Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Фонду державного майна України від ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-07-012751-a
Id Tender 24edf569a16d403b9e2d010eea85122a
План UA-P-2023-12-07-003956-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.12.2023 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 900 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.12.2023 14:24 до 17.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.12.2023 14:24
до 14.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.12.2023 14:24
до 14.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2023 13:25
до 22.12.2023 13:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.12.2023 11:37
до 28.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.12.2023 13:39
до 29.12.2023 15:56
Період уточнень
з 07.12.2023 14:24 до 14.12.2023 00:00
Період оскарження
з 07.12.2023 14:24 до 14.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2023 13:25 до 22.12.2023 13:39
Період кваліфікації
з 18.12.2023 13:25 до 22.12.2023 13:39
Основні параметри
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Фонду державного майна України
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 900 000 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
1 900 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.12.2023 13:02
Закінчення аукціону
18.12.2023 13:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Фонду державного майна України
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування Замовником безготівкових грошових коштів у національній валюті України на поточний банківський рахунок Виконавця, протягом 10 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
1 552 209.92 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
Пропозиція:
1 446 894.52 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.12.2023 13:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.12.2023 17:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чаповська Наталія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
0442003032
Сайт:
http://www.spfu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00032945
Повна назва
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01133
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Генерала Алмазова, будинок 18/9
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 21.12.2023 11:37 по 27.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію підприємства об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції підприємства об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
21.12.2023 11:37
-
21.12.2023 11:37
-
18.12.2023 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 14:24
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 14:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимоги пункту 2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учаснику в складі тендерної пропозиції не надано: «4. Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).» 2. На виконання вимог додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» було надано: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якій зазначено Договір від 01.02.2021 № 10/08/П-21 два рази; - надано аналогічний договір від 21.02.2020 № 21/02, який не зазначено в довідці. 3. На виконання вимог додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід» було надано: - сертифікат лікаря-спеціаліста (Горбов Сергій Миколайович) за спеціальністю дезінфекційна справа та наказ про прийняття на роботу до ТОВ «СіПіДжі Пест Контрол». Незрозуміло яке відношення ТОВ «СіПіДжі Пест Контрол» має до учасника - підприємство об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД»; - посвідчення на ім’я Гурського Дмитра Дмитровича про проходження навчання згідно вимог стандарту EN16636:2015, IDT (ДСТУ E№ 16636:2015) та наказ про прийняття на роботу до ТОВ «СіПіДжі Пест Контрол». Незрозуміло яке відношення ТОВ «СіПіДжі Пест Контрол» має до учасника - підприємство об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД». Не надано: - на підтвердження проходження навчання черговим (відповідальний за якість прибирання) по програмі внутрішнього аудитора у діяльності з прибирання згідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) сертифікат внутрішнього аудитора. 4. На виконання вимог додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Найменування обладнання та матеріально-технічної бази» було надано інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, але не надано: - документи, що підтверджують право власності/користування учасника обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) /діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг); - документальне підтвердження наявності офісу (адміністративного приміщення) в м. Києві або в межах 50-ти кілометрової зони від його межі шляхом надання наступних документів: 1. Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) та/ або Договір, що підтверджує право користування (оренда) офісом (адміністративним приміщенням). 2. Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або об`єкти через які провадиться діяльність (форма 20 ОПП) з відміткою податкового органу про отримання або копією квитанції про отримання. 5. На виконання вимог додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» пунктом «Інші документи від Учасника» було надано копію сертифікату, на послуги щодо боротьби зі шкідниками виданий ТОВ «СіПіДжі Пест Контрол», який відповідає вимогам ДСТУ EN16636:2015 (EN16636:2015, IDT). Незрозуміло яке відношення ТОВ «СіПіДжі Пест Контрол» має до учасника - підприємство об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД». Не надано: - сертифікат (дійсний протягом дії договору), виданий учаснику (або співвиконавцю/субпідряднику) органом з сертифікації, який підтверджує відповідність Учасника (або співвиконавця/субпідрядника) вимогам стандарту «Надання послуг з контролю за шкідниками: вимоги, рекомендації та компетенції» згідно EN16636:2015, IDT (ДСТУ EN16636:2015), стосовно послуг щодо дезінфікування та винищування шкідників, санітарного обробляння, інші; - договір укладений між Учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо дератизації та/або дезинфекції та/або дезинсекції у разі надання послуг співвиконавцем/субпідрядником. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На виконання вимоги пункту 2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: «4. Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).» 2. На виконання вимог додатку 2 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)»: «Надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якій міститься інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох, один з яких із наданням послуг з прибирання приміщення/приміщень загальною площею не менше 4000 м2) із зазначенням номера та дати укладення договорів, предмету договорів; назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника, номеру телефону контактної особи цього замовника, якому надавались послуги разом із документальним підтвердженням про їх виконання.». 3. На виконання вимог додатку 2 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід» та на виконання вимоги пункту 2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати: «Для надання послуг щодо дератизації та/або дезинфекції та/або дезинсекції в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сканкопії наступних документів: На лікаря(-ів)-дезінфекціоніста(–ів) (працівника учасника або співвиконавця/субпідрядника): - сертифікат лікаря-спеціаліста за спеціальністю дезінфекційна справа або посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії зі спеціальності дезінфекційна справа. Зазначені документи мають бути видані атестаційними комісіями відповідно до Порядку проведення атестації лікарів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 22 лютого 2019 року № 446 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 18 серпня 2021 року № 1753), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2019 р. за № 293/33264; На працівників учасника (або співвиконавці/субпідрядника), які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфектора (-ів)): - посвідчення/сертифікат, виданий на ім’я дезінфектора про проходження навчання згідно вимог стандарту EN16636:2015.». «4. Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).» «4. На підтвердження проходження навчання черговим (відповідальний за якість прибирання) по програмі внутрішнього аудитора у діяльності з прибирання згідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) надати сертифікат внутрішнього аудитора, та надати підтвердження компетенції у сфері акредитації з надання послуг суб’єкта, що проводив навчання.». 4. На виконання вимог додатку 2 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Найменування обладнання та матеріально-технічної бази»: «На підтвердження інформації, учасник надає документи, що підтверджують право власності/користування учасника обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) /діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг). Документальне підтвердження наявності офісу (адміністративного приміщення) в м. Києві або в межах 50-ти кілометрової зони від його межі шляхом надання наступних документів: 1. Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) та/ або Договір, що підтверджує право користування (оренда) офісом (адміністративним приміщенням). 2. Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або об`єкти через які провадиться діяльність (форма 20 ОПП) з відміткою податкового органу про отримання або копією квитанції про отримання.». 5. На виконання вимог додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» пунктом «Інші документи від Учасника»: «Для надання послуг щодо дератизації та/або дезинфекції та/або дезинсекції в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сканкопії наступних документів: - сертифікат (дійсний протягом дії договору), виданий учаснику (або співвиконавцю/субпідряднику) органом з сертифікації, який підтверджує відповідність Учасника (або співвиконавця/субпідрядника) вимогам стандарту «Надання послуг з контролю за шкідниками: вимоги, рекомендації та компетенції» згідно EN16636:2015, IDT (ДСТУ EN16636:2015), стосовно послуг щодо дезінфікування та винищування шкідників, санітарного обробляння, інші; - договір укладений між Учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо дератизації та/або дезинфекції та/або дезинсекції у разі надання послуг співвиконавцем/субпідрядником.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати «Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).» 3.2. Надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якій міститься інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох, один з яких із наданням послуг з прибирання приміщення/приміщень загальною площею не менше 4000 м2) із зазначенням номера та дати укладення договорів, предмету договорів; назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника, номеру телефону контактної особи цього замовника, якому надавались послуги разом із документальним підтвердженням про їх виконання. 3.3. Надати сканкопії наступних документів: - на лікаря(-ів)-дезінфекціоніста(–ів) (працівника учасника або співвиконавця/субпідрядника): - сертифікат лікаря-спеціаліста за спеціальністю дезінфекційна справа або посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії зі спеціальності дезінфекційна справа. Зазначені документи мають бути видані атестаційними комісіями відповідно до Порядку проведення атестації лікарів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 22 лютого 2019 року № 446 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 18 серпня 2021 року № 1753), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2019 р. за № 293/33264; Надати на працівників учасника (або співвиконавці/субпідрядника), які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфектора (-ів)): -посвідчення/сертифікат, виданий на ім’я дезінфектора про проходження навчання згідно вимог стандарту EN16636:2015, чи надати роз’яснення з підтверджуючими документами щодо співпраці підприємства об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» з ТОВ «СіПіДжі Пест Контрол». На підтвердження проходження навчання черговим (відповідальний за якість прибирання) по програмі внутрішнього аудитора у діяльності з прибирання згідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) надати сертифікат внутрішнього аудитора, та надати підтвердження компетенції у сфері акредитації з надання послуг суб’єкта, що проводив навчання. 3.4. На підтвердження інформації, учаснику надати: - документи, що підтверджують право власності/користування учасника обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) /діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг). Документальне підтвердження наявності офісу (адміністративного приміщення) в м. Києві або в межах 50-ти кілометрової зони від його межі шляхом надання наступних документів: 1. Надати документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) та/ або Договір, що підтверджує право користування (оренда) офісом (адміністративним приміщенням). 2. Надати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або об`єкти через які провадиться діяльність (форма 20 ОПП) з відміткою податкового органу про отримання або копією квитанції про отримання. 3.5. Надати: - сертифікат (дійсний протягом дії договору), виданий учаснику (або співвиконавцю/субпідряднику) органом з сертифікації, який підтверджує відповідність Учасника (або співвиконавця/субпідрядника) вимогам стандарту «Надання послуг з контролю за шкідниками: вимоги, рекомендації та компетенції» згідно EN16636:2015, IDT (ДСТУ EN16636:2015), стосовно послуг щодо дезінфікування та винищування шкідників, санітарного обробляння, інші; чи надати роз’яснення з підтверджуючими документами щодо співпраці підприємства об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» з ТОВ «СіПіДжі Пест Контрол»; - договір укладений між Учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо дератизації та/або дезинфекції та/або дезинсекції у разі надання послуг співвиконавцем/субпідрядником.
Створено
20.12.2023 09:53
Надати до
21.12.2023 09:53
Період вимог/скарг з 22.12.2023 13:39 по 28.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. За результатами розгляду тендерної пропозиції на закупівлю послуг з прибирання приміщень та прилеглої території Фонду державного майна України (згідно з ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання») визначити переможцем процедури закупівлі Учасника - приватне підприємство «Клінінг-Про». 2. На підставі частини 1 статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником - приватним підприємством «Клінінг-Про». 3. Відповідно до статті 10 Закону оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про прийняте рішення.
Документи кваліфікації
22.12.2023 13:39
Довідка НАЗК
22.12.2023 13:39
-
22.12.2023 13:38
-
21.12.2023 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 14:24
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 14:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимоги пункту 2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учаснику в складі тендерної пропозиції не надано: «1. Довідку в довільній формі про відсутність застосування щодо учасника обмежень, встановлених Законом України «Про санкції». 2. На виконання вимог додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід» не надано: - на підтвердження проходження навчання черговим (відповідальний за якість прибирання) по програмі внутрішнього аудитора у діяльності з прибирання згідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) сертифікат внутрішнього аудитора. 3. На виконання вимог додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» пунктом «Інші документи від Учасника» не надано: - сертифікат (дійсний протягом дії договору), виданий учаснику (або співвиконавцю/субпідряднику) органом з сертифікації, який підтверджує відповідність Учасника (або співвиконавця/субпідрядника) вимогам стандарту «Надання послуг з контролю за шкідниками: вимоги, рекомендації та компетенції» згідно EN16636:2015, IDT (ДСТУ EN16636:2015), стосовно послуг щодо дезінфікування та винищування шкідників, санітарного обробляння, інші; - договір укладений між Учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо дератизації та/або дезинфекції та/або дезинсекції у разі надання послуг співвиконавцем/субпідрядником. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На виконання вимоги пункту 2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: «1. Довідку в довільній формі про відсутність застосування щодо учасника обмежень, встановлених Законом України «Про санкції». 2. На виконання вимог додатку 2 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід» необхідно надати: «4. На підтвердження проходження навчання черговим (відповідальний за якість прибирання) по програмі внутрішнього аудитора у діяльності з прибирання згідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) надати сертифікат внутрішнього аудитора, та надати підтвердження компетенції у сфері акредитації з надання послуг суб’єкта, що проводив навчання.». 3. На виконання вимог додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» пунктом «Інші документи від Учасника»: «Для надання послуг щодо дератизації та/або дезинфекції та/або дезинсекції в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сканкопії наступних документів: - сертифікат (дійсний протягом дії договору), виданий учаснику (або співвиконавцю/субпідряднику) органом з сертифікації, який підтверджує відповідність Учасника (або співвиконавця/субпідрядника) вимогам стандарту «Надання послуг з контролю за шкідниками: вимоги, рекомендації та компетенції» згідно EN16636:2015, IDT (ДСТУ EN16636:2015), стосовно послуг щодо дезінфікування та винищування шкідників, санітарного обробляння, інші; - договір укладений між Учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо дератизації та/або дезинфекції та/або дезинсекції у разі надання послуг співвиконавцем/субпідрядником.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати Довідку в довільній формі про відсутність застосування щодо учасника обмежень, встановлених Законом України «Про санкції. 3.2. На підтвердження проходження навчання черговим (відповідальний за якість прибирання) по програмі внутрішнього аудитора у діяльності з прибирання згідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) надати сертифікат внутрішнього аудитора, та надати підтвердження компетенції у сфері акредитації з надання послуг суб’єкта, що проводив навчання. 3.3. Надати: - сертифікат (дійсний протягом дії договору), виданий учаснику (або співвиконавцю/субпідряднику) органом з сертифікації, який підтверджує відповідність Учасника (або співвиконавця/субпідрядника) вимогам стандарту «Надання послуг з контролю за шкідниками: вимоги, рекомендації та компетенції» згідно EN16636:2015, IDT (ДСТУ EN16636:2015), стосовно послуг щодо дезінфікування та винищування шкідників, санітарного обробляння, інші; - договір укладений між Учасником та співвиконавцем/субпідрядником щодо дератизації та/або дезинфекції та/або дезинсекції у разі надання послуг співвиконавцем/субпідрядником.
Створено
21.12.2023 13:30
Надати до
22.12.2023 13:30
Договір
UA-2023-12-07-012751-a-a1
Підписаний і діє
Номер
277
1 552 209.92 грн.
1 293 508.27 грн.
З ПДВ
Підписано
29.12.2023
Строк дії договору з
29.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Фонду державного майна України
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Фонду державного майна України
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Клінінг-Про"
Повна назва
ПП "Клінінг-Про"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35047973

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.12.2023 15:56
-
29.12.2023 15:56
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.12.2023 00:00
Замовник:
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0442003032
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.12.2023 00:00
Замовник:
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0442003032
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності