Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» від ДП «Центр оцінки та інформації».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-06-020275-a
Id Tender b261feab6c16498f860759b2825bb084
План UA-P-2023-12-06-007145-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.12.2023 14:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 650 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.12.2023 21:14 до 14.12.2023 21:19
Завершено
Період уточнень
з 06.12.2023 21:14
до 11.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.12.2023 21:14
до 11.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.12.2023 21:19
до 20.12.2023 19:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.12.2023 19:24
до 26.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.12.2023 19:24
до 28.12.2023 14:43
Період уточнень
з 06.12.2023 21:14 до 11.12.2023 00:00
Період оскарження
з 06.12.2023 21:14 до 11.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 14.12.2023 21:19 до 20.12.2023 19:24
Період кваліфікації
з 14.12.2023 21:19 до 20.12.2023 19:24
Основні параметри
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 650 000 грн.
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15, вул. Січових Стрільців, 73, пров. Рильського, 8-А
Дата постачання по
31.12.2024 21:19
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником 100 % вартості наданих Послуг протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
1 416 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.12.2023 21:16
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руденко Людмила Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Rudenko Ludmila Ivanivna
Електронна пошта
Телефон
+380445177020
Факс
+380445177240
Замовник
ЄДРПОУ
00209131
Назва (англійською мовою)
GovE "Assessment and Information center"
Повна назва
ДП «Центр оцінки та інформації»
Повна назва (англійською мовою)
GovE "Assessment and Information center"
Поштовий індекс
02002
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Євгена Сверстюка, 15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Період вимог/скарг з 20.12.2023 19:24 по 26.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.12.2023 19:24
Довідка НАЗК
20.12.2023 19:24
-
Повідомлення про рішення
14.12.2023 21:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 21:14
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 21:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Клінінг-Про» за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» 1. Відповідно до п. 2.3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати копії особистих медичних книжок працівників, вказаних у довідці відповідно до пункту 2.1 додатку 2 до тендерної документації, оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення хвороб». ПП «Клінінг-Про» не надало вказаних документів. Для усунення виявленої невідповідності надати копії особистих медичних книжок працівників, вказаних у довідці відповідно до пункту 2.1 додатку 2 до тендерної документації, оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення хвороб».
Створено
19.12.2023 18:57
Надати до
20.12.2023 18:57
Договір
UA-2023-12-06-020275-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 07-101/23
1 416 000 грн.
1 180 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.12.2023
Строк дії договору з
01.01.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Клінінг-Про"
Повна назва
ПП "Клінінг-Про"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35047973

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.12.2023 14:43
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2023 21:19
Замовник:
ДП «Центр оцінки та інформації»
Контактний телефон:
+380445177020
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2023 21:19
Замовник:
ДП «Центр оцінки та інформації»
Контактний телефон:
+380445177020
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності