Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул.М.Некрасова,59» ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи від Загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" з різними формами навчання.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-11-019313-a
Id Tender bc8036d0562d4c399e800da1d3518647
План UA-P-2023-12-11-010043-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.12.2023 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.12.2023 16:57 до 19.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.12.2023 16:57
до 16.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.12.2023 16:57
до 16.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.12.2023 00:01
до 20.12.2023 09:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.12.2023 09:51
до 26.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.12.2023 09:51
до 26.12.2023 17:02
Період уточнень
з 11.12.2023 16:57 до 16.12.2023 00:00
Період оскарження
з 11.12.2023 16:57 до 16.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 19.12.2023 00:01 до 20.12.2023 09:51
Період кваліфікації
з 19.12.2023 00:01 до 20.12.2023 09:51
Основні параметри
«Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул.М.Некрасова,59» ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 000 000 грн.
«Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул.М.Некрасова,59» ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул.М.Некрасова,59» ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул.М.Некрасова,59» ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79014, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ю. Руфа, 59
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
Пропозиція:
2 952 937.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.12.2023 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Женчур-Курій Зоряна
Електронна пошта
Телефон
380322768468
Замовник
ЄДРПОУ
37123549
Назва (англійською мовою)
Zagalnoosvitnya serednya shkola I-III stupeniv "Lider" z riznimi formami navchannya
Повна назва
Загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" з різними формами навчання
Повна назва (англійською мовою)
Zagalnoosvitnya serednya shkola I-III stupeniv "Lider" z riznimi formami navchannya
Поштовий індекс
79014
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ НЕКРАСОВА, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул.М.Некрасова,59» ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 20.12.2023 09:51 по 26.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.12.2023 09:51
Довідка НАЗК
20.12.2023 09:50
-
documentType.award.awardNotice
19.12.2023 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-11-019313-a-c1
Підписаний і діє
Номер
25122023КРПТ
2 952 937.2 грн.
2 460 781 грн.
З ПДВ
Підписано
26.12.2023
Строк дії договору з
26.12.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул.М.Некрасова,59» ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Номенклатура
«Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул.М.Некрасова,59» ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
2 952 937.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
Повна назва
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35327477

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.12.2023 17:00
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-10-000022
Дата створення проекту
10.01.2024 14:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.01.2024 16:47
Дата публікації висновку про результати
30.01.2024 14:59
Дата завершення усунення порушень
14.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
01.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2024 № 3 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 3. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-11-019313-a, 11.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.01.2024 00:00
Документи рішення
10.01.2024 16:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель загальноосвітньої середньої школи І-ІІІ ступенів «Лідер» з різними формами навчання (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-11-010043-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковане звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та опубліковану відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 20.12.2023 №5; тендерну пропозицію приватного підприємства «Західбуд-Плюс» (далі – ПП «Західбуд-Плюс»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ПП «Західбуд-Плюс» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 26.12.2023 №25122023КРПТ, додаткові угоди від 29.12.2023 №1 та від 25.01.2024 №2 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Згідно з пунктом 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати. Проведеним моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі за ID: UA-2023-12-11-019313-a зазначено умову оплати – післяоплата у розмірі 100% товару протягом 10 робочих днів після виконання робіт. Водночас, за умовами пунктів 5.2. та 5.4. Проекту договору, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації, розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень, кінцеві розрахунки відповідно до п.5.2 здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації, за наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Таким чином, Замовником в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні дані щодо умов оплати, чим порушено норми пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації вказується прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Моніторингом встановлено, що у підпункті 2.3 «Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І тендерної документації Замовника зазначено – Галайко Олег Іванович (уповноважена особа). Слід зазначити, що згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Замовник має право визначати уповноважену особу (осіб) для організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель як серед наявних працівників організації, так і шляхом введення нових посад або укладення трудового контракту з дотриманням вимог статті 11 Закону, Кодексу законів про працю України та законодавства в цілому (роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 10.04.2020 №3304-04/24218-06). Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа з публічних закупівель» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить, зокрема, посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»). Крім того, аналізом наявної у публічному доступі інформації на офіційному сайті Замовника (джерело інформації: https://shkolalider19.wixsite.com/mysite-1/%D1%88%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%B8%D1%81-%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81) встановлено, що Олег Галайко обіймає посаду – головний бухгалтер. Таким чином, у тендерній документації Замовника не вказано посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У пункті 6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281). Так, відповідно до норм пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. При цьому, у пункті 5.1 розділу V Настанови №281 визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що у Додатку 2 (Технічне завдання) до тендерної документації Замовника міститься відомість обсягів робіт (у якій наведено найменування видів робіт та їх об’єми). Проте, відомість ресурсів до вказаної відомості обсягів робіт або затверджену проектну документацію Замовником не надано (не оприлюднено). Таким чином, тендерна документація Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі не містить повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опису усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються), чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Крім того, відповідно до вимог частини четвертої статтті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». У Технічному завданні Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) враховано виконання робіт з улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-69 товщиною 5 мм, тобто здійснено посилання на конкретну торгову марку. Однак при цьому тендерна документація замовника не містить виразу «або еквівалент», чим порушено норми частини четвертої статті 23 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Також, за нормами частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Проте, моніторингом встановлено, що у пункті 7.1 розділу 7 «Гарантійні строки експлуатації об’єкта» укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2023-12-11-019313-a договору від 26.12.2023 №25122023КРПТ (далі – Договір №25122023КРПТ) зазначено, що Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у Договорі та проектно-кошторисній документації, і можливість їх експлуатації протягом гарантійного терміну, який становить 5 років з моменту прийняття об’єкта в експлуатацію. Таким чином, в укладеному Договорі №25122023КРПТ встановлено гарантійний термін виконаних робіт, який є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим недотримано норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668, та що призвело до порушення вимог пункту 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Слід зазначити, що під час моніторингу сторонами Договору №25122023КРПТ внесено до нього зміни додатковою угодою від 25.01.2024 №2, якою викладено пункт 7.1 договору у новій редакції, а саме: «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у Договорі та проектно-кошторисній документації, і можливість їх експлуатації протягом гарантійного терміну, який становить 10 років з моменту прийняття об’єкта в експлуатацію».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, пункту 7 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пункту 17 частини другої статті 22, пункту 3 частини другої статті 22, частини першої та частини четвертої статті 23 Закону. Крім того, встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю з недотриманням норм статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладенні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, пункту 7 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пунктів 3 та 17 частини другої статті 22, частини першої та частини четвертої статті 23 Закону – при складанні тендерної документації, а також норм пункту 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону, статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 – при укладанні договорів підряду. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
30.01.2024 00:00
Дата публікації
30.01.2024 14:59
Документи висновку
30.01.2024 14:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-019313-a 10 січня 2024 року Західним офісом Держаудитслужби було розпочато моніторинг процедури Закупівлі. За результатами проведеного моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 30.01.2024р. оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (надалі - Висновок) за предметом: «Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул.М.Некрасова,59» ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Відповідно до даного Висновку Західний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, пункту 7 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пунктів 3 та 17 частини другої статті 22, частини першої та частини четвертої статті 23 Закону – при складанні тендерної документації, а також норм пункту 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону, статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 – при укладанні договорів підряду. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вимог у Висновку, повідомляємо Вас про те, що загальноосвітньою середньою школою І-ІІІ ступенів "Лідер" з різними формами навчання здійснено усі заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, пункту 7 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пунктів 3 та 17 частини другої статті 22, частини першої та частини четвертої статті 23 Закону – при складанні тендерної документації, а також норм пункту 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону, статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 – при укладанні договорів підряду. Зокрема, директором школи Зоряною Женчур-Курій проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою Олегом Галайком та надано рекомендації про проходження навчання, у тому числі онлайн, у сфері публічних закупівель щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення у подальшому встановлених порушень.
Дата публікації
02.02.2024 15:03
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 11.01.2024 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-11-019313-a, яка проведена Загальноосвітньою середньою школою І-ІІІ ступенів "Лідер" з різними формами навчання. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.01.2024 16:50
Орган перевірки
17.01.2024 00:00
Документи повідомлення
11.01.2024 16:51
-
Відповідь
Пояснення
1. У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул. М. Некрасова,59» (UA-2023-12-11-019313-a) повідомляємо наступне. За результатами проведення експертизи школою отримано експертний звіт №2798/23 від 03 жовтня 2023 року, відповідно до даних якого, загальна кошторисна вартість робіт по об’єкту становить 3 383 635 грн. Після проведених орієнтовних відрахувань для виконання робіт з технічного нагляду та інших витрат, очікувана вартість робіт, що є предметом закупівлі, визначена у сумі 3 000 000,00 грн. Враховуючи те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо організації процедури закупівлі до набрання чинності Законом про державний бюджет на поточний рік, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану, з метою забезпечення потреб у роботах, замовником наприкінці 2023 року розпочато та завершено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями на підставі кошторисної документації, складеної відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт» і затвердженого 03.10.2023р. Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул. М. Некрасова,59». Експертиза проведена Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА». Скан-копії експертного звіту №2798/23 від 03 жовтня 2023 року, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. "Лідер" з різними формами навчання на вул. М. Некрасова,59» додаємо. 2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті Замовника у вкладці «Штатний розпис, кошторис, фін прозорість», далі у вкладці «Фінансова прозорість», за посиланням https://shkolalider19.wixsite.com/mysite-1/штатний-розпис-кошторис Виконавець: уповноважена особа Олег ГАЛАЙКО
Рішеня
15.01.2024 14:55
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.12.2023 00:00
Замовник:
Загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" з різними формами навчання
Контактний телефон:
380322768468
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.12.2023 00:00
Замовник:
Загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" з різними формами навчання
Контактний телефон:
380322768468
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності