Показати схожі тендери

Закупівля Тріска деревна (паливна) від Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-17-001979-a
Id Tender bf7f36cfe911408e856476fcfe46d093
План UA-P-2023-12-17-000575-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.01.2024 07:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 880 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.12.2023 23:22 до 25.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.12.2023 23:22
до 22.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.12.2023 23:22
до 22.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.12.2023 12:12
до 28.12.2023 17:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.12.2023 15:53
до 03.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.12.2023 17:21
до 17.01.2024 07:33
Період уточнень
з 17.12.2023 23:22 до 22.12.2023 00:00
Період оскарження
з 17.12.2023 23:22 до 22.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 25.12.2023 12:12 до 28.12.2023 17:21
Період кваліфікації
з 25.12.2023 12:12 до 28.12.2023 17:21
Основні параметри
Тріска деревна (паливна)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ТРІСКА ПАЛИВНА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 880 000 грн.
Тріска деревна (паливна)
Назва предмета закупівлі
Тріска деревна (паливна)
Очікувана вартість
2 880 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Аукціон
Cтарт аукціону
25.12.2023 11:37
Закінчення аукціону
25.12.2023 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тріска деревна (паливна)
Код ДК 021:2015
03417000-6 - Деревинна тріска
Кількість
3 600
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
45100, Україна, Волинська область, Луцький р-н, місто Рожище, вул. Шилокадзе Коте, будинок 19
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Постачальником здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника та після підписання Сторонами документу, що підтверджує отримання таких товарів, а саме видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГАВРИЛОВИЧ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
2 291 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
2 584 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ"
Пропозиція:
2 264 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КУЗЬМИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
2 319 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.12.2023 11:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.12.2023 23:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Самелюк
Електронна пошта
Телефон
+380977663454
Замовник
ЄДРПОУ
01982910
Повна назва
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Поштовий індекс
45100
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Рожище
Адреса
вул. Коте Шилокадзе, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Тріска деревна (паливна)
Період вимог/скарг з 28.12.2023 15:53 по 03.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «Тріска деревна (паливна) (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03410000-7 – Деревина)» – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ з наступної підстави: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та виходячи з наступного: згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, а саме документом електронної банківської гарантії у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного підпису уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ, та на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Крім того, згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації встановлено умови надання забезпечення тендерних пропозицій, зокрема, розмір, строк дії, застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику та інші умови щодо надання забезпечення тендерних пропозицій. В той же час, учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції згідно оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі № UA-2023-12-17-001979-a, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (інформаційно-телекомунікаційна система «PROZORRO») за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-17-001979-a, та яке вимагалося замовником. Як наслідок, тендерна пропозиція та учасник процедури закупівлі, відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2023 23:22
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2023 23:22
Період вимог/скарг з 28.12.2023 17:21 по 03.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.12.2023 17:22
Довідка НАЗК
28.12.2023 17:21
-
28.12.2023 15:53
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-17-001979-a-b1
Завершився
Номер
2024/16-01
2 406 684 грн.
2 406 684 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.01.2024
Строк дії договору з
16.01.2024
по
09.01.2025
Сума оплати за договором
2 406 684
Сума оплати за договором без ПДВ
2 406 684
Номенклатура
3 584.76 (метри кубічні)
Тріска деревна (паливна)
Номенклатура
Тріска деревна (паливна)
Кількість
3 584.76
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01982910

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГАВРИЛОВИЧ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець ГАВРИЛОВИЧ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3031820315

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.01.2024 07:33
-
14.01.2025 15:26
-
Зміни до договору
16.01.2024
Статус
Опубліковано
Номер
1
Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди.
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Документи зміни договору
17.01.2024 08:04
-
Додатки до договору
Зміни до договору
16.10.2024
Статус
Опубліковано
Номер
2
Внесення змін до Договору відповідно до змісту Додаткової угоди.
Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Документи зміни договору
21.10.2024 08:08
-
21.10.2024 08:06
Додатки до договору
Зміни до договору
22.10.2024
Статус
Опубліковано
Номер
3
Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди (у зв'язку з технічною помилкою Додаткову угоду № 2 від 16 жовтня 2024 року вважати скасованою). Підстава (зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування) для внесення змін до істотних умов Договору про закупівлю обрана виключно з технічних міркувань з метою повноти відображення інформації про закупівлю. Дані зміни до Договору про закупівлю фактично не є зміною істотних умов Договору про закупівлю в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Документи зміни договору
25.10.2024 19:52
-
25.10.2024 19:48
-
Зміни до договору
24.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
4
Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди (зміна джерел та обсягу фінансування). Зазначені зміни фактично не є зміною істотних умов Договору про закупівлю в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Підстава для внесення змін до Договору про закупівлю обрана виключно з технічних міркувань з метою повноти відображення інформації про закупівлю.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
26.12.2024 10:36
-
Зміни до договору
31.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
5
Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
02.01.2025 22:15
-
Зміни до договору
09.01.2025
Статус
Опубліковано
Номер
6
Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
14.01.2025 15:24
-
14.01.2025 15:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 880 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Контактний телефон:
+380977663454
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 880 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Контактний телефон:
+380977663454
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності