Показати схожі тендери

Закупівля Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) від Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід».

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-28-007360-a
Id Tender 92fbbf5d7dab46a9ad9c3ce3846ad7f3
План UA-P-2023-12-28-002533-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.12.2023 14:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 294 854 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 60 (тонни)
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію
Опис предмета закупівлі
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2024 00:00
Дата постачання по
31.01.2024 00:00
Позиція : №2 21.85 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
21.85
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2024 00:00
Дата постачання по
31.01.2024 00:00
Документи закупівлі
28.12.2023 14:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Незять Вікторія
Електронна пошта
Телефон
380974448434
Сайт:
https://www.aulivoda.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
34621490
Повна назва
Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід»
Поштовий індекс
52300
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
смт Аули
Адреса
комплекс будівель та споруд № 2
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-28-007360-a-c1
Підписаний і діє
Номер
28/12/23Т
4 294 854 грн.
3 579 045 грн.
З ПДВ
Підписано
28.12.2023
Строк дії договору з
01.01.2024
по
31.01.2024
Номенклатура
60 (тонни)
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію
Номенклатура
Коагулянт Гідроксихлорид алюмінію
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 січня 2024 р.
Номенклатура
21.85 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Номенклатура
Хлор рідкий в контейнерах
Кількість
21.85
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 січня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОВНІШАГРОТРАНС-1"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОВНІШАГРОТРАНС-1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38608452

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.12.2023 14:57
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-12-000019
Дата створення проекту
12.01.2024 11:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
12.01.2024 12:32
Дата публікації висновку про результати
22.01.2024 12:25
Дата завершення усунення порушень
26.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 161-11-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 161-11-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.01.2024 № 3-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 12.01.2024 № 3-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-12-28-007360-a від 28.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.01.2024 00:00
Документи рішення
12.01.2024 12:32
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт від 28.12.2023 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 28.12.2023 за №28/12/23Т, пояснення (із долученими документами) Замовника від 15.01.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.01.2024 00:00
Дата публікації
22.01.2024 12:25
Документи висновку
22.01.2024 12:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-007360-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, послуги (роботи), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців та вибрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОВНІШАГРОТРАНС-1» (код ЄДРПОУ 38608452), з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.01.2024 14:52
Орган перевірки
18.01.2024 00:00
Документи повідомлення
12.01.2024 14:53
-
Відповідь
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з предмету Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (UA-2023-12-28-007360-a) Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» (далі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області по суті поставлених питань пояснює наступне. 15.12.2024 Замовником були оголошені відкриті торги з предмету Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (UA-2023-12-15-014660-a). При підготовці тендерної документації до процедури закупівлі, Замовником визначалася очікувана вартість вищезазначеного предмета на підставі проведених попередніх ринкових консультацій шляхом отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які займаються постачанням даного виду товару, враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяги, умови оплати та поставки, інші можливі чинники, що можуть впливати на вартість товару, що є предметом закупівлі, досвід попередніх закупівель із зазначеного предмету, керуючись рекомендаціями Методики, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначена очікувана вартість зазначеного предмету закупівлі і була застосована в закупівлі з предмету Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (UA-2023-12-28-007360-a), що наразі є предметом моніторингу, яка проводилася за нагальною потребою в обсязі необхідного товару в січні 2024 року без застосування відкритих торгів через оскарження оголошеної процедури закупівлі, яке ще досі триває. (Комерційні пропозиції від потенційних учасників надаються) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням фактичної потреби Замовника, виходячи з характеру та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням умов чинного законодавства. Стосовно документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовник повідомляє наступне. У зв’язку з існуючою нагальною потребою підприємства в закупівлі за предметом «Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини), та з тим, що наразі триває оскарження за процедурою закупівлі із зазначеного предмету, наявні об’єктивні обставини, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі необхідного в січні місяці обсягу хлору рідкого у контейнерах та коагулянтів. Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості): Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: … 4) існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником; …За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. На виконання вищезазначених вимог Особливостей Замовником оприлюднено документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у вигляді Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей, що погоджене керівником Замовника. У якості документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовник надає посилання на відкриті торги із зазначеного предмету закупівлі, за якими наразі триває оскарження https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-15-014660-a Стосовно критеріїв, за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців та вибрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОВНІШАГРОТРАНС-1» (код ЄДРПОУ 38608452), з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель Замовник повідомляє наступне. Оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, Замовником здійснено на підставі комерційних пропозицій, від суб’єктів господарювання, які займаються постачанням даного виду товару, враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяги, умови оплати та доставки. Комерційна пропозиція ТОВ "ЗОВНІШАГРОТРАНС-1" була найбільш економічно вигідною з огляду на вищевказані умови.
Рішеня
15.01.2024 16:10
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 294 854 грн.
Замовник:
Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід»
Контактний телефон:
380974448434
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 294 854 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід»
Контактний телефон:
380974448434
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності