 комплектів від Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-10-002999-a
Id Tender d3f8de6f3c0e4124a184233fea3f5d12
План UA-P-2024-01-10-001074-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 26.03.2024 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 240 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.01.2024 11:43 до 22.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.01.2024 11:43
до 18.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.01.2024 11:43
до 05.02.2024 00:00
Період уточнень
з 10.01.2024 11:43 до 18.03.2024 00:00
Період оскарження
з 10.01.2024 11:43 до 05.02.2024 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування) 6 комплектів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 240 000 грн.
ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування) 6 комплектів
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування) 6 комплектів
Очікувана вартість
3 240 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Акушерське - гінекологічне ліжко 6 комплектів
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
15732 Ліжко для народжування
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Олеся Гончара 27В
Дата постачання з
15.02.2024 00:00
Дата постачання по
12.04.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.02.2024 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
02.02.2024 17:26
1. У зв’язку із рішенням позачергової сорок шостої сесії Полтавської міської ради від 29 грудня 2023 року про реорганізацію Комунального підприємства ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІІ РІВНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (вулиця Олеся Гончара, будинок 27 В, місто Полтава, 36039, код ЄДРПОУ 01999690), з подальшим припиненням його як юридичної особи, шляхом приєднання до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «1-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (вулиця Олеся Гончара, будинок 27А, місто Полтава, 36039, код ЄДРПОУ 019
02.02.2024 17:27
-
26.03.2024 00:01
установа вищого рівня – Департамент охорони здоров’я Полтавської міської ради довідкою про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік №30 від 27.02.2024 року зменшив асигнування по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового використання» на загальну суму 4910000,00 грн., тим самим зменшив асигнування до 0
15.03.2024 22:19
-
15.03.2024 14:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Яценко
Електронна пошта
Телефон
+380532676297, +380532676307, +380532676315, +380956722677
Замовник
ЄДРПОУ
01999690
Повна назва
Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради"
Поштовий індекс
36039
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Олеся Гончара, буд. 27 В
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-26-000093
Дата створення проекту
26.01.2024 16:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.01.2024 16:59
Дата публікації висновку про результати
16.02.2024 18:13
Дата завершення усунення порушень
02.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
17.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 183-58-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.01.2024 № 14-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 26.01.2024 № 14-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-01-10-002999-a, 10.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.01.2024 00:00
Документи рішення
26.01.2024 16:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради» (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 10.01.2024 № 1; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 02.02.2024 № 10; протокол Уповноваженої особи від 02.02.2024 № 11; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 31.01.2024 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства: - замовником в тендерній документації (стор. 3 п. 4.5) вказано: «Тендерні пропозиції, ціна яких є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів … будуть відхилені на підставі абзацу третього підпункту 2 пункту 44 цих Особливостей», в той час як вказана підстава для відхилення тендерних пропозицій передбачена абзацем 4 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178; - замовником в тендерній документації (п. 3 р. 5, стор. 18) здійснено посилання на нормативний документ, а саме Постанову Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України...», що втратив чинність 23.09.2023, тобто до моменту оголошення закупівлі; - замовником в тендерній документації (п.4, р.5, стор. 20) однією з підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (п. 11 учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції») визначено умову передбачену Постановою № 1178 в редакції до 01.09.2023, тоді як на дату оголошення процедури закупівлі діяла Постанова № 1178 в редакції від 17.11.2023. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, що передбачено нормами частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 26.01.2024 надано відповідний запит замовнику. Замовником, 31.01.2024, в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. При цьому, вподальшому 02.02.2024 Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації та відмінено відкриті торги з особливостями UA-2024-01-10-002999-a. Таким чином, замовником усунуто порушення, встановлені в ході моніторингу. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в частині не зазначення коду згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, зокрема щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-10-002999-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» передбачено закупівлю Акушерських -гінекологічних ліжок 6 комплектів, при цьому в графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» визначено код «ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». В той час, як відповідно до Єдиного закупівельного словника, код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмету закупівлі «Акушерські-гінекологічні ліжка» є код «ДК 33192100-3 – Медичні функціональні ліжка». З урахуванням викладеного, замовником, визначивши в оголошенні код товару «ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», як код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі порушено пункт 14 Порядку № 1082. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 26.01.2024 надано відповідний запит замовнику. Замовником, 31.01.2024, в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. При цьому, вподальшому 02.02.2024 Замовником відмінено відкриті торги з особливостями UA-2024-01-10-002999-a. Таким чином, замовником усунуто порушення, встановлені в ході моніторингу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082 За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-.
Дата висновку
13.02.2024 00:00
Дата публікації
16.02.2024 18:13
Документи висновку
16.02.2024 18:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальне підприємство «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради», на виконання оприлюдненого висновку по моніторингу по закупівлі очікуваною вартістю 3240000,00 грн. (ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування) 6 комплектів), яка оприлюднена в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-10-002999-a, від 10.01.2024рок інформує з приводу наступного. На виконання Ваших зауважень, уповноваженою особою були внесені відповідні зміни до Тендерної документації по вищевказаній закупівлі із урахуванням змін до Постанови №1178 Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", а у подальшому розпочата процедура відміни торгів. Таким чином, усунено порушення, які встановлені у ході моніторингу. У подальшому, зобов’язуємося неухильно дотримуватися норм чинного законодавства. З повагою Уповноважена особа Галина ЯЦЕНКО
Дата публікації
21.02.2024 07:31
Документи інформації про усунення порушення
21.02.2024 14:30
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 3 240 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-002999-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступного питання: 1. Чому замовником в оголошенні про проведення закупівлі не зазначено найбільш наближений код ДК, як це передбачено формою оголошення та Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082. 2. Чому замовником в тендерній документації (стор.3 п.4.5) вказано: «будуть відхилені на підставі абз.3 пп.2 п.44 Постанови № 1178, в той час як вказана підстава міститься в абз.4 пп.2 п.44 Постанови № 1178. 3. Чому замовником в тендерній документації (п.3, р.5, стор.18) здійснено посилання на нормативний документ, а саме Постанову КМУ від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України...», що втратив чинність 23.09.2023. 4. Чому замовником в тендерній документації (п.4, р.5, стор. 20) здійснено посилання при визначенні підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (п.11 учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції») в редакції до 01.09.2023, тоді як на дату оголошення процедури закупівлі діяла Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.11.2023. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
26.01.2024 17:04
Орган перевірки
01.02.2024 00:00
Документи повідомлення
26.01.2024 17:04
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Комунальне підприємство «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради», на виконання оприлюдненого моніторингу по закупівлі очікуваною вартістю 3240000,00 грн. (ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування) 6 комплектів), яка оприлюднена в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-10-002999-a, від 10.01.2024року надає відповіді на поставлені питання. Відповідь на питання 1: Чому замовником в оголошенні про проведення закупівлі не зазначено найбільш наближений код ДК, як це передбачено формою оголошення та Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082.? Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», п. 3 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». У п.5 вищевказаного порядку зазначено «Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Оскільки закупівля UA-2024-01-10-002999-a не є розподіленою на лоти, код ДК визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні . Окрім того, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», п.13 замовником у закупівлі UA-2024-01-10-002999-a, у обов’язковому порядку був визначений код відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування. Вимога Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 щодо визначення коду закупівлі за показниками третьої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника застосовується для закупівлі послуг з професійної перепідготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, а за показниками другої – п’ятої цифр – при закупівлі робіт. Оскільки замовником була оголошена закупівля товару, предмет закупівлі був визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015 :33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023 15732 Ліжко для народжування. Відповідь на питання 2: Чому замовником в тендерній документації (стор.3 п.4.5) вказано: «будуть відхилені на підставі абз.3 пп.2 п.44 Постанови № 1178, в той час як вказана підстава міститься в абз.4 пп.2 п.44 Постанови № 1178.? Оскільки замовник рахував у п.44 пп. 2 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» абзаци починаючи після узагальнюючої назви з двокрапкою, вийшов третій абзац. Детально ознайомившись із принципами визначення абзаців у нормативних документах, розуміємо, що це четвертий абзац. Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію. Відповідь на питання 3: Чому замовником в тендерній документації (п.3, р.5, стор.18) здійснено посилання на нормативний документ, а саме Постанову КМУ від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України...», що втратив чинність 23.09.2023.? Відповідно до того, що правовий режим воєнного стану в Україні продовжено, Замовник зробив посилання на даний НПА виходячи з особистих переконань актуальності зазначеного питання для держави, та спираючись на те, що поставка товарів із непідконтрольних територій, або тимчасово окупованих територій, є неможливою за будь-яких обставин. Замовник внесе відповідні корективи у Тендерну документацію з врахуванням змін на дату оголошення закупівлі. Відповідь на питання 4: Чому замовником в тендерній документації (п.4, р.5, стор. 20) здійснено посилання при визначенні підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (п.11 учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції») в редакції до 01.09.2023, тоді як на дату оголошення процедури закупівлі діяла Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.11.2023.? Відповідні доповнення у п.4, р.5, стор. 20 Тендерної документації будуть внесені уповноваженою особою відповідно до змін до Постанови №1178 Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". З повагою Уповноважена особа Галина ЯЦЕНКО
Рішеня
31.01.2024 08:43
Замовник
Документи повідомлення
31.01.2024 08:43
-
31.01.2024 08:44
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+380532676297, +380532676307, +380532676315, +380956722677
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+380532676297, +380532676307, +380532676315, +380956722677
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності