Показати схожі тендери

Закупівля Додаткові роботи на об'єкті «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування. від Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-01-015719-a
Id Tender 56004eefaee243308b056011c16871f3
План UA-P-2023-12-01-005222-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.12.2023 17:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 497 996.76 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Додаткові роботи на об'єкті «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Додаткові роботи на об'єкті «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування.
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79495, Україна, Львівська область, Львів - Винники, вул. Івасюка, 31
Дата постачання по
31.12.2024 17:19
Документи закупівлі
01.12.2023 17:29
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бахтіна Тамара Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322962075
Замовник
ЄДРПОУ
01998161
Назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv Regional Hospital for Disabled and Repressed Veterans Named after Yurii Lypa"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Повна назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv Regional Hospital for Disabled and Repressed Veterans Named after Yurii Lypa"
Поштовий індекс
79495
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів-Винники
Адреса
вул.Івасюка, 31,
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-01-015719-a-b1
Підписаний і діє
Номер
84
14 497 996.76 грн.
12 081 663.97 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2023
Строк дії договору з
01.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Додаткові роботи на об'єкті «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування.
Номенклатура
Додаткові роботи на об'єкті «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37776004

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2023 17:26
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-15-000196
Дата створення проекту
15.01.2024 17:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.01.2024 19:32
Дата публікації висновку про результати
08.02.2024 18:39
Дата завершення усунення порушень
23.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 014-44-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 381-64-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 014-44-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.01.2024 № 11 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2023-12-01-015719-a 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.01.2024 00:00
Документи рішення
15.01.2024 19:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав та обґрунтування для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи, договір від 01.12.2023 № 84, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 19.01.2024 року. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178). Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей № 1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. При цьому пунктом 13 Особливостей № 1178 визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу обґрунтування від 01.12.2023 щодо здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель без погодження (затвердження) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, чим не дотримано вимоги пункту 13 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.02.2024 00:00
Дата публікації
08.02.2024 18:39
Документи висновку
08.02.2024 18:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-01-015719-a У Висновку вказано, що обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу обґрунтування від 01.12.2023 щодо здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель без погодження (затвердження) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, чим не дотримано вимоги пункту 13 Особливостей №1178. Повідомляємо, що відповідно до вимог п. 13 Особливостей було складено та оприлюднено 01 грудня 2023 року Уповноваженою особою на веб – порталі Уповноваженого органу обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування на придбання додаткових робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) на суму 14 497 996, 76 грн. з ПДВ. шляхом здійснення укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, було погоджене (затверджене) керівником замовника 01.12.2023 року шляхом підписання Наказу та обгрунтування щодо прийняття рішення уповноваженої особою про затвердження річного плану та здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель з наступною публікацією звіту про договір, укладений без використання електронної системи закупівель. Слід зазначити, що в п. 13 Особливостей не вказано у якій саме формі (наказу, розпорядження, протоколу тощо) керівник замовника або інша особа, визначена керівником замовника має здійснювати погодження (затвердження) обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, крім цього не встановлено обов’язку для Замовника оприлюднювати таку інформацію на веб – порталі Уповноваженого органу. Замовником оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту, тож вважаємо, що вимоги п. 13 Особливостей виконані. Зважаючи на Висновок про результати моніторингу закупівлі без використання електронної системи закупівель щодо закупівлі: додаткових робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) на суму 14 497 996, 76 грн. з ПДВ. та порушення, яке було виявлено під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2024-01-15-000196), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку моніторингу, проведеного Північного офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель. Також, Уповноважена особа відвідає онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель, в тому числі порушеннь вимог Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю та проводити закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації
13.02.2024 16:58
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва госпіталю (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-01-015719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічнихта якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
16.01.2024 09:25
Орган перевірки
20.01.2024 00:00
Документи повідомлення
16.01.2024 09:26
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне 1) Щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 11 жовтня 2022 року було оголошено спрощену закупівлю на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-11-007401-a), за результатами якої був укладений договір № 2610С/В від 26.10.2022 р. з ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" на суму 140 877 023,50 грн. Під час виконання робіт по зазначеному об’єкту, було виявлено необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, що не були зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Внаслідок звернення від підрядника ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" було сформовано робочу групу за результатами роботи якої було визначено перелік додаткових робіт: Розбирання дерев'яних заповнень віконних прорізів без підвіконних дошок Заповнення віконних прорізів готовими блоками з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель Розбирання дерев'яних заповнень дверних і воротних прорізів Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах Розбирання вiдливiв з листової сталi Установлення віконних зливів Знімання бетонних та мозаїчних підвіконних дощок Установлення пластикових підвіконних дошок Монтаж кріплення парапету до бетонної основи Установлення і розбирання зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих висотою до 16 м для інших оздоблювальних робіт Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50 мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі Робочою групою було надано завдання до проектанта на коригування проектно-кошторисної документації для внесення змін до робочого проекту та виконання додаткових робіт на об’єкті. Отже, за результатами зазначеного Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі на додаткові роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція), відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту № 04-04-/123-17.11.23 від 17 листопада 2023 р. Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент кладення договору на додаткові роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція), а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». 2) Щодо розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість: На роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) було виділено кошти Розпорядженням Львівської обласної адміністрації «Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» №959/0/5-23ВА від 12.10.2023 р. Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України. Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат та робіт які передбачені початковим договором 2610С/В від 26.10.2022 р. на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі КНП ЛОР Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Заходи по енергоефективності будівлі». Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). 3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”. Додатки: - Протокол робочої групи - Відомості обсягів робіт - ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво №04-04-/123-17.11.23 від 17 листопада 2023 - Розпорядженням Львівської обласної адміністрації «Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» №959/0/5-23ВА від 12.10.2023 р. - Зведений кошторисний розрахунок.
Рішеня
19.01.2024 16:19
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення
Просимо надати протокол/рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівлі (UA-2023-12-01-015719-a). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
01.02.2024 17:46
Орган перевірки
07.02.2024 00:00
Документи повідомлення
01.02.2024 17:47
-
Відповідь
Відповідь на запит
Замвоником надано протокол затвердження змін до річного плану закупівель.
Рішеня
06.02.2024 15:45
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 497 996.76 грн.
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Контактний телефон:
+380322962075
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 497 996.76 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Контактний телефон:
+380322962075
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності