Закупівля Капітальний ремонт адмінбудівлі відділення поліції №2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: смт.Міжгір"я, вул.Возз"єднання ,1. Коригування від Головне управління Національної поліції в Закарпатській області.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Основні параметри
Позиції
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Капітальний ремонт адмінбудівлі відділення поліції №2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: смт.Міжгір"я, вул.Возз"єднання ,1. Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт адмінбудівлі відділення поліції №2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: смт.Міжгір"я, вул.Возз"єднання ,1. Коригування
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Закарпатська область, Закарпатська область
Капітальний ремонт адмінбудівлі відділення поліції №2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: смт.Міжгір"я, вул.Возз"єднання ,1. Коригування
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2024 № 10-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 29.01.2024 № 10-з
Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
3. UA-2023-12-13-006762-a 13.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Головного управління національної поліції в Закарпатській області (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 12.12.2023, договір підряду №857 від 12.12.2023 (далі – договір), додаткова угода №1 від 14.12.2023 до договору повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 14.12.2023, додаткова угода №2 від 20.12.2023 до договору повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.12.2023 пояснення (інформацію та документи) від 01.02.2024 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Водночас, частиною першою статті 4 Закону передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Моніторингом встановлено, що згідно із підпунктом 2.1 Розділу 2 «Строки виконання послуг (робіт)» договору строк виконання робіт до 31.12.2024 року.
Однак, відповідно до оприлюдненого річного плану Замовником запланована закупівля на 2023 рік.
Враховуючи викладене, Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей інформація, зазначена в оголошенні не відповідає запланованій закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей щодо відображення закупівлі у річному плані.
З уповноваженою особою проведено роз'яснювальну роботу. За результатами повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт адмінбудівлі відділення поліції №2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: смт. Міжгір’я, вул. Возз’єднання, 1. Коригування (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-006762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головним управлінням Національної поліції в Закарпатській області укладено договір-підряду з ПП «Спецбудсервіс –М» від 31.07.2023 № 547 на виконання ремонтно-будівельних робіт за робочим проєктом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі відділення поліції 2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: смт. Міжгір’я, вул. Возз’єднання, 1» на загальну суму – 4 099 000,00 грн.
Кошторисну документацію зазначеного проєкту виготовлено ФОП Легкоступ Вікторією Вікторівною, яка здійснює діяльність на підставі кваліфікаційного сертифікату - серія АР № 016785 від 15.10.2020.
Позитивна експертна оцінка проєктної документації за робочим проєктом надана ТОВ «УК ЕКПЕРТИЗА» (м.Тернопіль) № Т099-О від 22.06.2023 з такими техніко-економічними показниками: загальна кошторисна вартість проєкту в поточних цінах станом на 21.06.2023 складає – 5 307,583 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 4 219,176 тис.грн., інші витрати – 1 088,407 тис.грн.
03.07.2023 ГУНП в Закарпатській області оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями, щодо закупівлі робіт на проведення капітального ремонту приміщень в адмінбудівлі за адресою:смт. Міжгір’я, вул. Возз’єднання,1.
Після розгляду поданих пропозицій учасниками торгів переможцем даної процедури було визнано ПП « Спецбудсервіс-М» в особі директора Зубака М.М.
Під час виконання запланованих будівельно-ремонтних робіт на вказаному об’єкті виникла необхідність у проведенні додаткових капітальних робіт, а саме влаштування приміщень для впровадження проєкту НПУ «Custody Records». Розташування приміщень даного проєкту ІП відповідно до технічних завдань по її впровадженню передбачає забезпечення інфраструктурних, зональних умов розміщення - шляхом поділу підрозділу поліції на окремі зони, у яких мають перебувати виключно конкретні категорії осіб.
Приміщення для роботи поліцейських повинні бути відокремлені від зон для роботи з відвідувачами, затриманими та доставленими.
У завязку з цим, виникла необхідність у вивільненні службових кабінетів поліцейських, які розташовані на першому поверсі адміністративної булівлі відділення поліції для влаштування зони для роботи з затриманими особами, а саме: облаштування кімнат проведення слідчих та інших дій, для конфеденційного побачення затриманого з захисником, кімнати для затриманих та боксу для тимчасового перебування затриманого під час очікування інтервю, службового кабінету інспектора з дотримання прав людини. Отже, робочі місця поліцейських з вивільнених службових кабінетів заплановано розташувати у приміщеннях колишнього ІТТ зазначеного підрозділу.
Так, враховуючи вище зазначені потреби відділення поліції проведено коригування проєктно - кошторисної документації та здвйснено експертизу проєкту.
Позитивна експертна оцінка проєктної документації за робочим проєктом надана ТОВ «УК ЕКПЕРТИЗА» (м.Тернопіль) № Т1769-ОБ від 25.10.2023 з такими техніко-економічними показниками: загальна кошторисна вартість проєкту в поточних цінах станом на 21.06.2023 складає – 6 100,052 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –5 346,812 тис.грн., інші витрати – 753,24 тис.грн., із них виконано робіт на загальну суму -4 222,078 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 3 861,312 тис.грн., інші витрати 360,766 тис.грн.
З метою завершення капітальних ремонтно-будівельних робіт на зазначеному обєкті ГУНП в Закарпатській області з ПП « Спецбудсервіс-М» укладено договір підряду від 12.12.2023 № 853 за робочим проєктом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі відділення поліції № 2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою: смт. Міжгір’я , вул. Возз’єднання,1. Коригування» на загальну суму – 1 656,972 тис.грн., що складає 40,4% від суми яка передбачена договором – підряду № 547 від 31.07.2023.