Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво Центру безпеки громадян Солобковецької об’єднаної територіальної громади Хмельницької області по вул. Грушевського, 5д с. Солобківці Хмельницького району (раніше Ярмолинецького району) Хмельницької області (2-ге коригування) від Солобковецька сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-08-011672-a
Id Tender 5f59ff8256534105afd6af69c358103d
План UA-P-2023-12-08-003540-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 18.03.2024 00:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 505 776 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
102 528.88 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.12.2023 13:48 до 25.12.2023 20:00
Завершено
Період уточнень
з 08.12.2023 13:48
до 22.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.12.2023 13:48
до 22.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.12.2023 14:54
до 12.03.2024 13:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.01.2024 14:29
до 18.03.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 12.03.2024 13:36
-
Період уточнень
з 08.12.2023 13:48 до 22.12.2023 00:00
Період оскарження
з 08.12.2023 13:48 до 22.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 26.12.2023 14:54 до 12.03.2024 13:36
Період кваліфікації
з 26.12.2023 14:54 до 12.03.2024 13:36
Основні параметри
Нове будівництво Центру безпеки громадян Солобковецької об’єднаної територіальної громади Хмельницької області по вул. Грушевського, 5д с. Солобківці Хмельницького району (раніше Ярмолинецького району) Хмельницької області (2-ге коригування)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
20 505 776 грн.
Нове будівництво Центру безпеки громадян Солобковецької об’єднаної територіальної громади Хмельницької області по вул. Грушевського, 5д с. Солобківці Хмельницького району (раніше Ярмолинецького району) Хмельницької області (2-ге коригування)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво Центру безпеки громадян Солобковецької об’єднаної територіальної громади Хмельницької області по вул. Грушевського, 5д с. Солобківці Хмельницького району (раніше Ярмолинецького району) Хмельницької області (2-ге коригування)
Очікувана вартість
20 505 776 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
102528,88
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Аукціон
Cтарт аукціону
26.12.2023 14:31
Закінчення аукціону
26.12.2023 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво Центру безпеки громадян Солобковецької об’єднаної територіальної громади Хмельницької області по вул. Грушевського, 5д с. Солобківці Хмельницького району (раніше Ярмолинецького району) Хмельницької області (2-ге коригування)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
32162, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Солобківці, вул. Грушевського, 5д
Дата постачання по
31.12.2024 13:53
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп”
Пропозиція:
19 672 245.01 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТМ ГРУП"
Пропозиція:
20 299 908.96 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.12.2023 14:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.12.2023 14:29
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пантело Василь Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380677046644
Замовник
ЄДРПОУ
04402729
Повна назва
Солобковецька сільська рада
Поштовий індекс
32162
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Ярмолинецький район село Солобківці
Адреса
вулиця Грушевського, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво Центру безпеки громадян Солобковецької об’єднаної територіальної громади Хмельницької області по вул. Грушевського, 5д с. Солобківці Хмельницького району (раніше Ярмолинецького району) Хмельницької області (2-ге коригування)
Період вимог/скарг з 02.01.2024 14:29 по 08.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду тендерна пропозиція ТОВ «Будівельний Альянс Груп» підлягає відхиленню з наступних підстав. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема, локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу). Разом з тим, всупереч вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельний Альянс Груп» відсутні «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на загальнобудівельні роботи» та «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на електротехнічні роботи». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Будівельний Альянс Груп» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зазначене порушення ТОВ «Будівельний Альянс Груп» не підпадає під поняття невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупіві відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
02.01.2024 14:29
-
Повідомлення про рішення
26.12.2023 14:54
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.01.2024 13:11 по 24.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕТМ ГРУП» в ній виявлено невідповідності. 12.01.2024 через Замовником електронну систему закупівель ТОВ «ЕТМ ГРУП» наділсано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей, зокрема, ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) фізичної особи-підприємця Шалашного Л.О. за договором оренди №12-12-2023 від 12.12.2023. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: 3. Документ, що підтверджує право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) фізичної особи-підприємця Шалашного Л.О. за договором оренди №12-12-2023 від 12.12.2023. Разом з тим, в установлений строк ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) фізичної особи-підприємця Шалашного Л.О. за договором оренди №12-12-2023 від 12.12.2023. Згідно із абз.5 п.п.1 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
18.01.2024 13:11
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
02.01.2024 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2023 13:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2023 13:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля згідно форми у додатку 3-А тендерної документації. 2. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано заяви щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залученого субпідрядника товариства з обмеженою відповідальністю «Віра». 3. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) фізичної особи-підприємця Шалашного Л.О. за договором оренди №12-12-2023 від 12.12.2023. 4. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів (наказ про призначення/ переведення/суміщення/сумісництво на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника або залучених субпідрядників трудових/цивільно-правових відносин із наступними працівниками: Крилов Володимир Павлович, Фесенко Сергій Леонідович, Прокопенко Леонід Олександрович, Черноусов Мікола Васильович, Чепуренко Марина Володимірівна, Варава Сергій Борисович, Бойчук Анатолій Петрович, Теклюк Едуард Аркадійович. 5. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, яка не відповідає вимогам Додатку 7 до тендерної документації. 6. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано договір субпідряду №16 від 16.04.2021. При цьому, сума актів виконаних робіт за договором не відповідає вказаній вартості договору субпідряду №16 від 16.04.2021. 7. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів за договорами субпідряду №16 від 16.04.2021 та №18 від 18.05.2021. 8. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності за 2018 рік. 9. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі копії документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. 10. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано актуальні/діючі договори послуг на поховання ТБВ тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. 11. ТОВ «ЕТМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано Витяг ЄДРПОУ/Виписку ЄДРПОУ, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. Підпункт 5.5.1 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 4 до тендерної документації. 3. Підпункт 5.1.1 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 4. Підпункт 5.2.1 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації. 5. Підпункт 5.3.1 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 7 до тендерної документації. 6. Підпункт 5.3.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 7 до тендерної документації. 7. Підпункт 5.3.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 7 до тендерної документації. 8. Підпункт 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 9. Пункт 2 Розділу VI тендерної документації. 10. Пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації. 11. Підпункт 5.5.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: 1. Гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля згідно форми у додатку 3-А тендерної документації. 2. Заяву щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залученого субпідрядника товариства з обмеженою відповідальністю «Віра». 3. Документ, що підтверджує право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) фізичної особи-підприємця Шалашного Л.О. за договором оренди №12-12-2023 від 12.12.2023. 4. Копії документів (наказ про призначення/ переведення/суміщення/сумісництво на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника або залучених субпідрядників трудових/цивільно-правових відносин із наступними працівниками: Крилов Володимир Павлович, Фесенко Сергій Леонідович, Прокопенко Леонід Олександрович, Черноусов Мікола Васильович, Чепуренко Марина Володимірівна, Варава Сергій Борисович, Бойчук Анатолій Петрович, Теклюк Едуард Аркадійович. 5. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, яка відповідає вимогам Додатку 7 до тендерної документації. 6. Надати пояснення до договору субпідряду №16 від 16.04.2021 щодо суми актів виконаних робіт та не відповідності вказаній вартості договору. 7. Підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів за договорами субпідряду №16 від 16.04.2021 та №18 від 18.05.2021. 8. Документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності за 2018 рік. 9. Надати в повному обсязі копії документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. 10. Надати актуальні/діючі договори послуг на поховання ТБВ тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. 11. Надати Витяг ЄДРПОУ/Виписку ЄДРПОУ, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію.
Створено
12.01.2024 14:54
Надати до
13.01.2024 14:54
Період вимог/скарг з 14.02.2024 16:22 по 20.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «Будівельний Альянс Груп». За результатами розгляду тендерна пропозиція ТОВ «Будівельний Альянс Груп» відхилена на підставі абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей. Відповідно до абз.6 п.49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «ЕТМ ГРУП». Рішенням від 18.01.2024 тендерну пропозицію ТОВ «ЕТМ ГРУП» відхилено на підставі абз.5 п.п.1 п.44 Особливостей. Не погоджуючись із прийнятим рішенням ТОВ «ЕТМ ГРУП» подано скаргу до Органу оскарження. Рішенням № 1930-р/пк-пз від 31.01.2024 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язала Солобковецьку сільську раду скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТМ ГРУП" за процедурою закупівлі — "Нове будівництво Центру безпеки громадян Солобковецької об’єднаної територіальної громади Хмельницької області по вул. Грушевського, 5д с. Солобківці Хмельницького району (раніше Ярмолинецького району) Хмельницької області (2-ге коригування)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-08-011672-a. Відповідно до ч.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. У зв’язку із чим, замовник зобов’язаний скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕТМ ГРУП». Внаслідок скасування рішення про відхилення ТОВ «ЕТМ ГРУП» електронна система закупівель призведе до поновлення процедури кваліфікації учасників. Найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «Будівельний Альянс Груп». За результатами розгляду тендерна пропозиція ТОВ «Будівельний Альянс Груп» підлягає відхиленню з наступних підстав. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема, локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу). Разом з тим, всупереч вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельний Альянс Груп» відсутні «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на загальнобудівельні роботи» та «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на електротехнічні роботи». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Будівельний Альянс Груп» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зазначене порушення ТОВ «Будівельний Альянс Груп» не підпадає під поняття невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупіві відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
14.02.2024 16:22
-
Повідомлення про рішення
14.02.2024 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2023 13:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2023 13:48
Період вимог/скарг з 14.02.2024 16:25 по 20.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.02.2024 16:26
Довідка НАЗК
14.02.2024 16:25
-
Повідомлення про рішення
14.02.2024 16:22
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.03.2024 13:36 по 18.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;. не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
. Протокольним рішенням від 14.02.2024 ТОВ «ЕТМ ГРУП» обрано переможцем закупівлі та йому через електронну систему закупівель надіслано повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до абз.4 п.49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Умовами тендерної документації передбачено надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 5 % вартості договору. Відповідно до п.6 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» у разі відмови переможця закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію, визначає переможця серед інших учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом, Разом з тим, у 15-денний строк з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю ТОВ «ЕТМ ГРУП» не надано для підписання договір про закупівлю та не надано забезпечення виконання договору про закупівлю – банківську гарантію. Відповідно до вимог абзаців 2 та 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Документи кваліфікації
12.03.2024 13:36
-
Повідомлення про рішення
12.03.2024 13:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2023 13:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2023 13:48
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-12-000005
Дата створення проекту
12.02.2024 09:55
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
12.02.2024 14:35
Дата публікації висновку про результати
05.03.2024 18:36
Дата завершення усунення порушень
09.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
05.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 677-57-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.02.2024 № 22 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 53 UA-2023-12-08-011672-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.02.2024 00:00
Документи рішення
12.02.2024 14:35
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солобковецької сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Груп» (далі – ТОВ «Будівельний Альянс Груп»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТМ ГРУП» (далі – ТОВ «ЕТМ ГРУП»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 13.01.2024, протоколи від 02.01.2024, 08.01.2024, 18.01.2024, 14.02.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.02.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) № 1930-р/пк-пз від 31.01.2024, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 19.02.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Будівельний Альянс Груп», ТОВ «ЕТМ ГРУП» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.03.2024 00:00
Дата публікації
05.03.2024 18:36
Документи висновку
05.03.2024 18:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва Центру безпеки громадян Солобковецької об’єднаної територіальної громади Хмельницької області по вул. Грушевського, 5д с. Солобківці Хмельницького району (раніше Ярмолинецького району) Хмельницької області (2-ге коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-011672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.02.2024 13:56
Орган перевірки
21.02.2024 00:00
Документи повідомлення
15.02.2024 13:57
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
Солобковецькою сільською радою запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит. По-перше, на момент оголошення закупівлі розмір бюджетних призначень становив 2 400 000,00 грн за рахунок коштів місцевого бюджету (рішення Солобковецької сільської ради № 2 від 14.09.2023) та 12 000 000,00 грн за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (Наказ Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 05 липня 2023 року № 570 (в редакції наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 13 вересня 2023 року №817). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості об`ємів із проектної документації по об’єкту будівництва. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Копії рішення сільської ради, наказу Міністерства, експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку та відомість об`ємів та локальні кошториси надаються. По-друге, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, посилання https://solobkovecka-gromada.gov.ua/news/1708325394/. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Рішеня
19.02.2024 12:39
Замовник
Документи повідомлення
19.02.2024 12:39
-
19.02.2024 13:10
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
20 505 776 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2023 20:00
Замовник:
Солобковецька сільська рада
Контактний телефон:
+380677046644
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
20 505 776 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2023 20:00
Замовник:
Солобковецька сільська рада
Контактний телефон:
+380677046644
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності