Зміст
Невідповідності:
Відповідно умов Додатка 1 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) на закупівлю товару, який зазначено в даній тендерній документації (зазначити предмет договору, вартість договору та Замовника, вказавши його реквізити).
Для підтвердження інформації також надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (2021-2023рр) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, документами, що підтверджують факт виконання договору (видаткова накладна/і тощо). Аналогічним вважається договір, предмет закупівлі за яким відповідає коду CPV за ДК 021:2015 44310000-6 – Вироби з дроту.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файли «Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf» та «Договір.pdf». Проте предмет договору не відповідає саме коду CPV за ДК 021:2015 44310000-6 – Вироби з дроту. Крім того, довідка не містить підпису уповноваженої особи Учасника і печатки, у довідці не вказано вартість договору, а також не додано видаткової(их) накладної(их), які підтверджують факт виконання договору.
Відповідно умов Додатка 2 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи:
- достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо отримання дозволу, або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством, про це надається лист у довільній формі, за підписом та печаткою (у разі використання) уповноваженої особи Учасника.
- копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ); копію Витягу з реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку). У разі ненадання документів, визначених у цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми чинного законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів.
- гарантійний лист про те, що поставка товару буде супроводжуватися документами, що підтверджують його походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, сертифікатам якості згідно з чинним законодавством України для даного типу товару. Такі документи повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару.
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів.
Відповідно до умов Додатка 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, що гарантійний термін експлуатації товару відповідає строку, встановленому у відповідній документації на товар (стандарти, ТУ, паспорт, тощо), але в будь-якому разі складає не менше 1 року від дати поставки.
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано окремого гарантійного листа вищезазначеного змісту.
Вимога про усунення невідповідностей:
Ми, Замовник, вимагаємо від Учасника ТОВ "АВ МЕТАЛ ГРУП", усунення вищезазначених невідповідностей, шляхом завантаження до електронної системи закупівель, до складу тендерної пропозиції:
1. Листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) на закупівлю товару, який зазначено в даній тендерній документації (зазначити предмет договору, вартість договору та Замовника, вказавши його реквізити).
2. Для підтвердження інформації також надати копію аналогічного договору (2021-2023рр), предмет закупівлі за яким відповідає коду CPV за ДК 021:2015 44310000-6 – Вироби з дроту, з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, документами, що підтверджують факт виконання договору (видаткова накладна/і тощо).
3. Достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо отримання дозволу, або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством, про це надається лист у довільній формі, за підписом та печаткою (у разі використання) уповноваженої особи Учасника.
4. Копії Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ); копії Витягу з реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку). У разі ненадання документів, визначених у цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми чинного законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів.
5. Гарантійного листа про те, що поставка товару буде супроводжуватися документами, що підтверджують його походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, сертифікатам якості згідно з чинним законодавством України для даного типу товару. Такі документи повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару.
6. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
7. Гарантійного листа, що гарантійний термін експлуатації товару відповідає строку, встановленому у відповідній документації на товар (стандарти, ТУ, паспорт, тощо), але в будь-якому разі складає не менше 1 року від дати поставки.