Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи від Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-07-015588-a
Id Tender 8a1d7dfc5d854b09a5362a1d9e5ecd49
План UA-P-2023-12-07-008052-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.12.2023 14:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 032 440 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 324.4 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.12.2023 15:27 до 19.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.12.2023 15:27
до 16.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.12.2023 15:27
до 16.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.12.2023 00:03
до 19.12.2023 15:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.12.2023 15:45
до 25.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.12.2023 15:45
до 25.12.2023 14:32
Період уточнень
з 07.12.2023 15:27 до 16.12.2023 00:00
Період оскарження
з 07.12.2023 15:27 до 16.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 19.12.2023 00:03 до 19.12.2023 15:45
Період кваліфікації
з 19.12.2023 00:03 до 19.12.2023 15:45
Основні параметри
Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 032 440 грн.
Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
2 032 440 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20324,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Каракая, 9
Дата постачання по
15.03.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг за цим Договором здійснюється шляхом попередньої оплати 100% від договірної ціни до 29.12.2023р. одним платежем шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Замовника на поточний рахунок Підрядника відповідно до Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12 2019 № 1070, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.08.2023 №1499. Використання наданого авансування встановлено терміном до 90 календарних днів. Невикористану суму авансу виконавець повинен повернути замовнику на розрахунковий рахунок відкритий в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Муха Володимир Валерійович
Пропозиція:
1 999 718 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.12.2023 11:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
САВЧУК Віта Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380666475032
Замовник
ЄДРПОУ
38331800
Назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION "IVANO-FRANKIVSK OBLAST CENTER FOR DISEASES CONTROL AND PREVENTION OF THE MINISTRY OF HEALTH OF UKRAINE"
Повна назва
Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України"
Повна назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION "IVANO-FRANKIVSK OBLAST CENTER FOR DISEASES CONTROL AND PREVENTION OF THE MINISTRY OF HEALTH OF UKRAINE"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вулиця Шевченка, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Період вимог/скарг з 19.12.2023 15:45 по 25.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.12.2023 15:46
Довідка НАЗК
19.12.2023 15:45
-
19.12.2023 15:45
documentType.award.awardNotice
19.12.2023 00:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-07-015588-a-c1
Підписаний і діє
Номер
815
1 999 718 грн.
1 999 718 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.12.2023
по
15.03.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Номенклатура
Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 березня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Муха Володимир Валерійович
Повна назва
ФОП Муха Володимир Валерійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3080311490

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.12.2023 14:32
-
25.12.2023 14:31
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-26-000009
Дата створення проекту
26.12.2023 11:27
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.12.2023 11:42
Дата публікації висновку про результати
11.01.2024 11:35
Дата завершення усунення порушень
17.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
17.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.12.2023 №91-3 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.12.2023 № 91-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-12-07-015588-a 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.12.2023 00:00
Документи рішення
26.12.2023 11:42
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023року) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державної установи "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами) (далі – ТД), перелік змін, вимогу про усунення порушення №UA-2023-12-07-015588-a.a1, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Муха Володимир Валерійович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 року, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2023, договір від 25.12.2023 №815 (далі – Договір), Додаткова угода № 1 до Договору від 26.12.2023, повідомлення про внесення змін до Договору від 26.12.2023 року, Додаткова угода № 2 до Договору від 05.01.2024, повідомлення про внесення змін до Договору від 05.01.2024 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 05.01.2024 року та від 09.01.2024 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Муха Володимир Валерійович своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткових угод – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.01.2024 00:00
Дата публікації
11.01.2024 11:35
Документи висновку
11.01.2024 11:35
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-015588-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
02.01.2024 14:56
Орган перевірки
06.01.2024 00:00
Документи повідомлення
02.01.2024 14:56
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-015588-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Муха Володимир Валерійович, що учасником всупереч вимог Замовника зазначених у Таблиці «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції наступні документи: - документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння на матеріально-технічну базу, яку зазначено учасником у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, а саме - Офісне приміщення: адреса: м. Калуш, вул. Сівецька, будинок 7, квартира 65? - копії посвідчень працівників, які пройшли навчання з питань охорони праці: з правил пожежної безпеки та з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті на покрівельників та електрогазозварника? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
04.01.2024 11:21
Орган перевірки
10.01.2024 00:00
Документи повідомлення
04.01.2024 11:22
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, повідомляю наступне: Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, на підставі обстеження складено дефектний акт, з урахуванням вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 N? 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті ДУ «Івано-Франківський ОЦКПХ МОЗ»: https://www.ses.if.ua/ а саме: https://www.ses.if.ua/files/e85d4613e29068327faa_55429.pdf Додаток: Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта Дефектний акт
Рішеня
05.01.2024 15:43
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення
1.Щодо документу на правоволодіння офісного приміщення: адреса: м. Калуш, вул. Сівецька, будинок 7, квартира 65. З тендерної пропозиції ФОП Муха Володимир Валерійович відомо, що зазначена інформація стосується власної квартири учасника з якої він здійснює провадження своєї діяльності про що свідчить копія паспорта надана в складі тендерної пропозиції (документ під назвою 7.Повноважння_виписка_паспорт_витяг.pdf) учасника ФОП Муха Володимир Валерійович (Додаток 1 до цього пояснення - додається). При розгляді тендерної пропозиції, мною враховано те, що законодавчо не встановлено обов’язку де саме має провадити свою діяльність ФОП, а також, враховуючи і те, що послуги мають бути надані на об’єкті Замовника, вважаю що інформація, яка міститься в документі, що підтверджує право власності власної квартири Учасника відношення до надання послуг немає. Матеріально-технічну базу, за допомогою якої будуть надані послуги Учасник підтвердив у достатньому обсязі. 2.Щодо електрогазозварника. Вимогу щодо наявності електрозварника було скасовано, оскільки 09 грудня 2023 о 15:00 була посуплена вимога UA-2023-12-07-015588-a.a1 Наступного змісту: «До Замовника поясніть для чого нам у Вашому тендері двох даних спеціалістів , які функції їхні у Вашому замовленню вони будуть виконувати? Наявність працівника з допуском до роботи в електроустановках напругою до 1000 В і вище, що підтверджується посвідченням. Наявність електрозварника не нижче ІV розряду.Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. До Замовника Ви як списуєте вимоги і взагалі тендерну пропозицію то порада трохи читайте що вимагаєте, а тоді вже прописуйте. Просимо прибрати дані вимоги. З ПОВАГОЮ...Також звертаємось до Вас прибрати корупційну складову у вимозі огляду обєкту. Ми не маємо права до аукціону з Вами зустрічатись тільки вже для підписання договору. Просимо прибрати дану вимогу.З ПОВАГОЮ...» Уповноважена особа частково погодилась із вимогою та внесла зміни до тендерної документації протокол щодо відповіді «Протокол уповноваженої особи» від 11.12.2023 (Додаток 2 – додається), та протокол щодо внесення змін до тендерної документації «Протокол уповноваженої особи» від 11.12.2023 (Додаток 3 – додається). Також разом із внесенням змін було оновлено Тендерну документацію на вимогу до ч.54 Постанови 1178. 3.Щодо копії посвідчень працівників, які пройшли навчання з питань охорони праці: з правил пожежної безпеки та з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті на покрівельників. У додатку 1 до тендерної документації вимога щодо посвідчень прописана саме так: «Учасник має надати копію(ї) посвідчення(нь) працівника(ів), які пройшли навчання з питань охорони праці: загальний курс з ОП; з правил пожежної безпеки; з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та надати витяг з протоколу». Тобто вимоги щодо наявності посвідчень усіх працівників, яких планується залучити до надання послуг не встановлено, а тільки до працівників які пройшли навчання. Учасник міг надати посвідчення як на усіх працівників так і на одного, який це навчання пройшов. До того ж, учасник в складі тендерної пропозиції надав копію посвідчення працівника, якій пройшов навчання з питань охорони праці: з правил пожежної безпеки та з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті на покрівельників. (Додаток 4 – додається).
Рішеня
09.01.2024 15:47
Замовник
Документи повідомлення
09.01.2024 15:48
-
09.01.2024 15:48
-
09.01.2024 15:48
-
09.01.2024 15:48
-
09.01.2024 15:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 032 440 грн.
Період подання пропозицій
до 19.12.2023 00:00
Замовник:
Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України"
Контактний телефон:
380666475032
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 032 440 грн.
Період подання пропозицій
до 19.12.2023 00:00
Замовник:
Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України"
Контактний телефон:
380666475032
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності