Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (послуги з обстеження хворих шляхом проведення комп’ютерної та магнітно-резонансної томографії ) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-05-013466-a
Id Tender 047c9800130f4c3e9d49c5e013c06f1e
План UA-P-2023-12-05-005086-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.12.2023 15:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 585 800 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (послуги з обстеження хворих шляхом проведення комп’ютерної та магнітно-резонансної томографії )
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 4 050 (послуга)
КТ головного мозку (без плівки)
Опис предмета закупівлі
КТ головного мозку (без плівки)
Код ДК 021:2015
85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації
Кількість
4 050
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Дата постачання по
31.12.2024 15:03
Позиція : №2 270 (послуга)
КТ ангіографія судин однієї області з контрастом
Опис предмета закупівлі
КТ ангіографія судин однієї області з контрастом
Код ДК 021:2015
85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації
Кількість
270
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Дата постачання по
31.12.2024 15:03
Позиція : №3 220 (послуга)
КТ ангіографія головного мозку + судин шиї з контрастом
Опис предмета закупівлі
КТ ангіографія головного мозку + судин шиї з контрастом
Код ДК 021:2015
85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації
Кількість
220
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Дата постачання по
31.12.2024 15:03
Позиція : №4 141 (послуга)
КТ органів грудної клітки, органів черевної порожнини та тазу з контрастом
Опис предмета закупівлі
КТ органів грудної клітки, органів черевної порожнини та тазу з контрастом
Код ДК 021:2015
85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації
Кількість
141
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Дата постачання по
31.12.2024 15:03
Позиція : №5 50 (послуга)
КТ одного відділу хребта — скринінг (без плівки)
Опис предмета закупівлі
КТ одного відділу хребта — скринінг (без плівки)
Код ДК 021:2015
85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Дата постачання по
31.12.2024 15:03
Позиція : №6 510 (послуга)
МРТ головного мозку без контрасту
Опис предмета закупівлі
МРТ головного мозку без контрасту
Код ДК 021:2015
85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації
Кількість
510
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Дата постачання по
31.12.2024 15:03
Позиція : №7 70 (послуга)
МРТ головного мозку з контрастом
Опис предмета закупівлі
МРТ головного мозку з контрастом
Код ДК 021:2015
85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації
Кількість
70
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Дата постачання по
31.12.2024 15:03
Позиція : №8 59 (послуга)
МРТ одного відділу хребта без контрасту
Опис предмета закупівлі
МРТ одного відділу хребта без контрасту
Код ДК 021:2015
85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації
Кількість
59
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Дата постачання по
31.12.2024 15:03
Документи закупівлі
05.12.2023 15:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рєзнік Віра Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380577250624
Замовник
ЄДРПОУ
22648032
Назва (англійською мовою)
Municipal Health Care Institution "Kharkiv City Clinical Hospital №7"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Health Care Institution "Kharkiv City Clinical Hospital №7"
Поштовий індекс
61176
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Салтівське шосе, 266
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-05-013466-a-c1
Підписаний і діє
Номер
5-ГМ-НТ
6 585 800 грн.
6 585 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.12.2023
Строк дії договору з
05.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
4 050 (послуга)
КТ головного мозку (без плівки)
Номенклатура
КТ головного мозку (без плівки)
Кількість
4 050
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
270 (послуга)
КТ ангіографія судин однієї області з контрастом
Номенклатура
КТ ангіографія судин однієї області з контрастом
Кількість
270
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
220 (послуга)
КТ ангіографія головного мозку + судин шиї з контрастом
Номенклатура
КТ ангіографія головного мозку + судин шиї з контрастом
Кількість
220
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
141 (послуга)
КТ органів грудної клітки, органів черевної порожнини та тазу з контрастом
Номенклатура
КТ органів грудної клітки, органів черевної порожнини та тазу з контрастом
Кількість
141
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
50 (послуга)
КТ одного відділу хребта — скринінг (без плівки)
Номенклатура
КТ одного відділу хребта — скринінг (без плівки)
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
510 (послуга)
МРТ головного мозку без контрасту
Номенклатура
МРТ головного мозку без контрасту
Кількість
510
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
70 (послуга)
МРТ головного мозку з контрастом
Номенклатура
МРТ головного мозку з контрастом
Кількість
70
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
59 (послуга)
МРТ одного відділу хребта без контрасту
Номенклатура
МРТ одного відділу хребта без контрасту
Кількість
59
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гемо Медика Харків"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36225437

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-26-000060
Дата створення проекту
26.01.2024 10:16
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.01.2024 11:02
Дата публікації висновку про результати
07.02.2024 12:22
Дата завершення усунення порушень
13.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
17.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.01.2024 № 6-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.01.2024 №6-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-12-05-013466-a 05.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.01.2024 00:00
Документи рішення
26.01.2024 11:02
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію про предмет закупівлі, обґрунтування здійснення закупівлі за підстав визначених підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, розпорядження директора КНП «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради від 05.12.2023 №10, протокольне рішення (протокол) від 05.12.2023 №5/24/2, договір про закупівлю від 05.12.2023 №5-ГМ-НТ, укладений з ТОВ «Гемо Медика Харків», звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідь Замовника на пояснення від 31.01.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.02.2024 00:00
Дата публікації
07.02.2024 12:22
Документи висновку
07.02.2024 12:22
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (послуги з обстеження хворих шляхом проведення комп’ютерної та магнітно-резонансної томографії )» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-013466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
29.01.2024 15:04
Орган перевірки
02.02.2024 00:00
Документи повідомлення
29.01.2024 15:05
-
Відповідь
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-26-000060
Відповідно до Вашого запиту від 29.01.2024р., КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, запитувану Західним офісом Держаудитслужби, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-26-000060. 1.  Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 14.02.2024 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відносно першого питання: Медичні послуги закладами охорони здоров’я надаються відповідно до порядку надання медичної допомоги, затверджених Наказом МОЗ України від 19.10.2018 № 1881 «Про затвердження Об’єму надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, що повинен забезпечуватися багатопрофільними лікарнями інтенсивного лікування першого та другого рівня, та Змін до Порядку регіоналізації перинатальної допомоги», а саме: надання консультативної та діагностичної спеціалізованої медичної допомоги з обов’язковим дотриманням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та в місцях надання медичних послуг. Оскільки Замовник здійснює контрактування в системі Національної служби здоров’я України за пакетами : «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ», який передбачає забезпечення цілодобового доступу до нейровізуалізації СКТ головного мозку включно з СКТ-ангіографією та/або МРТ головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією за місцем надання медичних послуг, в тому числі на умовах оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання; «ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ », який передбачає проведення інструментальних обстежень, зокрема  комп’ютерної томографії (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням) та f. магнітно-резонансна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням); «ПРОФІЛАКТИКА, ДІАГНОСТИКА, СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ЛІКУВАННЯ В АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ», який передбачає проведення необхідних інструментальних досліджень (за умови наявності відповідного обладнання в ЗОЗ та відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я), зокрема рентгенологічні дослідження, зокрема, комп’ютерна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням) та магнітно-резонансна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням); «СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ», який передбачає проведення інструментальних обстежень, зокрема рентгенологічні дослідження, зокрема, комп’ютерна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням) та магнітно-резонансна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням), та відповідно до рапорту від 01.11.2023 (додається) для виконання умов за програмою медичних гарантій на 2024, з метою забезпечення якісного, ургентного обстеження пацієнтів з гострим мозковим інсультом протягом перших 60 хвилин з визначенням необхідності проведення тромболітичної терапії, хворих, які потребують нейрохірургічної допомоги, хворих з гострою цереброваскулярною патологією та іншими неврологічними захворюваннями, а також хворих з захворюванням внутрішніх органів, проведення повторних (контрольних) досліджень при погіршенні стану та/або необхідністю проведення нейрохірургічних втручань, 22.11.2023 Замовником було оголошено відкриті торги за кодом ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (послуги з обстеження хворих шляхом проведення комп’ютерної та магнітно-резонансної томографії ) ID: UA-2023-11-22-014945-a. Тендерна документація Замовника складена з дотриманням вимог статті 22 Закону. Як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі того, що Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради забезпечує надання невідкладної, цілодобової ургентної медичної допомоги хворим з неврологічною, нейрохірургічною та терапевтичною патологією та хворих з невідкладними станами, які проходять лікування у відділені анестезіології та інтенсивної терапії. Технічні та якісні характеристики визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та з метою отримання якісних результатів під час отримання послуг за предметом закупівлі та ефективного використання коштів. Також зазначені Замовником у Додатку №4 до тендерної документації медико-технічні характеристики, щодо обладнання для проведення комп’ютерно-томографічних обстежень, які широко представлені в медичних діагностичних центрах м. Харкова та доцільність їх використання обумовлюється специфікою захворювань пацієнтів Замовника, дозволяє швидше виконувати сканування, що важливо у пацієнтів з важкими неврологічними захворюваннями, більшість з яких находяться в безпритомному стані або стані збудження. Для повноцінно визначення та диференціювання виду, стадії, типу патологічного процесу судин, прогнозування перебігу та визначення тактики лікування всі параметри, які вказані Замовником у технічних вимогах мають бути виконані повністю, щоб надати пацієнту невідкладну медичну допомогу та забезпечити реанімаційну підтримку за необхідністю, а також Законодавство України не містить заборон на використання Замовником таких критеріїв до параметрів комп’ютерних томографів. Кількісні характеристики предмета закупівлі було розраховано з урахуванням середньої кількості пацієнтів, які проходили лікування в 2023 році, а саме: 2388 осіб з субарахноїдальним крововиливом, геморагічним інсультом,ішемічним інсультом, 1157 осіб з транзиторною ішемічною атакою, 265 осіб з новоутвореннями, 2353 осіб з патологіями зумовленими компресією, грижами хребта, нервових корінців міжхребтових дисків внаслідок грижі, згідно планової потреби по відділенням на 2024 рік (додається). В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2023-11-22-014945-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 6935950.00 грн. з ПДВ. Зазначена вище очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована на підставі частини 1 Розділу III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом №99 від 02.03.2023 Замовником, а саме: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Уповноваженою особою було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності) та отримано 1 комерційну пропозицію. Розрахунку середньої ціни для обґрунтування очікуваної вартості ID: UA-2023-11-22-014945-a додається. Електронна система закупівель 30 листопада 2023 року автоматично відмінила закупівлю ID: UA-2023-11-22-014945-a з огляду на неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з Особливостями. 05.12.2023 Замовником був укладений договір № 5-ГМ-НТ з Товариством з обмеженою відповідальністю "Гемо Медика Харків" (код 36225437) без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі пп.6 п 13 Особливостей ID: UA-2023-12-05-013466-a, а саме: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації», Товариство з обмеженою відповідальністю "Гемо Медика Харків" (код 36225437), шляхом надання всіх необхідних документів згідно тендерної документації ID: UA-2023-11-22-014945-a, підтвердив,що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації ID: UA-2023-11-22-014945-a (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). А також очікувана вартість предмета закупівлі, згідно ID: UA-2023-12-05-013466-a, була розрахована відповідно до пп.6 п 13 Особливостей, тобто сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі (ID: UA-2023-11-22-014945-a), зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів , які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане БКУ, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування (п. 8 ч. 1 ст. 2 БК). Згідно річного плану, який опублікований на сайті Уповноваженого органу ID: UA-P-2023-12-05-005086-a закупівля ID: UA-2023-12-05-013466-a здійснюється  за кошти отримані від Національної служби здоров’я України (НСЗУ). Кошти, які КНП отримує від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням. Додатки: - Рапорт від 01.11.2023 - Планова потреба по відділенням - Розрахунок очікуваної вартості UA-2023-11-22-014945-a
Рішеня
31.01.2024 15:17
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 585 800 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380577250624
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 585 800 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380577250624
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності