Показати схожі тендери

Закупівля Тверде паливо (паливні пелети) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" .

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-29-000934-a
Id Tender b2b82becb4e94734a81377e0caf59e69
План UA-P-2023-12-29-000321-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.12.2023 10:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 800 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Тверде паливо (паливні пелети)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
паливні пелети
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
1 300 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Пушкина 15
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Документи закупівлі
29.12.2023 10:02
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Генадій Рябоконь
Електронна пошта
Телефон
+380507842848
Замовник
ЄДРПОУ
45147150
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
53400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Нікопольський р-н, місто Марганець
Адреса
вул.Л.Українки, будинок 4А, кімната 4
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-29-000934-a-a1
Підписаний і діє
Номер
58
8 800 000 грн.
8 800 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.12.2023
Строк дії договору з
13.12.2023
по
01.12.2025
Номенклатура
1 300 000 (кілограми)
паливні пелети
Номенклатура
паливні пелети
Кількість
1 300 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
5.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОВДІЙ СВІТЛАНА СЕМЕНІВНА
Повна назва
ОВДІЙ СВІТЛАНА СЕМЕНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2368806548

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-28-000102
Дата створення проекту
28.02.2024 16:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.02.2024 13:14
Дата публікації висновку про результати
25.03.2024 12:36
Дата завершення усунення порушень
09.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
22.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.02.2024 № 14-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-12-29-000934-a 29.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.02.2024 00:00
Документи рішення
29.02.2024 13:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Комбінат комунальних послуг» Марганецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі; протокол розкриття тендерних пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2023 № 3, договір купівлі-продажу від 13.12.2023 № 58, укладений Замовником з ФОП Овдій С.С., пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 07.03.2024. В ході аналізу питання своєчасності оприлюднення договору встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей, замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Слід зазначити, що відповідно до оприлюдненого протоколу від 28.12.2023 № 3 підставою для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи Замовником визначено підпункт 2 пункту 13 Особливостей. Абзацом тридцять першим пункту 13 Особливостей, передбачено вимогу, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовником оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та укладений договір від 13.12.2023 № 58, в електронній системі закупівель 29.12.2023 (тобто на 12 робочий день з дня укладення договору), чим порушено вимогу пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору встановлено порушення пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.03.2024 00:00
Дата публікації
25.03.2024 12:36
Документи висновку
25.03.2024 12:36
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
КП «Комбінат комунальних послуг» ММР» надає інформацію про вжиття заходів щодо усунення порушення. Комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг» Марганецької міської ради» є підприємством по теплопостачанню бюджетних установ та інших споживачів, яке перебуває на час проведення закупівлі на території активних бойових дій. Враховуючи перебування міста Марганець під постійними обстрілами, та нестабільну ситуацію з постачання палива (пелет) для безперебійної роботи котелень, прийняте рішення щодо здійснення Закупівлі палива(пелети) в умовах воєнного стану, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу застосовуючи, як виняток, підстави за підпунктом 2 пункту 13 Особливостей. Закупівля запланована за рахунок власних коштів підприємства від господарської діяльності, а не за рахунок бюджетних коштів. Договір №58 укладений 13.12.2023 . На момент укладання договору на підприємстві не було уповноваженої особи, яка б мала можливість опублікувати звіт в системі «Prozorro» згідно із пунктом 13 Особливостей за результатами закупівлі. Уповноваженою особою отримано Сертифікат 27.12.2023 та було прийнято рішення щодо розміщення звіту про договір про закупівлю в системі «Prozorro» наступного дня. На підприємстві були вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, а саме уповноваженій особі суворо керуватись Законом №922,враховуючи пункти 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні у разі здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель та попереджено, що у випадку повторного порушення буде притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації
26.03.2024 11:35
Документи інформації про усунення порушення
26.03.2024 11:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи твердого палива за кодом ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, очікуваною вартістю 8 800 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-000934-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів. 1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю природного газу. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмету закупівлі та обрано саме ФОП Овдій Світлану Семенівну? 3. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2023 № 3, підставою щодо укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів був підпункт 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості). Підпунктом 2 пункту 13 Особливостей передбачено: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю». Відповідно до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, який затверджено Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (далі – Наказ № 309): Марганецька міська територіальна громада: - територія активних бойових дій /дата початку бойових дій 09.09.2022 - дата завершення бойових дій 31.05.2023; - території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси/ дата початку бойових дій 31.05.2023- дата завершення бойових дій 13.10.2023. Тобто відповідно до Наказу № 309 м. Марганець з 13.10.2023 не відноситься до території активних бойових дій. В зв’язку з чим підставою обґрунтування щодо укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів визначено саме підпункт 2 пункту 13 Особливостей? 4. Пунктом 3-8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Пояснити, чому укладений Замовником з ФОП Овдій С.С. договір від 13.12.2023 № 58 оприлюднено в електронній системі закупівель 29.12.2023, тобто на 12 робочий день? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.03.2024 17:41
Орган перевірки
12.03.2024 00:00
Документи повідомлення
06.03.2024 17:42
-
Відповідь
На виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби ( обл.)
На виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби ( обл.))Комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг» Марганецької міської ради» надає пояснення 1.Стосовно затвердження річного плану закупівель природного газу повідомляємо наступне: Комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг» Марганецької міської ради», основним видом діяльності якого являється постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря. На провадження господарської діяльності комбіната є в наявності дозвільні документи (Ліцензія на провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії. Декларація №013716/22 додається ). Відповідно Замовником затверджений річний план на закупівлю твердого палива(пелети). (Протокол щодо затвердження річного плану з додатком до нього додається ). 2. Стосовно критеріїв здійснення оцінки можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі повідомляємо наступне: Комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг» Марганецької міської ради» є монополістом транспортування теплової енергії, згідно Реєстру суб’єктів природних монополій у сфері теплопостачання. До підприємства надійшли комерційні пропозиції від постачальників палива(пелети). Таким чином, враховуючи вартісні межі, та з огляду на норми Особливостей передбачені пунктом 11 Особливостей для даної закупівлі, є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за результатами аналізу цін на ринку відповідного товару, моніторингу інформації з сайтів виробників/постачальників та попередніх ринкових консультацій. Вважаючи те, що місцем поставки товару є місто в зоні активних бойових дій на дату здійснення закупівлі та те ,що пропозиція ФОП Овдій С.С. була найнижчою за ціною, саме з нею було укладено договір №58 від 13.12.2023 3. Стосовно підстав відповідно до пункту 13 особливостей укладення договору без використання електронної системи закупівель повідомляємо наступне: Відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 р. № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (із змінами, внесеними Наказом Мінреінтеграції від 21.11.2023 р. № 318 “Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” та доповненнями) Марганецька міська територіальна громада (код UA12080010000029838) на території якої знаходиться підприємство, з 31.05.2023 р. визнана територією активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси. Наказом №363 від 20.12.2023 «Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” внесені зміни, а саме перебування Марганецької територіальної громади в зоні можливих бойових дій з 13.10.2023. Але в зв’язку з тим, що Наказ №363 від 20.12.2023 набрав чинності з дати його опублікування 25.01.2024, на час проведення Замовником закупівлі наявні підстави для укладення прямого договору №58 від 13.12.2023 р відповідно до пп.2 пункту 13 ПКМУ 1178. В системі був розміщений Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою. Обгрунтування підстави, погодженої керівником та Історія документа наказу№363 додається. 4. Стосовно оприлюднення укладеного договора в електронній системі закупівель повідомляємо наступне: Закупівля запланована за рахунок власних коштів підприємства від господарської діяльності, а не за рахунок бюджетних коштів. Договір №58 укладений 13.12.2023 . На момент укладання договору на підприємстві не було уповноваженої особи, яка б мала можливість опублікувати звіт в електронній системі закупівель, згідно із пунктом 13 Особливостей за результатами закупівлі. Уповноваженою особою отримано Сертифікат 27.12.2023 та було прийнято рішення щодо розміщено звіту про договір про закупівлю в електронній системі закупівель наступного дня.
Рішеня
07.03.2024 14:16
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 800 000 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380507842848
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380507842848
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності