Закупівля Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Основні параметри
Позиції
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
89502, Україна, Закарпатська область, Чоп, Шкільна, 12
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ГЕФЕСТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ГЕФЕСТ"
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
15.01.2024 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-12-19-021811-a 19.12.2023 Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, укладення договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради ди (далі Замовник) ID: UA-P-2023-12-19-007786-a на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-19-021811-a, обгрунтування закупівлі робіт, протокол розкриття, договір підряду від 19.12.2023 № 309, укладений між Замовником та підрядником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ГЕФЕСТ" (далі ТОВ "БК ГЕФЕСТ"), пояснення замовника надані 25.01.2024 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024.
Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 (далі Порядок №45), та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва.
Згідно п. 1 Порядку від 16.05.2011 №45, п. 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі Настанова №281), об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
При цьому відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі Постанова №668) визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи.
За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, за результатами моніторингу установлено, що в укладеному між Замовником та підрядником ТОВ "БК ГЕФЕСТ" Договору підряду від 19.12.2023 № 309 відсутній план фінансування будівництва, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 83, 84 Постанови № 668.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що при укладанні договору підряду від 19.12.2023 № 309 не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 84 Постанови № 668.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору підряду від 19.12.2023 № 309 у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 84 Постанови №668 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель визначених висновком Східного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2024-01-15-000102) шляхом завантаження підписаної Додаткової угоди № 2 від 07.02.2024 року до Договору підряду № 309 про закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від 19 грудня 2023 року.
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-021811-a), проведеної Управлінням освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до норми пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - необхідність у закупівлі саме додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг, зокрема: документи, якi свiдчать про потребу скоригувати проект, вiдкоригована проектна документацiя, rrозитивний експертний звiт, документ про перезатвердження проекту будiвництва, основний договiр, договiрна цiна пiдрядника на додатковi роботи, складена вiдповiдно до видiв та обсягiв додаткових робiт за вiдкоригованим проектом.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ГЕФЕСТ" (код 40992114), з яким укладений договір підряду від 19.12.2023 №309 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Надання відповіді (пояснення) на запит Східного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2024-01-15-000102)
15 січня 2024 року Управлінням Східного офісу Держаудитслужби розпочато моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2024-01-15-000102) відносно закупівлі робіт по об’єкту: «Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-19-021811-a).
Розглянувши запит Управління Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень (інформації, документів) від 22.01.2024 у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-19-021811-a), Уповноваженою особою Замовника, надаються наступні пояснення та документи:
Питання 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.1. 13.12.2023 року рішенням 42 сесії восьмого скликання Чопської міської ради №13 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 4 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)» (зі змінами від 22.02.2023, 30.03.2023, 26.05.2023, 29.06.23, 03.08.2023,13.09.2023, 21.09.2023, 02.11.2023), Чопською міською радою виділено кошти на будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.», в сумі 11 740 900,0 грн., у тому числі проектні роботи - 100 000,0 грн. (файл п. 1.1. Рішення МР № 13 Про внесення змін до рішення міської ради додається).
Відповідності до зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.», експертного звіту від 20.12.2023 року №1415/23-РБК/ЕЗ, реєстраційний номер ЕХ01:0348-1240-7329-7888, загальна сума по об’єкту будівництва становить 26 250 352 грн. з ПДВ (загальна вартість проекту станом на 19.12.2023 року). З них понесені витрати в розмірі 17 811 588 грн. (файли п. 1.1. Робочий проект Том № 8 кошторисна документація, п. 1.1. Експертний звіт № ЕХ01.0348-1240-7329-7888 додаються).
19.12.2023 року замовником укладено Договір підряду № 309 про закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Згідно пункту 3.1. розділу 3 Договору, ціна Договору визначена на підставі Договірної ціни (додаток 1 до Договору) і становить 8 054 219,44 (вісім мільйонів п’ятдесят чотири тисячі двісті дев’ятнадцять гривень сорок чотири копійки), в тому числі ПДВ 1 342 369,91 (один мільйон триста сорок дві тисячі триста шістдесят дев’ять гривень дев’яносто одна копійка) (файл п.1.2. Договір підряду № 309, ДЦ та розрахунки).
При цьому, підпунктами 3.1.1. та 3.1.2. пункту 3 розділу 3 Договору здійснено наступне розмежування вартості зазначеного договору:
3.1.1. Вартість договору на 2023 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає – 3 706 600,00 (три мільйони сімсот шість тисяч шістсот гривень нуль копійок) з ПДВ.
3.1.2. Вартість договору на 2024 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає – 4 347 619,44 (чотири мільйони триста сорок сім тисяч шістсот дев’ятнадцять гривень сорок чотири копійки) з ПДВ.
1.2. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено з врахуванням скорегованого проекту об’єкту будівництва, рішення 42 сесії восьмого скликання Чопської міської ради №13 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 4 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)» (зі змінами від 22.02.2023, 30.03.2023, 26.05.2023, 29.06.23, 03.08.2023,13.09.2023, 21.09.2023, 02.11.2023) (файл п. 1.1. Рішення МР № 13 Про внесення змін до рішення міської ради), яким виділено кошти на будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.», в сумі 11 740 900,0 грн., згідно зведеного кошторисного розрахунку до договірної ціни до Договору підряду № 309 про закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від 19 грудня 2023 року, з врахуванням витрат на проектно-кошторисну документацію та здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва (файли Договір на ПКД № 305, п. 1.1. Робочий проект Том № 8 кошторисна документація, п. 1.1. Експертний звіт № ЕХ01.0348-1240-7329-7888), п. 1.2. Договір підряду № 309, ДЦ та розрахунки додаються).
1.3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснено на підставі відомостей ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та дефектного акту до робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.», (файл п. 1.1. Робочий проект Том № 8 кошторисна документація, файл додатково Титульні сторінки зі змістом до РП від 1-7 тому, додаються).
Що стосується запитів цінових пропозицій, повідомляємо, що пунктом 4 розділу 1 передбачено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до норми пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), та яка буде доступна для перегляду.
2.1 Пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В свою чергу, конкурентна процедура закупівель визначена п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та передбачає здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Тобто, закупівля у відповідності до вимог п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), не є конкурентною процедурою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, протокол уповноваженої особи з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг по об’єкту: «Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради) chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://rada.info/upload/users_files/26463884/1a643f218a88abdee709f5185ef65f98.pdf (файл п. 2.1. Обґрунтування закупівлі, очікуваної вартості та ТЗ).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - необхідність у закупівлі саме додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг, зокрема: документи, якi свiдчать про потребу скоригувати проект, вiдкоригована проектна документацiя, rrозитивний експертний звiт, документ про перезатвердження проекту будiвництва, основний договiр, договiрна цiна пiдрядника на додатковi роботи, складена вiдповiдно до видiв та обсягiв додаткових робiт за вiдкоригованим проектом:
3.1. Прийнято рішення 42 сесії восьмого скликання Чопської міської ради №13 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 4 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)» (зі змінами від 22.02.2023, 30.03.2023, 26.05.2023, 29.06.23, 03.08.2023,13.09.2023, 21.09.2023, 02.11.2023), яким Чопською міською радою прийнято рішення про виділення коштів на додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (файл п. 1.1. Рішення МР № 13 Про внесення змін до рішення міської ради додається).
3.2. 15 грудня 2023 року замовником укладено договір на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.», про що свідчить Договір № 305 від 15.12.2023 року у закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-12-15-002192-a (файл п. 3.2. Договір на ПКД № 305 додається).
3.2. Вiдкоригована проектна документацiя (файл п. 1.1. Робочий проект Том № 8 кошторисна документація, файл додатково Титульні сторінки зі змістом до РП від 1-7 тому).
3.3. Отримано Експертний звіт (позитивний) від 20.12.2023 року №1415/23-РБК/ЕЗ, реєстраційний номер ЕХ01:0348-1240-7329-7888 (файл п. 1.1. Експертний звіт № ЕХ01.0348-1240-7329-7888).
3.4. 20 грудня 2023 року наказом начальника Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради затверджено кошторисну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (файл п. 1.3. Експертний звіт № ЕХ01.0348-1240-7329-7888).
3.5. Договір підряду № 269 по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» та невід’ємні додатки до нього (файли п. 3.5. Договір підряду № 269, п. 3.5. ДУ № 1 до Договору № 269, п. 3.5. ДУ № 2 до Договору 269, п. 3.5. ДУ № 3 до Договору 269 додаються).
3.6. Договiрна цiна пiдрядника на додатковi роботи (файл п. 1.2. Договір підряду № 309, ДЦ та розрахунки додаються).
Під час оприлюднення звіту про укладений договір, уповноваженою особою замовника до закупівлі завантажено обґрунтування щодо здійснення закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-12-19-021811-a та документи, які свідчать про наявність підстав для укладення Договору підряду № 309 про закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» від 19.12.2023 року у відповідності до вимог підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ГЕФЕСТ" (код 40992114), з яким укладений договір підряду від 19.12.2023 №309 без використання електронної системи закупівель?
Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), визначено, що придбання замовниками робіт (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Отже, щоб закупити додаткові роботи без застосування процедури відкритих торгів, Замовником підтверджено наявності всіх умов, а саме:
1. Необхідність закупівлі додаткових робіт, підтверджено рішенням Чопської міської ради про виділення коштів по об’єкту будівництва (файл п. 1.1. Рішення МР № 13 Про внесення змін до рішення міської ради), дефектним актом (п. 1.1. Робочий проект Том № 8 кошторисна документація), робочим проектом (файл п. 1.1. Робочий проект Том № 8 кошторисна документація, файл додатково Титульні сторінки зі змістом до РП від 1-7 тому), позитивним експертним звітом (файл п. 1.3. Експертний звіт № ЕХ01.0348-1240-7329-7888), наказом Управління освіти, культури, молоді і спорту чопської міської ради від 19.12.2023 року № 34-аг (файл п. 1.1. Наказ Управління від 19.12.2023 № 34-аг), основним Договором підряду № 269 по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (файли п. 3.5. Договір підряду № 269, п. 3.5. ДУ № 1 до Договору № 269, п. 3.5. ДУ № 2 до Договору 269, п. 3.5. ДУ № 3 до Договору 269 додаються), іншими документами, які містить цей протокол уповноваженої особи.
1.1. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт визначено пунктами 1.6 та 1.7. розділу 1 основного Договору підряду № 269 по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (файли п. 3.5. Договір підряду № 269, п. 3.5. ДУ № 1 до Договору № 269, п. 3.5. ДУ № 2 до Договору 269, п. 3.5. ДУ № 3 до Договору 269), якими встановлено:
«1.6. Сторони погоджують можливість закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника, якщо після укладення цього договору у Замовника виникне необхідність закупівлі зазначених робіт (п. 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»).
1.7. Можливість закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника, визначених пунктом 1.6. цього Договору, може визначатися на підставі таких документів, які свідчать про потребу скоригувати проєкт, відкоригована проєктна документація, позитивний експертний звіт; документ про перезатвердження проєкту будівництва, основний договір, договірна ціна підрядника на додаткові роботи, складена відповідно до видів та обсягів додаткових робіт за відкоригованим проєктом. Перелік документів не виключний».
Як вбачається із пунктів 1.6 та 1.7. розділу 1 основного Договору підряду № 269 по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.», сторони передбачили можливість закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника та визначили не вичерпний перелік документів на підставі яких може здійснюватися закупівля таких додаткових робіт (перелік не вичерпний, документи перелічені через розділові знаки).
2. Додаткові роботи пов’язані з предметом закупівлі основного договору, про що свідчить Договір підряду № 269 по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (файли п. 3.5. Договір підряду № 269, п. 3.5. ДУ № 1 до Договору № 269, п. 3.5. ДУ № 2 до Договору 269, п. 3.5. ДУ № 3 до Договору 269).
3. Закупівля таких робіт здійснюється у того самого учасника, а саме у ТОВ "БК ГЕФЕСТ" (ідентифікаційний код юридичної особи 40992114), що кореспондується із вимогами підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471).
4. Закупівлю додаткових робіт Замовник проводить протягом трьох років після того, як уклали договір про закупівлю (основний договір укладено 09.08.2021 р.) (файли п. 3.5. Договір підряду № 269, п. 3.5. ДУ № 1 до Договору № 269, п. 3.5. ДУ № 2 до Договору 269, п. 3.5. ДУ № 3 до Договору 269), (файл п. 4.1. UA-2021-07-07-001628-c-report).
5. Загальна вартість таких робіт не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю (договірна ціна основного договору становить 17 998 928 грн. з ПДВ, 50% від суми договору – 8 054 219,44 (вісім мільйонів п’ятдесят чотири тисячі двісті дев’ятнадцять гривень сорок чотири копійки), в тому числі ПДВ 1 342 369,91 (один мільйон триста сорок дві тисячі триста шістдесят дев’ять гривень дев’яносто одна копійка).
6. Основний договір про закупівлю має бути укладений за результатами проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-07-001628-c) (файл п. 4.1. UA-2021-07-07-001628-c-report).
Як вбачається з пп. 8 п. 13 Особливостей, для закупівлі додаткових робіт замовнику необхідно враховувати виключно ті фактори, які прописано у зазначеному підпункті.
Враховуючи вищенаведене, керуючись підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), Уповноваженою особою Замовника, прийнято рішення укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) із Товариством з обмеженою відповідальністю "БК ГЕФЕСТ" (ідентифікаційний код юридичної особи 40992114) у відповідності до пп. 8 п. 13 Особливостей.
Додатково зазначаємо, що в разі необхідності завантаження всіх томів робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), які креслення до проекту у форматі А3, загальну пояснюючу записку (том 1), архітектурно-будівельні рішення (том 2), електротехнічні рішення (том 3), енергоефективність (том 4), блискавкозахист (том 5), інженерно технічні заходи цивільного захисту (том 6), пожежна сигналізація (том 7) (файл додатково Титульні сторінки зі змістом до РП від 1-7 тому), просимо повідомити замовника додатково.