Показати схожі тендери

Закупівля Безпілотний авіаційний комплекс БпАК "ЧАКЛУН" від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-21-002240-a
Id Tender 61b8001a0e5045ef964b845bbb4b46ac
План UA-P-2023-12-21-001458-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.12.2023 09:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
700 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Безпілотний авіаційний комплекс БпАК "ЧАКЛУН"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Безпілотний авіаційний комплекс БпАК "ЧАКЛУН"
Код ДК 021:2015
34711200-6 - Безпілотні літальні апарати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, м.Нововолинськ, проспект Дружби, буд.27
Дата постачання по
25.12.2023 00:00
Документи закупівлі
21.12.2023 09:49
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черкасова Тетяна
Електронна пошта
Телефон
380967302734
Замовник
ЄДРПОУ
04051342
Назва (англійською мовою)
Executive Committee of Novovolynsk City Council
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Executive Committee of Novovolynsk City Council
Поштовий індекс
45400
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м.Нововолинськ
Адреса
проспект Дружби, буд.27
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-21-002240-a-a1
Підписаний і діє
Номер
89
700 000 грн.
700 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.12.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (штуки)
Безпілотний авіаційний комплекс БпАК "ЧАКЛУН"
Номенклатура
Безпілотний авіаційний комплекс БпАК "ЧАКЛУН"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
700 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕР СІ ДІРЕКШН"
Повна назва
ТОВ "ЕР СІ ДІРЕКШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44869333

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.12.2023 09:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-09-000019
Дата створення проекту
09.01.2024 11:47
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
09.01.2024 12:46
Дата публікації висновку про результати
17.01.2024 13:00
Дата завершення усунення порушень
23.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
31.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 789-29-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.01.2024 № 2-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.01.2024 № 2-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-21-002240-a від 21.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.01.2024 00:00
Документи рішення
09.01.2024 12:46
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-21-002240-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, договір від 20.12.2023 № 89, укладений з товариством з обмеженою відповідальністью «ЕР СІ ДІРЕКШН» (код ЄДРПОУ 44869333) на суму 700 000,00 грн, відповідь та пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.01.2024 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
17.01.2024 00:00
Дата публікації
17.01.2024 13:00
Документи висновку
17.01.2024 13:00
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Безпілотний авіаційний комплекс БпАК "ЧАКЛУН" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-002240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Відповідно до вимог пункту 14 Особливостей, закупівля здійснюється Замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель Замовника відповідно до статті 4 Закону. 2. Замовнику надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ЕР СІ ДІРЕКШН» (ЄДРПОУ 44869333), та укладено договір про закупівлю товару від 20.12.2023 № 89 без використання електронної системи закупівель? 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.01.2024 09:34
Орган перевірки
16.01.2024 00:00
Документи повідомлення
10.01.2024 09:34
-
Відповідь
Відповідь
У відповідь на «Запит про надання пояснень», в межах моніторингу процедури публічної закупівлі Безпілотний авіаційний комплекс БпАК "ЧАКЛУН" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-002240-a) виконавчий комітет Нововолинської міської ради, повідомляє наступне. Враховуючи необхідність термінового (нагального) забезпечення підрозділів збройних сил України та підрозділів територіальної оборони товарно-матеріальними цінностями, технікою, тощо для здійснення службово-бойових завдань з протидії збройній агресії російської федерації, на підставі листа звернення від військової частини № ------ від 07.12.2023 року №3448, заявки на закупівлю (ініціатор – начальник відділу мобілізаційної та оборонної роботи ) від 15.12.2023р виникла потреба у закупівлі Безпілотного авіаційного комплексу БпАК "ЧАКЛУН". Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні характеристики відповідають запиту військової частини № ------ від 07.12.2023 року №3448. Замовник здійснює закупівлю зазначеного товару, оскільки саме даний безпілотний авіаційний комплекс необхідний для успішного виконання поставлених бойових завдань з відвернення військової агресії російської федерації проти України. Обсяг визначено відповідно до листа- від військової частини № ------ від 07.12.2023 року №3448. Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням виконавчого комітету Нововолинської міської ради «Про внесення змін до Програми матеріально-технічного забезпечення військових частин (установ), проведення заходів територіальної оборони , охорони громадського порядку, мобілізаційної підготовки та мобілізації на 2022-2025 роки №29/15 від 20.12.2023р . Розмір бюджетного призначення становить 700000,00 гривень. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Крім того слід зазначити, що постачальником надано довідку про єдиного вітчизняного виробника безпілотного авіаційного комплексу (БпАК) «ЧАКЛУН» (за власними технічними умовами) №589/08.0-7.3 від 27.03.2023 року, яка видана Торгівельно-промисловою палатою України. Відповідно до аналіз ринку шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах (даний товар відсутній в електронному каталозі «Прозоро Маркет») , в електронній системі закупівель «Прозоро» встановлено, що закупівля даного комплексу, враховуючи терміновість даної закупівлі та її унікальність, можлива лише у даного Постачальника. Закупівля «Безпілотний авіаційний комплекс БпАК «ЧАКЛУН» за ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-002240-a) здійснена на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі Особливості).Підпунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками: - товарів і послуг (крім поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, - послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, - робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно листа-звернення військової частини закупівля запитуваних товарів повинна бути здійснена в найкоротші терміни для здійснення службово-бойових завдань з протидії збройній агресії російської федерації. Враховуючи вище викладене, прийнято рішення щодо закупівлі «Безпілотного авіаційного комплексу БпАК «ЧАКЛУН» за ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-002240-a), без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару (протокол уповноваженої особи № 405 від 20.12.2023 року).
Рішеня
15.01.2024 12:30
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380967302734
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380967302734
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності