Показати схожі тендери

Закупівля код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності) від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-04-004807-a
Id Tender 8670bcc54a16463e9d7b7731c4ebf5ec
План UA-P-2024-01-04-002325-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.01.2024 13:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
42 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.01.2024 15:15 до 12.01.2024 00:05
Завершено
Період уточнень
з 04.01.2024 15:15
до 09.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.01.2024 15:15
до 09.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.01.2024 00:05
до 12.01.2024 13:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.01.2024 13:39
до 18.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.01.2024 13:39
до 19.01.2024 13:59
Період уточнень
з 04.01.2024 15:15 до 09.01.2024 00:00
Період оскарження
з 04.01.2024 15:15 до 09.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.01.2024 00:05 до 12.01.2024 13:39
Період кваліфікації
з 12.01.2024 00:05 до 12.01.2024 13:39
Основні параметри
код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 200 000 грн.
код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності)
Назва предмета закупівлі
код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності)
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
126 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності)
Код ДК 021:2015
15530000-2 - Вершкове масло
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар здійснюється за фактично отриманий товар, відповідно рахунків, накладних, протягом 30 календарних днів.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОПТТОРГ-К"
Пропозиція:
4 185 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Зінов'єва
Електронна пошта
Телефон
+380522358347
Замовник
ЄДРПОУ
05403286
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
25022
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. Велика Перспективна, 41
Кваліфікація
Лот № 1 код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності)
Період вимог/скарг з 12.01.2024 13:39 по 18.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.01.2024 13:40
Довідка НАЗК
12.01.2024 13:39
-
12.01.2024 01:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-01-04-004807-a-a1
Підписаний і діє
Номер
59
4 185 000 грн.
3 487 500 грн.
З ПДВ
Підписано
19.01.2024
Строк дії договору з
19.01.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
15 000 (кілограми)
Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності)
Номенклатура
Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності)
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОПТТОРГ-К"
Повна назва
ТОВ "ОПТТОРГ-К"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43047618

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-22-000014
Дата створення проекту
22.01.2024 14:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.01.2024 17:36
Дата публікації висновку про результати
29.01.2024 16:36
Дата завершення усунення порушень
13.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
13.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2024 № 7-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 22.01.2024 № 7-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-01-04-004807-a 04.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.01.2024 00:00
Документи рішення
22.01.2024 17:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 04.01.2024 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТТОРГ-К» (далі – ТОВ «ОПТТОРГ-К»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.01.2024, договір від 19.01.2024 № 59 на суму 4 185 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ОПТТОРГ-К», пояснення надані 24.01.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, внаслідок чого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено. Так, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі пункт 2 Розділ 3) тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Тобто, учасник повинен погодитися не тільки на продовження строку дії тендерної пропозиція, а й на продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції – електронної банківської гарантії, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі. Строк дії тендерної пропозиції учасника складає 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Строк дії електронної банківської гарантії від 08.01.2024 № IG/24025/Коо (далі – Гарантія) становить до 14.05.2024 включно, якщо жодна з подій, передбачена у пункті 4 Гарантії не настане. Пункт 4 Гарантії передбачає, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару (Замовнику) суми гарантії, отримання гарантом (банком) письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією, отримання гарантом повідомлення принципала (ТОВ «ОПТТОРГ-К») про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме, закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації, укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання, закінчення тендеру у разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» відсутня довідка довільної форми про те, що учасник на вимогу Замовника погоджується на продовження строку дії Гарантії, чим не дотримано вимоги пункту 2 Розділу 3 тендерної документації. При цьому, твердження Замовника в наданому 24.01.2024 поясненні на запит Держаудитслужби, що інформація про погодження продовження строку дії Гарантії міститься у завантажених учасником листі-згоді з проектом договору та тендерній пропозиції, не відповідає дійсності, оскільки в жодному документі (файлі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» не міститься інформація щодо погодження учасника на вимогу Замовника продовжити строк дії Гарантії. Крім того, ні умова Гарантії, ні умовами проекту договору про закупівлю не передбачено продовження строку дії Гарантії. Крім того, враховуючи участь у торгах лише одного учасника та за умови наявності підстав для відхилення його тендерної пропозиції, дані торги підлягали автоматичній відмінні електронною системою закупівель відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.01.2024 00:00
Дата публікації
29.01.2024 16:36
Документи висновку
29.01.2024 16:36
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Управління східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, постачальнику ТОВ «ОПТТОРГ-К» направлено повідомлення щодо розірвання договору № 59
Дата публікації
02.02.2024 15:06
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вершкове масло (Вершкове масло не менше ніж 72% жирності)», код за ДК 021:2015 - 15530000-2: Вершкове масло (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-004807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.01.2024 09:07
Орган перевірки
27.01.2024 00:00
Документи повідомлення
23.01.2024 09:09
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вершкове масло (Вершкове масло не менше ніж 72% жирності)», код за ДК 021:2015 - 15530000-2: Вершкове масло (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-004807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. 1. Згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» надано довідку довільної форми вищезазначеного змісту ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.01.2024 09:08
Орган перевірки
27.01.2024 00:00
Документи повідомлення
23.01.2024 09:12
-
Відповідь
пояснення
Доброго дня! Обґрунтування розміру витрат закупівлі за номером UA-2024-01-04-004807-a здійснено відповідно до висновку Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-01 від 02.01.2024 року. (додається). Закупівлю за номером UA-2024-01-04-004807-a здійснено відповідно до службової записки головного спеціаліста юридичного та фінансового забезпечення управління освіти Кропивницької міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності) яке розміщене на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради: e-mail:[email protected]. в якому вказано розмір бюджетного призначення (витрат), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Рішеня
24.01.2024 13:48
Замовник
Відповідь
пояснення
Доброго дня! Обґрунтування розміру витрат закупівлі за номером здійснено відповідно до висновків Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-01 від 02.01.2024 року (додається), та В-438 від 05.12.2023 року (додається). Інформація про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. міститься у листі-згоді з проектом договору закупівлі виданому в додатку 3 до ТД від 11.01.2024 року та тендерній пропозиції учасника згідно додатку 4 до ТД від 11.01.2024 року. Відповідно до пп. 1.16 Опис та приклади формальних несуттєвих помилок: пункту 1 «Зміст і спосіб подання ТП» розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції: 12) недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах; 13) зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; 14) зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; 15) відсутність інформації, що вимагається, в певних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції; Тож, відповідно до вимог тендерної документації замовника, інформація переможцем надана, а те що довідка не називається «довідкою в довільній формі», є неформальною помилкою.
Рішеня
24.01.2024 14:04
Замовник
Відповідь
пояснення
На виконання висновку держадитслужби від 29.01.2024 року, управління освіти Кропивницької міської ради звернулось до господарського суду Кіровоградської області для розірвання договору №: 59 від 29.01.2024 року. Рішенням Господарського суду Кіровоградської області 912/617/24 від 29.05.2024 року у задоволенні позову про розірвання договору-відмовлено. Судом зазначено, що наведені у Висновку про порушення відповідачем законодавства при проведенні закупівлі № UA-2024-01-04-004807-a від 29.01.2024 року щодо відсутності довідки довільної форми про те, що учасник на вимогу Замовника погоджується на продовження строку дії Гарантії є незначним. Крім того, матеріали справи містять лист-згоду з проектом договору про закупівлю, викладеному в додатку 3 до тендерної документації від 11.01.2024 року, відповідно до якого відповідач погоджується з проектом договору про закупівлю, викладеному в Додатку 3 до тендерної документації, та підтверджує, що буде дотримуватись умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п.4 розділу 3 до цієї тендерної документації. За таких обставин виконати висновок держаудитслужби є неможливо.
Висновку
28.10.2024 10:43
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.01.2024 00:05
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380522358347
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.01.2024 00:05
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380522358347
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності