Показати схожі тендери
Закупівля Дрон TRN-8 (+плата ініціації, модифікація антен та прошивка модуля зв'язку) (Код за ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 Безпілотні літальні апарати)) (закупівля здійснюється із застосуванням виключення відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в рамках програми з підтримки Збройних Сил України з надання допомоги на терміновий запит військової частини, яка приймає активну участь у виконанні завдань згідно бойових розпоряджень на території Херсонської області) та пп. 2 п. 13 Особливостей, де встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю (населений пункт Чорнобаївка наявний у Переліку серед територій, на яких ведуться активні бойові дії) від Чорнобаївська сільська рада.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-19-020866-a
Id Tender fcf712429fd5478fbe597e9ca32b5862
План UA-P-2023-12-19-002724-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.12.2023 17:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 902 360 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Дрон TRN-8 (+плата ініціації, модифікація антен та прошивка модуля зв'язку) (Код за ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 Безпілотні літальні апарати)) (закупівля здійснюється із застосуванням виключення відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в рамках програми з підтримки Збройних Сил України з надання допомоги на терміновий запит військової частини, яка приймає активну участь у виконанні завдань згідно бойових розпоряджень на території Херсонської області) та пп. 2 п. 13 Особливостей, де встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю (населений пункт Чорнобаївка наявний у Переліку серед територій, на яких ведуться активні бойові дії)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 83 (штуки)
Дрон TRN-8
Опис предмета закупівлі
Дрон TRN-8
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
75024, Україна, Херсонська область, село Чорнобаївка, вулиця Соборна, 44
Дата постачання з
18.12.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №2 83 (штуки)
Плата ініціації
Опис предмета закупівлі
Плата ініціації
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
75024, Україна, Херсонська область, село Чорнобаївка, вулиця Соборна, 44
Дата постачання з
18.12.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №3 83 (штуки)
Модифікація антен
Опис предмета закупівлі
Модифікація антен
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
75024, Україна, Херсонська область, село Чорнобаївка, вулиця Соборна, 44
Дата постачання з
18.12.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №4 83 (штуки)
Прошивка модуля зв'язку
Опис предмета закупівлі
Прошивка модуля зв'язку
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
75024, Україна, Херсонська область, село Чорнобаївка, вулиця Соборна, 44
Дата постачання з
18.12.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Документи закупівлі
19.12.2023 17:26
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ольга шайн
Електронна пошта
Телефон
+380999729083
Сайт:
http://zakupki.prom.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26347342
Повна назва
Чорнобаївська сільська рада
Поштовий індекс
75024
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
с. Чорнобаївка Херсонський р-н
Адреса
вул. Соборна, 44
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-19-020866-a-b1
Підписаний і діє
Номер
18/12-23
1 902 360 грн.
1 902 360 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.12.2023
Строк дії договору з
18.12.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
83 (штуки)
Дрон TRN-8
Номенклатура
Дрон TRN-8
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
19 900
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
83 (штуки)
Плата ініціації
Номенклатура
Плата ініціації
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 850
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
83 (штуки)
Модифікація антен
Номенклатура
Модифікація антен
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
520
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
83 (штуки)
Прошивка модуля зв'язку
Номенклатура
Прошивка модуля зв'язку
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
650
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОДОРОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ТОДОРОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3108714619

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-25-000001
Дата створення проекту
25.01.2024 15:46
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.01.2024 17:02
Дата публікації висновку про результати
05.02.2024 16:49
Дата завершення усунення порушень
09.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
16.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 486-04-79
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.01.2024 № 6 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.01.2024 № 6. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-12-19-020866-a 19.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.01.2024 00:00
Документи рішення
25.01.2024 17:02
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-12-19-002724-c на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, договір на поставку товарів від 18.12.2023 №18/12-23, пояснення Замовника та документи надані 31.01.2024 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
05.02.2024 00:00
Дата публікації
05.02.2024 16:49
Документи висновку
05.02.2024 16:49
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрон TRN-8 (+плата ініціації, модифікація антен та прошивка модуля зв'язку)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-020866-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано постачальника саме ФОП «Тодоров Антон Миколайович»? 3. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.01.2024 17:20
Орган перевірки
31.01.2024 00:00
Документи повідомлення
25.01.2024 17:20
-
Відповідь
Відповідь на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2023-12-19-020866-a
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-25-000001 закупівлі за номером ID: UA-2023-12-19-020866-a На виконання вимог, викладених у запиті державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25 січня 2024 року, «У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрон TRN-8 (+плата ініціації, модифікація антен та прошивка модуля зв'язку)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-020866-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано постачальника саме ФОП «Тодоров Антон Миколайович»? 3. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність..» щодо закупівлі без використання електронної системи за номером ID: UA-2023-12-22-000737-a уповноважена особа Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області надає інформацію, пояснення та документи. Посилання на закупівлю без використання електронної системи https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-19-020866-a . Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 25 січня 2024 року: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Очікувана вартість предмета закупівлі складає 1 902 360,00 грн. (Один мільйон дев’ятсот дві тисячі триста шістдесят грн. 00 коп.) і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів та з урахуванням запиту на ім’я начальника Чорнобаївської сільської військової адміністрації від військової частини ХХХХ № 1451/2/8141 від 08.12.2023 року на придбання дронів - камікадзе, а саме дронів TRN-8, з якими військові уже працювали і до них уже не потрібно купувати ретронслятори, пульти керування та окуляри. Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану. Для закупівлі дронів-камікадзе, згідно наказу начальника Чорнобаївської СВА № 917 від 07.12.2023 року «Про внесення змін до показників бюджету Чорнобаївської сільської територіальної громади на 2023 рік», № 981 від 20.12.2023 року «Про внесення змін до показників бюджету Чорнобаївської сільської територіальної громади на 2023 рік»; Розпорядження начальника Каланчацької СВА № 59-од від 11.12.2023 року «Про внесення змін до розпорядження начальника Каланчацької селищної військової адміністрації від 23 грудня 2022 року № 1 «Про бюджет Каланчацької селищної територіальної громади на 2023 рік», Договору № 2 про надання іншої субвенції з місцевого бюджету у 2023 році від 08.12.2023 року; Розпорядження начальника Костянтиновської СВА № 01-08/75 від 01.12.2023 року «Про внесення змін до розпорядження начальника Костянтиновської сільської військової адміністрації від 23 грудня 2022 року № 16 «Про бюджет Костянтиновської сільської територіальної громади на 2023 рік», Договору № 1 про передачу міжбюджетного трансферту на 2023 рік від 01.12.2023 року; Розпорядження начальника Рубанівської СВА № 24 від 01.12.2023 року «Про внесення змін до розпорядження начальника Рубанівської сільської військової адміністрації від 23 грудня 2022 року № 2 «Про бюджет Рубанівської сільської територіальної громади на 2023 рік», Договору № 2 про передачу міжбюджетного трансферту на 2023 рік від 01.12.2023 року було внесено зміни показників бюджету Чорнобаївської сільської територіальної громади на 2023 рік (додаються). Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті, у пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником не застосовувалась переговорна процедура закупівель, а також не проводилася конкурентна процедура. Дана закупівля проводиться Замовником шляхом використання закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до пп. 2 та пп. 4 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Пунктом 3? розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання пункту 3? розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості). Відповідно до п. 3 Особливостей (в редакції на дату оголошення закупівлі), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із п. 5 Особливостей, забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Вищезазначена закупівля здійснена шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі - підпункта 2 пункту 13 Особливостей, де встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю (на дату оголошення закупівлі населений пункт Чорнобаївка (UA65100170010020440) наявний у Переліку серед територій, на яких ведуться активні бойові дії, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси). 21.07.2023 набув чинності наказ Мінреінтеграції від 13.07.2023 № 199 «Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією». Розділ I Переліку доповнено новим пунктом 3, який визначає Перелік територій активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси. Мінреінтеграції у листі № 22/7.1-10143-23 від 27.10.2023 повідомило, що «Території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси» є окремими територіями розділу І «Території, на яких ведуться (велися) бойові дії», НА ЯКИХ ВЕДУТЬСЯ АКТИВНІ БОЙОВІ ДІЇ, але є можливість доступу до адміністративних послуг. Мінекономіки у відповіді на запит № 546/2023 зазначило, що території активних бойових дій, на яких функціонують або не функціонують державні електронні інформаційні ресурси, є територіями активних бойових дій. Тож інформація з Переліку про перебування замовника на території активних бойових дій є належним обґрунтуванням та документальним підтвердженням застосування підпункту 2 пункту 13 Особливостей (додаються); та 4 пункту 13 Особливостей, де встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником (закупівля здійснювалася із застосуванням виключення за ініціативи начальника Херсонської обласної військової адміністрації в рамках програми з підтримки Збройних Сил України, враховуючи наявну, нагальну потребу, відповідно до листа-звернення від Міністерства оборони України (військова частина ХХХ), у зв’язку з необхідністю закупівлі товарів для забезпечення потреб територіальної оборони для здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації, яка приймає активну участь у виконанні завдань згідно бойових розпоряджень на території Херсонської області, Наказу начальника Чорнобаївської СВА № 917 від 07.12.2023 року «Про внесення змін до показників бюджету Чорнобаївської сільської територіальної громади на 2023 рік», № 981 від 20.12.2023 року «Про внесення змін до показників бюджету Чорнобаївської сільської територіальної громади на 2023 рік», Розпорядження начальника Каланчацької СВА № 59-од від 11.12.2023 року «Про внесення змін до розпорядження начальника Каланчацької селищної військової адміністрації від 23 грудня 2022 року № 1 «Про бюджет Каланчацької селищної територіальної громади на 2023 рік», Договору № 2 про надання іншої субвенції з місцевого бюджету у 2023 році від 08.12.2023 року; Розпорядження начальника Костянтиновської СВА № 01-08/75 від 01.12.2023 року «Про внесення змін до розпорядження начальника Костянтиновської сільської військової адміністрації від 23 грудня 2022 року № 16 «Про бюджет Костянтиновської сільської територіальної громади на 2023 рік», Договору № 1 про передачу міжбюджетного трансферту на 2023 рік від 01.12.2023 року; Розпорядження начальника Рубанівської СВА № 24 від 01.12.2023 року «Про внесення змін до розпорядження начальника Рубанівської сільської військової адміністрації від 23 грудня 2022 року № 2 «Про бюджет Рубанівської сільської територіальної громади на 2023 рік», Договору № 2 про передачу міжбюджетного трансферту на 2023 рік від 01.12.2023 року, враховуючи ЗУ «Про національну безпеку України» від 21.06.2018 р. № 2469-VІІІ, ЗУ «Про державну таємницю» від 21.01.1994 р. № 3855-ХІІ, Наказ та «Звід відомостей, що становлять державну таємницю», затверджених наказом ЦУ СБУ 23.12.2020 № 383, ЗУ «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VІ, ЗУ «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-ХІІ, враховуючи Постанову КМУ від 27 грудня 2018 р. № 1208 «Про затвердження Порядку логістичного забезпечення сил оборони під час виконання завдань з оборони держави, захисту її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності», Наказ Головнокомандувача Збройних Сил України від 03.03.2022 № 73 (зі змінами) «Про організацію взаємодії між Збройними Силами України, іншими складовими сил оборони та представниками засобів масової інформації на час дії правового режиму воєнного стану»). У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Таким чином, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, коли закупівля здійснюється за пунктом 13 Особливостей. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано постачальника саме ФОП «Тодоров Антон Миколайович»? 3. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників. З метою оперативного забезпечення потреб Замовника, уповноваженою особою проведено переговори із потенційними постачальниками, але, на жаль, товару не було в наявності. Замовник звернувся до виробника саме дронів TRN-8, до ФОП «Тодоров Антон Миколайович», яким було надіслано засобами електронного зв'язку комерційну пропозицію (додається). З моніторингу цін на аналогічні за характеристиками дрони-камікадзе в системі Інтернет видно, що вони закуповуються дорожче, ніж в наданій постачальником комерційній пропозиції: 1. Fpv дрон 8 дюймов FPV drone kamikaze R8 FPV квадрокоптер Дрон фпв 8-10 км 1,5 кг Crossfire ФПВ дрон камикадзе https://dragun-brothers-online-shop.com.ua/p2059630500-fpv-dron-dyujmov.html?source=merchant_center&gclid=EAIaIQobChMIxJTHlqqGhAMVdqqDBx3c0AXEEAQYASABEgKRFfD_BwE – за ціною 24500,00 грн.; 2. Air Space Logic FPV Камикадзе 8" R2 https://stylus.ua/uk/air-space-logic-fpv-kamikadze-r8-p1231643c15731.html?gclid=EAIaIQobChMIzvXwh62GhAMVO5SDBx3YRALsEAQYDCABEgIUuPD_BwE – за ціною 22999,00 грн; 3. Квадрокоптер FPV камікадзе R2 https://crewshop.ua/droni-abo-kvadrokopteri/kvadrokopter-FPV-kamikadze - за ціною 36380 грн. На час надання пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-25-000001 закупівлі за номером ID: UA-2023-12-19-020866-a Договір від 18.12.2023 № 18/12-23 виконано в повному обсязі та передано Актом прийома-передачі військовій частині.
Рішеня
31.01.2024 02:37
Замовник
Документи повідомлення
31.01.2024 02:37
-
31.01.2024 02:37
-
31.01.2024 02:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 902 360 грн.
Замовник:
Чорнобаївська сільська рада
Контактний телефон:
+380999729083
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 902 360 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Чорнобаївська сільська рада
Контактний телефон:
+380999729083
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності