Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень) від Головне управління ДМС України у Львівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-03-000066-a
План UA-P-2024-01-03-000022-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.03.2024 17:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 824 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 120 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.01.2024 08:43 до 12.01.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.01.2024 08:43
до 09.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.01.2024 08:43
до 09.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.01.2024 12:34
до 09.02.2024 09:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.02.2024 09:59
до 15.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.02.2024 09:59
до 18.03.2024 17:44
Період уточнень
з 03.01.2024 08:43 до 09.01.2024 00:00
Період оскарження
з 03.01.2024 08:43 до 09.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.01.2024 12:34 до 09.02.2024 09:59
Період кваліфікації
з 12.01.2024 12:34 до 09.02.2024 09:59
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 824 000 грн.
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
Очікувана вартість
1 824 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9120,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Аукціон
Cтарт аукціону
12.01.2024 11:47
Закінчення аукціону
12.01.2024 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
70000, Україна, Львівська область, м.Львів, за місцем знаходження об'єктів Замовника
Дата постачання по
31.12.2024 08:48
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
Пропозиція:
1 136 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП ЛЕВ-5
Пропозиція:
1 138 338 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
1 537 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
1 528 631.64 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕРЕНЧАК"
Пропозиція:
1 138 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
Пропозиція:
1 528 453 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.01.2024 11:47
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чапельська Софія Тарасівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322610609
Факс
+380322610609
Замовник
ЄДРПОУ
37831493
Повна назва
Головне управління ДМС України у Львівській області
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Січових Стрільців, 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
Період вимог/скарг з 09.02.2024 9:59 по 15.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.02.2024 10:00
Довідка НАЗК
09.02.2024 09:59
-
Повідомлення про рішення
12.01.2024 12:34
Витяг з ЄДР
12.01.2024 12:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 08:43
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 08:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА " виявлено невідповідність в документах, що подані у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень). Відповідно до пп.12 п.2 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: -Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також у листі зазначити, що Учасник обізнаний, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Проте, Учасник в складі тендерної пропозиції не надав вищезазначений гарантійний лист. Відповідно до пп.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати завірену копію штатного розпису ( з ретушуванням зарплатно-фінансових показників) та завірені копії цивільно-правових договорів (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод. Проте, Учасник в складі тендерної пропозиції надав копії цивільно-правових договорів строк дії яких закінчився 31.12.2022 року, а саме: - Трудовий Договір від 10.01.2022 року №14; - Трудовий Договір від 06.01.2022 року №11; - Трудовий Договір від 06.01.2022 року №12; - Трудовий Договір від 06.01.2022 року №9; - Трудовий Договір від 06.01.2022 року №8; - Трудовий Договір від 06.01.2022 року №15; Просимо Вас уточнити чи продовжений строк дії даних угод. Адже згідно наданих Вами в складі тендерної пропозиції документів, даних працівників можна вважати такими, які не є працевлаштовані на підставі цивільно-правових договорів. Також, Учасником в складі тендерної пропозиції надано два штатних розписів, один із яких належить іншому підприємству, що не є учасником процедури закупівлі, а саме ШТАТНИЙ РОЗПИС НА 2021РІК Приватного підприємства «ЛІСГУМ» з 28.10.2021 року, затверджений Наказом від 28.10.2021 року №37. Просимо Вас, уточнити, який саме штатний розпис брати до уваги при здійснення оцінки тендерної пропозиції. Відповідно до пп.3.1. п.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати копії документів на підтвердження виконання (акти приймання-передачі наданих послуг, видаткові накладні тощо) зазначеного в наданій Учасником довідці, листи-відгуки (або рекомендаційний лист тощо) контрагентів згідно з аналогічними договорами, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Проте, Учасник в складі тендерної пропозиції не надав акти приймання-передачі наданих послуг згідно Договору про надання послуг з прибирання від 06.01.2022 року № 42 укладений з Акціонерним товариством «Державний ощадний банк України». Враховуючи наведена та відповідно до пункту 40 Особливостей та частини 16 статті 29 Закону, просимо виправити невідповідності, що містяться у складі Вашої пропозиції.
Створено
07.02.2024 16:46
Надати до
08.02.2024 16:46
Договір
UA-2024-01-03-000066-a-a1
Підписаний і діє
Номер
83/24
1 136 760 грн.
1 136 760 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.03.2024
Строк дії договору з
13.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель ГУ ДМС у Львівській області за кодом ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (90919200-4 Прибирання офісних приміщень)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
18.03.2024 17:44
-
Повідомлення про договір
18.03.2024 17:42
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 824 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.01.2024 00:00
Замовник:
Головне управління ДМС України у Львівській області
Контактний телефон:
+380322610609
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 824 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.01.2024 00:00
Замовник:
Головне управління ДМС України у Львівській області
Контактний телефон:
+380322610609
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності