Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів) накопичених у Споживача від КП "Запоріжринок".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-27-013390-a
Id Tender 60defe133a70414d8925afaa2c109e6f
План UA-P-2023-12-27-006515-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.12.2023 21:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 977 285.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів) накопичених у Споживача
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів) накопичених у Споживача
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
14 300
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя
Дата постачання по
31.12.2024 20:52
Документи закупівлі
27.12.2023 21:01
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Акавова Яна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Makarenkova Marina Mukolaevna
Електронна пошта
Телефон
+380612262334
Замовник
ЄДРПОУ
01559577
Назва (англійською мовою)
ME Zaporizhrynok
Повна назва
КП "Запоріжринок"
Повна назва (англійською мовою)
ME Zaporizhrynok
Поштовий індекс
69096
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м Запоріжжя
Адреса
вул Рекордна, 2
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-27-013390-a-c1
Підписаний і діє
Номер
202306340
2 977 285.2 грн.
2 481 071 грн.
З ПДВ
Підписано
27.12.2023
Строк дії договору з
01.01.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
14 300 (метри кубічні)
Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів) накопичених у Споживача
Номенклатура
Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів) накопичених у Споживача
Кількість
14 300
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35924440

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-11-000086
Дата створення проекту
11.01.2024 15:47
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.01.2024 17:10
Дата публікації висновку про результати
26.01.2024 11:45
Дата завершення усунення порушень
01.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-31-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.01.2024 Одеса № 5 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 11.01.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.01.2024 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 8 UA-2023-12-27-013390-a 27.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.01.2024 00:00
Документи рішення
11.01.2024 17:10
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Запоріжринок» (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднений 27.12.2023, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, оприлюднене 27.12.2023, договір від 27.12.2023 № 202306340 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника отримані 18.01.2024 та 24.01.2024 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.01.2024 00:00
Дата публікації
26.01.2024 11:45
Документи висновку
26.01.2024 11:45
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.01.2024 17:39
Орган перевірки
19.01.2024 00:00
Документи повідомлення
15.01.2024 17:39
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України ID моніторингу UA-M-2024-01-11-000086 1. Щодо надання інформації та відповідних документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлюються відповідно до Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами», Закону України № 2189-V111 від 09.11.2017 р. «Про житлово-комунальні послуги», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.08.2023р. №835 «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами» та Наказу МОЗ № 145 від 17.03.2011 р «Про затвердження державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць». Розмір бюджетного призначення розрахований відповідно до очікуваної потреби Замовника та згідно офіційного тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення) у м Запоріжжя, затверджені Рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 21.10.2022 року № 398 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами», встановлено тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення), які надає ТОВ "ВЕЛЬТУМ- Запоріжжя" в м. Запоріжжя, посилання на офіційний веб-сайт виконавця послуг, де вказані тарифи (https://weltum.com) та на офіційному сайті Запорізької міської ради за електронною адресою https://zp.gov.ua/documents/81183-pro-vstanovlennia-tarifiv-na-poslugi-z-povodzennia-z-pobutovimi-vidxodami. Документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: - Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами»; - Закону України № 2189-V111 від 09.11.2017 р. «Про житлово-комунальні послуги»; - Постанова Кабінету Міністрів України від 08.08.2023р. №835 «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами»; - Наказ МОЗ № 145 від 17.03.2011 р «Про затвердження державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць»; - Рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 21.10.2022 року № 398 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами». 2. Щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями) Відповідно до пункту 2 частини першої статті 5 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» послуга управління побутовими відходами є комунальною послугою. Відповідно до частини першої статті 25 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» Споживачі зобов’язані укласти договір про управління побутовими відходами з виконавцем послуги з управління побутовими відходами, визначеним у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про управління відходами» утворювачі відходів зобов’язані у разі утворення побутових відходів укласти договір про надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів з виконавцем відповідної послуги та вносити плату за надання такої послуги відповідно до встановлених тарифів. Згідно статті 33 ЗУ «Про управління відходами» послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою і надається відповідно до законодавства про житлово-комунальні послуги та правил, встановлених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням регіональних та місцевих планів управління відходами та правил благоустрою населеного пункту. До складу послуги з управління побутовими відходами входять операції із збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів. Суб’єкти господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Виконавчий орган місцевої ради на конкурсних засадах може визначити декількох суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність із збирання та перевезення побутових відходів, на території територіальної громади за територіальним принципом та/або за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні). Виконавцем послуги з управління побутовими відходами є суб’єкт господарювання, який здійснює збирання та перевезення побутових відходів у встановленому законодавством порядку, або адміністратор послуги з управління побутовими відходами. Згідно п. 6 розділу XI. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про управління відходами» виконавчі органи місцевих рад визначають комунальне підприємство - адміністратора послуги з управління побутовими відходами у строк не більше шести місяців з дня набрання чинності цим Законом. До визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку. На час проведення закупівлі UA-2023-12-27-013390-a у м. Запоріжжі адміністратор послуги з управління побутовими відходами не визначений. Рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 року №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішенням Запорізької міської ради від 29.01.2020 року №46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ») було визначено юридичною особою, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя строком на 10 років. Таким чином, у територіальних межах міста Запоріжжя органом місцевого самоврядування визначено єдиного виконавця послуг з вивезення побутових відходів терміном на 10 років, починаючи із 01.01.2020 року. Таким виконавцем послуг є ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя». Відповідно до пункту 37 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Кабінетом Міністрів України затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості). Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: - предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; - укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; - відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником; - необхідність захисту прав інтелектуальної власності; - укладення договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку закупівлі послуг управління побутовими відходами технічними причинами відсутності конкуренції є проведення органом місцевого самоврядування у нормативно визначеному порядку конкурсу із визначення виконавця послуг із вивезення побутових відходів на визначеній території (в конкретному випадку – територія міста Запоріжжя) та винесення відповідних рішень. Крім цього, замовником також взято до уваги схвалений Антимонопольним комітетом України 11.01.2018 року, протокол № 2, «Звіт за результатами дослідження ринків послуг у сфері поводження з побутовими відходами», відповідно до якого (розділ № З, стор. 20-24), «...виконавці послуг з вивезення твердих побутових відходів після проведення органами місцевого самоврядування конкурсного відбору та прийняття рішення про визначення переможцем певного суб’єкта господарювання, набувають структурних ознак монопольного (домінуючого) становища на ринку послуг з вивезення твердих побутових відходів у територіальних межах ...». Антимонопольним комітетом України у рекомендаціях від 05.12.2019 № 66-рк "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції" (повний текст за посиланням https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/recomend_66_rk.pdf) висловлено аналогічну позицію, що за результатами ґрунтовного дослідження ринків послуг з вивезення побутових відходів, проведеного протягом 2019 було встановлено, що за результатами дослідження ринків послуг з вивезення побутових відходів можна констатувати наявність конкуренції на етапі проведення конкурсів органами місцевого самоврядування з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів. При цьому нормативно-правовими актами у сфері поводження з побутовими відходами передбачено, що у термін діяльності на цьому ринку монопольно здійснюватиме суб’єкт господарювання, який на конкурсних засадах здобув переваги в боротьбі внаслідок запропонованих кращих умов надання послуг та меншої ціни порівняно з конкурентами, що визначено органами місцевого самоврядування. У постанові Верховного Суду України від 18.04.2023 року у справі №640/3604/21 (повний тест за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/Review/110290470) за позовом ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, треті особи: Територіальний відділ освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, Товариство з обмеженою відповідальністю "Екотехнологічна компанія "Гранік" наведено правову позицію Верховного Суду України: «48. Таким чином власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів мають укладати договори з Позивачем, як виконавцем послуг з вивезення побутових відходів.». Таким чином, керуючись згаданими вище ст. 16, ст. 33 Закону України «Про управління відходами», ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», договір на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів може бути укладений лише з тією організацією, яка визнана виконавцем послуг із збирання та перевезення побутових відходів у територіальних межах громади. Такою організацією (єдиною), згідно проведеного конкурсу та прийнятих в результаті рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 року №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 року №46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ»)- є ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ». При цьому споживачі послуг з управління побутовими відходами (збирання та перевезення побутових відходів) позбавлені можливості отримання цієї послуги від іншого суб’єкта господарювання. На підставі вищевикладеного, з метою забезпечення безперебійного надання послуг з управління побутовими відходами у 2024 році, керуючись п.13 пп.5 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178, замовником обрано для здійснення закупівлі UA-2023-12-27-013390-a, закупівлю без використання електронної системи, яка застосовується замовником як виняток, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності такого випадку: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Документи, що підтверджують наявність умов застосування закупівлі без використання електронної системи: - Закон України «Про житлово-комунальні послуги»; - Закон України «Про управління відходами»; - рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 року №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя»; - рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 року №46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ»).
Рішеня
18.01.2024 16:43
Замовник
Документи повідомлення
18.01.2024 16:43
-
18.01.2024 16:44
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: Відповідно до пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Надати обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді передбаченому Особливостями (розпорядче рішення замовника або інший документ підготовлений уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджений (затверджений) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника) шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.01.2024 17:21
Орган перевірки
26.01.2024 00:00
Документи повідомлення
22.01.2024 17:24
-
Відповідь
Пояснення
Про обґрунтування підстави для здійснення закупівлі Відповідно до пункту 2 частини першої статті 5 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» послуга управління побутовими відходами є комунальною послугою. Відповідно до частини першої статті 25 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» Споживачі зобов’язані укласти договір про управління побутовими відходами з виконавцем послуги з управління побутовими відходами, визначеним у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про управління відходами» утворювачі відходів зобов’язані у разі утворення побутових відходів укласти договір про надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів з виконавцем відповідної послуги та вносити плату за надання такої послуги відповідно до встановлених тарифів. Згідно статті 33 ЗУ «Про управління відходами» послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою і надається відповідно до законодавства про житлово-комунальні послуги та правил, встановлених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням регіональних та місцевих планів управління відходами та правил благоустрою населеного пункту. До складу послуги з управління побутовими відходами входять операції із збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів. Суб’єкти господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Виконавчий орган місцевої ради на конкурсних засадах може визначити декількох суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність із збирання та перевезення побутових відходів, на території територіальної громади за територіальним принципом та/або за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні). Виконавцем послуги з управління побутовими відходами є суб’єкт господарювання, який здійснює збирання та перевезення побутових відходів у встановленому законодавством порядку, або адміністратор послуги з управління побутовими відходами. Згідно п. 6 розділу XI. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про управління відходами» виконавчі органи місцевих рад визначають комунальне підприємство - адміністратора послуги з управління побутовими відходами у строк не більше шести місяців з дня набрання чинності цим Законом. До визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку. У м. Запоріжжі адміністратор послуги з управління побутовими відходами не визначений. Рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 року №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішенням Запорізької міської ради від 29.01.2020 року №46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ») було визначено юридичною особою, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя строком на 10 років. Таким чином, у територіальних межах міста Запоріжжя органом місцевого самоврядування визначено єдиного виконавця послуг з вивезення побутових відходів терміном на 10 років, починаючи із 01.01.2020 року. Таким виконавцем послуг є ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя». Відповідно до пункту 37 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Кабінетом Міністрів України затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості). Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником Таким чином, керуючись згаданими вище ст. 16, ст. 33 Закону України «Про управління відходами», ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», договір на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів може бути укладений лише з тією організацією, яка визнана виконавцем послуг із збирання та перевезення побутових відходів у територіальних межах громади. Такою організацією (єдиною), згідно проведеного конкурсу та прийнятих в результаті рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 року №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 року №46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ»)- є ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ». Закупівля послуг здійснюється згідно офіційного тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення) у м Запоріжжя, затверджені Рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 21.10.2022 року № 398 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами». Документами, що підтверджують наявність умов застосування закупівлі без використання електронної системи, є: - Закон України «Про житлово-комунальні послуги»; - Закон України «Про управління відходами»; - постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; - рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 року №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя»; - рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 року №46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ»), - рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 21.10.2022 року № 398 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами». На підставі Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про управління відходами», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 року №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя»; рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 року №46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ»), рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 21.10.2022 року № 398 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами»,
Рішеня
24.01.2024 15:12
Замовник
Документи повідомлення
24.01.2024 15:12
-
24.01.2024 16:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 977 285.2 грн.
Замовник:
КП "Запоріжринок"
Контактний телефон:
+380612262334
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 977 285.2 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП "Запоріжринок"
Контактний телефон:
+380612262334
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності