Показати схожі тендери

Закупівля Солом"яні пелети (паливні гранули виготовлені з соломи ріпака) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СОБОЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-05-015591-a
Id Tender e9b2ac85eda64be19d3876697e0ae6b6
План UA-P-2023-12-05-005493-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.12.2023 15:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Солом'яні пелети (паливні гранули виготовлені з соломи ріпака)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Солом'яні пелети (паливні гранули виготовлені з соломи ріпака)
Код ДК 021:2015
03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Кількість
71.43
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
23820, Україна, Вінницька область, с.Соболівка, вул.Незалежності,7
Дата постачання з
05.12.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Документи закупівлі
05.12.2023 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Aнна Ларійчук
Електронна пошта
Телефон
+380984506352
Замовник
ЄДРПОУ
43905731
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СОБОЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
23820
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
с. Соболівка
Адреса
вул. Незалежності, будинок 7
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-05-015591-a-a1
Підписаний і діє
Номер
137
400 000 грн.
333 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
05.12.2023
Строк дії договору з
05.12.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
71.43 (тонни)
Солом'яні пелети (паливні гранули виготовлені з соломи ріпака)
Номенклатура
Солом'яні пелети (паливні гранули виготовлені з соломи ріпака)
Кількість
71.43
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЕЛЯНСЬКЕ (ФЕРМЕРСЬКЕ) ГОСПОДАРСТВО ГЕРАСИМЕНКА ВОЛОДИМИРА ІЛАРІОНОВИЧА
Повна назва
СЕЛЯНСЬКЕ (ФЕРМЕРСЬКЕ) ГОСПОДАРСТВО ГЕРАСИМЕНКА ВОЛОДИМИРА ІЛАРІОНОВИЧА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30165520

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-02-000023
Дата створення проекту
02.01.2024 16:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.01.2024 16:58
Дата публікації висновку про результати
22.01.2024 17:04
Дата завершення усунення порушень
06.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
24.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.01.2024 №1-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02.01.2024 №1-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2023-12-05-015591-a, 05.12.2023 Інформація отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.01.2024 00:00
Документи рішення
02.01.2024 16:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Соболівської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 05 грудня 2023 року, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 01 грудня 2023 року, договір від 05 грудня 2023 року №137 (далі – Договір), звіт про виконання договору про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-22-013500-а, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-11-22-013500-а, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22 листопада 2023 року, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 12 січня 2024 року через електронну систему закупівель. Згідно із пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Постанова №1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в обґрунтуванні підстави для здійснення закупівлі шляхом укладення прямого договору зазначено, що закупівлю проведено відповідно до підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178. Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Постанови №1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Постановою №1178, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Проте моніторингом установлено, що в додатку №1 (специфікація) до Договору, укладеного з селянським (фермерським) господарством Герасименка Володимира Іларіоновича передбачено закупівлю солом'яних пелет в кількості 71,428 тонни, що не відповідає кількісним характеристикам зазначеним в пункті 4.3 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації (ID: UA-2023-11-22-013500-a) відкритих торгів, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції, а саме 71 тонна, чим порушено вимоги підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів установлено порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.01.2024 00:00
Дата публікації
22.01.2024 17:04
Документи висновку
22.01.2024 17:04
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Порушення усуното шляхом забезпечення притягнення до відповідальності уповноважену особу відділу освіти, культури ,молоді та спорту Соболівської сільської ради Ларійчук А.Л. шляхом зобов’язань пройти навчання за власний рахунок з вивчення ЗУ «Про публічні закупівлі».Надати підтверджуючий документ до 20.02.2024 року,для недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації
25.01.2024 16:00
Документи інформації про усунення порушення
-
-
30.01.2024 09:13
-
30.01.2024 09:13
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі солом'яних пелет (паливних гранул виготовлених з соломи ріпака) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-015591-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі та вибрано для його постачання, а саме: селянське (фермерське) господарство Герасименка Володимира Іларіоновича, з яким укладено договір від 05 грудня 2024 року №137 без використання електронної системи закупівель? 3. З яких причин в додатку №1 (специфікація) до Договору кількісні характеристики товару не відповідають кількісним характеристикам товару, що зазначені в п.4.3 розділ 1 «Загальні положення» тендерної документації (ID: UA-2023-11-22-013500-a)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.01.2024 14:11
Орган перевірки
13.01.2024 00:00
Документи повідомлення
09.01.2024 14:12
-
Відповідь
Відповідь на запитання
Доброго дня ! Відділ освіти, культури, молоді та спорту Соболівської сільської ради в особі уповноваженої особи Ларійчук Анни Леонідівни надає відповідь на запитання моніторингу. 1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін(цінові пропозиції, прайс тощо),листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошеннядо обговорення)на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат відповідно до очікуваної потреби обрахованої Замовником на основі фактичного використання паливних гранул у попередньому році та планових обсягів фінансових надходжень. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі відповідно до потреб замовника, з урахуванням вимог чинного законодавства та відповідають базовим технічним вимогам. Паливні гранули є стандартизованим видом біопалива, проте у різних країнах прийняті різні стандарти виробництва паливних гранул. Однак до теперішнього часу ще не встановлено українського стандарту на паливні гранули, окрім проекту ДСТУ «Брикети та гранули паливні. Технічні умови. Частина 1. Брикети та гранули паливні з деревинної сировини», розробленого в Національному університеті біоресурсів і природокористування України у 2011 р. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатом проведення моніторингу використання за попередній рік, з урахуванням потреб на 2022 рік та розрахована відповідно до інформації щодо закупівлі аналогічного товару в електронній системі інтернету та прозорро 2.Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі та вибрано для його постачання, а саме :Селянське (фермерське) господарство Герасименка Володимира Іларіоновича, з яким укладено договір від 05 грудня 2024 року №137 без використання електронної системи закупівель? Селянське Фермерське господарство Герасименка Володимира Іларіоновича вибрано постачальником паливних гранул з соломи ріпака для опалення КЗ «Соболівська ЗОШ 1-111ст. Соболівської сільської ради»,оскільки при поданні процедури Відкриті торги з особливостями вказували ,що пелети мають бути з соломи ріпака ,тому що сировина є досить розповсюдженою. За енергетичним потенціалом цей матеріал несуттєво поступається деревині, маючи хорошу теплотворну здатність. Порівняно з іншими видами пелет, ціна досить невисока ,що дає можливість більшу кількість пелет для опалення навчального закладу КЗ «Соболівська ЗОШ I-IIIст. Соболівської сільської ради». 3.З яких причин в додатку №1(специфікація) до Договору кількісні характеристики товару не відповідають кількісним характеристикам товару,що зазначені в п.4.3 розділ 1 «Загальні положення» тендерної документації (ID:UA- 2023-11-22-013500-а)? Під час укладання договору про закупівлю паливних гранул з соломи ріпака орієнтувались на суму коштів, які були виділені з місцевого бюджету,а саме 400 000.00тис.грн,оскільки ця сума була подана при проведенні процедури відкритих торгів. Відповідно постачальник надав документацію в такому форматі . Закупівля паливних гранул проводилась для забезпечення опаленням навчального закладу. Свою помилку визнаю, зобов’язуюсь таких недоліків не допускати.
Рішеня
12.01.2024 11:21
Замовник
Документи повідомлення
12.01.2024 11:22
-
12.01.2024 16:08
-
12.01.2024 16:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СОБОЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380984506352
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СОБОЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380984506352
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності