Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76" (Коригування 3). 3-тя черга від Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-01-010119-a
Id Tender 3aa368e97fc94387a9ec0cc3777349ea
План UA-P-2023-12-01-005473-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.12.2023 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
78 188 149.56 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
390 940.74 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2023 14:19 до 09.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2023 14:19
до 06.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.12.2023 14:19
до 06.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.12.2023 00:01
до 14.12.2023 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.12.2023 16:38
до 20.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.12.2023 16:38
до 22.12.2023 16:37
Період уточнень
з 01.12.2023 14:19 до 06.12.2023 00:00
Період оскарження
з 01.12.2023 14:19 до 06.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2023 00:01 до 14.12.2023 16:38
Період кваліфікації
з 09.12.2023 00:01 до 14.12.2023 16:38
Основні параметри
"Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76" (Коригування 3). 3-тя черга
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради; 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40; 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729; 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
78 188 149.56 грн.
"Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76" (Коригування 3). 3-тя черга
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76" (Коригування 3). 3-тя черга
Очікувана вартість
78 188 149.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
390940,74
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76" (Коригування 3). 3-тя черга
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19
Дата постачання по
20.08.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за рахунок бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунки з Підрядником за виконані роботи здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
77 157 737.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.12.2023 14:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сердечнюк Оксана Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380462774840
Замовник
ЄДРПОУ
05517729
Повна назва
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14017
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
вул. Івана Мазепи, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76" (Коригування 3). 3-тя черга
Період вимог/скарг з 14.12.2023 16:38 по 20.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.12.2023 16:38
Довідка НАЗК
14.12.2023 16:37
-
09.12.2023 02:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2023 14:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2023 14:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду зазначеної тендерної пропозиції встановлено наступне: - відповідно до довідки № 834 від 07.12.2023 року учасник планує залучати субпідрядника в обсязі 15,5 %. В свою чергу в порушення п. 6.2. Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження згоди субпідрядної організації на виконанні робіт Учасником у складі тендерної пропозиції не надано договір з відкладальною умовою (який набуває чинності в разі визнання такого Учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору) щодо залучення до субпідряду із зазначенням у ньому видів робіт, що плануються до виконання субпідрядною організацією на об’єкті та дозвільні документи на виконання таких видів робіт. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 2. Надати ТОВ «УТБ-Інжиніринг» 24 години для внесення змін до поданої ним тендерної пропозиції шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - на підтвердження згоди субпідрядної організації на виконанні робіт надати договір з відкладальною умовою (який набуває чинності в разі визнання такого Учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору) щодо залучення до субпідряду із зазначенням у ньому видів робіт, що плануються до виконання субпідрядною організацією на об’єкті та дозвільні документи на виконання таких видів робіт. 3. Наголосити, що Учасник не має права вносити зміни до предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
13.12.2023 15:48
Надати до
14.12.2023 15:48
Договір
UA-2023-12-01-010119-a-a1
Завершився
Номер
Договір № 354-2023-В/вс
77 157 737.8 грн.
64 298 114.83 грн.
З ПДВ
Підписано
22.12.2023
Строк дії договору з
22.12.2023
по
19.06.2024
Сума оплати за договором
2 695 782.55
Сума оплати за договором без ПДВ
2 246 485.46
Причина припинення договору
у зв'язку з тривалою затримкою фінансування витрат Замовника
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76" (Коригування 3). 3-тя черга
Номенклатура
"Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76" (Коригування 3). 3-тя черга
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 20 серпня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05517729

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
Повна назва
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40627275

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
22.12.2023 16:37
-
Заходи для припинення договору
19.06.2024 15:34
-
Зміни до договору
26.02.2024
Статус
Опубліковано
Номер
Додаткова угода № 1
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме - відсутність повного фінансування об'єкту, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
26.02.2024 13:16
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-19-000010
Дата створення проекту
19.12.2023 11:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.12.2023 12:04
Дата публікації висновку про результати
05.01.2024 16:57
Дата завершення усунення порушень
20.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.12.2023 № 64-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-01-010119-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.12.2023 00:00
Документи рішення
19.12.2023 12:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01.12.2023 № 154 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15:48 год. 14.12.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 № 162, договір підряду від 22.12.2023 № 354-2023-В/вс, укладений між Замовником та ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднений в електронній системі закупівель 26.12.2023. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю встановлено наступне. В пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону». Також, в оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі дата та час проведення електронного аукціону Замовником зазначено «відсутній». Водночас, відповідно до умов абзацу першого пункту 37 Особливостей, відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону. При цьому, відповідно до абзацу другого пункту 37 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону, повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону (крім інформації, визначеної пунктом 11 частини другої статті 21 Закону), а також інформацію щодо проведення відкритих торгів без застосування електронного аукціону та обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону. Всупереч вимогам абзацу другого пункту 37 Особливостей оголошення не містить обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону, натомість містить розмір мінімального кроку пониження ціни та розмір мінімального кроку пониження ціни у %, що передбачено для відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (01.12.2023) була чинною редакція Особливостей від 17.11.2023. Проте, тендерна документація Замовником сформована без урахування внесених до Особливостей змін, у зв’язку з чим, вимоги, встановленні Замовником в тендерній документації, не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме: - пункт 2 «Розкриття тендерної пропозиції» Розділу ІV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації не відповідає положенням пункту 40 Особливостей; - пункт 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» не відповідає положенням абзацу другого пункту 36 Особливостей; - пункт 1 «Інша інформація» розділу Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» не відповідає положенням пункту 42 Особливостей; - пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» не відповідає положенням пункту 44 Особливостей; - пункт 4 «Істотні умови договору, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VІ. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не відповідає положенням пунктів 17 та 21 Особливостей. В пункті 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Проте, в ході моніторингу встановлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, Додаток 2 «Технічний опис предмета закупівлі» до тендерної документації (Локальні кошториси на будівельні роботи) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Knauf Tiefengrund Pro», «Ceresit ІN 53», «Tikkurila Betolux», «Mapesil АС 999», «Tikkurila Betolux», «Alca Plast A95» та інші), з виразом «або еквівалент», але у тендерній документації не зазначено обґрунтування необхідності таких посилань. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 2.1 Додатку 1 «Перелік документів для учасників торгів» до тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо надання учасниками інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт. Крім того, вказаним пунктом передбачено, що «якщо у таблиці також зазначаються працівники субпідрядника на підтвердження їх наявності надається договір з субпідрядником з відкладальною умовою (який набуває чинності в разі визнання такого Учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору) щодо залучення до субпідряду та документ, що підтверджує знаходження працівника у трудових правовідносинах з субпідрядником (копія трудової книжки (перша сторінка та сторінка, що містить відповідний запис) та/або наказ про призначення). Також у складі пропозиції необхідно надати гарантійний лист, що субпідрядником отримано згоду від всіх осіб, особисті дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, на використання їх особистих даних під час подання тендерної пропозиції». Відповідно до листа ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» від 07.12.2023 № 834 (файл 6. Інформація про субпідрядника(ів).pdf) ним передбачається залучення ТОВ «ІНГРЕСС» для закупівлі обладнання та виконання робіт по системі відеоспостереження у якості субпідрядника у розмірі 15,5%. У складі тендерної пропозиції ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» надано відповідну інформацію від 07.12.2023 № 824 у формі таблиці (файл Документи та інформація для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf), в якому зазначено про наявність виключно власних працівників, проте не зазначено про працівників, що будуть залучатися відповідно до договору субпідряду, чим не дотримано вимоги пункту 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації. Як наслідок, ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ», за відсутності таких працівників у таблиці, не надано документи, що підтверджують знаходження працівників у трудових правовідносинах з субпідрядником (копія трудової книжки (перша сторінка та сторінка, що містить відповідний запис) та/або наказ про призначення) та не надано гарантійного листа, що субпідрядником отримано згоду від всіх осіб, особисті дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, на використання їх особистих даних під час подання тендерної пропозиції, як це вимагалося пунктом 2.1 Додатку № 1 до тендерної пропозиції. Слід зазначити, що договір із субпідрядником з відкладальною умовою (який набуває чинності в разі визнання такого Учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору) щодо залучення до субпідряду ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції, оприлюдненої 08.12.2023) також не надано. В ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» Замовником оприлюднено вимогу щодо усунення недоліків, на виконання якої ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» 14.12.2023 завантажено в електронну систему закупівель договір субпідряду із відкладною умовою від 14.12.2023 № 14-12/2023, укладений між ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «ІНГРЕСС» (файл Договір з відкладальною умовою_ІНГРЕСС) та відповідні дозвільні документи. Пунктом 4.1 вказаного договору передбачено, що орієнтовна договірна ціна договору складає 11 573 660,67 або 15,5 % від ціни тендерної пропозиції. Відповідно до даних електронної системи закупівель ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» подано тендерну пропозицію з ціною 77 157 737,80 грн, отже 15,5% від вказаної цінової пропозиції становить 11 959 449,36 гривень. Таким чином, інформація в листі ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» від 07.12.2023 № 834 щодо відсотку залучення субпідрядних організацій не відповідає інформації, наведеній в договорі субпідряду із відкладною умовою від 14.12.2023 № 14-12/2023. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, Замовник, не вказавши вищезазначені невідповідності у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель порушив вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ», натомість опубліковано протокольне рішення від 14.12.2023 про визначення ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» переможцем відкритих торгів з особливостями, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.12.2023 та 22.12.2023 Замовником укладено Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 37 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, частини 4 статті 23 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей та вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Дата висновку
05.01.2024 00:00
Дата публікації
05.01.2024 16:57
Документи висновку
05.01.2024 16:57
-
Оскарження в суді
у зв'язку з незгодою з викладеною у висновку інформацією та резолютивною частиною висновку, Замовником направлено відповідну позовну заяву. Номер судової справи буде зазначено після отримання такої інформації Замовником
Дата публікації
19.01.2024 15:26
Інформація про відкриття провадження
29.01.2024
620/1228/24
Документи оскарження в суді
19.01.2024 15:27
-
30.01.2024 11:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо, що між сторонами прийнято рішення про розірвання договору, про що укладено відповідну додаткову угоду.
Дата публікації
02.07.2024 09:52
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76» (Коригування 3). 3-тя черга, очікуваною вартістю 78 188 149,56 грн, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-010119-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. У зв’язку з чим у річному плані закупівель ID:UA-P-2023-12-01-005473-b визначено, що закупівля запланована на 2023 рік, при тому, що згідно з оголошенням про закупівлю та тендерною документацією закупівля здійснюється на 2024 рік? 3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ», вимоги пункту 6 розділу Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, щодо внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік (з наданням документального підтвердження)? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.12.2023 13:09
Орган перевірки
29.12.2023 00:00
Відповідь
Надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76» (Коригування 3). 3-тя черга повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 30.11.2022 року № 24/VІІІ-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами та доповненнями), яке розміщене у вільному доступі на сайті Чернігівської міської ради. Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , назва файлу «Інформація щодо процедур закупівель 01.12.2023», що оприлюднений 01.12.2023 року. Зазначена закупівля запланована на 2023 рік з огляду на те, що закупівля оголошена 01.12.2023, строк подачі тендерних пропозицій встановлено до 00.00 09.12.2023. Відповідно до п. 4.2. та 12.3. Проекту договору про закупівлю, що є додатком 3 до Тендерної документації Договірна ціна по Договору (тверда) становить _________________________________У тому числі договірна ціна на 2023 рік – (заповнюється під час підписання договору залежно від наявного обсягу фінансування та першочергових робіт, що визначаються Замовником). Зобов’язання за даним договором виникають за наявності та в межах бюджетних призначень на 2023 та 2024 рік. Ураховуючи норми Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, а також наявність видатків на 2023 рік, при оголошені закупівлі Замовник правомірно розраховував на початок робіт та оплату виконаної частини робіт у поточному році. У зв’язку із затягнувшимся процесом визначення переможця закупівлі та укладання договору, сторони узгодили укласти договір із договірною ціною на поточний рік 0 грн., що не суперечить умовам проведеної закупівлі. Відповідно до пункту 6 Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік. У зв’язку із встановленням договірної ціни на поточний рік у розмірі 0 грн. внесення на рахунок замовника забезпечення виконання умов договору не вимагалося. Додаток: Файл № 1 – позитивний експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок; Файл № 2 – локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів.
Рішеня
26.12.2023 13:22
Замовник
Документи повідомлення
26.12.2023 13:22
-
26.12.2023 13:22
-
26.12.2023 13:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
78 188 149.56 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2023 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
380462774840
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
78 188 149.56 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2023 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
380462774840
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності