Закупівля Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих (ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 11:42
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 11:42
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 11:42
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 11:42
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 11:42
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 11:42
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 11:42
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 11:42
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 11:42
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2024 №6-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 23.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
23.01.2024 №6-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-06-006405-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міський перинатальний центр» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2023 №97; тендерну пропозицію КП «Комбінат дитячого харчування»; повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2023; договір від 28.12.2023 № 16-К; пояснення Замовника надане 29.01.2024 та 30.01.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-12-06-006405-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-23-000071
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі
UA-M-2024-01-23-000071
Відповідно до Вашого запиту від 25.01.2024р., КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, запитувану Південним офісом Держаудитслужби питань, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-23-000071
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» затверджено Порядок організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я (далі Порядок) та Інструкцію з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я (далі Інструкція), в якій зазначено, що лікувальне харчування є обов’язковою складовою комплексної терапії і застосовується в усіх відділеннях стаціонарів ЗОЗ.
Враховуючи відсутність в КНП «МПЦ» ХМР у складі підрозділу із забезпечення хворих харчуванням (кухні, харчоблоку), 06 грудня 2023 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих), ID: UA-2023-12-06-006405-a, на підставі Рапорту медичної сестри з лікувального харчування КНП «МПЦ» ХМР від 25 жовтня 2023р. (Додається)
В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2023-12-06-006405-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 4 456 050 грн. з ПДВ. Зазначена вище очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована на підставі п.2 частини 1 Розділу III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом №49-А від 28.02.2023 Замовником, а саме розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі отриманих ( не менше 3-х) письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Замовником, у відповідь за запит цінових пропозицій із зазначенням інформації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі, технічні умов, графіку надання послуг, умов постачання та оплати (Додається), - було отримано 3 комерційні пропозиції із зазначенням вартості харчування однієї особи на одну добу:
1. ФОП Грабовець Ганна Леонідівна – 73,50 грн.; (Додається)
2. ФОП Милюха Володимир Георгійович – 95,00 грн.; (Додається)
3. КП «Комбінат дитячого харчування» - 75,00 грн. (Додається)
Очікувана вартість за одиницю виміру (вартість харчування (грн.) однієї доби на 1 людину) розраховувалась як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, Де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації
81.16666 = (73.50 + 95,00 + 75,00) / 3
Розрахунком встановлено вартість харчування одного пацієнта на добу за вказаним примірним меню складає 81,16666 грн.
Кількісна характеристика предмету закупівлі була розрахована на підставі Рапорту медичної сестри з лікувального харчування від 25.10.2023р., з урахуванням середньої кількості пацієнтів, які перебувають в лікувальному закладі на добу – 150 осіб, з урахуванням прогнозованого збільшення потреби послуги у 2024 році (у зв’язку з періодичними обстрілами міста, де розташований лікувальний заклад кількість пацієнтів, які перебувала у закладі протягом 2022-2023 року зменшилась, тому, враховуючи стабілізацію воєнної обстановки у місті можливий прогноз щодо збільшення пацієнтів у 2024 році), - за формулою - V = П х Д, де V – кількість (обсяг) послуг; П – середня кількість пацієнтів на добу; Д – кількість днів періоду надання послуг (2024р.- 366 днів), - та склала - 54900 послуг.
54900 = 150 х 366
Очікувана вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість (обсяг) послуг, розраховувалась за такою формулою:
ОВспп = Цод х V, де
ОВспп - очікувана вартість, розрахована за методом середньоорифметичного порівняння наданих пропозицій;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
4 456 049,99 (? 4 456 050.00) = 81,16666 х 54900
Обґрунтування технічних та якісних характеристик проводилось Замовником відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», де Додатком 2 до Порядку Таблицями № 3 «Норми харчування на одну вагітну жінку в день для пологових відділень» та № 4 «Норми харчування на одну породіллю на день для пологових відділень» зазначена добова кількість основних продуктів харчування відповідно до харчового статусу пацієнта і визначена у Нормах харчування на одного хворого на день у закладах охорони здоров’я відповідно до профілю закладу, та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», та Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII (із змінами).
Враховуючи викладене Замовник встановив окремі вимоги щодо меню, які повинні складатись відповідно до норм харчування у закладах охорони здоров’я, що затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в України, та включають набір продуктів для забезпечення раціону пацієнтів відповідно до профілю.
Медичною сестрою з лікувального харчування КНП «МПЦ» ХМР було розроблено та погоджено адміністрацією Примірне тижневе меню харчування хворих (пацієнтів) із зазначенням назви страви та норм виходу, збалансоване по білках, жирах, вуглеводах та енергетичній цінності (калорійності), відповідає рекомендованим нормам Порядку Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 р. № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». (приклад примірного меню наведено в додатку 2 до тендерної документації).
Також, враховуючи вимогу, що харчування повинно відбуватись лише безпечними харчовими продуктами, тобто продуктами, які не справляють шкідливого впливу на здоров’я людини та є придатним для споживання, у технічних характеристиках предмету закупівлі було наголошено на відповідності предмета закупівлі вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», та Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII (із змінами).
2. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
За Договором № 16-К від 28.12.2023р., що був укладений за результатом проведеної закупівлі, ID: UA-2023-12-06-006405-a, за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих), Замовником на даний час сплачено суму у розмірі 89 806,20 грн. (Вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот шість гривень 20 копійок)- платіжна інструкція додається.
Додатки:
1. Рапорт медичної сестри з лікувального харчування КНП «МПЦ» ХМР;
2. Запит цінових пропозицій Замовника із зазначенням інформації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі, технічні умов, графіку надання послуг, умов постачання та оплати;
3. Відповідь на Запит Замовника ФОП Грабовець Ганна Леонідівна;
4. Відповідь на Запит Замовника. ФОП Милюха Володимир Георгійович;
5. Відповідь на Запит Замовника КП «Комбінат дитячого харчування»;
6. Відповідь на Запит Замовника ФОП Софроні Андрій Валентинович (відмова в участі);
7. Платіжна інструкція про сплачену на даний час суму за договором, що був укладений за результатом закупівлі.
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-12-06-006405-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1.Яким чином учасником/переможцем Комунальним підприємством «Комбінат дитячого харчування» підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації щодо надання гарантійного листа стосовно якості продуктів, які використовуються для приготування їжі і які повинні відповідати нормативно-технічній документації (стандартам, ТУ) та підтверджуватися відповідними сертифікатами.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли у тендерній пропозиції учасника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-23-000071
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі
UA-M-2024-01-23-000071
Відповідно до Вашого запиту від 29.01.2024р., КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, запитувану Південним офісом Держаудитслужби питань, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-23-000071
1. Яким чином учасником/переможцем Комунальним підприємством «Комбінат дитячого харчування» підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації щодо надання гарантійного листа стосовно якості продуктів, які використовуються для приготування їжі і які повинні відповідати нормативно-технічній документації (стандартам, ТУ) та підтверджуватися відповідними сертифікатами. Прошу надати інформацію, з посиланням на файли у тендерній пропозиції учасника..
Вимогу Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації, у тому числі і згідно пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації щодо надання гарантійного листа стосовно якості продуктів, які використовуються для приготування їжі і які повинні відповідати нормативно-технічній документації (стандартам, ТУ) та підтверджуватися відповідними сертифікатами, підтверджено учасником, Комунальним підприємством «Комбінат дитячого харчування» листом довільної форми «ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Код за ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих)», за вих.№ 132 від 12.12.2023р., оформленому на фірмовому бланку, за підписом керівника та скріплене печаткою, яким учасник ГАРАНТУВАВ надання послуг, що відповідають всім вимогам Замовника (за переліком вимог, визначених Додатком 2 до тендерної документації), у тому числі і за пунктом шостим. (Посилання на файл тендерної документації Учасника - https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F65ea83dbf9ba4cd48deec75016418111%3FSignature%3D2YY83yP%252B3EFhhBnFURt%252BSHEP%252BWGJESD%252Bllo6%252Bt7ZWi%252BsZb19v8zRBZD8oCGNkn8Scvh6LXIH1Yh8t5JTy5EOBg%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=gvsvulfc&h=sT8ECjz69o781pviCbSHFw&m=application%2Fpdf), назва файлу – «технічі,якісні хар-ки.pdf»
Замовником, в Додатку 2 до тендерної документації, останнім абзацом загальних вимог (перед таблицею примірне меню) – визначено, що «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є лист довільної форми, у якому Виконавець гарантує надання послуг відповідно до переліченого вище. Такий лист оформлюється на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника або особи уповноваженої Учасником на підписання пропозиції та скріплюються печаткою (у разі її використання)»
П. 6 Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що «Якість продуктів, які використовуються для приготування їжі повинна відповідати нормативно-технічній документації (стандартам, ТУ) та підтверджуватися відповідними сертифікатами, про що надати гарантійний лист.», тобто продубльовано вимогу щодо надання гарантійних зобов’язань, при цьому не зазначено, що це має бути окремий документ.
П.9 частини 2 «Інші вимоги» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника зазначено, що «Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.»
Отже, Учасником КП «Комбінат дитячого харчування» підтверджено вимогу Замовника згідно п.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання гарантійного листа стосовно якості продуктів, які використовуються для приготування їжі і які повинні відповідати нормативно-технічній документації (стандартам, ТУ) та підтверджуватися відповідними сертифікатами. (Посилання на документ надано вище).