Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21 від ДНІПРОВСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-15-021184-a
Id Tender 9974bfd31f7948ad8fa6b81aab0b24f4
План UA-P-2023-11-29-000983-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.12.2023 20:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
708 708.98 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ***
Дата постачання з
04.12.2023 00:00
Дата постачання по
25.12.2023 00:00
Документи закупівлі
15.12.2023 20:34
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Мартиненко
Електронна пошта
Телефон
+380962849010
Замовник
ЄДРПОУ
08004581
Повна назва
ДНІПРОВСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Феодосіївська, 13
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-15-021184-a-c1
Підписаний і діє
Номер
73/0412
708 708.98 грн.
708 708.98 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.12.2023
Строк дії договору з
04.12.2023
по
25.12.2023
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
708 708.98
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Остапчук М.І.
Повна назва
Фізична особа-підприємець Остапчук М.І.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2264666879

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2023 20:34
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-18-000001
Дата створення проекту
18.12.2023 09:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.01.2024 18:24
Дата публікації висновку про результати
22.01.2024 11:18
Дата завершення усунення порушень
06.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
01.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
10.01.2024 № 3 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 10.01.2024 № 3 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2023-12-15-021184-a 15.12.2023 ДНІПРОВСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.01.2024 00:00
Документи рішення
10.01.2024 18:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДНІПРОВСЬКОГО КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття, протокол уповноваженої особи від 01.12.2023 № 17 «Про здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель на підставі п.п.4 п.13 Особливостей», договір від 04.12.2023 № 73/0412, укладений Замовником з фізичною особою – підприємцем «ОСТАПЧУК М.І.» (далі – ФОП Остапчук М.І.), пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.01.2024. За нормами пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Згідно з пунктом 3. Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708) предмет закупівлі, зокрема, послуг, визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Моніторингом установлено, що Замовником предмет закупівлі: «Послуги з поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21» визначено за кодом ДК 021:2015: 45000000-7: «Будівельні роботи та поточний ремонт», тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника, що є порушенням вимоги пункту 3 Розділу І Порядку № 708. Крім того, моніторингом установлено, що до договірної ціни, що є Додатком 1 до договору від 04.12.2023 № 73/0412 та є невід’ємною частиною цього договору, включено кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної органiзацiї у сумі 6 153,94 гривень. Відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Пунктом 5.17. Настанови зазначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Фізична особа – підприємець «ОСТАПЧУК М.І.» не є будівельною організацією та відповідно не має апарату управління. З огляду на зазначене, ФОП Остапчук М.І. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. З огляду на зазначене, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат у розмірі 6 153,94 (без урахування податків) ФОП Остапчук М.І. завищено вартість пропозиції, що суперечить пунктам 1.2. та 5.17. Настанови. Замовником укладено з ФОП Остапчук М.І. договір від 04.12.2023 № 73/0412, сума договору складає 708 708,98 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 Розділу І Порядку № 708. Моніторингом установлено завищення вартості пропозиції учасника, що суперечить пунктам 1.2. та 5.17. Настанови. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору на суму коштів на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної організації, включених до договірної ціни, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.01.2024 00:00
Дата публікації
22.01.2024 11:18
Документи висновку
22.01.2024 11:18
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На Ваш висновок від 22 січня 2024 року щодо моніторингу закупівлі за Договором від 04.12.2023 № 73/0412 та зобов’язань усунення порушень Дніпровське КЕУ повідомляє, що 25.01.2024 року на електрону адресу ФОП “Остапчук М.І.” скеровано претензію вих. № 525/301 про повернення адміністративних витрат, включенних у договірну ціну у розмірі 6 153.94 гривень (без урахування податків). Відповідно до банківської виписки № 48 за 25.01.2024 року по спеціальному фонду кошти були повернуті на розрахунковий рахунок Дніпровського КЕУ. Додаток додається. Додатково згідно роз’яснення Департаменту соціального, трудового та гуманітарного законодавства, зроблене зауваження уповноваженним особам щодо вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженного наказом Міністерства розвитку економіки , торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Дата публікації
26.01.2024 13:08
Документи інформації про усунення порушення
26.01.2024 13:08
-
26.01.2024 13:09
-
05.02.2024 11:22
-
05.02.2024 11:22
-
05.02.2024 11:24
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень. 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Просимо пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме Фізичну особу-підприємця Остапчук М.І., з яким укладено договір від 04.12.2023 № 73/0412 на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.01.2024 11:28
Орган перевірки
17.01.2024 00:00
Документи повідомлення
11.01.2024 11:29
-
Відповідь
Пояснення щодо закупівлі послуг з поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21.
Пояснення щодо закупівлі послуг з поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21. На, ваш, запит від 11.01.2024 року щодо здійснення закупівлі Послуг – поточного ремонту приміщення за адресою: м. Дніпро, вул. Полігонна, 21 надаємо пояснення: 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувалось шляхом визначення потреби в послузі з поточного ремонту на підставі аналізу фактичного використання для забезпечення діяльності та з урахуванням запланованих поточних завдань Дніпровського КЕУ. Необхідність виконання поточного ремонту в приміщенні обумовлена нагальною потребою та аварійним станом приміщення, що підтверджується Дефектним актом від 22.11.2023 складеним інженером проектно-кошторисної групи та затверджений начальником Дніпровського КЕУ, а саме: - деформація віконних та дверних коробок, вибиті шибки; -в багатьох місцях зруйновані між цегляні шви; - відшарування штукатурного шару стін, похилі тріщини в кутових зонах будівлі, деформація та ураження гниллю дерев’яних конструкцій стелі та підлоги; - відсутня або зламана водостічна система; -встановлення вікон та дверей та ін. згідно Дефектного акту. Очікувана вартість предмета закупівлі (послуги поточного ремонту приміщення) визначена відповідно до вимог наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.08.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін. У зв’язку з нестачею фінансування за КЕКВ 2240 у 2023 році очікувану вартість предмета закупівлі визначено як найменше значення масиву отриманих даних. Згідно з отриманими ціновими/комерційними пропозиціями найменша вартість послуг складає 708 708, 98 грн. 2.Закупівля поточного ремонту приміщення м. Дніпро, вул. Полігонна, 21 здійснена із застосуванням виключення за Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, тобто замовник застосовує виняток за особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення від 01.12.2023 було розміщено разом з договором та додатками до нього. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, як найшвидшого виконання завдань, були проаналізовані інші комерційні пропозиції. Згідно з отриманими комерційними пропозиціями найменша вартість послуг складає 708 708, 98 грн.
Рішеня
16.01.2024 17:24
Замовник
Документи повідомлення
16.01.2024 17:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
708 708.98 грн.
Замовник:
ДНІПРОВСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ
Контактний телефон:
+380962849010
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
708 708.98 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДНІПРОВСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ
Контактний телефон:
+380962849010
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності