Показати схожі тендери

Закупівля Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-01-10-002684-a
Id Tender 4b7a9d5c7f1742ebb8554363a52c547c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.03.2024 16:12
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.01.2024 15:47
Закінчення аукціону 22.01.2024 17:04
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
42 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
210 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.01.2024 23:59 до 21.01.2024 23:59
Завершено
Період уточнень
з 10.01.2024 11:31
до 16.01.2024 06:00
Завершено
Період аукціону
з 22.01.2024 15:47
до 22.01.2024 17:04
Завершено
Період кваліфікації
з 22.01.2024 17:04
до 21.02.2024 18:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.01.2024 13:14
до 24.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.02.2024 18:48
до 05.03.2024 16:12
Період уточнень
з 10.01.2024 11:31 до 16.01.2024 06:00
Період аукціону
з 22.01.2024 15:47 до 22.01.2024 17:04
Період кваліфікації
з 22.01.2024 17:04 до 21.02.2024 18:48
Період кваліфікації
з 22.01.2024 17:04 до 21.02.2024 18:48
Основні параметри
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали)
100 тис. шт до 29.02.2024
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали)
Код ДК 021:2015
19260000-6 - Текстильні матеріали
Кількість
100 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
29.02.2024 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Документи закупівлі
10.01.2024 11:32
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Даценко
Електронна пошта
Телефон
+380975621706
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПВТП "Акрополіс"
Пропозиція:
42 000 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
Пропозиція:
42 000 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"
Пропозиція:
42 000 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ТД СКАЙС"
Пропозиція:
42 000 000 грн.
Учасник:
ТОВ "АнВа"
Пропозиція:
41 808 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
41 790 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
Пропозиція:
41 640 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
33 000 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ"
Пропозиція:
32 900 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
28 800 000 грн.
Учасник:
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"
Пропозиція:
24 500 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.01.2024 13:14 по 31.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. У складі пропозиції учасника ТОВ «Бізнеском ЛТД» відсутня інформація, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Для усунення невідповідностей необхідно надати: інформацію про наявність необхідного досвіду виконання аналогічних договорів у визначеному обсязі, а саме: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях аналогічних договорів, їх додатках та підтверджуючих документах про їх виконання, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (кількості), зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання. У випадку, якщо аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань сил оборони, дозволяється такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні. Для цього учасник має зробити відповідну позначку під час публікації таких файлів в складі своєї пропозиції. Для того щоб позначити файл як «конфіденційний» при поданні пропозиції, учаснику необхідно: 1. Натиснути кнопку «подати пропозицію» на сторінці закупівлі. 2. Натиснути на кнопку «прикріпити файл». 3. Обрати позначку «конфіденційний». Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Створено
24.01.2024 14:09
Надати до
25.01.2024 14:09
Період вимог/скарг з 26.01.2024 16:53 по 31.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 05.02.2024 12:17 по 08.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
05.02.2024 12:17
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 07.02.2024 12:21 по 10.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.6 Додатку №1 Оголошення “Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції” Учасник в складі пропозиції повинен надати скановану форму “Форма цінова пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В складі пропозиції Учасником ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» надано скановану форму “Форма цінова пропозиція” БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ назви виробника (колонка - “Виробник, країна”). Також, Учасник ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» у складі пропозиції НЕ НАДАВ інформацію щодо ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності за предметом закупівлі відповідно п.1 Додатку №1 Оголошення “Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції”, або довідки в довільній формі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» у складі пропозиції НЕ НАДАВ довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідно п.1 Додатку №1 Оголошення “Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції” ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ учаснику необхідно надати:?1. Повністю заповнену скановану форму “Форма цінова пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі із зазначенням виробника товару. 2. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі. У разі якщо переможцем спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. 3. Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості
Створено
05.02.2024 16:52
Надати до
06.02.2024 16:52
Період вимог/скарг з 15.02.2024 14:34 по 20.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
15.02.2024 14:34
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.02.2024 10:12 по 23.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасником “ТОВ МІК” надано документи: довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, аналогічний договір та видаткові накладні, що НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ загальний обсяг постачання не менше 30% та наданий договір не є аналогічним договором згідно п. 1 Додатку 4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ учаснику необхідно надати: документи згідно п. 1 Додатку 4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)* Для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Створено
15.02.2024 15:41
Надати до
16.02.2024 15:41
Період вимог/скарг з 21.02.2024 18:48 по 24.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. У складі пропозиції учасника ТОВ «КОЛТРЕЙН» відсутня інформація, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Для усунення невідповідностей необхідно надати: інформацію про наявність необхідного досвіду виконання аналогічних договорів у визначеному обсязі, а саме: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях аналогічних договорів, їх додатках та підтверджуючих документах про їх виконання, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (кількості), зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання. У випадку, якщо аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань сил оборони, дозволяється такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні. Для цього учасник має зробити відповідну позначку під час публікації таких файлів в складі своєї пропозиції. Для того щоб позначити файл як «конфіденційний» при поданні пропозиції, учаснику необхідно: 1. Натиснути кнопку «подати пропозицію» на сторінці закупівлі. 2. Натиснути на кнопку «прикріпити файл». 3. Обрати позначку «конфіденційний». Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Створено
20.02.2024 15:31
Надати до
21.02.2024 15:31
Договір
UA-2024-01-10-002684-a-c3
Завершився
Номер
57/02-24-РМ
41 640 000 грн.
34 700 000 грн.
З ПДВ
Підписано
29.02.2024
Строк дії договору з
29.02.2024
по
18.04.2024
Сума оплати за договором
41 640 000
Сума оплати за договором без ПДВ
34 700 000
Номенклатура
100 000 (штуки)
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали)
Номенклатура
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали)
Кількість
100 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
416.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 березня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
Повна назва
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42302587

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.03.2024 16:12
-
26.04.2024 16:33
-
Зміни до договору
29.02.2024
Статус
Опубліковано
Номер
1
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
05.03.2024 16:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
42 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.01.2024 23:59
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Контактний телефон:
+380975621706
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
42 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.01.2024 23:59
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Контактний телефон:
+380975621706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності