Показати схожі тендери
Закупівля Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (усунення аварійного стану). Коригування.» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) від Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-26-010537-a
Id Tender afd8de352f4e4a229192914393ef9d6a
План UA-P-2023-12-26-004531-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.12.2023 15:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 604 901.92 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (усунення аварійного стану). Коригування.» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (усунення аварійного стану). Коригування.» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79495, Україна, Львівська область, Львів - Винники, вул. Івасюка, 31
Дата постачання по
31.12.2024 15:19
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бахтіна Тамара Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322962075
Замовник
ЄДРПОУ
01998161
Назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv Regional Hospital for Disabled and Repressed Veterans Named after Yurii Lypa"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Повна назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv Regional Hospital for Disabled and Repressed Veterans Named after Yurii Lypa"
Поштовий індекс
79495
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів-Винники
Адреса
вул.Івасюка, 31,
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-26-010537-a-b1
Підписаний і діє
Номер
94
4 604 901.92 грн.
3 837 418.27 грн.
З ПДВ
Підписано
22.12.2023
Строк дії договору з
22.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (усунення аварійного стану). Коригування.» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Номенклатура
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (усунення аварійного стану). Коригування.» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20807041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.12.2023 15:32
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-10-000109
Дата створення проекту
10.01.2024 19:12
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
10.01.2024 20:58
Дата публікації висновку про результати
22.01.2024 22:44
Дата завершення усунення порушень
26.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
01.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2024 № 2 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 2 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 17. UA-2023-12-26-010537-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.01.2024 00:00
Документи рішення
10.01.2024 20:58
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи» (далі – Замовник) на 2023 рік, договір підряду від 22.12.2023 №94 на зальну суму 4 604 901,92 грн, додаткова угода від 29.12.2023 №1, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 17.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.01.2024 00:00
Дата публікації
22.01.2024 22:44
Документи висновку
22.01.2024 22:44
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (усунення аварійного стану). Коригування.» (ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-010537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «ЖОВКВА», ЛТД» (код ЄДРПОУ 20807041). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.01.2024 13:48
Орган перевірки
18.01.2024 00:00
Документи повідомлення
12.01.2024 13:58
-
Відповідь
Відповідь на Запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: 1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі: З обласного бюджету на 2023 рік Комунальному некомерційному підприємству Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” було виділено 19 100,0 тис.грн на проведення капітального ремонту мереж госпіталю. Однак через тривалі проектні роботи та проведення процедури закупівлі, роботи по капітальному ремонту мереж теплопостачання перенесено на 2024 рік, що дало змогу вивільнити фінансовий ресурс на 2023 рік у сумі 14600,0 тис.грн. В той же час проведено роботи з капітального ремонту м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники» (усунення аварійного стану), на який з обласного бюджету було виділено кошти в сумі 3900,0 тис.грн. Сума угоди по капітальному ремонту м’якої покрівлі даху 27 296,85 тис.грн (ремонтні роботи). Зважаючи на важливість проекту, обмежений фінансовий ресурс госпіталю та вже понесені витрати (в частині виготовлення та експертизи ПКД) генеральним директором Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” було направлено лист №1430 від 13.12.2023 р. до т. в. о директора департаменту охорони здоров’я Львівської ОДА Наталії ЛІТВІНСЬКОЇ з проханням виділити кошти в сумі 14600,0 тис. грн для проведення капітального ремонту м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники» (усунення аварійного стану) в тому числі для проведення додаткових робіт по даному об’єкту. Згідно до службової записки № 22-1553/0/23 від 14.12.2023 р. Департамент охорони здоров’я ЛОДА надав погодження на скерування із вивільненого залишку невикористаного госпіталем фінансового ресурсу у розмірі 14 600,0 тис. гривень на виконання робіт з капітального ремонту м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники» (усунення аварійного стану). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі - додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (усунення аварійного стану). Коригування." (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), відповідно до розробленої та коригованої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту № 0587/23ЕК від 21 грудня 2023 р. Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент кладення договору на додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (усунення аварійного стану). Коригування." (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України. Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат та робіт які передбачені початковим договором № 55-ОС від 25.08.2023 р. на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники» (усунення аварійного стану) (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) . 2) Щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель: Замовником було здійснено закупівлю відповідно до пп. 8. п. 13 Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” 4 серпня 2023 року було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники» (усунення аварійного стану) (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-04-011184-a), за результатами якої був укладений договір № 55-ОС від 25.08.2023 р. з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" на суму 27 296 845,87 UAH з ПДВ. Під час виконання зазначених робіт, було виявлено необхідність у виконанні додаткових робіт по цьому ж об’єкту, перелік яких не було визначено в технічному завданні при проведені процедури відкритих торгів. Внаслідок звернення від виконавця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" було сформовано робочу групу за результатами роботи якої було визначено перелік додаткових робіт, які необхідно було виконати під час здійснення робіт по об’єкті «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники» (усунення аварійного стану) (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Також робочою групою було надано звернення до проектанта на коригування проектно-кошторисної документації для внесення змін до проекту та виконання додаткових робіт на об’єкті. В результаті отриманої інформації було прийнято рішення про доцільність проведення закупівлі на додаткові роботи відповідно до пп. 8. п. 13 Особливостей, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, за сукупності наступних підстав 1. Договір на додаткові роботи буде укладено з попереднім виконавцем, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" 2. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним Договором № 55-ОС від 25.08.2023 р. між Замовником та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД". 3. Загальна вартість додаткових робіт становить 4 604 901.92 грн. з ПДВ що не перевищує 50 % вартості первинного договору № № 55-ОС від 25.08.2023 р. 4. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, який був укладений 25.08.2023 р. За наявності позитивного експертного звіту № 0587/23ЕК від 21 грудня 2023 р., щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи” на вул. Івасюка, 31 у м.Винники (усунення аварійного стану). Коригування." (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) та потребу у виконанні додаткових робіт на, які стали необхідними для виконання проекту в ході виконання робіт по цьому ж проекту, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 4 604 901.92 грн. з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Було прийнято рішення здійснити закупівлю додаткових робіт у керуючись пп.8, п. 13 Особливостей, оскільки у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Закупівля додаткових робіт у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі 3) Щодо критерій оцінки можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «ЖОВКВА», ЛТД» (код ЄДРПОУ 20807041). Повідомляємо, що Замовником здійснено закупівлю відповідно до пп. 8. п. 13 Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. За результатами проведеної процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-04-011184-a ) було укладено договір № 55-ОС від 25.08.2023 р. з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" на суму 27 296 845,87 UAH з ПДВ. Під час виконання зазначених робіт, було виявлено необхідність у виконанні додаткових робіт, перелік яких не було визначено в технічному завданні при проведені процедури відкритих торгів, тож за результатами коригування проектно-кошторисної документації та після отримання позитивного експертного звіту № 0587/23ЕК від 21 грудня 2023 р., було прийнято рішення укласти договір без застосування відкритих торгів з тим самим виконавцем, оскільки виконання додаткових робіт нерозривно пов’язане з роботами що виконуються за основним договором підряду, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД", крім термін три роки після укладення договору № 55-ОС від 25.08.2023 р. про закупівлю, ще не минув. Додатки: Лист №1430 від 13.12.2023 р. Службова записка № 22-1553/0/23 від 14.12.2023 р. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №0587/23ЕК від 21 грудня 2023 р. Відомість обсягів робіт Зведений кошторисний розрахунок Наказ №436/2 від 22.12.2023 р. Обґрунтування
Рішеня
17.01.2024 16:56
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 604 901.92 грн.
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Контактний телефон:
+380322962075
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 604 901.92 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Контактний телефон:
+380322962075
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності