Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"B" КНП "ентральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради. Коригування" від КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-28-009337-a
Id Tender d86be3f7248d4de1952375699ca9ddd2
План UA-P-2023-12-28-003432-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.12.2023 16:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 888 956.06 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"B" КНП "ентральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради. Коригування"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"B" КНП "ентральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради. Коригування"
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20
Дата постачання по
31.12.2024 16:31
Документи закупівлі
28.12.2023 16:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сидоренко Інга Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380502097344
Факс
+380312647211
Замовник
ЄДРПОУ
01992819
Повна назва
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Ужгород
Адреса
вул.Грибоєдова, 20
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-28-009337-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1
4 888 956.06 грн.
4 074 130.05 грн.
З ПДВ
Підписано
25.12.2023
Строк дії договору з
25.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"B" КНП "ентральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради. Коригування"
Номенклатура
Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"B" КНП "ентральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради. Коригування"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне акціонерне товариство "Будівельна компанія "Укрбуд"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33298371

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.12.2023 16:39
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-08-000051
Дата створення проекту
08.02.2024 14:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.02.2024 17:08
Дата публікації висновку про результати
29.02.2024 17:10
Дата завершення усунення порушень
15.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.02.2024 № 9-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2023-12-28-009337-a 28.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.02.2024 00:00
Документи рішення
09.02.2024 17:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, додатковий договір від 25.12.2023 № 1 до договору підряду № 130 від 03.05.2023 (далі – Договір), укладений Замовником з Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд», звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до положень абзацу першого пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону. Частиною першою статті 8 Закону передбачено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Управлінням через електронну систему закупівель 14.02.2024 та 23.02.2024 направлено запити про надання Замовником документів, необхідних для дослідження в ході моніторингу закупівлі та відповідних пояснень. Зокрема Управлінням вимагалося: «1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю. 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 3. Просимо повідомити, з яких причин, Замовником в електронній системі закупівель не було оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі? 4. З яких причин, Замовником разом з Додатковим договором від 25.12.2023 № 1 до договору підряду № 130 від 30.05.2023 (далі – Договір), укладеним з Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд», не оприлюднено Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) та Календарний план (додаток № 2 до Договору), які є невід’ємною частиною Договору? 5. Просимо надати проєктно-кошторисну документацію до Додаткового договору від 25.12.2023 № 1 до договору підряду № 130 від 30.05.2023, укладеного між Замовником та Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд». 6. Просимо повідомити про стан виконання договору (з наданням підтверджуючих документів: форма № КБ-2в акт приймання виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3 довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, платіжних документів, тощо). 7. Просимо надати Договір підряду від 30.05.2023 № 130, укладений між Замовником та Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд».». Проте, в порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону, Замовником у відповідь на вищевказані запити Управління від 14.02.2024 та повторний запит від 23.02.2024 не надано запитувані документи та пояснення. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Частиною першою статті 5 Закону визначено принципи здійснення закупівлі, зокрема принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (пункт 3 частина перша статті 5 Закону). Таким чином, ненадання Замовником запитуваних документів призвело до недотримання вимог пункту 3 частини першої статті 5 Закону, а саме, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також мети здійснення публічних закупівель, оскільки Управління фактично позбавлено можливості здійснити в ході моніторингу закупівлі контроль за використанням бюджетних коштів в сумі 4 888 956,06 грн, зокрема дослідити питання: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. За результатами аналізу питання розміщення та повноти оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та додатків до нього, встановлено наступне. Положеннями пункту 2.3 розділу 2 «Умови договору» Договору передбачено, що «Підрядник може звертатися до Замовника з пропозиціями щодо внесення змін до проєктної документації за умови, що вони не призведуть до підвищення Договірної ціни (додаток № 1 до Договору) та характери робіт»; пункту 2.4 розділу 2 «Умови договору» Договору передбачено, що «Замовник може вносити зміни до проєктної документації за умови, що вони не призведуть до підвищення Договірної ціни (додаток № 1 до Договору) і до зміни характеру робіт; пункту 2.7 2 «Умови договору» Договору передбачено, що «Терміни (строки) виконання окремих обсягів робіт передбачені календарним планом (додаток № 2 до Договору), який є невід’ємною частиною цього Договору; пункту 3.1 розділу 3 «Вартість робіт і порядок розрахунків» Договору передбачено, що «Загальна вартість доручених робіт за цим договором встановлюється згідно з проєктно-кошторисною документацією та Договірною ціною (додаток № 1 до Договору) і становить 4 888 956,06 (Чотири мільйона вісімсот вісімдесят тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 06 копійок) з ПДВ». Відповідно до вимог абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Проте, в порушення вимог абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей, Замовником, разом із Договором не оприлюднено додаток № 1 «Договірна ціна» до Договору та додаток № 2 «Календарний план» до Договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання принципів здійснення публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.02.2024 00:00
Дата публікації
29.02.2024 17:10
Документи висновку
29.02.2024 17:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ПОЯСНЕННЯ КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 08.02.2024 року, у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ «B» КНП «ентральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради. Коригування», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 4 888 956,06 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-009337-a) надає пояснення: Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи (посилання на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2023-12-14-015019-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ФОП Ольховик О.І. (3049021352), який розробив проектно-кошторисну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (позитивний експертний звіт № 2781/23 від 11.12.2023 року). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, ґрунтуючись на висновку позитивного експертного звіту (документи додаються). Також, хочемо зазначити, що, в зв’язку із великим документообігом та великим об’ємом роботи, мною було допущено не оприлюднення вчасно додаток № 1 «Договірна ціна» та додаток № 2 «Календарний план» до Договору №1 від 25.12.2023 року через електронну систему закупівель. Крім того, до пояснення додаються наступні документи: 1. Проєктно-кошторисна документація до Додаткового договору від 25.12.2023 № 1 до договору підряду № 130 від 30.05.2023, укладеного між Замовником та Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд». 2. Документи щодо стану виконання договору (з наданням підтверджуючих документів: форма № КБ-2в акт приймання виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3 довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати. 3. Договір підряду від 30.05.2023 № 130, укладений між Замовником та Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд».
Дата публікації
05.03.2024 09:35
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ «B» КНП «ентральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради. Коригування», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 4 888 956,06 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-009337-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів. 1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю. 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 3. Просимо повідомити, з яких причин, Замовником в електронній системі закупівель не було оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі? 4. З яких причин, Замовником разом з Додатковим договором від 25.12.2023 № 1 до договору підряду № 130 від 30.05.2023 (далі – Договір), укладеним з Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд», не оприлюднено Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) та Календарний план (додаток № 2 до Договору), які є невід’ємною частиною Договору? 5. Просимо надати проєктно-кошторисну документацію до Додаткового договору від 25.12.2023 № 1 до договору підряду № 130 від 30.05.2023, укладеного між Замовником та Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд». 6. Просимо повідомити про стан виконання договору (з наданням підтверджуючих документів: форма № КБ-2в акт приймання виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3 довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, платіжних документів, тощо). 7. Просимо надати Договір підряду від 30.05.2023 № 130, укладений між Замовником та Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
14.02.2024 11:33
Орган перевірки
20.02.2024 00:00
Документи повідомлення
14.02.2024 11:34
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ «B» КНП «ентральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради. Коригування», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 4 888 956,06 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-009337-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів. 1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю. 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 3. Просимо повідомити, з яких причин, Замовником в електронній системі закупівель не було оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі? 4. З яких причин, Замовником разом з Додатковим договором від 25.12.2023 № 1 до договору підряду № 130 від 30.05.2023 (далі – Договір), укладеним з Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд», не оприлюднено Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) та Календарний план (додаток № 2 до Договору), які є невід’ємною частиною Договору? 5. Просимо надати проєктно-кошторисну документацію до Додаткового договору від 25.12.2023 № 1 до договору підряду № 130 від 30.05.2023, укладеного між Замовником та Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд». 6. Просимо повідомити про стан виконання договору (з наданням підтверджуючих документів: форма № КБ-2в акт приймання виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3 довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, платіжних документів, тощо). 7. Просимо надати Договір підряду від 30.05.2023 № 130, укладений між Замовником та Державним акціонерним товариством «Будівельна компанія «Укрбуд». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.02.2024 13:54
Орган перевірки
29.02.2024 00:00
Документи повідомлення
23.02.2024 13:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 888 956.06 грн.
Замовник:
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Контактний телефон:
+380502097344
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 888 956.06 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Контактний телефон:
+380502097344
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності