Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-06-008756-a
План UA-P-2023-12-06-003027-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.12.2023 12:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
45 028 316 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
225 141.58 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.12.2023 12:51 до 14.12.2023 08:00
Завершено
Період уточнень
з 06.12.2023 12:51
до 11.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.12.2023 12:51
до 11.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.12.2023 08:01
до 15.12.2023 15:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2023 15:30
до 21.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.12.2023 15:30
до 21.12.2023 12:33
Період уточнень
з 06.12.2023 12:51 до 11.12.2023 00:00
Період оскарження
з 06.12.2023 12:51 до 11.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 14.12.2023 08:01 до 15.12.2023 15:30
Період кваліфікації
з 14.12.2023 08:01 до 15.12.2023 15:30
Основні параметри
Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля проводиться на ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ!!! При ненадходженні коштів Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
45 028 316 грн.
Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
45 028 316 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
225141,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
200 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Миру, 20 (приміщення Господарського суду Чернігівської області)
Дата постачання по
24.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК"
Пропозиція:
44 998 209.56 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.12.2023 12:54
Оголошення про проведення закупівлі
06.12.2023 12:53
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Гарбар
Електронна пошта
Телефон
+380680701145, +380994205450
Сайт:
https://cn.arbitr.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03500068
Повна назва
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
проспект Миру, будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 15.12.2023 15:30 по 21.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.12.2023 15:31
Довідка НАЗК
15.12.2023 15:30
-
14.12.2023 08:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 12:53
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 12:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В Додатку 2 до тендерної документації однією із вимог до у часника є вимога стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Просимо виправити невідповідність та надати Договір та довідку стосовно аналогічного договору укладеного протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. 2. Відповідно до виконання пункту 12 Додатку 3 до тендерної документації в наданій Вами довідці №305 від 12.12.2023 року допущена технічна помилка, тому просимо виправити виявлені недоліки.
Створено
14.12.2023 15:12
Надати до
15.12.2023 15:12
Договір
UA-2023-12-06-008756-a-c1
Підписаний і діє
Номер
47
44 998 209.56 грн.
37 498 507.97 грн.
З ПДВ
Підписано
21.12.2023
Строк дії договору з
21.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2024 р.
Документи договору
21.12.2023 12:33
-
21.12.2023 12:32
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-20-000014
Дата створення проекту
20.12.2023 16:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.12.2023 17:58
Дата публікації висновку про результати
10.01.2024 16:46
Дата завершення усунення порушень
25.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
11.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 345-94-83
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 645-87-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.12.2023 № 65-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-12-06-008756-a 06.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.12.2023 00:00
Документи рішення
20.12.2023 17:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Господарського суду Чернігівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.12.2023 № 69 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «УкрСіверБуд» Закритого акціонерного товариства «ДСК» (далі –ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», Учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 15:12 15.12.2023 та документи надані ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», протокол уповноваженої особи від 15.12.2023 № 70, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2023, договір підряду від 21.12.2023 № 47, укладений Замовником з ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.12.2023, додаткові угоди від 22.12.2023 № 1, від 27.12.2023 № 2 та від 27.12.2023 № 3 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.12.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з вимогами пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що вимагаються, а саме «скан-копію договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття в обсязі не менше 600 т». Проте, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» надано договір про вивіз будівельного сміття від 11.12.2023 № 10074-2023/АСК укладений з ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» (об’єм будівельного сміття згідно умов договору становить 700 м3). Додатком до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.01.2019 № 21 визначена середньозважена щільність відходів по місту Чернігові, що складає 166,17 кг/м3. Отже, розрахунок об’єму сміття зазначений в довідці складає 700м3*166,17/1000=116,139 тони, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що вимагаються для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, а саме «Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (штатний розпис, копії трудових книжок, копії трудових чи цивільно-правових угод, накази про прийняття на роботу), інформацію що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці інженерно-технічних працівників, та копії дипломів про отримання вищої (не повної вищої) освіти для інженерно-технічних працівників». На виконання вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» надано довідку від 12.12.2023 № 308 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг (файл Довідка про наявність працівників.pdf) та накази про прийняття на роботу працівників (файл Накази на працівників.pdf). Інформація у вищезазначених документах має розбіжності щодо посад працівників, а саме Литвиненко Іван Сергійович в довідці – виконавець робіт, в наказі – майстер; Чмель Олександр Олександрович в довідці – бетоняр 2 розряду, в наказі – бетоняр; Зарецький Павло Миколайович в довідці – електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 2 розряду, в наказі – електромонтер; Стець Олег Васильович в довідці – монтажник з монтажу металевих та залізобетонних конструкцій 3 розряд, в наказі – монтажник з монтажу металевих та залізобетонних конструкцій; Ковалюк Анатолій Федорович в довідці, в наказі – Ковалюк Анатолій Анатолійович; Бешун Таісія в довідці – начальник дільниці, в наказі – начальник дільниці опоряджувальних робіт, чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами додатку 10 тендерної документації Замовником визначено, що «Учасники в складі тендерної пропозиції подають за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника завірену довідку, що містить відомості про учасника згідно форми, що встановлена». Проте, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не надано вищезазначену довідку, чим не дотримано вимогу додатку 10 тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення не враховані вищезазначені невідповідності в інформації і документах не вказані та не надано ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» можливості виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Згідно з вимогами пункту 6 додатку 3 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, встановленим у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо подання переможцем документів, а саме «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа». Проте, переможцем ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» вищезазначений документ наданий станом на 02.10.2023 (тобто більше тридцяти денної давнини від дати подання документа 19.12.2023), чим не дотримано вимогу пункту додатку 3 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, встановленим у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації Замовника. Отже, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», натомість опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2023 про визначення ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» переможцем відкритих торгів з особливостями, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2023 та 21.12.2023 Замовником укладено Договір з ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Дата висновку
10.01.2024 00:00
Дата публікації
10.01.2024 16:46
Документи висновку
10.01.2024 16:46
-
Оскарження в суді
Господарський суд Чернігівської області не погоджується із зробленим Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-06-008756-a, затверджений начальником Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Кондрашовим О.М. Доводимо до Вашого відома про оскарження зазначеного Висновку в судовому порядку.
Дата публікації
17.01.2024 15:51
Інформація про відкриття провадження
29.01.2024
П/620/946/24
Документи оскарження в суді
17.01.2024 15:57
-
30.01.2024 16:07
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітального ремонту адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 45 028 316,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-008756-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами, у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)? 2. На виконання вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Учасником Дочірнім підприємством «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» надано довідку від 12.12.2023 № 308 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід (далі - довідка), а також для підтвердження цієї інформації, на вимогу абзацу четвертого пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника, Учасником надано накази про прийняття на роботу працівників. Інформація, зазначена у довідці та у наказах про прийняття на роботу (документ завантажений Учасником «Накази на працівників.pdf») має розбіжності щодо посад працівників - пункти 5, 23, 26, 30, 42, 44, 47 довідки, чим порушено абзац четвертий пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Просимо пояснити вищезначені розбіжності. 3. Учасником Дочірнім підприємством «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» надано договір про вивіз будівельного сміття від 11.12.2023 № 10074-2023/АСК (об’єм будівельного сміття згідно умов договору становить 700 м3), що не відповідає вимогам Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендернорї пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «учасник надає скан-копію договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття в обсязі не менше 600 т». Просимо пояснити вищезазначену невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника? 4. Учасником надано довідку про відомісті про Учасника (документ завантажений Учасником «Довідка про підприємство.pdf», яка не відповідає вимогам додатку 10 до тендерної документації, в якому Замовником вказано імперативну вимогу: «Заповнення усіх пунктів даного дадатку є обов’язковим». Просимо пояснити вищезазначену невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника? 5. У зв’язку з чим Замовником не надано Учаснику Дочірньому підприємстві «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
21.12.2023 10:58
Орган перевірки
27.12.2023 00:00
Документи повідомлення
21.12.2023 10:59
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит (в рамках проведення моніторингу закупівлі) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-06-008756-a На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) про надання пояснень на запит в межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (далі- капітальний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-008756-a) Господарський суд Чернігівської області повідомляє наступне: Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України. Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Розмір бюджетного призначення затверджений Державною судовою адміністрацією України, яка є головним розпорядником бюджетних коштів на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000», яка пройшла комплексну експертизу, і, в установленому порядку, затверджена відповідним рішенням Замовника, а також внесена проектною організацією до Реєстру будівельної діяльності. Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, і розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Розрахунки, підтвердні документи у тому числі зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів прикріплюємо у вигляді скан-копій, з якими Ви можете детально ознайомитись. Щодо розбіжностей посад працівників, між документом завантаженим ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (далі - Учасник) «Накази на працівників» та Довідкою від 12.12.2023 № 308, то вони є суто формальними, так як не впливають на ціну тендерної пропозиції Учасника, не призводять до її спотворення та не стосуються характеристики предмета закупівлі. Вимога, передбачена у Додатку 2 Тендерної документації, щодо надання копій документів на підтвердження наявності трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вказаними у довідці працівниками, Учасником виконана. Такі несуттєві розбіжності не можуть вважатися невідповідністю в тендерній пропозиції Учасника, так як нівелюються інформацією наданою у документі учасника – «Трудові книжки», а отже відсутня необхідність надання Учаснику можливості виправлення таких розбіжностей в інформації та документах, поданих у складі пропозиції, протягом 24 годин. З приводу наданої Учасником скан-копії договору №10074-2023/АСК від 11.12.2023 року (далі - Договір), та вважаємо його укладеним з дотриманням вимог Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», з огляду на наступне. Відповідно до п.1.1 Договору, Виконавець (ТОВ «Утільвторпром») на умовах, передбачених цим договором, здійснює комплекс послуг щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК»), а саме збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення, та організації утилізації відходів, власником яких є Замовник. Згідно з положенням п. 2.3.1 Договору, обов’язком Замовника є надавати Виконавцю в письмовій формі (поштою, факсом) заявки на надання послуг згідно умов Договору. В заявці Замовник вказує вид послуг (згідно з Додатковими угодами), найменування і кількість відходів які здаються. Отже, відповідно до «Протоколу про узгодження вартості послуг виконавця», що є Додатком №1 до Договору, орієнтовний обсяг утилізації твердих побутових відходів вказано 700м3, однак їх найменування та кількість визначатиметься вже безпосередньо на підставі подальших заявок Замовника на надання послуг. Враховуючи характер виконання робіт на об’єкті (завершальні будівельні роботи, капітальний ремонт і реставрація) та усереднені показники щільності (коефіцієнт щільності) в одиницях виміру – тонна/м3, то утилізація будівельних відходів при показнику щільності 1,2 т/м3 передбачена Договором в обсязі 840 т. Щодо виконання Учасником вимоги, передбаченої Додатком 10 до тендерної документації, то у складі тендерної пропозиції, Учасником надано документи: «Тендерна пропозиція», «Довідка про підприємство», «Довіреність на директора з економіки», «Статут», «Фінансова звітність 2022 р.» та інші. В даному випадку, інформація згідно Додатку 10 до тендерної документації надається (дублюється) Учасником в інших документах, завантажених у складі його тендерної пропозиції, а отже фактично розбіжність в назві документа та місці викладення такої інформації, не призводить до спотворення ціни пропозиції та не стосується характеристик предмета закупівлі. Така розбіжність у місці викладення інформації, при її наявності у тендерній пропозиції вцілому, не може вважатися невідповідністю, так як відповідно до пункту 5 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією(крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Рішеня
25.12.2023 17:08
Замовник
Документи повідомлення
25.12.2023 17:13
-
25.12.2023 17:13
-
Відповідь
Звернення щодо надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку
Господарський суд Чернігівської області, ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-06-008756-a, звертається до Вас у порядку, визначеному частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань замовника, визначених у Висновку, а саме: просимо надати роз’яснення із зазначенням конкретних положень нормативних актів якими має керуватись Господарський суд Чернігівської області та повідомити, які саме заходи необхідно здійснити замовнику для забезпечення усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого пункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки замовником на Ваш Запит від 21.12.2023 було надано Пояснення від 25.12.2023 з підтверджуючими документами, а також просимо повідомити підстави припинення зобов’язань за договором з урахуванням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Зазначені у Висновку обставини не впливають на вимоги до договору закупівлі та не можуть слугувати самостійною підставою для припинення зобов’язань за договором.
Висновку
12.01.2024 15:39
Замовник
Документи повідомлення
12.01.2024 15:41
-
Запит
Роз'яснення до висновку
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) здійснено моніторинг відкритих торгів з особливостями закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 45 028 316,00 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-008756-a), проведеної Господарським судом Чернігівської області (далі – Замовник). Замовники, що користуються електронною системою закупівель PROZORRO повинні керуватися Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог законодавства, які відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, опублікованому в електронній системі закупівель, а саме порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей (не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону) та яке належить до адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена частиною третьою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Відповідно до пунктів 7 та 8 частини першої статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» органу державного фінансового контролю надається право, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства; порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та враховуючи вимоги абзацу другого частини 8 статті 8 Закону № 922, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язало Господарський суд Чернігівської області вжити заходів щодо усунення встановлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпункту 9 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, органи Держаудитслужби вживають в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб. Зазначаємо, що відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону № 922, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Висновку
16.01.2024 15:20
Орган перевірки
Документи повідомлення
16.01.2024 15:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
45 028 316 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2023 08:00
Замовник:
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380680701145, +380994205450
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
45 028 316 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2023 08:00
Замовник:
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380680701145, +380994205450
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності