Показати схожі тендери

Закупівля Габіони коробчасті від Виконавчий комітет Вараської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-09-005848-a
Id Tender e0f52dfb5c264cc8a2f9c87a2c6f927c
План UA-P-2024-01-09-001845-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 11.02.2024 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
904 800 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 048 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.01.2024 15:18 до 17.01.2024 15:23
Завершено
Період уточнень
з 09.01.2024 15:18
до 14.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.01.2024 15:18
до 14.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.01.2024 15:02
до 23.01.2024 16:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.01.2024 16:20
до 29.01.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 23.01.2024 16:20
-
Період уточнень
з 09.01.2024 15:18 до 14.01.2024 00:00
Період оскарження
з 09.01.2024 15:18 до 14.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.01.2024 15:02 до 23.01.2024 16:20
Період кваліфікації
з 18.01.2024 15:02 до 23.01.2024 16:20
Основні параметри
Габіони коробчасті
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
904 800 грн.
Габіони коробчасті
Назва предмета закупівлі
Габіони коробчасті
Очікувана вартість
904 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9048,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.01.2024 14:27
Закінчення аукціону
18.01.2024 15:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Габіони коробчасті
Код ДК 021:2015
44310000-6 - Вироби з дроту
Кількість
240
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34403, Україна, Рівненська область, м.Вараш, Незалежності майдан, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:23
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"
Пропозиція:
813 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЩЕРБИНА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
859 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВ МЕТАЛ ГРУП"
Пропозиція:
801 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-МЕТИЗ"
Пропозиція:
810 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.01.2024 14:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.01.2024 16:09
-
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Скасування
11.02.2024 00:04
Під час проведення Закупівлі встановлено, що очікувана вартість закупівлі визначена невірно в частині обкладання предмета закупівлі податком на додану вартість. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
31.01.2024 08:58
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соколенко Анна Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380363624519
Факс
+380363624519
Замовник
ЄДРПОУ
03315879
Назва (англійською мовою)
Executive Committee of the Varash City Council
Повна назва
Виконавчий комітет Вараської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Executive Committee of the Varash City Council
Поштовий індекс
34403
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м Вараш
Адреса
Незалежності майдан, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Габіони коробчасті
Період вимог/скарг з 23.01.2024 16:20 по 29.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.01.2024 16:20
Довідка НАЗК
23.01.2024 16:20
-
Повідомлення про рішення
18.01.2024 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2024 15:18
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2024 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідності: Відповідно умов Додатка 1 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) на закупівлю товару, який зазначено в даній тендерній документації (зазначити предмет договору, вартість договору та Замовника, вказавши його реквізити). Для підтвердження інформації також надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (2021-2023рр) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, документами, що підтверджують факт виконання договору (видаткова накладна/і тощо). Аналогічним вважається договір, предмет закупівлі за яким відповідає коду CPV за ДК 021:2015 44310000-6 – Вироби з дроту. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файли «Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf» та «Договір.pdf». Проте предмет договору не відповідає саме коду CPV за ДК 021:2015 44310000-6 – Вироби з дроту. Крім того, довідка не містить підпису уповноваженої особи Учасника і печатки, у довідці не вказано вартість договору, а також не додано видаткової(их) накладної(их), які підтверджують факт виконання договору. Відповідно умов Додатка 2 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи: - достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо отримання дозволу, або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством, про це надається лист у довільній формі, за підписом та печаткою (у разі використання) уповноваженої особи Учасника. - копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ); копію Витягу з реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку). У разі ненадання документів, визначених у цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми чинного законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів. - гарантійний лист про те, що поставка товару буде супроводжуватися документами, що підтверджують його походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, сертифікатам якості згідно з чинним законодавством України для даного типу товару. Такі документи повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару. - довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів. Відповідно до умов Додатка 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, що гарантійний термін експлуатації товару відповідає строку, встановленому у відповідній документації на товар (стандарти, ТУ, паспорт, тощо), але в будь-якому разі складає не менше 1 року від дати поставки. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано окремого гарантійного листа вищезазначеного змісту. Вимога про усунення невідповідностей: Ми, Замовник, вимагаємо від Учасника ТОВ "АВ МЕТАЛ ГРУП", усунення вищезазначених невідповідностей, шляхом завантаження до електронної системи закупівель, до складу тендерної пропозиції: 1. Листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) на закупівлю товару, який зазначено в даній тендерній документації (зазначити предмет договору, вартість договору та Замовника, вказавши його реквізити). 2. Для підтвердження інформації також надати копію аналогічного договору (2021-2023рр), предмет закупівлі за яким відповідає коду CPV за ДК 021:2015 44310000-6 – Вироби з дроту, з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, документами, що підтверджують факт виконання договору (видаткова накладна/і тощо). 3. Достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо отримання дозволу, або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством, про це надається лист у довільній формі, за підписом та печаткою (у разі використання) уповноваженої особи Учасника. 4. Копії Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ); копії Витягу з реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку). У разі ненадання документів, визначених у цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми чинного законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів. 5. Гарантійного листа про те, що поставка товару буде супроводжуватися документами, що підтверджують його походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, сертифікатам якості згідно з чинним законодавством України для даного типу товару. Такі документи повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару. 6. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. 7. Гарантійного листа, що гарантійний термін експлуатації товару відповідає строку, встановленому у відповідній документації на товар (стандарти, ТУ, паспорт, тощо), але в будь-якому разі складає не менше 1 року від дати поставки.
Створено
22.01.2024 14:39
Надати до
23.01.2024 14:39
Договір
UA-2024-01-09-005848-a-a1
Очікує підписання
801 100 грн.
801 100 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
240 (штуки)
Габіони коробчасті
Номенклатура
Габіони коробчасті
Кількість
240
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВ МЕТАЛ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "АВ МЕТАЛ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36441934

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Торги відмінено
Очікувана вартість
904 800 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2024 15:23
Замовник:
Виконавчий комітет Вараської міської ради
Контактний телефон:
+380363624519
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
904 800 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2024 15:23
Замовник:
Виконавчий комітет Вараської міської ради
Контактний телефон:
+380363624519
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності