Показати схожі тендери

Закупівля Коригування проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-20-017273-a
Id Tender b51e49ebe07a409d89b62d32c5b49348
План UA-P-2023-12-20-006950-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.12.2023 15:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 400 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Коригування проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Коригування проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць
Код ДК 021:2015
71241000-9 - Техніко-економічне обґрунтування, консультаційні послуги, аналіз
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
20.12.2023 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрембіцький Віталій
Електронна пошта
Телефон
380432671305
Замовник
ЄДРПОУ
25845655
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21036
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул. Листопада Антона, 2A
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-20-017273-a-c1
Підписаний і діє
Номер
84/23-КБ
3 400 000 грн.
2 833 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
20.12.2023
Строк дії договору з
20.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Коригування проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць
Номенклатура
Коригування проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ""МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ""МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42703169

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-08-000039
Дата створення проекту
08.01.2024 17:07
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.01.2024 17:15
Дата публікації висновку про результати
23.01.2024 15:51
Дата завершення усунення порушень
07.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
30.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.01.2024 №2-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.01.2024 №2-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-20-017273-a 20.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі",
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.01.2024 00:00
Документи рішення
08.01.2024 17:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області (далі - Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 20 грудня 2023 року, протокол уповноваженої особи від 20 грудня 2023 року, договір від 20 грудня 2023 року №84-23/КБ, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 18 січня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова №1178). Згідно з пунктом 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 13 Постанови №1178 визначено виключний перелік підстав, за яких придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. За результатами моніторингу установлено, що Замовником здійснено закупівлю робіт з коригування проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць (далі – роботи з коригування проектної документації) шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. При цьому, уповноваженою особою Замовника в протоколі вибору процедури закупівлі та внесення змін до річного плану від 20 грудня 2023 року, який розміщено 20 грудня 2023 року в електронній системі закупівель без наявності підпису начальника Замовника щодо його затвердження, зазначено інформацію щодо обґрунтування підстави для здійснення вказаної закупівлі без використання електронної системи закупівель, згідно з якою підставою визначено абзац 5 підпункту 5 пункту 13 Постанови №1178. Відповідно до абзацу 5 підпункту 5 пункту 13 Постанови №1178 придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли роботи можуть бути виконані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку необхідності захисту прав інтелектуальної власності. Водночас в пункті 13 Постанови №1178 визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту, зокрема у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, яке готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Однак, в електронній системі закупівель не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі робочої станції у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, чим порушено вимоги пункту 13 Постанови №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.01.2024 00:00
Дата публікації
23.01.2024 15:51
Документи висновку
23.01.2024 15:51
-
Оскарження в суді
02.02.2024 подано адміністративний позов
Дата публікації
05.02.2024 16:49
Інформація про відкриття провадження
12.02.2024
120/1423/24
Документи оскарження в суді
05.02.2024 16:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про наявність або відсутність порушень законодавства Згідно висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про наявність або відсутність порушень законодавства, оприлюдненого 23.01.2024 року - в електронній системі закупівель не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі робочої станції у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, чим порушено вимоги пункту 13 Постанови №1178. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницький області категорично не погоджується з вищезазначеним Висновком та повідомляє наступне: Пунктом 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178) передбачено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього. На виконання п. 13 Постанови № 1178 Службою в електронній системі закупівель було оприлюднено договір про закупівлю, лист від 05.09.2023 коригування ТЕО та П та протокол незастосування. У пункті 4 протоколу вибору процедури закупівлі/закупівлі, внесення змін до річного плану від 20.12.2023р., (далі – Протокол) міститься обґрунтування вибору процедури закупівлі/закупівлі та гриф «Затверджую Начальник Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницький області Ігор ЖЕБЕЛЕВ». Вказаний Протокол розміщений в електронній системі в форматі документа word з накладенням електронного підпису уповноваженої особи Замовника у строк передбачений законодавством. Постановою № 1178, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено формат файлу в якому має міститись обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі згідно п. 13 Постанови, не зазначено що документ, який розміщується в електронній системі закупівлі має бути у вигляді документа в форматі pdf, або іншому форматі з підписами особи, яка затверджує даний документ та особи, яка його підготувала. Твердження у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, що в електронній системі закупівель не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі робочої станції у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, чим порушено вимоги пункту 13 Постанови №1178, не відповідає дійсності. Додатково зазначаємо, що на Запит про надання пояснення від 16.02.2024 року у електронній системі закупівель оприлюднено протокол вибору процедури закупівлі/закупівлі, внесення змін до річного плану від 20.12.2023р., у вигляді скан-копії оригіналу цього документу.
Дата публікації
29.01.2024 11:10
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з коригування проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць (далі - роботи з коригування проектної документації з ТЕО, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-20-017273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте документальні підтвердження щодо наявності прав інтелектуальної власності на проектну документацію з ТЕО, необхідність захисту прав якої слугувала підставою для здійснення закупівлі робіт з її коригування шляхом укладення договору без застосування відкритих торгів? 3. Яким чином Замовником дотримано норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме щодо оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.01.2024 17:34
Орган перевірки
20.01.2024 00:00
Документи повідомлення
16.01.2024 17:35
-
Відповідь
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 16.01.2024 року щодо процедури закупівлі Коригування проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць, UA-2023-12-20-017273-a надаємо інформацію та відповідні документи:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Завдання №05-09-03-Н/2023 на коригування проектної документації з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць, кошторисних розрахунків та ПКМУ від 13 червня 2023 року №619 в редакції ПКМУ від 03 листопада 2023 року №1152. На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Договір 84/23-КБ від 20.12.2023 року із додатками: Завдання (Додаток № 1). Протокол угоди про договірну ціну (додаток № 2). Календарний план виконання робіт (Додаток № 3). Розрахунок вартості виконання робіт (кошторис) (додаток № 4) та ПКМУ від 13 червня 2023 року №619 в редакції ПКМУ від 03 листопада 2023 року №1152. Товариство з обмеженою відповідальністю «Міжнародний проектний інститут» (переможець тендеру https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-03-002854-c) відповідно договору 39/21 від 16.01.2021 р. виконувало роботи з Розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць. ТОВ «Міжнародний проектний інститут» є автором проекту з усіма правами закріпленими в Законодавстві України. Зокрема, Цивільний Кодекс України передбачає: Стаття 430. Права інтелектуальної власності на об'єкт, створений за замовленням 1. Особисті немайнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений за замовленням, належать творцеві цього об'єкта. У випадках, передбачених законом, окремі особисті немайнові права інтелектуальної власності на такий об'єкт можуть належати замовникові. 2. Майнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений за замовленням, належать творцеві цього об'єкта та замовникові спільно, якщо інше не встановлено договором або законом. Згідно ст. 29 Закону України 3038 "Про архітектурну діяльність" Об'єкти та суб'єкти авторського права в галузі архітектури Об'єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури. Особа (особи), творчою працею якої (яких) створено об'єкти архітектури як об'єкти авторського права, вважається автором (співавторами) цих об'єктів. Ч.4 ст.15 ЗУ 3782 (про авторське право та суміжні права) передбачає "*Виключні права авторів на використання творів архітектури, містобудування, садово-паркового мистецтва передбачають право їх участі у реалізації проектів цих творів*". У відповідності із Законом України № 3038 автор проєкта бере участь у прийнятті в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта та підписує відповідний акт. Без підпису автора такий акт є недійсним. Надалі робочу документацію та авторський нагляд виконують за участі автора проекту на підставі укладеного договору. В зв’язку з тим, що інше не передбачено укладеним договором, автором проекту є особа (організація), яка створила цей проект. Надаємо титульну сторінку та вступ до техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць, що підтверджує що автором проекту є ТОВ «Міжнародний проектний інститут». У разі виникнення необхідності ознайомитись з проєктом у повному обсязі гарантуємо надати таку можливість. На підтвердження норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме щодо оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника надаємо протокол вибору процедури закупівлі/закупівлі, внесення змін до річного плану підготовлений уповноваженою особою та затверджений керівником замовника. Додатки: підтверджуючи документи.
Рішеня
18.01.2024 13:37
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380432671305
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380432671305
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності