Показати схожі тендери

Закупівля Піраміда загороджувальна (ПЗ-1) від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-05-006593-a
Id Tender 0790fe944098468eb64364634fe8782c
План UA-P-2024-01-05-002655-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 26.01.2024 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
88 511 850 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
442 559.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.01.2024 23:41 до 13.01.2024 02:00
Завершено
Період уточнень
з 05.01.2024 23:41
до 10.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.01.2024 23:41
до 10.01.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.01.2024 14:17
-
Період уточнень
з 05.01.2024 23:41 до 10.01.2024 00:00
Період оскарження
з 05.01.2024 23:41 до 10.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.01.2024 14:17
Основні параметри
Піраміда загороджувальна (ПЗ-1)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
88 511 850 грн.
Піраміда загороджувальна ПЗ-1
Назва предмета закупівлі
Піраміда загороджувальна ПЗ-1
Очікувана вартість
88 511 850 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
442559,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
265 535.55
Аукціон
Cтарт аукціону
15.01.2024 13:48
Закінчення аукціону
15.01.2024 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Піраміда загороджувальна ПЗ-1
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
45 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.03.2024 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Враховуючи вимоги абзацу третього пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі - Постанова № 1070) Замовник може передбачати попередню оплату у розмірі до 50% ціни договору з терміном відпрацювання до трьох місяців. На підставі пункту 2 Постанови №1070 попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Замовник перераховує Постачальнику аванс на підставі наданого Постачальником рахунку. Датою одержання Постачальником авансу вважається дата зарахування коштів на відповідний рахунок Постачальника. Постачальник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і передачу, у зумовлений даним Договором строк, у власність Замовника товар, зазначений в Договорі, протягом трьох місяців після одержання авансу. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу. Відпрацюванням авансу вважається поставка Товару з наданням відповідної видаткової накладної, підписаною Постачальником та Замовником. По закінченні тримісячного терміну невикористані Постачальником суми авансу повертаються на рахунок Замовника.
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Після відпрацювання авансу оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаної Сторонами видаткової накладної. Замовник формує замовлення Постачальнику згідно із своїх потреб з Товару вказаного у Специфікації. Оплата за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації цього Договору) здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаної Сторонами видаткової накладної. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються після отримання Замовником бюджетних призначень згідно ст.23 та ст.49 Бюджетного кодексу України. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної на оплату чи її неналежного оформлення. Фінансування товару (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається Замовником та узгоджується з Постачальником і є невід'ємною частиною Договору. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта) і підписується разом з Договором. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. Фінансування Товару здійснюється за рахунок коштів державного, обласного та місцевих бюджетів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО"
Пропозиція:
70 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
Пропозиція:
84 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ БУДІВНИЦТВА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ"
Пропозиція:
85 360 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.01.2024 13:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.01.2024 22:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
05.01.2024 23:41
Тендерна документація
Скасування
26.01.2024 00:01
Відсутні бюджетні призначення з державного бюджету на цю закупівлю.
15.01.2024 14:47
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антон Нестеренко
Електронна пошта
Телефон
+380986283748
Замовник
ЄДРПОУ
04054079
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
просп. Соборний, 164
Кваліфікація
Лот № 1 Піраміда загороджувальна ПЗ-1
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.01.2024 14:18
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
88 511 850 грн.
Період подання пропозицій
до 13.01.2024 02:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380986283748
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
88 511 850 грн.
Період подання пропозицій
до 13.01.2024 02:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380986283748
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності