Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від Комунальне підприємство "Київський іподром".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-19-023573-a
Id Tender 6b614b56feba414e807290cc603dc1e9
План UA-P-2023-12-19-011912-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.01.2024 21:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 338 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 693.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.12.2023 22:00 до 27.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.12.2023 22:00
до 24.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.12.2023 22:00
до 24.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.12.2023 12:10
до 27.12.2023 21:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.12.2023 21:46
до 02.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.12.2023 21:46
до 12.01.2024 21:34
Період уточнень
з 19.12.2023 22:00 до 24.12.2023 00:00
Період оскарження
з 19.12.2023 22:00 до 24.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 27.12.2023 12:10 до 27.12.2023 21:46
Період кваліфікації
з 27.12.2023 12:10 до 27.12.2023 21:46
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 338 750 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
4 338 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21693,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.12.2023 11:41
Закінчення аукціону
27.12.2023 12:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
650 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Споживачем протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі електричної енергії (далі – Акт) у формі оплати за фактично спожитий Товар відповідно до даних комерційного обліку, на підставі Акту
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА"
Пропозиція:
4 151 277 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС"
Пропозиція:
4 151 277 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"
Пропозиція:
4 290 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.12.2023 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.12.2023 22:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гутарова Анастсія
Електронна пошта
Телефон
380965222667
Замовник
ЄДРПОУ
00846346
Повна назва
Комунальне підприємство "Київський іподром"
Поштовий індекс
03022
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
пр-т Академіка Глушкова, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 27.12.2023 21:46 по 02.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.12.2023 21:46
Довідка НАЗК
27.12.2023 21:44
-
27.12.2023 12:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-19-023573-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1/24
4 151 277 грн.
3 459 397.5 грн.
З ПДВ
Підписано
11.01.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
650 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
650 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42828866

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.01.2024 21:33
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-19-000101
Дата створення проекту
19.02.2024 17:22
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
19.02.2024 18:05
Дата публікації висновку про результати
13.03.2024 17:03
Дата завершення усунення порушень
19.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
12.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 014-44-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.02.2024 № 46 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-12-19-023573-a 19.12.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.02.2024 00:00
Документи рішення
19.02.2024 18:05
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 07.11.2023 № 1205 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.12.2023 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.12.2023 № 15, повідомлення про намір укласти договір від 27.12.2023, договір від 11.01.2024 № 1/24, додаткову угоду від 14.02.2024 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 23.02.2024 року. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» з остаточною ціною пропозиції 4 151 277,00 грн (з ПДВ), ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» з остаточною ціною пропозиції 4 151 277,00 грн (з ПДВ), ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» з остаточною ціною пропозиції 4 290 000,00 грн (з ПДВ). Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію – ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» з остаточною ціною пропозиції 4 151 277,00 грн (з ПДВ).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.03.2024 00:00
Дата публікації
13.03.2024 17:03
Документи висновку
13.03.2024 17:03
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-19-023573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічнихта якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
20.02.2024 09:41
Орган перевірки
24.02.2024 00:00
Документи повідомлення
20.02.2024 09:42
-
Відповідь
Відповідь на запит
На ваш запит про надання пояснень, що оприлюднено в Системі Prozorro 2024-02-20 о 09:41:37 повідомляю, що обґрунтування технічних та якісних характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням діючих державних стандартів якості, яким повинен відповідати відповідний вид товару. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання електричної енергії за попередній період. Основні джерелами інформації що розглядались для визначення очікуваної вартості закупівлі: 1. комерційні пропозиції постачальників електричної енергії. 2. Інтернет ресурси. Система Prozorro зробила відкритим доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати реальні угоди купівлі-продажу інших Замовників. Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://ipodrom.kiev.ua/
Рішеня
23.02.2024 19:02
Замовник
Документи повідомлення
23.02.2024 19:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 338 750 грн.
Період подання пропозицій
до 27.12.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Київський іподром"
Контактний телефон:
380965222667
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 338 750 грн.
Період подання пропозицій
до 27.12.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Київський іподром"
Контактний телефон:
380965222667
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності