Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016 (код ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки») від КП "Харківські теплові мережі".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-08-001996-a
Id Tender 76ed257725fc4830b9093cc77a52edca
План UA-P-2024-01-08-000586-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.02.2024 17:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 275 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 750 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.01.2024 11:48 до 23.01.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 08.01.2024 11:48
до 20.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.01.2024 11:48
до 20.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.01.2024 11:04
до 25.01.2024 16:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.01.2024 16:20
до 31.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.01.2024 16:20
до 14.02.2024 17:52
Період уточнень
з 08.01.2024 11:48 до 20.01.2024 00:00
Період оскарження
з 08.01.2024 11:48 до 20.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.01.2024 11:04 до 25.01.2024 16:20
Період кваліфікації
з 23.01.2024 11:04 до 25.01.2024 16:20
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016 (код ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 275 000 грн.
Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016 (код ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016 (код ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»)
Очікувана вартість
2 275 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22750,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Академіка Проскури, 1
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 360 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
2 275 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.01.2024 10:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Пивоварова
Електронна пошта
Телефон
+380577588535
Сайт:
http://hts.kharkov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
31557119
Повна назва
КП "Харківські теплові мережі"
Поштовий індекс
61037
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016 (код ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»)
Період вимог/скарг з 25.01.2024 16:20 по 31.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.01.2024 16:20
Довідка НАЗК
25.01.2024 16:20
-
Звіт про оцінку
23.01.2024 11:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.01.2024 11:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.01.2024 11:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - всупереч вимогам п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію в довільній формі щодо відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” не в повному обсязі. - також Учасником не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території; - в складі тендерної пропозиції Учасник не надав лист, складений у довільній формі, щодо ознайомлення та погодження з умовами проекту договору про закупівлю, наведеному у Додатку №3 до тендерної документації, всупереч вимогам п.3 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю»; - В довідці «1.1. Довідка по аналогічним договорах.pdf» Учасником зазначено предмет аналогічного договору, який відрізняється від предмету закупівлі, зазначеному в договорі від 26.09.2022 № 68092604; - Учасник в складі тендерної пропозиції не надав лист, яким надає гарантії на встановлені запасні частини, витратні матеріали та надані послуги, з зазначенням гарантійного строку; - а також, в порушення вимог Додатку 2 тендерної документації, Учасник не надав інформацію про відстань від Учасника до місця знаходження (проведення робіт з ремонту або обслуговування) техніки Замовника за адресою: м. Харків, вул. Академіка Проскури, 1. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Створено
24.01.2024 15:16
Надати до
25.01.2024 15:16
Договір
UA-2024-01-08-001996-a-c1
Підписаний і діє
Номер
68020902
2 275 000 грн.
1 895 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
09.02.2024
Строк дії договору з
09.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37659354

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.02.2024 17:52
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-08-27-000077
Дата створення проекту
27.08.2024 16:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.08.2024 15:01
Дата публікації висновку про результати
20.09.2024 20:02
Дата завершення усунення порушень
05.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
19.09.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 810-10-74
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2024 № 138 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 27.08.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2024 № 138 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2024-01-08-001996-a 08.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.08.2024 00:00
Документи рішення
28.08.2024 15:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ"; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік КП "Харківські теплові мережі" (далі – Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 16.01.2024 року №455в, реєстр отриманих тендерних пропозицій ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 25.01.2024 №491в, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 25.01.2024 року, Договір про закупівлю від 09.02.2024 року, №68020902 на загальну суму 2275000,00 в.т.ч.ПДВ 379166,67 Додаткова угода від 26.02.2024 №1 пояснення та док надані Замовником від 05.09.2024р. на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» встановлено, що Додатком 1 до тендерної документації Замовником передбачено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про те, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору), та окремо зазначено, що під аналогічним договором мається на увазі договір на надання послуг з технічного обслуговування когенераційних установок серії TCG виробництва MWM.. При цьому предметом даної закупівлі є Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016 (код ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»). В складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку щодо підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (документ «1.1. Довідка по аналогічним договорах.pdf»), в якій Учасник повідомляє про факт виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі договору (-ів). В даній довідці наявна інформація щодо Договору № 68092604 від 26.09.2022р. Предмет договору «Договір на технічне обслуговування та ремонт обладнання». Проте, сам Договір №68092604 від 26.09.2022 Учасник під час подання своєї тендерної пропозиції визначив як «Конфіденційні документи», що не відповідає вимогам пункту 40 Особливостей. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 02.09.2024 через звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, надання пояснення щодо документів з позначкою «Конфіденційні документи», що містять інформацію відповідно до статті 16 Закону України Про публічні закупівлі, яка підтверджує відповідного учасника кваліфікаційним критерієм процедури закупівлі. Замовником надано пояснення наступного змісту: «Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12 та 16 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції / пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.» Переможець закупівлі перед укладенням договору про закупівлю у відповідності до абзацу 3 пункту 44 Особливостей повинен підтвердити відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Під час подання тендерних пропозицій учасником було самостійно декларовано відсутність підстав відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник мав термінову потребу в проведенні технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016. Пропозиція Учасника є найдешевшою, що є важливим фактором, враховуючи складну ситуацію, в якій опинилось місто Харків у зв’язку з постійними обстрілами країни-агресора». Проте надане пояснення не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки на запит органу державного фінансового контролю Замовником не наведено законодавчого обґрунтування підстав для визначення документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ", конфіденційними. Враховуючи те, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, а також зміст пункту 40 Особливостей, відповідно до якого конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, Учасник ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ", не мав обґрунтованих підстав для визначення його тендерної пропозиції з конфіденційною інформацією. При цьому, замовником в порушення вимог абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ". Також згідно з Додатком №4 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи (після їх завантаження накладається електронний підпис (КЕП або УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі), що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Проте, у визначений в тендерній документації строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, переможцем ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" вищезгадані документи не надано. Таким чином, на порушення абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхили тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» як такого, що визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей, а також не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" встановлено порушення абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема припинити зобовязання за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
17.09.2024 00:00
Дата публікації
20.09.2024 20:02
Документи висновку
20.09.2024 20:02
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 09.02.2024 №68020902 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (додатково копія додаткової угоди).
Дата публікації
27.09.2024 16:52
Документи інформації про усунення порушення
27.09.2024 16:53
-
30.09.2024 07:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-08-001996-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3.Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" по процедурі UA-2024-01-08-001996-a, послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016 (код ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»), тому як Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей, натомість укладено з ним Договір від 09.02.2024 №68020902 ? 4.Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ", тоді як учасник згідно електронної системи закупівель визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей, а саме такі документи як: скан-копія аналогічного договору, Лист щодо ознайомлення з проектом договора, Довідка_баланс підприємства, тобто документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону? 5. Надайте інформацію на якій стадії знаходиться виконання умов Договору від 09.02.2024 №68020902? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
02.09.2024 10:33
Орган перевірки
06.09.2024 00:00
Відповідь
Відповідь на звернення
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство), яке є одним з об’єктів критичної інфраструктури Харкова, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016 (код ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»), номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-08-27-000077 (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Очікувана вартість закупівлі визначена Замовником на підставі аналізу ринку та даних комерційних пропозицій компаній на аналогічний вид послуг. В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-01-08-001996-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-01-08-001996-a). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12 та 16 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції / пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Переможець закупівлі перед укладенням договору про закупівлю у відповідності до абзацу 3 пункту 44 Особливостей повинен підтвердити відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Під час подання тендерних пропозицій учасником було самостійно декларовано відсутність підстав відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник мав термінову потребу в проведенні технічного обслуговування когенераційних установок MWM TCG 3016. Пропозиція Учасника є найдешевшою, що є важливим фактором, враховуючи складну ситуацію, в якій опинилось місто Харків у зв’язку з постійними обстрілами країни-агресора Технічне обслуговування та ремонт обладнання за Договором від 09.02.2024 №68020902 здійснюється за заявками Замовника, надання послуг виконується поетапно на узгоджений обсяг відповідно поточних заявок Замовника.
Рішеня
05.09.2024 16:47
Замовник
Документи повідомлення
05.09.2024 16:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 275 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2024 11:00
Замовник:
КП "Харківські теплові мережі"
Контактний телефон:
+380577588535
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 275 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2024 11:00
Замовник:
КП "Харківські теплові мережі"
Контактний телефон:
+380577588535
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності