Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м.Херсон, проспект Ушакова,22/1" від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-01-05-002800-a
Id Tender 57acd33dbe9d4eea97a958232e9567a2
План UA-P-2024-01-05-001629-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.01.2024 12:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
239 072.59 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м.Херсон, проспект Ушакова,22/1"
Згідно річного плану закупівель на 2024 рік
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м.Херсон, проспект Ушакова,22/1"
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Ушакова,22/1
Дата постачання з
05.01.2024 00:00
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
розрахунки проводяться: - по факту виконаних робіт з відстрочкою платежів до 20 календарних днів, на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3.
Документи закупівлі
05.01.2024 12:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жидкіх Ірина
Електронна пошта
Телефон
+380552491361
Замовник
ЄДРПОУ
01983814
Назва (англійською мовою)
Municipal Non-Commercial Enterprise «Kherson City Clinical Hospital named by Y.Y.Karabelesh» of Kherson City Council
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Non-Commercial Enterprise «Kherson City Clinical Hospital named by Y.Y.Karabelesh» of Kherson City Council
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
проспект Ушакова, 22/1
Кваліфікація
Договір
UA-2024-01-05-002800-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№4
239 072.59 грн.
239 072.59 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.01.2024
Строк дії договору з
05.01.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
"Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м.Херсон, проспект Ушакова,22/1"
Номенклатура
"Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м.Херсон, проспект Ушакова,22/1"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
239 072.59
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 березня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Комаров Денис Сергійович
Повна назва
фізична-особа-підприємець Комаров Денис Сергійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3010418715

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.01.2024 12:31
-
05.01.2024 12:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-25-000017
Дата створення проекту
25.03.2024 12:50
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
25.03.2024 16:20
Дата публікації висновку про результати
29.03.2024 11:15
Дата завершення усунення порушень
13.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
16.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 566-96-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2024 № 12-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 25.03.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 25.03.2024 №12-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-01-05-002800-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.03.2024 00:00
Документи рішення
25.03.2024 16:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» Херсонської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-05-002800-a, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.01.2024; договір про закупівлю від 05.01.2024 №4 на суму 239 072,59 гривень (далі – Договір про закупівлю); пояснення та документи Замовника надані 27.03.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатом проведеного моніторингу питання визначення предмета закупівлі встановлено наступне. Згідно з пунктом 1.2 Договору про закупівлю та Додатку №1 цього договору - предметом закупівлі є «Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м.Херсон, проспект Ушакова,22/1». Предмет закупівлі, який наведено у пункті 1.2 Договору про закупівлю та Додатку №1 цього договору також відповідає предмету закупівлі визначеному Замовником у пункті 5 заповненої форми річного плану закупівель та інформації про предмет закупівлі звіту про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-05-002800-a. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону, поточний ремонт віднесено до предмету закупівлі - «послуги». При цьому, відповідно до змісту звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-05-002800-a, Замовником поточний ремонт віднесено до предмету закупівлі - «роботи». Таким чином, віднесення до робіт визначеного у пункті 1.2 та Додатку №1 Договору про закупівлю поточного ремонту, порушує вимоги пункту 21 частини першої статті 1 Закону. Відповідь Замовника від 27.03.2024, надана на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, що предметом закупівлі Договору про закупівлю є роботи з капітального ремонту суперечить пункту 1.2 та Додатку №1 цього договору, пункту 5 заповненої форми річного плану закупівель та інформації про предмет закупівлі звіту про договір, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-05-002800-a. Також, моніторингом питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено наступне. Відповідно до пункту 5 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 17.11.2023 (далі – Особливості) встановлена заборона придбання замовниками товарів, робіт і послуг без проведення процедури закупівлі відкриті торги (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Відповідь Замовника від 27.03.2024, надана на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, не містить документально підтвердженого обґрунтування щодо наявності підстав відповідно пунктів 9 та 13 Особливостей для проведення закупівлі послуги з поточного ремонту без проведення процедури закупівлі відкриті торги. Таким чином, закупівля послуг поточного ремонту на суму 239 072,59 гривень без проведення процедури закупівлі відкритих торгів порушує вимоги пункту 5 Особливостей. Згідно з підпунктом першим пункту 21 Особливостей, договір про закупівлю є нікчемним у разі коли замовник його уклав з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 21 частини першої статті 1 Закону. За результатом розгляду питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 5 Особливостей. За результатом аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.03.2024 00:00
Дата публікації
29.03.2024 11:15
Документи висновку
29.03.2024 11:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Пояснення щодо усунення порушень процедури закупівлі UA-2024-01-05-002800-a ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м.Херсон, проспект Ушакова,22/1" Розглянувши висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне. Замовник погоджується з висновками моніторингу та зазначає, що в договорі закупівлі уповноваженою особою допущено механічну (технічну) помилку у самій назві предмету закупівлі, а саме: замість слова «капітальний» ремонт написано «поточний» ремонт. Фронтальний комплекс робіт передбачав відновлення (відбудови) майже повністю зруйнованої будівлі моргу. На час ремонту лікарні довелося користуватися приміщеннями патологоанатомічних відділень інших лікувальних закладів. Укладаючи договір на закупівлю замовником скрізь прописано слово «роботи». Умови договору, його складові та посилання на нормативно-правову базу виписано виключно для робіт капітального ремонту. На сьогодні підрядником, належним чином, виконані усі зобов’язання за договором, а замовником здійснено оплату у сумі 238,0 тис грн, що майже на 1,0 тис. грн менше укладеного договору. Враховуючи вимоги аудиторської служби, укладено додаткову угоду про дострокове розірвання договору (дія договору до 31.12.2024р.), у зв’язку з недійсністю/нікчемністю. Додаткову угоду розміщено на сайті «Прозорро». Лист- пояснення додається.
Дата публікації
04.04.2024 12:22
Документи інформації про усунення порушення
04.04.2024 12:22
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.04.2024 15:25
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі eliminated
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі : так
Документи інформації про усунення порушення
04.04.2024 15:26
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м.Херсон, проспект Ушакова,22/1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-05-002800-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців поточного ремонту, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну-особу-підприємця Комарова Дениса Сергійовича (код ЄДРПОУ 3010418715), з якою укладений договір від 05.01.2024 №4 без використання електронної системи закупівель. 3. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, якими обґрунтовується віднесення Вами поточного ремонту до предмету закупівлі «роботи» при тому, що відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - поточний ремонт віднесено до предмету закупівлі «послуги». 4. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, якими обґрунтовується право на здійснення Вами закупівлі без використання електронної системи для придбання «Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м.Херсон, проспект Ушакова,22/1» на суму 239 072,59 гривень при тому, що відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, замовники мають право застосовувати такий спосіб закупівлі для придбання послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.03.2024 16:58
Орган перевірки
29.03.2024 00:00
Документи повідомлення
25.03.2024 16:59
-
Відповідь
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі, який було здійснено Держаудитслужбою в Херсонській області у березні 2024 року. Насамперед, надаємо пояснення, що роботи проводилися на відновлення фасаду моргу, який було зруйновано. 1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Очікувана вартість робіт, на етапі визначення кошторисної вартості, була розрахована у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова). Даною Настановою визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення. Враховуючи те, що у штаті лікарні не має працівника з відповідними знаннями та існувала нагальна потреба в послугах, то контрольна сума щодо визначення вартості закупівлі визначалася за кошторисною документацією підрядника, розрахованою сертифікованою програмою «Програмний комплекс АВК-5 (3.8.5)». 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців поточного ремонту, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну-особу-підприємця Комарова Дениса Сергійовича (код ЄДРПОУ 3010418715), з яким укладений договір від 05.01.2024 №4 без використання електронної системи закупівель. Відповідь: Основними критеріями вибору Підрядника було: - оперативність; - якість робіт; - надійність та безпека у роботі; - ефективність та раціональний підхід до виконання робіт; - наявність дозвільних документів; - багаторічний досвід у виконанні таких робіт: З ФОП Комаровим Денисом Сергійовичем (код ЄДРПОУ 3010418715) лікарня співпрацює з 2019 року. Якість робіт, яка перевірена часом. 3. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, якими обґрунтовується віднесення Вами поточного ремонту до предмету закупівлі «роботи» при тому, що відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - поточний ремонт віднесено до предмету закупівлі «послуги». 4. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, якими обґрунтовується право на здійснення Вами закупівлі без використання електронної системи для придбання «Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м. Херсон, проспект Ушакова,22/1» на суму 239 072,59 гривень при тому, що відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, замовники мають право застосовувати такий спосіб закупівлі для придбання послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень. Відповідь: В договорі закупівлі уповноваженою особою допущено механічну (технічну) помилку у самій назві предмету закупівлі, а саме: замість слова капітальний ремонт написано поточний ремонт. Укладаючи договір на закупівлю замовником скрізь прописано слово «роботи». Умови договору, його складові та посилання на нормативно-правову базу виписано виключно для робіт. На підтвердження того, що це було зруйновано приміщення моргу і що це капітальний ремонт надаємо «Витяг з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією».
Рішеня
27.03.2024 09:39
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Звернення за роз’ясненням щодо висновку процедури закупівлі UA-2024-01-05-002800-a ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт фасаду господарської будівлі (ліквідація руйнувань після обстрілів) за адресою: м. Херсон, проспект Ушакова,22/1" 1.Порушення порядку визначення предмета закупівлі 2.Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
У попередньому поясненні уповноважена особа визнала свою помилку щодо не вірно вказаної назви, а саме: замість слова «капітальний» написано «поточний» ремонт. Але, подальші дії уповноваженої особи пов’язані, виключно, з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) ( далі Постанова 1178). Здійснення зазначеної закупівлі відбулось шляхом укладення договору без застосування відкритих торгів на підставі п. 11, п. 15 Постанови 1178 та згідно наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Згідно п. 11 Постанови №1178 від 12.10.2022 закупівля без використання електронної системи застосовується, якщо вартість робіт є меншою ніж 1,5 млн. гривень. Відповідно п.15 цієї Постанови « …предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708». Відповідно п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. На підтвердження факту пошкодження та руйнувань ми надали «Витяг з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією». З метою доведення факту, що це капітальний ремонт надаємо дефектні акти та іншу кошторисну документацію, зміст яких містить роботи капітального ремонту. Просимо вважати дану помилку, як технічну (механічну).
Висновку
29.03.2024 16:15
Замовник
Документи повідомлення
29.03.2024 16:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
239 072.59 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380552491361
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
239 072.59 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380552491361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності