Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-05-004432-a
Id Tender b4f90d7d2771472e9b905309e02e7f0f
План UA-P-2024-01-04-003154-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.02.2024 11:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
834 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 340 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.01.2024 15:01 до 15.01.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.01.2024 15:01
до 12.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.01.2024 15:01
до 12.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.01.2024 12:13
до 23.01.2024 13:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.01.2024 13:11
до 29.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.01.2024 13:11
до 01.02.2024 11:11
Період уточнень
з 05.01.2024 15:01 до 12.01.2024 00:00
Період оскарження
з 05.01.2024 15:01 до 12.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.01.2024 12:13 до 23.01.2024 13:11
Період кваліфікації
з 16.01.2024 12:13 до 23.01.2024 13:11
Основні параметри
Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
834 000 грн.
Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Назва предмета закупівлі
Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Очікувана вартість
834 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8340,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.01.2024 11:44
Закінчення аукціону
16.01.2024 12:13
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 15 000 (кілограми)
Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів - (шляхом знешкодження) - - Медичні відходи категорії «В», що не містять біологічні відходи
Опис предмета закупівлі
Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів - (шляхом знешкодження) - - Медичні відходи категорії «В», що не містять біологічні відходи
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
-, Україна, Відповідно до документації, -
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 400 (кілограми)
Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів - (шляхом знешкодження) - - Біологічні відходи категорії «В»
Опис предмета закупівлі
Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів - (шляхом знешкодження) - - Біологічні відходи категорії «В»
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
-, Україна, Відповідно до документації, -
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
408 800 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
746 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Пропозиція:
834 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.01.2024 11:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.01.2024 13:57
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Тубольцева
Електронна пошта
Телефон
+380500097010
Сайт:
http://cmkl.sumy.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
05519480
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40021
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м. Суми
Адреса
вул. Сумської артбригади, буд.13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Період вимог/скарг з 23.01.2024 13:11 по 29.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.01.2024 13:11
Довідка НАЗК
23.01.2024 13:11
-
23.01.2024 13:10
Звіт про оцінку
16.01.2024 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.01.2024 14:36
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.01.2024 14:36
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
16.01.2024 12:13
Надати до
18.01.2024 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідність 1. 1) перелік виявлених невідповідностей – в складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, де обов’язково має міститися інформація про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – розділ 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, де обов’язково має міститися інформація про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи. Невідповідність 2. 1) перелік виявлених невідповідностей – в складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – розділ 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити довідку в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Невідповідність 3. 1) перелік виявлених невідповідностей – в складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – розділ 2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Невідповідність 4. 1) перелік виявлених невідповідностей – в складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яка містить інформацію про Учасника закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити довідку, яка містить інформацію про Учасника закупівлі. Невідповідність 5. 1) перелік виявлених невідповідностей – в складі тендерної пропозиції відсутній лист у довільний формі, за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі використання) про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 7 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити лист у довільний формі, за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі використання) про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище. Невідповідність 6. 1) перелік виявлених невідповідностей – в складі тендерної пропозиції відсутня довідка з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлі; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 9 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Невідповідність 7. 1) перелік виявлених невідповідностей – в складі тендерної пропозиції відсутня довідку про наявність спецтранспорту (власного або найманого, або орендованого) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 17 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити довідку про наявність спецтранспорту (власного або найманого, або орендованого) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами. Невідповідність 8. 1) перелік виявлених невідповідностей – договора оренди транспортних засобів на спецтранспорт надано не в повному обсязі; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 17 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити договора оренди транспортних засобів на спецтранспорт, з урахуванням актів прийому-передачі транспортних засобів. Невідповідність 9. 1) перелік виявлених невідповідностей – генеральні договори обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів надано не в повному обсязі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 17 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити генеральні договори обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів в повному обсязі, з урахуванням додатків. Невідповідність 10. 1) перелік виявлених невідповідностей – тендерна пропозиція учасника містить одну копію посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 18 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – дозавантажити не менше однієї копії посвідчень працівника про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325.
Створено
18.01.2024 14:49
Надати до
19.01.2024 14:49
Договір
UA-2024-01-05-004432-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2240/22
408 800 грн.
340 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
01.02.2024
Строк дії договору з
01.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
15 000 (кілограми)
Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів - (шляхом знешкодження) - - Медичні відходи категорії «В», що не містять біологічні відходи
Номенклатура
Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів - (шляхом знешкодження) - - Медичні відходи категорії «В», що не містять біологічні відходи
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
26.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
400 (кілограми)
Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів - (шляхом знешкодження) - - Біологічні відходи категорії «В»
Номенклатура
Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів - (шляхом знешкодження) - - Біологічні відходи категорії «В»
Кількість
400
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
32
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40277858

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.02.2024 11:11
-
01.02.2024 11:10
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-15-000006
Дата створення проекту
15.02.2024 11:16
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
15.02.2024 11:24
Дата публікації висновку про результати
01.03.2024 09:09
Дата завершення усунення порушень
16.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
08.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.02.2024 №9-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 15.02.2024 №9-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-01-05-004432-a 05.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.02.2024 00:00
Документи рішення
15.02.2024 11:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2024 (протокол № 90), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.01.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «А-ЕНЕРГО»), обґрунтування аномально низької ціни до 18 січня 2024, вимогу про усунення невідповідностей до 19.01.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.01.2024 № 123, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2024, договір від 01.02.2024 № 2240/22, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.02.2024, від 20.02.2024 та від 22.02.2024. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника (пункт 1 додатку 1 до тендерної документації) містить посилання на Закон України «Про екологічну експертизу» від 09 лютого 1995 р. № 45/95-ВР, який втратив чинність 18.12.2017 на підставі Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 р. № 2059-VIII. Отже, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що у пункті 6 таблиці «Інші документи від Учасника» розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Слід зазначити, що з 09.07.2023 набув чинності Закон України «Про управління відходами», відповідно до пункту 1 частини третьої статті 27 якого суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. У пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» встановлено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цього закону. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО», якого визначено переможцем торгів, міститься: декларація на провадження господарської діяльності на здійснення операцій з оброблення відходів від 03.01.2024 №057800/24, подана на заміну дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» та копія наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 24.04.2018 №132 «Про видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО» на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». При цьому, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №466, відповідно до яких видана зазначена ліцензія, втратили чинність 09.01.2024 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними. Таким чином, з 09.01.2024 надання послуг зі збирання, зберігання та оброблення небезпечних відходів може проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 № 1278. Отже, учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність ліцензії, яка є нечинною на дату подання, чим не дотримано вимоги пункту 6 таблиці «Інші документи від Учасника» розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 01.02.2024 № 2240/22.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
29.02.2024 00:00
Дата публікації
01.03.2024 09:09
Документи висновку
01.03.2024 09:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-05-004432-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської повідомляє про те, що здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору. Додаток: Додаткова угода №1 від 01.03.2024 року до договору про надання послуг з оброблення, знешкодження, утилізації безпечних та небезпечних відходів №2240/22 від 01.02. 2024 р.
Дата публікації
01.03.2024 14:15
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
01.03.2024 15:47
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
01.03.2024 15:48
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-004432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.02.2024 14:13
Орган перевірки
21.02.2024 00:00
Документи повідомлення
15.02.2024 14:14
-
Відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-05-004432-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-05-004432-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань. 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. До формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання послуг, що будуть закуплені. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін в місті Суми та Сумській області). Таким чином, Замовником забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». 2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайті https://cmkl.sumy.ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/ Додаток: 1) Додаток 1 – Аналіз цін на 2024 рік щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Рішеня
15.02.2024 15:47
Замовник
Документи повідомлення
15.02.2024 15:49
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-004432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення щодо законодавчих підстав установлення вимоги щодо надання висновку Державної екологічної експертизи у підпункті 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. 2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А ЕНЕРГО» з огляду на те, що ліцензія на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видана ТОВ «А ЕНЕРГО» на підставі наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 24.04.2018 №132, надана учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 6 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» додатку 1 до тендерної документації, є нечинною станом на дату подання тендерних пропозицій у зв’язку з втратою чинності 09.01.2024 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №446, відповідно до яких вона була видана. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
19.02.2024 13:00
Орган перевірки
23.02.2024 00:00
Документи повідомлення
19.02.2024 13:00
-
Відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-05-004432-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-05-004432-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань. 1. Просимо надати пояснення щодо законодавчих підстав установлення вимоги щодо надання висновку Державної екологічної експертизи у підпункті 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Обов’язковій державній екологічній експертизі підлягають види діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Таким чином, відповідно до вимог Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII, замовником було установлено вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції висновку Державної екологічної експертизи на сертифіковане обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів. 2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А ЕНЕРГО» з огляду на те, що ліцензія на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видана ТОВ «А ЕНЕРГО» на підставі наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 24.04.2018 №132, надана учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 6 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» додатку 1 до тендерної документації, є нечинною станом на дату подання тендерних пропозицій у зв’язку з втратою чинності 09.01.2024 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №446, відповідно до яких вона була видана. Постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2023 р. № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів до дня набрання чинності пунктом 2 змін, затверджених цією постановою, є дійсними протягом п’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. Станом на дату подання та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня інформація щодо анулювання ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 24.04.2018 №132. Це підтверджується наступними доказами: - витягом з реєстру виданих ліцензій на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами розміщеного на офіційному сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (додаток 1 до цього листа). Також, додатково Замовником перевірено чинність наказу на дату розгляду тендерної пропозиції в інтернет ресурсі https://ips.ligazakon.net/document/FN041949. Інформація про втрату чинності також відсутня (додаток 2 до цього листа). Для уникнення маніпулювань та неоднозначного тлумачення чинного законодавства, на офіційному сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України надано роз’яснення, а саме «Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18.03.2022 р. “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану”. Тобто Уряд дав час бізнесу адаптуватися до нових умов роботи в рамках реформи управління відходами. Наразі підприємства мають можливість оформити документи у декларативному порядку. Далі буде здійснено поступовий перехід від декларацій до дозволів. Згідно із схваленими змінами: - до 9 січня 2024 року суб’єкти господарювання можуть подавати декларації на порталі “Дія”; - із 9 січня упродовж 5 місяців необхідно зібрати всі документи та отримати дозвіл».
Рішеня
20.02.2024 16:03
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
834 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.01.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380500097010
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
834 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.01.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380500097010
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності