Показати схожі тендери

Закупівля Завершальні будівельні роботи від Нересницька сільська рада Тячівського району Закарпатської облаті.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-25-008286-a
Id Tender 8b85ac91ea21407b962517d842e5afe1
План UA-P-2023-12-25-001925-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.12.2023 13:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 491 994 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Завершальні будівельні роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Кількість
4
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
90540, Україна, Закарпатська область, Нересниця, Грушевського,25
Дата постачання з
25.12.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
25.12.2023 13:55
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олеся Кручініна
Електронна пошта
Телефон
+380982353037
Сайт:
http://neresnycka.gromada.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04351720
Повна назва
Нересницька сільська рада Тячівського району Закарпатської облаті
Поштовий індекс
90540
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Тячівський р-н, с. Нересниця
Адреса
вул. Грушевського, 25
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-25-008286-a-a1
Підписаний і діє
Номер
90
1 491 994 грн.
1 491 994 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.12.2023
Строк дії договору з
25.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
4 (роботи)
Завершальні будівельні роботи
Номенклатура
Завершальні будівельні роботи
Кількість
4
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КАВКА ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ
Повна назва
КАВКА ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2675109036

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.12.2023 13:55
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-19-000042
Дата створення проекту
19.02.2024 14:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.02.2024 16:56
Дата публікації висновку про результати
28.02.2024 12:59
Дата завершення усунення порушень
14.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
12.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 789-29-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 842-54-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.02.2024 № 8-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.02.2024 № 8-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-25-008286-a від 25.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.02.2024 00:00
Документи рішення
19.02.2024 16:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Нересницької сільської ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-25-008286-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, договір підряду від 25.12.2023 № 90, укладений з ФОП Кавкою Олександром Юрійовичем (РНОКПП 2675109036) на суму 1 491 994,00 грн. (далі – Договір), пояснення Замовника з підтверджуючими документами від 20.02.2024 та від 22.02.2024, надані на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області через електронну систему закупівель (далі – Управління). За результатами моніторингу встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Так, на виконання норм пункту 11 Особливостей, Замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про закупівлю робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень до річного плану та оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Водночас, на виконання вимог пункту 15 Особливостей Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – Порядок № 708). Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 затверджено основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - Єдиний закупівельний словник), де код Єдиного закупівельного словника складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ; перші три цифри визначають групу; перші чотири цифри визначають клас; перші п’ять цифр визначають категорію, останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Крім того, згідно норм пункту 4 Порядку № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та на виконання норм пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082) додатково в окремих полях Замовником заповнюється інформація щодо коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до оприлюдненого Замовником звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-25-008286-a, назва предмету закупівлі – Завершальні будівельні роботи, а вид предмета закупівлі: роботи. Згідно пункту 1.1 розділу 1 Договору предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45454000-1 «Завершальні будівельні роботи». При цьому, Єдиний закупівельний словник взагалі не містить коду 45454000-1. Отже, Замовником, без дотримання вимог пункту 4 Порядку № 708 та пункту 13 Порядку №1082, визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, та укладено Договір з неіснуючим кодом предмету закупівлю ДК 021:2015: 45454000-1. Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 15 Особливостей визначено предмет закупівлі та укладено договір за кодом предмету закупівлі, який не затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749. На виконання вимог пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає роботам, що фактично закуплені Замовником. Крім того, в ході проведення моніторингу Управлінням через електронну систему закупівель оприлюднено 20.02.2024 запит Замовнику щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Замовником оприлюднено пояснення від 22.02.2024 на запит Управління згідно з яким «… замовник має проектно-кошторисну документацію, яка у визначеному законодавством порядку пройшла експертизу (на підтвердження чого надаємо експертний звіт № 3120/23 від 06 грудня 2023, вартість робіт за яким складає 1 601,042 тис. грн. При надсиланні запитів та розгляді отриманих пропозицій сільська рада орієнтувалася на вартість робіт за вказаним проектом.». Водночас, вищезазначене пояснення Замовника не містить документального підтвердження щодо зменшення суми вартості робіт з 1 601 042,00 грн до суми річного плану закупівель на 2023 рік – 1 491 994,00 грн, оприлюдненого Замовником 25.12.2023 в електронній системі закупівель (UA-P-2023-12-25-001925-b). Отже, відповідно до вимог пункту 10 Особливостей, Замовник мав обов’язок здійснити закупівлю робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями. Таким чином, Замовником в порушення пункту 10 Особливостей, здійснено закупівлю робіт шляхом укладення з ФОП Кавкою Олександром Юрійовичем (РНОКПП 2675109036) договору про закупівлю без застосування відкритих торгів від 25.12.2023 № 90. Замовником 20.02.2024 в електронній системі закупівель під час проведення моніторингу процедури закупівлі надано пояснення та документальне підтвердження щодо розірвання Договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення Замовником вимог пункту 10 та пункту 15 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно до пояснення Замовника від 20.02.2024 з наданням документального підтвердження розірвання Договору підряду від 25.12.2023 №90 (файл «дод уг про розврвання дог № 90.pdf»), керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Дата висновку
28.02.2024 00:00
Дата публікації
28.02.2024 12:59
Документи висновку
28.02.2024 12:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Рішення Державної аудиторської служби виповнили. Вжито заходи. Розпорядження № 26 від 01.03.2024р. додається.
Дата публікації
01.03.2024 12:21
Документи інформації про усунення порушення
01.03.2024 12:31
-
Повідомлення
Відповідь
Доброго дня! Доводимо до Вашого відома, що договір на завершувальні будівельні роботи № 90 від 25.12.2023р. (ідентифікатор закупівлі:UA-2023-12-25-008286-a) розірвано.
Доброго дня! Доводимо до Вашого відома, що договір на завершувальні будівельні роботи № 90 від 25.12.2023р. (ідентифікатор закупівлі:UA-2023-12-25-008286-a) - розірвано. У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання Підрядником своїх зобов'язань. Та за згодою сторін.
Рішеня
20.02.2024 15:15
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі завершальних будівельних робіт, код ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-25-008286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Кавку Олександра Юрійовича (РНОКПП 24634654), з яким укладено договір підряду від 25.12.2023 № 90 без використання електронної системи закупівель? 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них. 4. Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Замовнику пояснити причину відсутності у Договорі підряду від 25.12.2023 № 90 календарного графіку виконання робіт, як невід'ємної частини договору підряду згідно до норм Постанова КМУ №668. 4. Замовнику пояснити причини неоприлюднення Додатку № 2 «Договірна ціна», невід'ємної частини договору підряду відповідно до пункту 21.7 Договору підряду від 25.12.2023 № 90. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.02.2024 15:55
Орган перевірки
24.02.2024 00:00
Документи повідомлення
20.02.2024 15:56
-
Відповідь
інформація Нересницької сільської ради на запит Державної аудиторської служби України по закупівлі UA-2023-12-25-008286-a
Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру бюджетних призначень було здійснено на підставі положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, згідно з яким замовник може обрати один із варіантів. Замовником було обрано варіант визначення розміру бюджетних призначень шляхом застосування методу порівняння ринкових цін. Нересницька сільською радою було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, додатково було надіслано 3 письмові запити цінових пропозицій (додається). На підставі відповідей на вказані запити було здійснено розрахунок розміру бюджетних призначень. Під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, ми послуговувались приписам Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Крім того, замовник має проектно-кошторисну документацію, яка у визначеному законодавством порядку пройшла експертизу (на підтвердження чого надаємо експертний звіт № 3120/23 від 06 грудня 2023, вартість робіт за яким складає 1 601,042 тис. грн. При надсиланні запитів та розгляді отриманих пропозицій сільська рада орієнтувалася на вартість робіт за вказаним проектом. Питання 2: Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Кавку Олександра Юрійовича (РНОКПП 24634654), з яким укладено договір підряду від 25.12.2023 № 90 без використання електронної системи закупівель? Замовником було надіслано запити до різних суб’єктів господарювання, які спеціалізуються на виконанні робіт, які підпадають під ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи з метою отримання пропозицій шодо вартості виконання робіт по проекту «Благоустрій та облаштування модульного містечка для ВПО в с.Нересниця, вул. Грушевського №80, Тячівського р-ну, Закарпатської обл.». Було отримано відповіді: - Товариство з обмеженою відповідальністю «КІК» (Код ЄДРПОУ 20435160) – 1 800 000,00 гривень; - ФОП Дан Василь Миколайович (РНОКПП 2507112515) – 1 780 000,00 гривень; - ФОП Кавка Олександра Юрійовича (РНОКПП 24634654) - 1 491 994,00 гривень Пропозиція ФОП Кавка Олександра Юрійовича (РНОКПП 24634654), з яким укладено договір підряду від 25.12.2023 № 90 без використання електронної системи закупівель, виявилась найбільш економічною вигідною. Задля економії бюджетних коштів, було підписано договір саме з цим виконавцем робіт. Пропозиції були розглянуті з врахування принципів здійснення публічних закупівель, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Питання 3: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них. Замовником було направлено запити до трьох різних суб?єктів господарювання: Товариству з обмеженою відповідальністю «КІК» (Код ЄДРПОУ 20435160), ФОП Дан Василь Миколайович (РНОКПП 2507112515), ФОП Кавка Олександра Юрійовича (РНОКПП 24634654). Відповіді та копії запитів додаються. Питання 4: Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Замовнику пояснити причину відсутності у Договорі підряду від 25.12.2023 № 90 календарного графіку виконання робіт, як невід'ємної частини договору підряду згідно до норм Постанова КМУ №668. Відповідно до п.4.3. Договору підряду від 25.12.2023 № 90 - Терміни виконання окремих видів робіт і їх етапів визначаються календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). Графік виконання робіт складається Підрядником та погоджується із Замовником. Таким чином сторонами дотримано норм Постанови КМУ №668. Календарний графік виконання робіт є невід’ємною частиною договору підряду від 25.12.2023 № 90. Під час сканування договору для його подальшого завантаження до електронної системи публічних закупівель, не всі сторінки договору були збережені, через це Договір підряду від 25.12.2023 № 90, який опубліковано, не містить інших додатків, в тому числі Додатку 3. Календарний графік виконання робіт договору підряду від 25.12.2023 №90 та інші додатки додаються до цієї відповіді. Питання 5: Замовнику пояснити причини неоприлюднення Додатку № 2 «Договірна ціна», невід'ємної частини договору підряду відповідно до пункту 21.7 Договору підряду від 25.12.2023 № 90. Відповідно до п. 5.2 Договору, Договірна ціна відповідає вартості виконання робіт відповідно до розрахунку, що наведено в Додатку 2 «Договірна ціна», який є невід’ємною частиною Договору. Розрахунок договірної ціни здійснено у відповідності до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», листів-роз’яснень Мінрегіобуду України та з врахуванням фактичних витрат (вартості матеріалів, виробів, тощо), підтверджених відповідними документами, але в межах затвердженої кошторисної вартості виконання робіт. Під час сканування договору для його подальшого завантаження до електронної системи публічних закупівель, не всі сторінки договору були збережені, через Договір підряду від 25.12.2023 № 90, який опубліковано, не містить інших додатків, в тому числі Додатку 2. Календарний графік виконання робіт договору підряду від 25.12.2023 № 90 та інші додатки додаються до цієї відповіді
Рішеня
22.02.2024 15:28
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 491 994 грн.
Замовник:
Нересницька сільська рада Тячівського району Закарпатської облаті
Контактний телефон:
+380982353037
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 491 994 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Нересницька сільська рада Тячівського району Закарпатської облаті
Контактний телефон:
+380982353037
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності