Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-06-013051-a
Id Tender ae934ab43b5c4a369f00698c0e935745
План UA-P-2023-12-06-004565-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.12.2023 09:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
80 971 402.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
410 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.12.2023 14:52 до 14.12.2023 12:00
Завершено
Період уточнень
з 06.12.2023 14:52
до 11.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.12.2023 14:52
до 11.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.12.2023 13:13
до 15.12.2023 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2023 15:50
до 21.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.12.2023 15:50
до 21.12.2023 09:57
Період уточнень
з 06.12.2023 14:52 до 11.12.2023 00:00
Період оскарження
з 06.12.2023 14:52 до 11.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 15.12.2023 13:13 до 15.12.2023 15:50
Період кваліфікації
з 15.12.2023 13:13 до 15.12.2023 15:50
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) тендерної документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
80 971 402.8 грн.
Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
80 971 402.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
410000,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
400 000
Аукціон
Cтарт аукціону
15.12.2023 12:44
Закінчення аукціону
15.12.2023 13:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
50046, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2023 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 02.01.2023 р. №1-ОД.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"
Пропозиція:
79 139 936 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
Пропозиція:
74 944 035 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
Пропозиція:
75 364 140 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.12.2023 12:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.12.2023 14:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Масльоха
Електронна пошта
Телефон
+380563730123
Замовник
ЄДРПОУ
04011650
Повна назва
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Старокозацька, 34
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 15.12.2023 15:50 по 21.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.12.2023 15:50
Довідка НАЗК
15.12.2023 15:50
-
Звіт про оцінку
15.12.2023 13:13
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-06-013051-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№237/12-23
74 944 035 грн.
62 453 362.5 грн.
З ПДВ
Підписано
21.12.2023
Строк дії договору з
21.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32417358

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.12.2023 09:57
-
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-28-000089
Дата створення проекту
28.02.2024 12:30
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.02.2024 12:57
Дата публікації висновку про результати
25.03.2024 18:00
Дата завершення усунення порушень
29.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
21.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.02.2024 №43 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43 Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 13. UA-2023-12-06-013051-a, 06.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.02.2024 00:00
Документи рішення
28.02.2024 12:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 20 березня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-06-004565-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «Спецбудмонтаж-21» (далі - ПП «Спецбудмонтаж-21»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 №2; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ПП «Спецбудмонтаж-21» як переможцем документи та інформацію; договір від 21.12.2023 №237/12-23, додаткові угоди від 21.12.2023 №1 та від 17.01.2024 №2 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з додатковою угодою від 17.01.2024 №2; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.03.2024 00:00
Дата публікації
25.03.2024 18:00
Документи висновку
25.03.2024 18:00
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 01.03.2024 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-12-06-013051-a, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати обґрунтування щодо включення закупівлі до річного плану закупівель на 2023 рік при визначенні строку дії укладеного договору – 2024 рік. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічної специфікації до тендерної документації при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, зокрема, передбачено установлення насосів в кількості 4 шт (насос дренажний), а також установлення насосів відцентрових з електродвигуном масою до 0,1 т у кількості 1 шт. Також, під час моніторингу встановлено, що учасником ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» у складі тендерної пропозиції надано Локальні кошториси на будівельні роботи №02-01-06/ОВ (опалення та венитиляція) та №02-01-09/ОВ (водопровід та каналізація/підвал), у яких вказано наступне найменування робіт та витрат: установлення насосів та насос дренажний (позиції 250 та 251), а також установлення насосів відцентрових з електродвигуном масою до 0,1 т (позиція 13), відповідно. Крім того, у наданій учасником Підсумковій відомості ресурсів вказано: насос дренажний, у кількості 4 шт (позиція 513) та установка для відведення фекалій Wilo-DrainLift SANI-S, WILO (позиція 916). Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; відцентрові насоси. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Зокрема, відповідно до пункту 4 Порядку №861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України. Крім того, відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 4. Надати обґрунтоване пояснення щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією до тендерної документації, а також вимог про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 5. Яким чином Замовником досліджено відповідність пропонованого ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» товару (насосів) особливостям локалізації, визначеним у пункті 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону ? 6. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) про те, які саме насоси встановлені ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» при виконанні робіт за предметом закупівлі та їх відповідність вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України). 7. Надати посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (вказати ID) щодо підтвердження ступеня локалізації вищевказаного товару. 8. Надати інформацію у власності якого суб’єкта господарської діяльності перебуватиме вищевказаний товар, після його встановлення. Відповідно до пункту 15.1. договору від 21.12.2023 №237/12-23, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі за ID: UA-2023-12-06-013051-a, зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої сторони на підставі додаткової угоди, про що в договір вноситься відповідне застереження. Додаткова угода є невід'ємною частиною договору. В ході проведення моніторингу встановлено, що до вищевказаного договору укладено додаткову угоду від 17.01.2024 №2. В електронній системі закупівель додаткова угода №1 до договору від 21.12.2023 №237/12-23 відсутня. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 9. Чи укладались до договору від 21.12.2023 №237/12-23 додаткова угода №1 та у разі укладання такої додаткової угоди - пояснити причини її не опублікування (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.03.2024 16:05
Орган перевірки
07.03.2024 00:00
Документи повідомлення
01.03.2024 16:06
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення надано в файлі
Рішеня
05.03.2024 17:23
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 07.03.2024 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-12-06-013051-a, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 15.1. договору від 21.12.2023 №237/12-23, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі за ID: UA-2023-12-06-013051-a, зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої сторони на підставі додаткової угоди, про що в договір вноситься відповідне застереження. Додаткова угода є невід'ємною частиною договору. В ході проведення моніторингу встановлено, що до вищевказаного договору укладено додаткову угоду від 17.01.2024 №2. В електронній системі закупівель додаткова угода №1 до договору від 21.12.2023 №237/12-23 відсутня. На запит органу державного фінансового контролю від 01.03.2024, Замовником повідомлено про укладання додаткової угоди №1 від 21.12.2023 до договору від 21.12.2023 №237/12-23 по вищевказаному об’єкту, а також зазначено, що вказана додаткова угода не підлягала публікації на електронному майданчику закупівель, так як істотні умови договору при її укладанні не змінювалися. Водночас, додаткової угоди №1 від 21.12.2023 до договору від 21.12.2023 №237/12-23 до вищезгаданого пояснення Замовником не надано. Враховуючи вищенаведене, повторно прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати до моніторингу додаткову угоду №1 до договору від 21.12.2023 №237/12-23. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.03.2024 17:04
Орган перевірки
13.03.2024 00:00
Документи повідомлення
07.03.2024 17:05
-
Відповідь
Пояснення
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне: Надаємо копію додаткової угоди №1 до договору від 21.12.2023 №237/12-23.
Рішеня
11.03.2024 10:17
Замовник
Документи повідомлення
11.03.2024 10:18
-
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 20.03.2024 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-12-06-013051-a, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до Технічної специфікації (Додаток 7 до тендерної документації) за досліджуваною процедурою закупівлі передбачено, зокрема, здійснення улаштування покрівель із мастик двошарових із двома армуючими прокладками із склосітки і стекловолокна, улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів бітумною мастикою, покриття мастикою ТехноНІКОЛЬ №2, покриття мастикою ТехноНІКОЛЬ №57, а також улаштування покрівель із мастик двошарових із двома армуючими прокладками із склосітки і стекловолокна (пункти 49, 52, 54, 66, 69, 71 розділу «Загальнобудівельні роботи» та пункт 40 розділу «Конструкції залізобетонні / підвал»). Аналогічні роботи вказані і у наданих учасником ПП «Спецбудмонтаж-21» у складі тендерної пропозиції Локальних кошторисах №02-01-01 та №02-01-02. З огляду на викладене, на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ПП «Спецбудмонтаж-21 (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам пункту 4 Додатку 3 тендерної документації в частині надання останнім декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема щодо виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.03.2024 10:15
Орган перевірки
26.03.2024 00:00
Документи повідомлення
20.03.2024 10:15
-
Відповідь
пояснення
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне: Згідно п.7 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції, необхідно надати відповідну довідку в довільній формі, а також документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника/Співвиконавця для виконання цих видів робіт У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт (послуг) субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання за бажанням Учасника) в якій учасник повинен зазначити про це. На виконання умов тендерної документації Учасником ТОВ «Спецбудмонтаж» надано довідку № 15/23 від 12.12.2023, в якій зазначено, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі 20 відсотків та більше від вартості договору про закупівлю, відповідно надання документів, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника/Співвиконавця для виконання певних видів робіт не передбачено У випадку закупівлі робіт за об’єктом «Капітальний ремонт будівлі Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 85 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50046, місто Кривий Ріг, Військове містечко-35, будинок 25а (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» вартість наведених в запиті робіт складає менше 1,5 % очікуваної вартості закупівлі. Враховуючи вищенаведене, замовник вбачає, що зазначені роботи будуть виконані субпідрядною організацією, а їх вартість додатково свідчить про відсутність необхідності надання Учасником підтвердження про яке зазначає Орган моніторингу, оскільки надання такої інформації (документів) тендерною документацією, Законом України, не передбачено.
Рішеня
21.03.2024 16:55
Замовник
Документи повідомлення
21.03.2024 17:09
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
80 971 402.8 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2023 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
80 971 402.8 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2023 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності